Kan er geen reet van.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:33 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hij kan dan wel niet uit de verf gekomen zijn bij ons, maar om nou meteen de helft van zijn aankoopbedrag af te schrijven gaat me wat ver. Hij is toch nog erg jong en een international. Nee wat mij betreft minimaal het aankoopbedrag terug. Anders in de verhuur.
Klopt, legioenquote:Op donderdag 26 augustus 2021 16:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ctrl-c
Ctrl-v
Neem aan dat ze daar standaard wel 2 ton ofzo voor begroten
Elke Nederlandse club krijgt elke Europese wedstrijd die boete voor het blokkeren van trappen.quote:
Slot ziet Hendriks gewoon als back.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:52 schreef fetX het volgende:
Godverdomme. Begint Burger ipv Hendriks. Hier baal ik van.
Verdommequote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:52 schreef fetX het volgende:
Degelijke, goedkope ervaren back-up, lijkt me weinig mis mee. Hij zakt wel steeds meer af he.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:18 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Never forget.
Zolang het maar een back-up is.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Degelijke, goedkope ervaren back-up, lijkt me weinig mis mee. Hij zakt wel steeds meer af he.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Degelijke, goedkope ervaren back-up, lijkt me weinig mis mee. Hij zakt wel steeds meer af he.
Ben héél benieuwd wat de Feyenoorders hiervan vinden mocht het daadwerkelijk doorgaan!quote:Viergever ging in de fout na de 1-4 zege in de Klassieker. Hij kreeg de microfoon in zijn handen en zong vervolgens 'het zijn maar k*tkakkerlakken'.
Een echte Van Geel aankoop.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:18 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Never forget.
Defensie staat verder wel aardig vast toch? (met eventueel nog Geertruida erbij) Kan er naast zitten maar krijg ook het idee dat Slot het niet helemaal in Hendriks ziet zitten voorlopig.quote:
Is je Berghuis shirt al binnen trouwens?quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben natuurlijk wel een nieuwe Fer nodig.
Nee jammer genoeg niet, terwijl zijn invalbeurten (in ieder geval in de voorbereiding) uitstekend waren.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Defensie staat verder wel aardig vast toch? (met eventueel nog Geertruida erbij) Kan er naast zitten maar krijg ook het idee dat Slot het niet helemaal in Hendriks ziet zitten voorlopig.
Ga hem retour sturen, wil er Berghius van maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is je Berghuis shirt al binnen trouwens?
Echt onbegrijpelijk idd. Snap niet wat ze in Burger zien. Helemaal als CV.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:52 schreef fetX het volgende:
#exitSlotquote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk idd. Snap niet wat ze in Burger zien. Helemaal als CV.
GEWOON OPTYVEN MET DIE PLEURISJOOD BEGREPEN?????quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik afga op de laatste thuiswedstrijden zitten er rond de 2000 man.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:35 schreef Scrummie het volgende:
Nauwelijks publiek aanwezig toch? Of mag er weer meer daar?
Bah.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik afga op de laatste thuiswedstrijden zitten er rond de 2000 man.
Hopelijk snel 0-1, misschien dat die Benita dan wat minuutjes krijgt om het nog een beetje leuk te maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En zal ook wel niet heel populair zijn met deze uitgangspositie.
En die andere twee tieners? Of hebben die nog een blessure.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk snel 0-1, misschien dat die Benita dan wat minuutjes krijgt om het nog een beetje leuk te maken.
Milambo is er wel bij idd, Hartjes blessure geloof ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En die andere twee tieners? Of hebben die nog een blessure.
Tsja, dit gebeurde 10 jaar geleden ook al. Weet je toch.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie MarkLA al met z'n EU regels voor zo'n Zweedse suppoost staan te zwaaien.
Ach, het is beiden ruk dus boeien.quote:
ik zou jou ook driedubbel controleren.quote:
Wytse is primaquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ach, het is beiden ruk dus boeien.
Spelen op 50%. Prima zo. Niks aan de hand. Tweede helft nog even aanzetten en dan eentje prikken.quote:
Ze deden tot nu toe niet zoveel. Mag nu wel een tandje bij.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:43 schreef Maastoren het volgende:
Kansloos als je van deze gasten verliest.
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:47 schreef Pistolero het volgende:
Het is ook wel afgrijselijk slecht wat Feyenoord laat zien hoor, de tering. Kom er maar in met die donderspeech Arne.
Wel weer zo zoveelste bevestiging dat de selectie echt veel te smal is. Marciano en Burger kunnen er allebei he-le-maal niks van.
Naja. Je hebt volledige controle en hebt best een paar kansen gehad. Bal op de lat nog. Voorsprong volledig tegen de verhouding in, maar er mag nu wel wat meer energie in ja. Ik wil dit wel ‘gewoon’ winnen.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:47 schreef Pistolero het volgende:
Het is ook wel afgrijselijk slecht wat Feyenoord laat zien hoor, de tering. Kom er maar in met die donderspeech Arne.
Wel weer zo zoveelste bevestiging dat de selectie echt veel te smal is. Marciano en Burger kunnen er allebei he-le-maal niks van.
Het blijft toch Feyenoord.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je zou bijna denken dat we er al uitliggen.
Jij vindt dat Feyenoord goed speelt ja?quote:
Gelukkig is Bijlow nooit geblesseerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel toegegeven. Ons keepersgilde na Bijlow is wel niveautje KKD.
Ik denk ook dat de tactiek slecht werkt als een paar spelers op 80% speeltquote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij vindt dat Feyenoord goed speelt ja?![]()
Tactisch klopt er niks van en liggen er steeds gigantische ruimtes voor Elfsborg in de omschakeling. Het is dat die er ook geen klote van kunnen en er verder niks mee doen. En Feyenoord levert ook de ene na de andere bal in, zo veel slordige en slechte passes.
Had gehoopt dat na met Slotgod de lat bij de supporters ook eindelijk eens wat omhoog gaat, maar helaas.
Dat staat nergens.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
quote:Tactisch klopt er niks van en liggen er steeds gigantische ruimtes voor Elfsborg in de omschakeling. Het is dat die er ook geen klote van kunnen en er verder niks mee doen. En Feyenoord levert ook de ene na de andere bal in, zo veel slordige en slechte passes.
Had gehoopt dat na met Slotgod de lat bij de supporters ook eindelijk eens wat omhoog gaat, maar helaas.
Stel je niet zo aan man. Deze wedstrijd is toch allang gespeeld. Spelen op halve kracht en geven alsnog 1 kans weg (de vrije trap).quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tactisch klopt er niks van en liggen er steeds gigantische ruimtes voor Elfsborg in de omschakeling. Het is dat die er ook geen klote van kunnen en er verder niks mee doen. En Feyenoord levert ook de ene na de andere bal in, zo veel slordige en slechte passes.
Ik vind jou altijd een lichtelijke pessimistische inslag hebben over Feyenoord.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En ook fijn voor ons.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:54 schreef De_Kraam het volgende:
Wel fijn voor de Jørg dat hij dit kunstgrasveld niet meer mee hoeft te maken.
Tsja, van deze instelling snap ik dan weer helemaal niks. Hier verliezen is gewoon een schande, ook al speel je op 50% en is de groepsfase allang binnen. Dat heeft verder niet zo veel de paniekmodus of wat dan ook te maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan me hier verder niet zo druk om maken, zelfs als je verliest met 2-0 ofzo (wat ik niet verwacht). We zijn gewoon goed bezig, misschien dat een kut resultaat er ook voor kan zorgen dat we die focus net even wat beter vasthouden.
Direct in de paniekmodus om een kutwedstrijdje (waar je op dit moment 5-1 voorstaat..), daar kan ik niets mee.
Okequote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, van deze instelling snap ik dan weer helemaal niks. Hier verliezen is gewoon een schande, ook al speel je op 50% en is de groepsfase allang binnen. Dat heeft verder niet zo veel de paniekmodus of wat dan ook te maken.
Ze leggen er toch ook duidelijk minder energie in. Win ook liever in Utrecht dan vandaag eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik kan me hier verder niet zo druk om maken, zelfs als je verliest met 2-0 ofzo (wat ik niet verwacht). We zijn gewoon goed bezig, misschien dat een kut resultaat er ook voor kan zorgen dat we die focus net even wat beter vasthouden.
Direct in de paniekmodus om een kutwedstrijdje (waar je op dit moment 5-1 voorstaat..), daar kan ik niets mee.
Ja precies, het is gewoon wat minder. En met een 5-0 thuis vind ik het niet zo raar dat de motivatie net even wat minder is. Niet dat ze dat expres doen, maar motiveer je maar eens in een Zweeds kut stadionnetje, 5-0 voor, een tegenstander die in niets laat merken er iets van te kunnen, etc.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze leggen er toch ook duidelijk minder energie in. Win ook liever in Utrecht dan vandaag eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |