Bedankt voor het laten weten dat mijn stream 10 seconden achterloopt.quote:
Die pass net hequote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef Caland het volgende:
Alireza op 70%
Als die straks op 100 zit is die zowaar beter dan de slang.
Hij deed het vorig jaar toch prima? We hebben allemaal gezien wat hij kan. Daar gaan een paar trainingen toch niet anders op?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We krijgen nu met Hendriks dezelfde discussie als over Bozenik vorig seizoen.
Wss dus niet zo goed als wij denken. Al kun je het niet geloven als je Burger ziet spelen, maar afin.
Excuus maat.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bedankt voor het laten weten dat mijn stream 10 seconden achterloopt.
* Erasmus klikt dit topic weg tot na de wedstrijd
Ik kijk via de normale TV en loop iets van 30 seconden achter. Verschrikkelijk irritant.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bedankt voor het laten weten dat mijn stream 10 seconden achterloopt.
* Erasmus klikt dit topic weg tot na de wedstrijd
Hebben we gezien bij NAC ja. In de KKD.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij deed het vorig jaar toch prima? We hebben allemaal gezien wat hij kan. Daar gaan een paar trainingen toch niet anders op?
Voornamelijk op LB ook nog.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hebben we gezien bij NAC ja. In de KKD.
Neejoh vriend, nergens voor nodigquote:
Lol hoe dan. Ik kijk via Ziggo Go in het buitenland (account van een goede maat hihaho)quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kijk via de normale TV en loop iets van 30 seconden achter. Verschrikkelijk irritant.
Meestal wel jaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Neejoh vriend, nergens voor nodig
[..]
Lol hoe dan. Ik kijk via Ziggo Go in het buitenland (account van een goede maat hihaho)
Dan zou je normale tv juist voor mij moeten lopen
Dat zeker.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voornamelijk op LB ook nog.
Maar toch zou ik 'm wel willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |