Het zou wel uiterst irritant zijn en bovendien moeten we ook wat coëfficiënten binnen halen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan me hier verder niet zo druk om maken, zelfs als je verliest met 2-0 ofzo (wat ik niet verwacht). We zijn gewoon goed bezig, misschien dat een kut resultaat er ook voor kan zorgen dat we die focus net even wat beter vasthouden.
Direct in de paniekmodus om een kutwedstrijdje (waar je op dit moment 5-1 voorstaat..), daar kan ik niets mee.
Eigenlijk ben ik dat alquote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:06 schreef Caland het volgende:
Als dit nog billenknijpen wordt dan ga ik viesmad worden
Ja dan ik ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:06 schreef Caland het volgende:
Als dit nog billenknijpen wordt dan ga ik viesmad worden
Daar hebben we nu Burger voor. Wat is die man slecht vandaag zeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:13 schreef Scrummie het volgende:
1 geluk, Fer zal niet zo nog invallen om een paar verschrikkelijke breedtepasses in te leveren bij een tegenstander.
Voorlopig zijn ze allemaal niveau Fer.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:13 schreef Scrummie het volgende:
1 geluk, Fer zal niet zo nog invallen om een paar verschrikkelijke breedtepasses in te leveren bij een tegenstander.
Nog niet eens niveau Sparta.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hebben we nu Burger voor. Wat is die man slecht vandaag zeg.
Die is sowieso niet zo goed vind ik eigenlijk. Snap écht niet dat Hendriks niet speelt.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hebben we nu Burger voor. Wat is die man slecht vandaag zeg.
Nee, dan was het al 5-0 geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voorlopig zijn ze allemaal niveau Fer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |