abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:32:24 #1
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200862520

Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Gerard Joling óf Huub Stapel, als je sowieso mensen die Gerard of Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen ESF je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een canvas met kerstboomprint, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)

oO< :B wappertest2.gif w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif
Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

cheerlie-oranje2.gifcheerlie-witgeel.gif *G**O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_200862557
Gisteren trouwens naar de Luizenmoederfilm geweest. De serie was echt leuker, maar toch was ook dit weer fijn om naar te kijken.
pi_200862572
Hoe lang duurt ie, en was dat niet teveel van het goede?
C’est Davie :o)
pi_200862617
quote:
5s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:37 schreef Dave het volgende:
Hoe lang duurt ie, en was dat niet teveel van het goede?
Het was gewoon een heel lange aflevering eigenlijk en de humor was iets minder hard leek wel. En een van de hoofdkarakters van de serie ontbreekt, dus dat was ook even wennen. Evengoed regelmatig hardop moeten grinniken en toch fijn om alle bekende figuren weer te zien.
Niet alle verhaallijnen waren overigens goed, maar al met al toch of om te zien.

De film duurt bijna 2 uur.

Je had het toch tegen mij?
pi_200862619
't Is 11 augustus, maar ik heb nog geen gevaccineerde mensen op straat gemicrowaved zien worden, jullie wel?
pi_200862627
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:41 schreef Meridiaan het volgende:
Je had het toch tegen mij?
Ah, ja, tegen jou, thanks.
pi_200862630
quote:
5s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:41 schreef Dave het volgende:
't Is 11 augustus, maar ik heb nog geen gevaccineerde mensen op straat gemicrowaved zien worden, jullie wel?
Je kunt nu popcorn bij mij afhalen ^O^
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:43:03 #8
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200862641
quote:
5s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:41 schreef Dave het volgende:
Nee, en gelukkig kan ik nog veilig in de keuken staan zonder dat ik de hele besteklade aan mijn lijf heb kleven.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:43:57 #9
482080 AgnesGru
pi_200862648
Zou wel een mooi personage zijn in Cluedo als dader; de magnetische gevaccineerde.
pi_200862661
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:01 schreef BillDauterive het volgende: [..] Het is zeker een kwestie van smaak :D Ik verbaas me erover dat er hier best wat mensen zijn die bier gewoon vies vinden. Het is wel een drankje waar ik aan moest wennen, de eerste drie biertjes vond ik helemaal niet lekker. Ik durf te wedden dat in ieder geval een van jullie drie Rodenbach wel erg lekker zou vinden.
Dat ga ik es proberen :D
Maar ik vind eigenlijk alles waar alcohol in zit smerig :X :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:50:39 #11
482080 AgnesGru
pi_200862696
Zijn hier Blendle gebruikers? Ik vond het altijd fijn dat je voor losse artikelen kon betalen, dat is er helaas al een tijdje niet meer. Maar met dat abonnement kan je best veel lezen aan tijdschriften/kranten dus misschien wel intressant.

Al heb ik nu tijdschrift.nl en vergeet regelmatig daar even door te bladeren _O-
pi_200862803
Ik stel even een esf-vraag tussendoor: Wat vinden jullie nou het meest ondergewaardeerde esf-liedje? Een nummer wat echt meer aandacht verdient?

Ik "erger" me de laatste tijd een beetje aan video's op youtube met "ondergewaardeerde" nummers die eigenlijk helemaal niet zo ondergewaardeerd zijn. Misschien wel bij de normale kijker, maar niet bij de (die-hard) fans (zoals Crisalide van Valentina Monetta)

En omdat ik het leuk vind om nieuwe liedjes te ontdekken stel ik de vraag maar hier. Doordat we ook oude edities terugkijken kom ik ook steeds nieuwe/vergeten pareltjes tegen! O+
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 16:01:24 #13
39237 crew  H_T
2733
pi_200862833
Geen last van TT-stress, ik ben aan het werk ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200862840
quote:
17s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik stel even een esf-vraag tussendoor: Wat vinden jullie nou het meest ondergewaardeerde esf-liedje? Een nummer wat echt meer aandacht verdient?

Ik "erger" me de laatste tijd een beetje aan video's op youtube met "ondergewaardeerde" nummers die eigenlijk helemaal niet zo ondergewaardeerd zijn. Misschien wel bij de normale kijker, maar niet bij de (die-hard) fans (zoals Crisalide van Valentina Monetta)

En omdat ik het leuk vind om nieuwe liedjes te ontdekken stel ik de vraag maar hier. Doordat we ook oude edities terugkijken kom ik ook steeds nieuwe/vergeten pareltjes tegen! O+
Als je naar beneden scrollt in de topiclijst vind je volgens mij nog wel een topic daarover
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:02:34 #15
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200862849
quote:

De deelname van Israël in 2013.
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 16:04:21 #16
39237 crew  H_T
2733
pi_200862868
quote:

De eerste twee nummers die bij mij opkomen zijn

Ik weet niet of ze ondergewaardeerd zijn, maar wat mij betreft hadden ze een stuk hoger mogen eindigen :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200862873
quote:

Blackbird en bijna alle inzendingen van Slovenië.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 16:05:19 #18
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200862883
Terugkomend op de pusherige alcohol-cultuur, sowieso erg raar dat mensen vinden dat je iets moet nemen om 'gezellig te zijn'. Doet me denken aan m'n studententijd, dat er altijd van die types waren waarbij de veroordeling gewoon van het gezicht afdroop als je aangaf niet zoveel te moeten hebben van xtc of keta ofzo. (Chemische ongeteste spullen gaan mijn lichaam gewoon niet in, nope.)

Dat gezegd hebbende, er zit sowieso ook wel veel oordeel gekoppeld aan wat we eten. Niet eens altijd van een ander, maar ook bijvoorbeeld van jezelf als je een tijdje minder aandacht hebt besteed aan gezond leven/eten. Het is dan heel gemakkelijk om jezelf daarover neer te halen. Maar tegelijkertijd is dat ook niet een fijne mindset om de knop mee om te zetten naar gezondere patronen. Het zijn vaak kleine aanpassingen die al een groot verschil kunnen maken.

Of zoiets als 'diet-culture', waarbij heel strak gezegd wordt, dit is slecht en dit is goed. I'd beg to differ, het gaat volgens mij ook om dat hetgeen wat je eet je laat bijdragen aan een goed gevoel. En dat is dus, voor de meesten van ons, niet altijd heel strak kip met broccoli en droge rijst. (Sowieso flauwekul want er zitten antioxidanten in specerijen bijv. :P ) En dat je je er goed bij voelt, maakt het ook makkelijker (gezonde) patronen vol te houden.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 16:05:59 #19
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200862899
quote:

Nar jag blundar!
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 16:06:07 #20
39237 crew  H_T
2733
pi_200862903
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:45 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Dat ga ik es proberen :D
Maar ik vind eigenlijk alles waar alcohol in zit smerig :X :@
Als je niets met alcohol lekker vindt dan weet ik niet of Rodenbach je mening gaat veranderen. Denk het niet :P Rodenbach is wel iets om een keer te proberen als je pils en witbier niet lekker vindt, maar wijn wel kan waarderen.

En door deze post heb ik zin om weer eens een Duchesse de Bourgogne te nemen
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:08:37 #21
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200862964
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:05 schreef ijs_beer het volgende:
Terugkomend op de pusherige alcohol-cultuur, sowieso erg raar dat mensen vinden dat je iets moet nemen om 'gezellig te zijn'. Doet me denken aan m'n studententijd, dat er altijd van die types waren waarbij de veroordeling gewoon van het gezicht afdroop als je aangaf niet zoveel te moeten hebben van xtc of keta ofzo. (Chemische ongeteste spullen gaan mijn lichaam gewoon niet in, nope.)

Dat gezegd hebbende, er zit sowieso ook wel veel oordeel gekoppeld aan wat we eten. Niet eens altijd van een ander, maar ook bijvoorbeeld van jezelf als je een tijdje minder aandacht hebt besteed aan gezond leven/eten. Het is dan heel gemakkelijk om jezelf over neer te halen. Maar tegelijkertijd is dat ook niet een fijne mindset om de knop mee om te zetten naar gezondere patronen. Het zijn vaak kleine aanpassingen die al een groot verschil kunnen maken.

Of zoiets als 'diet-culture', waarbij heel strak gezegd wordt, dit is slecht en dit is goed. I'd beg to differ, het gaat volgens mij ook om dat hetgeen wat je eet je laat bijdragen aan een goed gevoel. En dat is dus, voor de meesten van ons, niet altijd heel strak kip met broccoli en droge rijst. (Sowieso flauwekul want er zitten antioxidanten in specerijen bijv. :P ) En dat je je er goed bij voelt, maakt het ook makkelijker (gezonde) patronen vol te houden.
100-200 gram pure chocolade met tenminste 70% cacao per dag is gezond.
Fuck the EBU.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:09:20 #22
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200862980
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:02 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Als je naar beneden scrollt in de topiclijst vind je volgens mij nog wel een topic daarover
Wel heel ver naar beneden doorscrollen.

ESF / Vergeten ESF-lied van de dag
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_200862992
quote:
Walk along.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:09:58 #24
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200862995
Ik vind het mooi geweest met werken voor vandaag. Morgen weer een dag.
Fuck the EBU.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:11:38 #25
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200863026

:')
Fuck the EBU.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:13:51 #26
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200863092
quote:
woensdag 11 augustus 2021 14:08 schreef Yesse het volgende:[/b] [..] Dat klopt, de bittere smaak vinden mijn smaakpapillen v. erschrikkelijk. Geef mij maar zoet :9 Overigens wel heel irritant dat sommige mensen een heel arsenaal aan vooroordelen hebben over niet-drinkende mensen: • Je houdt niet van een feestje / gezellig doen • Je vindt het vervelend als anderen drinken (iets wat ik nooit zo begrepen heb, wat maakt mij het uit wat een ander doet?) • Als ze je stiekem een drankje geven dan proef je dat vast niet • Je doet geen rare dingen als je niet drink (dit is helaas niet altijd waar, ik ging regelmatig mee in de dronkenschap van mijn vrienden :X ) Oh en sinds ik wat ouder ben is de eerste vraag standaard: ben je zwanger? :')
Dit is ook zo met gebak en koek heb ik gemerkt. Het wordt je een soort van opgedrongen.
Ik neem dit niet meer en dan krijg ik opmerkingen als: ‘doe toch eens gezellig!’ en ‘je moet wel leben’ |:). Mijn schoonvader zette laatst een soort cake voor me neer en toen ik zei dat ik niet hoefde, begon hij te lachen en te snuiven }:| Ik zeg er dan ook nog ‘sorry’ bij :{

[ Bericht 2% gewijzigd door GeorgeM op 11-08-2021 16:26:16 ]
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_200863149
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:06 schreef H_T het volgende:

[..]

Als je niets met alcohol lekker vindt dan weet ik niet of Rodenbach je mening gaat veranderen. Denk het niet :P Rodenbach is wel iets om een keer te proberen als je pils en witbier niet lekker vindt, maar wijn wel kan waarderen.

En door deze post heb ik zin om weer eens een Duchesse de Bourgogne te nemen
Wijn vind ik ook echt zó smerig! Die nasmaak. Ugh :r en ik krijg er dorst van.
George Michael
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:23:21 #29
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200863164
quote:
11s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 13:56 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Wat is deze.
Ik zou het hierbij laten verder, major red flag dit.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 16:25:27 #30
39237 crew  H_T
2733
pi_200863187
Bij wijn, bier en whisky zit er best wat verschil in de verschillende soorten. Het zou zomaar kunnen dat er een wijn is die je (geen specifiek persoon in dit geval) wél lekker vindt, maar dan ben je nog steeds niet verplicht naar die wijn op zoek te gaan :)

Voor gewoon los drinken vind ik fruitige wijn (meestal) lekkerder dan stevige of droge. Zinfandel en Riesling vind ik bijna altijd wel lekker, Cabernet Sauvignon vind ik voor los drinken vaak té.
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_200863342
quote:

Dat gezegd hebbende, er zit sowieso ook wel veel oordeel gekoppeld aan wat we eten. Niet eens altijd van een ander, maar ook bijvoorbeeld van jezelf als je een tijdje minder aandacht hebt besteed aan gezond leven/eten. Het is dan heel gemakkelijk om jezelf daarover neer te halen. Maar tegelijkertijd is dat ook niet een fijne mindset om de knop mee om te zetten naar gezondere patronen. Het zijn vaak kleine aanpassingen die al een groot verschil kunnen maken.

En als je niet lekker in je vel zit, ben je sowieso al minder gezond, dus dan heft dat elkaar weer op. Het leven is het ook niet waard om ongelukkig te zijn om dan maar 'gezond' te blijven.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:53:21 #32
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200863552
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:03 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Zeker, zitten en paar goeie tussen. (Zolang ze nog wel in een glazen flesje zitten hoor, tijdje terug had ik 0.0 radler uit een plastic ding en toen was het eigenlijk gewoon verkapte limonade)

Verder drink ik eigenlijk ook niet nooit als ik alleen ben. Of thuis met iemand, of op een terras, cafeetje of zo.
Ik vind de meeste radlers net limonade, eerlijk gezegd. Ook in flesjes. :@
Voor mij gewoon de standaard 0.0, of IPA, zelfs in witbier zijn wel leuke 0.0s te vinden die niet te zoet of te bananig zijn.

Je drinkt niet nooit alleen, maar wel soms dus? O-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:54:54 #33
345170 Roger_Epiales
pi_200863578
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:59 schreef Meridiaan het volgende:
Oh vreselijk is dat, als mensen naar sigaretten ruiken. Een sigaar daarentegen is iets fijner.
Ik heb dat andersom, ik vind sigarenrook echt niet te doen. :X
Maar ik heb best een tijd zelf gerookt, dus ben waarschijnlijk meer aan die geur gewend.
Feel free to insult me.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:59:39 #34
482080 AgnesGru
pi_200863662
quote:

Ik zit sinds kort in een Facebook groep over koolhydraat arm/beperkt eten (beetje op aan het letten, iets met corona kilo's :') ) de reacties op elkaar soms, zo fel en onaardig. Nergens voor nodig vind ik, dat Ria nou een keer zin heeft in een banaan/pasta/brood whatever laat haar.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 17:04:32 #35
345170 Roger_Epiales
pi_200863734
quote:
Ik heb wel in bepaalde groepen dat ik echt minder gezellig ben (doe eigenlijk) als ik niet drink, maar dat is vooral omdat sommige mensen best irritant kunnen worden als ze gedronken hebben. Daar heb je al snel minder last van als je zelf ook gedronken hebt, dus 'ben je dan gezelliger' naar hen toe.

En ik denk eigenlijk dat dit misschien wel meestal zo is. Dat mensen die vinden dat anderen ongezellig zijn zonder alcohol eigenlijk zelf gewoon vervelend zijn met en dat niet drinkers daarom minder gezellig tegen ze doen.
quote:

Helemaal eens met dit stuk.
Plus dat droge rijst (zeker de standaard witte) eigenlijk helemaal niet zo geweldig is. Eet dan een droge aardappel. :P
Feel free to insult me.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 17:11:13 #36
345170 Roger_Epiales
pi_200863842
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:09 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Wel heel ver naar beneden doorscrollen.

ESF / Vergeten ESF-lied van de dag
Nog wat verder de geschiedenis induikend kom je zelfs bij deze.

ESF / Het meest ondergewaardeerde songfestival nummer ooit
Feel free to insult me.
pi_200863869
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:04 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik heb wel in bepaalde groepen dat ik echt minder gezellig ben (doe eigenlijk) als ik niet drink, maar dat is vooral omdat sommige mensen best irritant kunnen worden als ze gedronken hebben. Daar heb je al snel minder last van als je zelf ook gedronken hebt, dus 'ben je dan gezelliger' naar hen toe.

En ik denk eigenlijk dat dit misschien wel meestal zo is. Dat mensen die vinden dat anderen ongezellig zijn zonder alcohol eigenlijk zelf gewoon vervelend zijn met en dat niet drinkers daarom minder gezellig tegen ze doen.
[..]
Helemaal eens.
Ik vind dat gezuip op feestjes echt walgelijk. Het gaat me steeds meer tegenstaan.
En ook ‘vrienden’ die zware medicijnen hebben, maar dan gewoon doordrinken. Dan ben je gewoon een alcoholist imo.
George Michael
  woensdag 11 augustus 2021 @ 17:14:26 #38
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200863886
Ik kan onderschrijven dat veel dronken mensen heel vervelend zijn. En negen van de tien keer ook totaal niet grappig.

Dat is ook precies de reden dat ik bij teamuitjes niet meega met stappen. Eten en een activiteit etc. vind ik juist leuk met collega's. Maar ik wil weet niet bij zijn als er nog meer gezopen gaat worden. Ik wil geen hekel krijgen en mijn collega's namelijk :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200863890
quote:
6s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:09 schreef Dave het volgende:

[..]

Walk along.
TRijntje gemacht.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 17:16:53 #40
345170 Roger_Epiales
pi_200863916
quote:

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 04:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit nummer werd in 2009 door velen niet gewaardeerd, vandaar de op twee na laatste plaats.
Voor mij was het en van mijn favorieten dat jaar, smaken verschillen zullen we maar zeggen. ;(

Hoe dit ligt bij de die-hards weet ik dan weer niet, ik weet alleen dat ik nog steeds zuur ben dat het zo laag eindigde. :P
Feel free to insult me.
pi_200863937
Dit is (van de gewoon ruim beschikbare bieren) de lekkerste trouwens:

pi_200863977
quote:
11s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

[..]

Hoe dit ligt bij de die-hards weet ik dan weer niet, ik weet alleen dat ik nog steeds zuur ben dat het zo laag eindigde. :P
Niet de meest memorabele in 65 jaar ESF-historie. Ook niet op de avond zelf trouwens, als opener van de show.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 17:54:20 #43
39237 crew  H_T
2733
pi_200864392
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:17 schreef Fred_B het volgende:

[ afbeelding ]
Niet mee eens (ik heb dan liever Rochefort), maar wel lekker bier
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 11 augustus 2021 @ 18:14:22 #44
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200864710
Welke film zal ik eens gaan kijken...
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 18:17:04 #45
39237 crew  H_T
2733
pi_200864744
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken...
The Mummy 3: Tomb of the Dragon Emperor
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 11 augustus 2021 @ 18:47:16 #46
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200865056
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:17 schreef H_T het volgende:

[..]

The Mummy 3: Tomb of the Dragon Emperor
Die staat niet op Netflix.
Fuck the EBU.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 18:48:01 #47
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_200865063
Hallo, heeft iedereen een fijne dag gehad?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_200865221
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:17 schreef Fred_B het volgende:

[ afbeelding ]
Mee eens met H_T. Rochefort is net iets lekkerder :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 19:05:12 #49
39237 crew  H_T
2733
pi_200865245
quote:
17s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:48 schreef Meke het volgende:
Vannacht beroerd geslapen, verder was het wel okay. Jij?
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 19:06:52 #50
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_200865275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:05 schreef H_T het volgende:

[..]

Vannacht beroerd geslapen, verder was het wel okay. Jij?
Oh stom!

Mijn dag was prima :Y Ik heb vooral gewerkt :P Maar het was lekker rustig; de helft minder calls gehad dan de afgelopen dagen, dus een flinke slag kunnen maken in andere openstaande dossiers :s) Mijn laatste casus was wel echt stom, iets waar je niet anders kunt dan de regeltjes volgen in plaats van je gevoel, omdat er anders juridisch gedoe kan komen :(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_200865312
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:03 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Mee eens met H_T. Rochefort is net iets lekkerder :D
Wat weet H_T er nou van :{w

Maar mee eens dat dat ook prima te drinken is ;)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 19:13:27 #52
39237 crew  H_T
2733
pi_200865372
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:09 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Wat weet H_T er nou van :{w

Maar mee eens dat dat ook prima te drinken is ;)
Het leuke is dat ik wel gewoon Chimay koop af en toe :) Ook al is er Rochefort beschikbaar, soms heb ik gewoon meer zin in wat anders :)
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:43:31 #53
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200865832
quote:
Hoi! Mijn dag was prima inderdaad :) Lekker rustig :P. Beetje huishouden, heel klein beetje gewerkt ivm vakantie van mijn collega, lekker gewandeld met mijn ouders door een heidegebied. Heel mooi nu want de heide staat in bloei.

Mijn dag leest wel suffer dan dat ik hem ervaren heb :D
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 19:44:30 #54
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_200865849
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:43 schreef Arizona het volgende:

[..]

Hoi! Mijn dag was prima inderdaad :) Lekker rustig :P. Beetje huishouden, heel klein beetje gewerkt ivm vakantie van mijn collega, lekker gewandeld met mijn ouders door een heidegebied. Heel mooi nu want de heide staat in bloei.

Mijn dag leest wel suffer dan dat ik hem ervaren heb :D
Haha klinkt heerlijk inderdaad, en wandelen met je ouders is sowieso leuk O+
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:45:10 #55
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200865862
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:06 schreef Meke het volgende:

[..]

Oh stom!

Mijn dag was prima :Y Ik heb vooral gewerkt :P Maar het was lekker rustig; de helft minder calls gehad dan de afgelopen dagen, dus een flinke slag kunnen maken in andere openstaande dossiers :s) Mijn laatste casus was wel echt stom, iets waar je niet anders kunt dan de regeltjes volgen in plaats van je gevoel, omdat er anders juridisch gedoe kan komen :(
Lastig is dat soms ja, dat je iets met doen dat tegen je eigen gevoel in gaat. Maar soms is het helaas niet anders, zeker niet in een zakelijke omgeving :{
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:48:03 #56
345170 Roger_Epiales
pi_200865907
quote:
De hele dag fouten van anderen opgelost. Een dag als alle anderen dus. :7
Feel free to insult me.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:56:51 #57
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200866001
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:48 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

De hele dag fouten van anderen opgelost. Een dag als alle anderen dus. :7
Niet van bier houden is geen fout, Roger, en met dat recalcitrante gedrag van je los je ook helemaal niks op.
pi_200866134
Even 2 slechte grappen tussendoor.

Waarom mochten bomen niet meedoen aan de Olympische Spelen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom doen bomen het altijd veilig?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was de moppentrommel voor vandaag.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:08:28 #59
345170 Roger_Epiales
pi_200866166
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:56 schreef Strani het volgende:

[..]

Niet van bier houden is geen fout, Roger, en met dat recalcitrante gedrag van je los je ook helemaal niks op.
Het is fout en ze weten dat ze fout zijn. :6
SPOILER
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 20:08:34 #60
39237 crew  H_T
2733
pi_200866168
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:06 schreef TheFreshPrince het volgende:

SPOILER

SPOILER
Als bomen voetballen en het gaat niet zo lekker, welke wissel voeren ze dan uit?

SPOILER
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 20:09:53 #61
39237 crew  H_T
2733
pi_200866188
Ik ga een stukje wandelen. Tot straks moppies :W
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_200866359
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:06 schreef TheFreshPrince het volgende:

SPOILER

SPOILER
Die eerste is eigenlijk beter in de versie van Lars Boom.
pi_200866403
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:08 schreef H_T het volgende:

[..]

Als bomen voetballen en het gaat niet zo lekker, welke wissel voeren ze dan uit?

SPOILER
Jhonny van de Burger King Beukering :Y

woensdag 11 augustus 2021 @ 20:22:19 #64
345170 Roger_Epiales
pi_200866462
1731

Het jaar dat het Paleis op de Koudenberg, ook wel bekend als het Hof van Brussel, volledig verwoest zou worden door brand.

En het jaar dat Jean Baptiste Siméon Chardin, meester van het stilleven, zijn werk "La Nappe Blanche" schilderde.
Feel free to insult me.
pi_200866483
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:17 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die eerste is eigenlijk beter in de versie van Lars Boom.
_O-

De enige keer dat ik Lars Boom voor de camera kreeg (Centrumcross Surhuisterveen) keek hij al wat verbeten.. dat verklaart het...

woensdag 11 augustus 2021 @ 20:27:12 #66
345170 Roger_Epiales
pi_200866549
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:09 schreef H_T het volgende:
Ik ga een stukje wandelen.
Goed idee, ik ook.
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 21:22:02 #67
39237 crew  H_T
2733
pi_200867725
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Goed idee, ik ook.
Ik ben je nog niet tegen gekomen :o
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_200867778
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
1731

Het jaar dat het Paleis op de Koudenberg, ook wel bekend als het Hof van Brussel, volledig verwoest zou worden door brand.

En het jaar dat Jean Baptiste Siméon Chardin, meester van het stilleven, zijn werk "La Nappe Blanche" schilderde.
[ afbeelding ]
Wel goed dat ze alleen het lege glas om hebben gegooid :Y
pi_200867794
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

_O-

De enige keer dat ik Lars Boom voor de camera kreeg (Centrumcross Surhuisterveen) keek hij al wat verbeten.. dat verklaart het...

[ afbeelding ]
Oh wauw. Wat een prachtige foto! O+
Met die opspattende modderspetters _O_
George Michael
pi_200867823
Ziyech *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door GeorgeM op 11-08-2021 21:43:14 ]
George Michael
pi_200867825
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:26 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Oh wauw. Wat een prachtige foto! O+
Met die opspattende modderspetters _O_
Dat deed Lars, heeft me geen moeite gekost :P
pi_200867879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat deed Lars, heeft me geen moeite gekost :P
Prachtig O+
Alleen die man met die muts op de achtergrond moet weg :P
George Michael
pi_200867899
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:30 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Prachtig O+
Alleen die man met die muts op de achtergrond moet weg :P
Zal het hem zeggen!
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:40:23 #74
345170 Roger_Epiales
pi_200868146
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:22 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik ben je nog niet tegen gekomen :o
Ik ben jou ook niet tegen gekomen.
Niet dat ik niemand tegen kwam, het was juist iets drukker dan ik het graag heb.
Feel free to insult me.
pi_200868219
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zal het hem zeggen!
:@
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 21:43:45 #76
39237 crew  H_T
2733
pi_200868220
quote:
11s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik ben jou ook niet tegen gekomen.
Niet dat ik niemand tegen kwam, het was juist iets drukker dan ik het graag heb.
Een van ons had ook wel wreed hard moeten lopen natuurlijk, aangezien we in verschillende provincies zijn begonnen
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:45:51 #77
345170 Roger_Epiales
pi_200868266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:43 schreef H_T het volgende:

[..]

Een van ons had ook wel wreed hard moeten lopen natuurlijk, aangezien we in verschillende provincies zijn begonnen
Ja, dat wel.
Nu heb ik goede ogen en kan ik aardig ver zien, toch denk ik dat dit misschien een iets te grote uitdaging zou zijn geweest.
Feel free to insult me.
pi_200868272
Oef. Ziyech geblesseerd :|W
George Michael
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:01:04 #79
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200868476
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
1731

[ afbeelding ]
Dat brood is net zo’n Blob die de plakjes worst aanvalt :')
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 22:01:50 #80
39237 crew  H_T
2733
pi_200868485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:

[..]

That's the worst that could happen!
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:02:49 #81
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200868504
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

_O-

[ afbeelding ]
In Surhuisterveen. In de modder. Ik zou ook niet vrolijk kunnen kijken |:)
pi_200868609
quote:

[..]

woensdag 11 augustus 2021 @ 22:11:27 #83
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200868649
quote:
_O-
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:12:56 #84
345170 Roger_Epiales
pi_200868671
quote:

[..]

Ja, zelfs ingezoomd is het niet het meest gedetailleerde brood wat ooit bestaan heeft.
Feel free to insult me.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:13:39 #85
345170 Roger_Epiales
pi_200868677
quote:
:D
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 22:16:05 #86
39237 crew  H_T
2733
pi_200868717
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, zelfs ingezoomd is het niet het meest gedetailleerde brood wat ooit bestaan heeft.
@Moira riep een tijdje terug ergens op om snel brood en harken (of waren het bezems :? ) te plaatsen en ik weet niet waarom, maar dat vond ik heel grappig :D :@
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:27:07 #87
345170 Roger_Epiales
pi_200868915
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:16 schreef H_T het volgende:

[..]

@:Moira riep een tijdje terug ergens op om snel brood en harken (of waren het bezems :? ) te plaatsen en ik weet niet waarom, maar dat vond ik heel grappig :D :@
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:48 schreef Moira het volgende:
Komt @:murp ff om de lapo (last post) te stelen -O- maak er dan een mooie TT van
quote:
4s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:50 schreef murp het volgende:

[..]

excuus!! :@
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:50 schreef Moira het volgende:

[..]

ik zei mooi :'( :'( :'(
quote:
4s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:50 schreef murp het volgende:

[..]

Volgend deeltje dan :P
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:51 schreef Moira het volgende:

[..]

snel de mods kijken niet, volspammen!!1!!1
quote:
4s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:51 schreef murp het volgende:

[..]

hahah, die letten ook nooit op! Snel dan!
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:53 schreef Moira het volgende:

[..]

snel, post brood en harken!!1!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:P
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 22:29:44 #88
39237 crew  H_T
2733
pi_200868946
Jaaa brood en harken O+
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:36:31 #89
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200869076
Weltrusten :W
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 22:37:30 #90
39237 crew  H_T
2733
pi_200869100
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:38:50 #91
345170 Roger_Epiales
pi_200869130
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weltrusten :W
Ook goedenavond. :7
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 22:43:57 #92
375570 crew  Cyan9
pi_200869216
Ik was naar m'n monsterplaylist aan het luisteren en ik kwam deze tegen:

Nog steeds zo zonde dat dit nummer niet op het songfestival terecht is gekomen. -O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 22:52:15 #93
39237 crew  H_T
2733
pi_200869345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:43 schreef Cyan9 het volgende:

Nog steeds zo zonde dat dit nummer niet op het songfestival terecht is gekomen. -O-
In plaats van welke inzending had ze kunnen gaan?
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:52:35 #94
345170 Roger_Epiales
pi_200869353
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:43 schreef Cyan9 het volgende:

Dan was het ipv deze gegaan, als ik me niet vergis.

Dan ben ik toch blij dat dit niet gebeurd is. :@
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 22:54:37 #95
39237 crew  H_T
2733
pi_200869394
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dan was het ipv deze gegaan, als ik me niet vergis.

Dan ben ik toch blij dat dit niet gebeurd is. :@
Allebei de nummers doen het niet voor mij, maar ik vind deze High Hopes wel fijner om te luisteren dan die ellende die vorig jaar (of het jaar ervoor) een radiohit was
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 22:57:49 #96
375570 crew  Cyan9
pi_200869456
Ze had inderdaad flinke concurrentie van Carl Espen, en ik weet dat veel mensen dat erg mooi vonden. Maar ik vond het veel te klagend. :@
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:58:22 #97
345170 Roger_Epiales
pi_200869471
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:54 schreef H_T het volgende:

[..]

Allebei de nummers doen het niet voor mij, maar ik vind deze High Hopes wel fijner om te luisteren dan die ellende die vorig jaar (of het jaar ervoor) een radiohit was
Ik heb geen idee wat vorig jaar (of het jaar ervoor) een radiohit was.
Ik luister niet vaak naar de radio, eigenlijk alleen in de auto en die staat vrijwel altijd op sublime fm.
Feel free to insult me.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 23:03:49 #98
345170 Roger_Epiales
pi_200869572
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:57 schreef Cyan9 het volgende:
Ze had inderdaad flinke concurrentie van Carl Espen, en ik weet dat veel mensen dat erg mooi vonden. Maar ik vond het veel te klagend. :@
Kan ik me nog wel voorstellen, het is ook niet een nummer wat ik elke dag zou luisteren. Je moet er een beetje de juiste mood voor hebben, maar dan vind ik het wel meteen erg mooi. Dat heb ik niet met High Hopes.
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 23:05:01 #99
375570 crew  Cyan9
pi_200869596
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Kan ik me nog wel voorstellen, het is ook niet een nummer wat ik elke dag zou luisteren. Je moet er een beetje de juiste mood voor hebben, maar dan vind ik het wel meteen erg mooi. Dat heb ik niet met High Hopes.
Ieder zo z'n smaak. :s)

High Hopes valt precies in de categorie muziek waar ik nooit zat van word.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 23:05:14 #100
39237 crew  H_T
2733
pi_200869603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat vorig jaar (of het jaar ervoor) een radiohit was.
Ik luister niet vaak naar de radio, eigenlijk alleen in de auto en die staat vrijwel altijd op sublime fm.

Dit nummer was het.

Een paar jaar terug vond ik 3FM ongelooflijk irritant worden met hun muziek en ben ik een tijdje overgeschakeld op Radio 2. Inmiddels bevalt de muziek op 3FM me weer wat beter en heb ik dat wat vaker op staan, al vind ik sommige van hun dj's nog wel behoorlijk irritant. Gelukkig is er nu zomerrooster en heb ik daar minder last van :s)

Paar jaar terug was er ook zo'n periode dat er vooral nieuwe muziek op de radio werd gedraaid die ik vreselijk vond. Af en toe heb je dat, meestal gaat het weer over
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 23:07:54 #101
39237 crew  H_T
2733
pi_200869648
Lang, lang geleden bracht Electric Six hun debuutalbum uit, met daarop de nummers Danger! High Voltage, Gay Bar en Dance Commander. Ze hebben daarna nog vele albums uitgebracht en hoewel ik met plezier naar die meeste albums geluisterd heb ben ik veel tracks ook weer vergeten. Maar deze

vind ik toch wel heel fijn O+
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 11 augustus 2021 @ 23:10:04 #102
345170 Roger_Epiales
pi_200869680
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:05 schreef H_T het volgende:

[..]

Dit nummer was het.

Een paar jaar terug vond ik 3FM ongelooflijk irritant worden met hun muziek en ben ik een tijdje overgeschakeld op Radio 2. Inmiddels bevalt de muziek op 3FM me weer wat beter en heb ik dat wat vaker op staan, al vind ik sommige van hun dj's nog wel behoorlijk irritant. Gelukkig is er nu zomerrooster en heb ik daar minder last van :s)

Paar jaar terug was er ook zo'n periode dat er vooral nieuwe muziek op de radio werd gedraaid die ik vreselijk vond. Af en toe heb je dat, meestal gaat het weer over
Nooit eerder gehoord, na twee minuten had ik wel genoeg. :@
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 23:13:16 #103
39237 crew  H_T
2733
pi_200869722
En qua stokpaardjes vind ik het nog steeds jammer dat dit

niet de Noorse inzending van 2020 is geworden. Iets minder jammer dan vroeger omdat die editie toch niet doorging, maar toch
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 11 augustus 2021 @ 23:21:01 #104
345170 Roger_Epiales
pi_200869824
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:13 schreef H_T het volgende:
En qua stokpaardjes vind ik het nog steeds jammer dat dit

niet de Noorse inzending van 2020 is geworden. Iets minder jammer dan vroeger omdat die editie toch niet doorging, maar toch
Die vind ik voor het plaatje nog wel leuk, het lied zelf niet echt bijzonder.

Vikingachtig thema deed Denemarken in 2018 dan beter imo.

Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 23:22:50 #105
39237 crew  H_T
2733
pi_200869854
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die vind ik voor het plaatje nog wel leuk, het lied zelf niet echt bijzonder.

Vikingachtig thema deed Denemarken in 2018 dan beter imo.

Het nummer vind ik ook goed, maar het is vooral jammer omdat die avond nogal een shitstorm was met welke stemmen er wel en niet meegeteld gingen worden en er uiteindelijk een zeurmuts won die alleen maar aandacht wilde.

Anders gezegd: Ulrikke was niet bepaald mijn favoriete inzending van die avond :P
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 11 augustus 2021 @ 23:29:59 #106
345170 Roger_Epiales
pi_200869932
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:22 schreef H_T het volgende:

[..]

Het nummer vind ik ook goed, maar het is vooral jammer omdat die avond nogal een shitstorm was met welke stemmen er wel en niet meegeteld gingen worden en er uiteindelijk een zeurmuts won die alleen maar aandacht wilde.

Anders gezegd: Ulrikke was niet bepaald mijn favoriete inzending van die avond :P
Blijkbaar heb ik precies die avond iets anders zitten kijken. Ik heb best veel voorrondes gevolgd in 2020, maar niet deze. Blijkbaar ging het tussen Ulrikke en een broekpak. :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 22:17 schreef H_T het volgende:

[..]

Van vijf regio's werd het aantal televotes per kandidaat bekend gemaakt. Ulrikke won de eerste, verloor de volgende drie en stond ruim 30.000 stemmen achter toen de laatste regio bekend gemaakt zou worden... Maar ze heeft alsnog gewonnen
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

En wie leek er eerst te gaan winnen, want ik zag zo veel NEEEs?
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 22:20 schreef H_T het volgende:

[..]

Broekpak Kristin die Pray for me zong
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 23:33:53 #107
39237 crew  H_T
2733
pi_200869985
quote:
11s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Blijkbaar heb ik precies die avond iets anders zitten kijken. Ik heb best veel voorrondes gevolgd in 2020, maar niet deze. Blijkbaar ging het tussen Ulrikke en een broekpak. :D
[..]

[..]

[..]

I wasn't wrong!

Ik ben de kleur MAGENTA
pi_200869994
De leukste inzendingen eindigden toen op plek 3 en 4, dacht ik.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 23:38:56 #109
345170 Roger_Epiales
pi_200870046
quote:
Ook al niet zo'n denderend nummer, kan me voorstellen waarom je het broekpak maar noemde. :P
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 23:41:49 #110
375570 crew  Cyan9
pi_200870091
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:22 schreef H_T het volgende:

[..]

Hoe durf je. :(
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 23:44:57 #111
39237 crew  H_T
2733
pi_200870128
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:41 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

^p^

Zo
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 11 augustus 2021 @ 23:45:32 #112
345170 Roger_Epiales
pi_200870137
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
De leukste inzendingen eindigden toen op plek 3 en 4, dacht ik.
Even opgezocht, maar die twee vind ik ook al niet geweldig. :o
Ik begin te denken dat ik wel de voorrondes heb gezien en met deze nummers de finale maar overgeslagen heb of zo.
Feel free to insult me.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 23:46:02 #113
345170 Roger_Epiales
pi_200870142
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:41 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Kan ik hieruit opmaken dat jij haar wel goed vond?
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 23:57:06 #114
375570 crew  Cyan9
pi_200870255
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Kan ik hieruit opmaken dat jij haar wel goed vond?
Jep, ik vond het jammer dat ze niet terug mocht komen voor dit jaar.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:03:15 #115
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200871757
Een goedemorgen, mensen.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:08:56 #116
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200871791
Goedemorgen. Tis een beetje bewolkt vandaag hier :o Minder kans op kreeft worden *O*
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:12:05 #117
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200871815
quote:
99s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen. Tis een beetje bewolkt vandaag hier :o Minder kans op kreeft worden *O*
Hier wordt het morgen 36 (extreem warm voor de kust) maar een stukje het binnenland in zullen ze boven de 40 gaan dit weekend. Hele land staat ook op red alert voor bosbranden.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:13:30 #118
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200871828
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:12 schreef Strani het volgende:

[..]

Hier wordt het morgen 36 (extreem warm voor de kust) maar een stukje het binnenland in zullen ze boven de 40 gaan dit weekend. Hele land staat ook op red alert voor bosbranden.
Owjee, hier vandaag 28, gisteren was t 34. Geen bosbranden op Santorini, want er is geen bos. :P
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:16:06 #119
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200871850
quote:
99s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:13 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Owjee, hier vandaag 28, gisteren was t 34. Geen bosbranden op Santorini, want er is geen bos. :P
Oh heerlijk, 28! Bijna truienweer!
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:19:24 #120
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200871874
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:16 schreef Strani het volgende:

[..]

Oh heerlijk, 28! Bijna truienweer!
:D we hebben morgen ook een boottochtje en daarbij zeiden ze al 'neem een vestje mee voor savonds, kan koud worden.' en dan kijk je naar t weerbericht en dan wordt het niet kouder dan 25. Maar da's vast koud voor Grieken.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:27:47 #121
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200871928
quote:
99s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:19 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

:D we hebben morgen ook een boottochtje en daarbij zeiden ze al 'neem een vestje mee voor savonds, kan koud worden.' en dan kijk je naar t weerbericht en dan wordt het niet kouder dan 25. Maar da's vast koud voor Grieken.
Ah ja maar zo'n boottochtje kan verrassend koud worden, dat is dan toch weer anders, dus wel een goede tip denk ik!
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:34:47 #122
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200871988
Ik heb net een berichtje gestuurd naar een vriend van me dat ik wel met 'm mee wil volgende week naar een 'Lounge Party' in Alicante. Zoiets heb ik geloof ik nog nooit gedaan dus dat vind ik wel spannend. Het is van 'Internations', een website van expats die sociale events organiseren. Ik ben erg benieuwd.

En daarbij kom ik net uit een beetje een soort van break-up dus wel fijn om iets anders te hebben om naar uit te kijken, als afleiding.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:35:14 #123
345170 Roger_Epiales
pi_200871992
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:12 schreef Strani het volgende:

[..]

Het gaat lekker dit jaar, hebben we ergens nog een mediterraan land over wat nog niet deels in de fik staat? :@
Feel free to insult me.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:35:41 #124
345170 Roger_Epiales
pi_200872000
Goedemorgen trouwens.
Feel free to insult me.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:36:18 #125
345170 Roger_Epiales
pi_200872014
* Thee en koffie neerzet
Feel free to insult me.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:36:45 #126
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200872018
quote:
11s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:35 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Het gaat lekker dit jaar, hebben we ergens nog een mediterraan land over wat nog niet deels in de fik staat? :@
Nou het valt hier nóg mee wat dat betreft. Voor nu is het alleen de noodstatus. Ik hoop dat het zo blijft maar ik betwijfel het wel.
pi_200872038
quote:
99s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:19 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Goedemorgen! *O*
Genieten daar?
George Michael
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:39:45 #128
345170 Roger_Epiales
pi_200872046
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:36 schreef Strani het volgende:

[..]

Nou het valt hier nóg mee wat dat betreft. Voor nu is het alleen de noodstatus. Ik hoop dat het zo blijft maar ik betwijfel het wel.
Ja, maar in het noorden dacht ik dat het al aardig aan de gang was laatst.
Feel free to insult me.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:47:24 #129
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200872142
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, maar in het noorden dacht ik dat het al aardig aan de gang was laatst.
Ah ja dat kan, da's mij te ver weg ;)

Nee maar serieus, da's ook heftig dat je het daar ook al hebt. Normaal is het toch meer richting het zuiden.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:51:25 #130
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200872206
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:38 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Goedemorgen! *O*
Genieten daar?
Ja ontzettend. Elke morgen zetten ze een ontbijtje voor de deur. Zit telkens iets van ei bij (vandaag omelet), een zoet broodje (vandaag kaneelbroodje met krenten), bakje fruit, iets van de bakker (vandaag een soort puddingbroodje met filodeeg) en nog brood, kaas, jam, koffie, jus d'orange en melk.

En het uitzicht is echt super. Gisteravond waren we sjiek uit eten met uitzicht op de zonsondergang. geen sterrenrestaurant maar zat er wel tegenaan met kleine porties, veel gangen en bijzonder eten. We waren wel een tikkeltje overdressed, want verder zijn er vooral Amerikanen hier en die gaan dan in korte broek en sneakers. En dan ben je in een jurk en op hakken al snel sjiek. :P
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:51:37 #131
345170 Roger_Epiales
pi_200872210
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:47 schreef Strani het volgende:

[..]

Ah ja dat kan, da's mij te ver weg ;)

Nee maar serieus, da's ook heftig dat je het daar ook al hebt. Normaal is het toch meer richting het zuiden.
Zeker, zat het net nog ff terug te zoeken. Eind juli blijkbaar nog, noordoosten van Spanje en zuiden van Frankrijk.

https://nos.nl/artikel/23(...)krijk-en-op-sardinie
Feel free to insult me.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:53:38 #132
482080 AgnesGru
pi_200872235
Goedemorgen :W
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:58:13 #133
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200872303
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:51 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zeker, zat het net nog ff terug te zoeken. Eind juli blijkbaar nog, noordoosten van Spanje en zuiden van Frankrijk.

https://nos.nl/artikel/23(...)krijk-en-op-sardinie
Ahh die hoek meer, oké ja dat is dan wel weer logischer. Ik zat Galicia te denken, of Baskenland of zo.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:58:33 #134
345170 Roger_Epiales
pi_200872311
quote:
99s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:51 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ja ontzettend. Elke morgen zetten ze een ontbijtje voor de deur. Zit telkens iets van ei bij (vandaag omelet), een zoet broodje (vandaag kaneelbroodje met krenten), bakje fruit, iets van de bakker (vandaag een soort puddingbroodje met filodeeg) en nog brood, kaas, jam, koffie, jus d'orange en melk.
Bougatsa waarschijnlijk. Klinkt goed allemaal, zo'n ontbijt. Ik zou er bijna voor naar Griekenland gaan. :9
quote:
En het uitzicht is echt super. Gisteravond waren we sjiek uit eten met uitzicht op de zonsondergang. geen sterrenrestaurant maar zat er wel tegenaan met kleine porties, veel gangen en bijzonder eten. We waren wel een tikkeltje overdressed, want verder zijn er vooral Amerikanen hier en die gaan dan in korte broek en sneakers. En dan ben je in een jurk en op hakken al snel sjiek. :P
Nooit vanuit gaan dat je zelf overdressed bent, zeker niet als de rest Amerikanen zijn.
Zij waren gewoon zwaar underdressed. 8-)
Feel free to insult me.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 09:00:41 #135
345170 Roger_Epiales
pi_200872345
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:58 schreef Strani het volgende:

[..]

Ahh die hoek meer, oké ja dat is dan wel weer logischer. Ik zat Galicia te denken, of Baskenland of zo.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat gebied ook in mijn hoofd had toen ik het artikel las, ook al staat er heel duidelijk 'noordoost Spanje' en 'regio Barcelona'. Het is nog vroeg, zal ik maar denken. :@
Feel free to insult me.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 09:10:15 #136
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200872444

Vandaag op kantoor. En enkel twee mensen van de receptie zijn aanwezig, voor de rest nog niemand. :')
Fuck the EBU.
pi_200872504
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

Vandaag op kantoor. En enkel twee mensen van de receptie zijn aanwezig, voor de rest nog niemand. :')
Geef het even, ik denk dat sinds corona een hoop mensen pas om 10 uur komen.
Fuck the EBU
  donderdag 12 augustus 2021 @ 09:14:01 #138
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200872505
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

Hebben ze je goed gerecepteerd?
pi_200872586
quote:

[..]

Klinkt zalig! O+
In een jurk en hakken uit eten _O_
Ik vind uit eten gaan met slippers echt niet kunnen :{w Het ligt er wel een beetje aan waar je bent, maar toch.
George Michael
pi_200872618
quote:

Heerlijk vond ik dat, zo rustig O+
George Michael
  donderdag 12 augustus 2021 @ 09:23:14 #141
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200872679
quote:
14s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:58 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Bougatsa waarschijnlijk. Klinkt goed allemaal, zo'n ontbijt. Ik zou er bijna voor naar Griekenland gaan. :9
[..]

Nooit vanuit gaan dat je zelf overdressed bent, zeker niet als de rest Amerikanen zijn.
Zij waren gewoon zwaar underdressed. 8-)
Owja dat was t idd. :) En idd, ik vind overdressed ook niet erg, beter dan underdressed sowieso.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 10:39:02 #142
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200873503
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:20 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Heerlijk vond ik dat, zo rustig O+
Ja, dat wel. Kan je lekker doorwerken. :)
Fuck the EBU.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 10:40:07 #143
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200873516
Om 10 uur een Teams-overleg gehad. Die nu ook afgerond, dus nu weer verder met de andere werkzaamheden. Er is intussen nog iemand binnen gekomen, die heb ik echter alleen gehoord en niet gezien. :) Dus geen idee of dat een collega is of iemand van een van de andere huurders van het pand.
Fuck the EBU.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 10:57:07 #144
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200873733
Op kantoor zou ik het wel vervelend vinden om als enige er te zijn. Alleen werken vind ik juist wel prima, maar dan wel gewoon thuis. Als ik op kantoor zit dan wil ik wel dat er collega's zijn.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 10:59:54 #145
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200873767
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:57 schreef Redefine het volgende:
Op kantoor zou ik het wel vervelend vinden om als enige er te zijn. Alleen werken vind ik juist wel prima, maar dan wel gewoon thuis. Als ik op kantoor zit dan wil ik wel dat er collega's zijn.
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat er meer collega's zouden zijn, want anders had ik net zo goed thuis kunnen blijven werken.

Maar ik moest nog wel wat zaken opzoeken in kasten voor het werkoverleg, dus dat heb ik nu al gedaan, dus dan was het niet compleet zinloos om naar kantoor te gaan.
Fuck the EBU.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 11:17:28 #146
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200874086
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat er meer collega's zouden zijn, want anders had ik net zo goed thuis kunnen blijven werken.

Maar ik moest nog wel wat zaken opzoeken in kasten voor het werkoverleg, dus dat heb ik nu al gedaan, dus dan was het niet compleet zinloos om naar kantoor te gaan.
Als je meer mensen verwacht, dan ga je inderdaad wel naar kantoor. Zelf denk ik pas dat ik na mijn vakantie van begin september weer eens naar kantoor ga. Dan is het ook precies een jaar geleden dat ik er was :o

Als er dan meerderen zijn, is gaat ook wel goed te doen. Vorig jaar in de zomer wel een keer gehad dat ik samen met één andere collega er was. Maar die collega zat bijna de hele dag in vergaderingen. Dus feitelijk zat ik die dag er alleen. En dan is het niks aan.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 11:29:33 #147
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200874235
Goedemorgen allemaal!
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:34 schreef Strani het volgende:
Ik heb net een berichtje gestuurd naar een vriend van me dat ik wel met 'm mee wil volgende week naar een 'Lounge Party' in Alicante. Zoiets heb ik geloof ik nog nooit gedaan dus dat vind ik wel spannend. Het is van 'Internations', een website van expats die sociale events organiseren. Ik ben erg benieuwd.

En daarbij kom ik net uit een beetje een soort van break-up dus wel fijn om iets anders te hebben om naar uit te kijken, als afleiding.
Leuk, eindelijk weer eens een ander soort uitje!

Ik ben ook nog nooit bij een lounge party geweest, maar het klinkt altijd wel hip en interessant ofzo :D .
Ik stel me voor dat je in een hippe ruimte bent met veel wit en uiteraard loungebanken en dat je veel (virgin) cocktails kunt drinken en dat ze uiteraard loungemuziek draaien :P .

quote:

[..]

Heerlijk genieten toch zo'n huwelijksreis O+ Haha veel Amerikanen zijn echt zo lomp qua kleding maar dat is juist ook wel weer grappig vind ik :P

quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik werk weer lekker thuis vandaag. Ik was dinsdagavond helemaal overprikkeld :') en ik sliep gewoon slecht omdat ik nog zo druk was in mijn hoofd :')
Ik bouw het weer mooi rustig op, voorlopig eerst één dag in de week naar kantoor en dan uiteindelijk denk ik 2. Maar meer zeker niet.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 11:32:10 #148
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200874284
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:29 schreef Arizona het volgende:

Ik werk weer lekker thuis vandaag. Ik was dinsdagavond helemaal overprikkeld :') en ik sliep gewoon slecht omdat ik nog zo druk was in mijn hoofd :')
Ik bouw het weer mooi rustig op, voorlopig eerst één dag in de week naar kantoor en dan uiteindelijk denk ik 2. Maar meer zeker niet.
Ik houd het voorlopig ook op 1 keer per week. Vanuit de leiding is gezegd dat we weer zoveel mogelijk thuis moeten werken, dus dan wil ik eigenlijk ook niet onnodig naar kantoor gaan.
Fuck the EBU.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 11:33:38 #149
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200874302
Ik heb weer eens sneakers besteld :@ Mijn oude zwarte Nike Sneakers zijn nu wel erg afgedragen aan het worden dus nu heb ik leren zwarte sneakers besteld met de coole naam Air Force 1 :7

Sneakers en parfums, ik heb er echt nooit genoeg van :@
  donderdag 12 augustus 2021 @ 11:36:11 #150
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200874352
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik houd het voorlopig ook op 1 keer per week. Vanuit de leiding is gezegd dat we weer zoveel mogelijk thuis moeten werken, dus dan wil ik eigenlijk ook niet onnodig naar kantoor gaan.
Wij moeten ook weer thuiswerken, zoveel mogelijk. Maar die ene keer in de week is wel gezellig en ook wel heel nuttig om face to face bepaalde zaken door te nemen. (Als de informele meetings tenminste doorgaan :') ) En iedereen met wie ik die dag samenwerk is volledig gevaccineerd, dus tja...
  donderdag 12 augustus 2021 @ 11:44:14 #151
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200874481
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:36 schreef Arizona het volgende:

[..]

Wij moeten ook weer thuiswerken, zoveel mogelijk. Maar die ene keer in de week is wel gezellig en ook wel heel nuttig om face to face bepaalde zaken door te nemen. (Als de informele meetings tenminste doorgaan :') ) En iedereen met wie ik die dag samenwerk is volledig gevaccineerd, dus tja...
ik heb maandag een overleg met een collega over overdracht van bepaalde werkzaamheden en morgen is het twee weken geleden dat ik mijn tweede prik kreeg, dus dan ben ik ook volledig gevaccineerd *O*

Totdat er een derde prik vereist is :')
Fuck the EBU.
  ESF Reporter donderdag 12 augustus 2021 @ 12:26:06 #152
87554 Cee
Welluk?
pi_200875124
Wij mogen niet thuiswerken, ook al kunnen we. Ik vind de verhalen van anderen daarom zo bizar overkomen. _O-
  donderdag 12 augustus 2021 @ 12:31:35 #153
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200875203
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:26 schreef Cee het volgende:
Wij mogen niet thuiswerken, ook al kunnen we. Ik vind de verhalen van anderen daarom zo bizar overkomen. _O-
Hoezo mogen niet?

Jullie bedrijf vindt de richtlijnen van de overheid onzin?
Fuck the EBU.
  ESF Reporter donderdag 12 augustus 2021 @ 12:32:32 #154
87554 Cee
Welluk?
pi_200875217
quote:
15s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Hoezo mogen niet?

Jullie bedrijf vindt de richtlijnen van de overheid onzin?
Zeer ouderwetse en starre leiding die liever iedereen gezellig terug op kantoor ziet, net zoals vroeger. Verandering is eng. meer dan de helft van het personeel werkt er ook jarenlang en vindt het ook best. Een kwart kan niet thuiswerken met hun functie. De rest (stuk of 5 mensen waaronder ik) wil wel maar is in de minderheid.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 12:34:34 #155
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200875243
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:32 schreef Cee het volgende:

[..]

Zeer ouderwetse en starre leiding die liever iedereen gezellig terug op kantoor ziet, net zoals vroeger. Verandering is eng.
Dat is laatste is natuurlijk wel waar. ;(
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 12:36:18 #156
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_200875267
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:16 schreef H_T het volgende:

[..]

@:Moira riep een tijdje terug ergens op om snel brood en harken (of waren het bezems :? ) te plaatsen en ik weet niet waarom, maar dat vond ik heel grappig :D :@
_O-

Ik had daar vroegah met Mono lol om in de ONZ nachtbaggers :D weet niet door wie het ooit een ding is geworden maar “de mods kijken niet, snel, post brood” was toen al om je te bepiesen _O- vooral als de hele SC dan snel allerlei verschillende soorten brood ging posten _O-
Fuck the EBU.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 12:38:00 #157
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200875290
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:34 schreef Strani het volgende:

Spannend, maar wel leuk denk ik? :)
  donderdag 12 augustus 2021 @ 12:49:07 #158
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200875469
quote:
Bij ons zijn ze juist heel lastig met op het werk werken. Maximaal 1 per week, je moet je dag van te voren intekenen. Je mag niet met meer dan 4 mensen in een overlegmodule en mag daar maximaal 1 uur zitten. Dan wordt je er ook echt uitgestuurd. Ook per kantoor mag maar 1 persoon zitten, waar normaal 2,3 of 4 mensen zitten. Ik vind het wel prima om gewoon thuis alles te doen voor nu nog.
pi_200875729
quote:
Goedemorgen allemaal!
[..]

Ik ben ook nog nooit bij een lounge party geweest, maar het klinkt altijd wel hip en interessant ofzo :D .
Ik stel me voor dat je in een hippe ruimte bent met veel wit en uiteraard loungebanken en dat je veel (virgin) cocktails kunt drinken en dat ze uiteraard loungemuziek draaien :P .
Het is met expats hè. Gezellig met 30 andere Nederlandse Spanjolen haring happen, Heineken drinken en het Wilhelmus karaoke’en :P
pi_200875743
quote:
7s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 11:33 schreef Arizona het volgende:
Ik heb weer eens sneakers besteld :@ Mijn oude zwarte Nike Sneakers zijn nu wel erg afgedragen aan het worden dus nu heb ik leren zwarte sneakers besteld met de coole naam Air Force 1 :7

Sneakers en parfums, ik heb er echt nooit genoeg van :@
Dat zijn ‘gewoon’ van die witte toch? Die zijn hier al jaren hip in elk geval.
pi_200875754
“Dumfries naar Inter Milaan”.

Mooie club voor hem als dat doorgaat.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 13:10:12 #162
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200875789
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:07 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dat zijn ‘gewoon’ van die witte toch? Die zijn hier al jaren hip in elk geval.
Zwarte! Inderdaad mooie basic sneakers, die er al jaren zijn :) Maar ik heb ze nog nooit gehad :D
pi_200875851
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:10 schreef Arizona het volgende:

[..]

Zwarte! Inderdaad mooie basic sneakers, die er al jaren zijn :) Maar ik heb ze nog nooit gehad :D
Ik ook niet, dus ik kan er weinig over zeggen :P

Maar zwart is wel een betere kleur dan wit voor schoenen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 13:18:44 #164
39237 crew  H_T
2733
pi_200875943
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:13 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik heb prachtige witte schoenen gehad, maar na verloop van tijd waren ze toch duidelijk minder wit
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 12 augustus 2021 @ 13:20:44 #165
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200875971
Ik moet nog nieuwe schoenen kopen, maar geen zin om naar de winkel te gaan om te passen en via internet bestellen vind ik niets.
Fuck the EBU.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 13:33:06 #166
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200876151
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:13 schreef Fred_B het volgende:

[..]

ik heb geen succes met witte schoenen. Of ze worden te snel vies en dan worden ze niet meer schoon, of de zool kleurt na 1 of 2 jaar gelig ;(
En deze nieuwe zijn vast voor het najaar en de winter dus dan is zwart sowieso beter :P .
  donderdag 12 augustus 2021 @ 13:34:28 #167
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200876168
quote:
9s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog nieuwe schoenen kopen, maar geen zin om naar de winkel te gaan om te passen en via internet bestellen vind ik niets.
Met Nikes durf ik dat wel aan, ik heb daar altijd dezelfde maat van en ze zitten altijd lekker :P
Maar als ik schoenen koop van een merk dat ik nog niet (goed) ken, dan wil ik ze ook graag passen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 13:37:45 #168
39237 crew  H_T
2733
pi_200876218
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:34 schreef Arizona het volgende:

[..]

Met Nikes durf ik dat wel aan, ik heb daar altijd dezelfde maat van en ze zitten altijd lekker :P
Maar als ik schoenen koop van een merk dat ik nog niet (goed) ken, dan wil ik ze ook graag passen.
Ik kan Reeboks praktisch blind kopen via internet :) Een keer Puma's geprobeerd in dezelfde maat als Reeboks altijd omdat ik ze toch wel snel vond slijten en daarom eens een ander merk wilde, maar daar kreeg ik meteen blaren van op m'n voeten. Puma's teruggestuurd en daarna weer Reeboks genomen :)
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 12 augustus 2021 @ 13:44:33 #169
482080 AgnesGru
pi_200876305
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:34 schreef Arizona het volgende:

[..]

Je mag toch sowieso passen? :@
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 13:46:07 #170
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200876330
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:10 schreef Arizona het volgende:

[..]

Heul fijne schoenen. (Eigenaar van een wit paartje) ^O^
  donderdag 12 augustus 2021 @ 13:56:51 #171
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200876483
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:44 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dan heb je weer het gedoe met terugsturen en opnieuw bestellen als de maat toch niet goed is :)

quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:46 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Heul fijne schoenen. (Eigenaar van een wit paartje) ^O^
Goed om te horen ;)
pi_200876556
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:44 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Een verkeerde maat ontvangen is irritant. Gewoon het 24e paar All Stars bestellen is makkelijker. :P
  donderdag 12 augustus 2021 @ 14:06:38 #173
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200876621
twitter

Ik had hier nog niet van gehoord!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 14:23:05 #174
39237 crew  H_T
2733
pi_200876810
quote:
11s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 14:06 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik ook niet! Maar over ruim 200 delen kan Roger ons er vast meer over vertellen :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 12 augustus 2021 @ 14:30:47 #175
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200876911
quote:
11s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 14:06 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit kende ik al wel :)

Zo heb ik pas 2 jaar geleden ofzo gehoord van de Koloniën van Weldadigheid (die vorige maand Cultureel Erfgoed zijn geworden). Terwijl dat dus ook best een stuk historie is :o
pi_200876926
quote:
Wij mogen juist niet naar kantoor, en heel eerlijk, ik heb er straks niet eens meer zin in om terug te gaan... ben er nu zo aan gewend. Heb ook veel meer tijd om het combineren met sporten :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200876935
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 14:23 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik ook niet! Maar over ruim 200 delen kan Roger ons er vast meer over vertellen :Y
1945 is anders inderdaad een lastig jaar om gevuld te krijgen. :P

Dit verhaal heb ik weleens gezien bij Andere Tijden of zo’n soort programma. Al is het jammer dat het in de media bij WO2 vaak bij dezelfde soort items blijft.
pi_200877001
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:46 schreef ijs_beer het volgende:
Eigenaar van een wit paartje
Ah, de prins op het witte paart.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 15:06:04 #179
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200877257
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 14:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wij mogen juist niet naar kantoor, en heel eerlijk, ik heb er straks niet eens meer zin in om terug te gaan... ben er nu zo aan gewend. Heb ook veel meer tijd om het combineren met sporten :D
Het scheelt mij bijna 1,5 uur reistijd per dag :)
Ik wandel en fiets veel meer, ik heb meer tijd om wat uitgebreider te koken, het heeft zeker zijn voordelen :D
pi_200877324
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:06 schreef Arizona het volgende:

[..]

Het scheelt mij bijna 1,5 uur reistijd per dag :)
Ik wandel en fiets veel meer, ik heb meer tijd om wat uitgebreider te koken, het heeft zeker zijn voordelen :D
Ja het geeft zoveel meer rust qua privé, vind het uiteindelijk echt wel prima om 1 of 2 keer per week naar kantoor te gaan, maar meer hoeft echt niet _O-

Ook nu met de OS vond ik het heerlijk om thuis te zijn, je kunt gewoon een schermpje open zetten en ondertussen zaken afwerken
  donderdag 12 augustus 2021 @ 15:11:40 #181
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200877353
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja het geeft zoveel meer rust qua privé, vind het uiteindelijk echt wel prima om 1 of 2 keer per week naar kantoor te gaan, maar meer hoeft echt niet _O-

Ook nu met de OS vond ik het heerlijk om thuis te zijn, je kunt gewoon een schermpje open zetten en ondertussen zaken afwerken
Ja, met de OS was echt wel genot :D Vanwege de vakantieperiode is het heel rustig op mijn werk, dus ik heb veel van de OS gezien :D
  donderdag 12 augustus 2021 @ 15:19:54 #182
482080 AgnesGru
pi_200877473
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 14:01 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Een verkeerde maat ontvangen is irritant. Gewoon het 24e paar All Stars bestellen is makkelijker. :P
Dat is waar, ik bestel soms wel meerdere maten in mijn range en dan hoop ik er maar het beste van ;)
  donderdag 12 augustus 2021 @ 15:20:14 #183
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200877479
quote:
Goedemorgen allemaal!
[..]

Aan de foto's te zien is het inderdaad zo ja, maar dan buiten! Nou drink ik niet en virgin cocktails is ook weer zoiets dus ik ga gewoon aan de frisdrank ;)
  donderdag 12 augustus 2021 @ 15:20:37 #184
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200877486
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 12:38 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Spannend, maar wel leuk denk ik? :)
:Y Beetje out of the comfort zone maar da's af en toe ook wel goed om te doen!
  donderdag 12 augustus 2021 @ 15:21:08 #185
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200877498
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 13:06 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het is met expats hè. Gezellig met 30 andere Nederlandse Spanjolen haring happen, Heineken drinken en het Wilhelmus karaoke’en :P

Nou, 74 mensen uit 27 landen hebben zich tot zover ingeschreven :P
  donderdag 12 augustus 2021 @ 15:24:05 #186
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200877552
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Aan de foto's te zien is het inderdaad zo ja, maar dan buiten! Nou drink ik niet en virgin cocktails is ook weer zoiets dus ik ga gewoon aan de frisdrank ;)
Virgin cocktails zijn gewoon hip-opgemaakte frisdranken he 8-) . Past wel beter bij een lounge-iets dan een kaal colaatje vind ik.

Limoenschijfje hier, rietsuikertje daar en je Spa Rood is opeens 5 keer zo duur O+ :D

quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:21 schreef Strani het volgende:

[..]

Nou, 74 mensen uit 27 landen hebben zich tot zover ingeschreven :P
Could you hand over the bitterballs please? *O*
  donderdag 12 augustus 2021 @ 15:31:22 #187
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200877661
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:24 schreef Arizona het volgende:

[..]

Virgin cocktails zijn gewoon hip-opgemaakte frisdranken he 8-) . Past wel beter bij een lounge-iets dan een kaal colaatje vind ik.

Limoenschijfje hier, rietsuikertje daar en je Spa Rood is opeens 5 keer zo duur O+ :D
[..]

Could you hand over the bitterballs please? *O*
Als die er niet zijn ga ik metéén weer weg :{w
  donderdag 12 augustus 2021 @ 15:46:45 #188
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200877840
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:31 schreef Strani het volgende:

[..]

Als die er niet zijn ga ik metéén weer weg :{w
Straks hebben ze alleen maar hipsterhapjes zoals quinoa-kaviaarpincho's ;(
  donderdag 12 augustus 2021 @ 15:47:55 #189
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200877859
quote:
11s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:46 schreef Arizona het volgende:

[..]

Straks hebben ze alleen maar hipsterhapjes zoals quinoa-kaviaarpincho's ;(
;(

Ik geloof dat er food trucks zijn. Dus dan maar hopen dat er nog iets normaals te vreten tussen zit.

donderdag 12 augustus 2021 @ 15:55:04 #190
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200877962
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:47 schreef Strani het volgende:

[..]

;(

Ik geloof dat er food trucks zijn. Dus dan maar hopen dat er nog iets normaals te vreten tussen zit.

Een patattruck *O*
  donderdag 12 augustus 2021 @ 15:57:07 #191
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200877997
quote:
Lars (18) mag niet met gelakte nagels achter kassa bij Jumbo Glanerbrug: ‘Laat mij gewoon mezelf zijn’
Lars ten Caat (18) mag niet met gelakte nagels achter de kassa bij Jumbo in Glanerbrug zitten, omdat ‘Glanerbrug daar nog niet klaar voor is’. De jonge kassamedewerker heeft dat gisteren te horen gekregen. Lars is verdrietig en neemt ontslag. „Ik wil mezelf kunnen zijn.” De supermarkt houdt voet bij stuk.
bron: https://www.tubantia.nl/e(...)ezelf-zijn~a2cf0085/

Pfff -O- Toch triest dat dit tegenwoordig nog een issue is. Die jongen ziet er prima verzorgd uit, als hij een Laura in plaats van een Lars was geweest had niemand wat gezegd over zijn nagels.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 16:02:39 #192
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200878052
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:57 schreef Arizona het volgende:

[..]

Pfff -O- Toch triest dat dit tegenwoordig nog een issue is. Die jongen ziet er prima verzorgd uit, als hij een Laura in plaats van een Lars was geweest had niemand wat gezegd over zijn nagels.
Ik kan hier nu een slechte Finkersgrap plaatsen over hoe ouderwets Glanerbrug is, maar de werkelijkheid heeft de grap al ingehaald :{
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 16:05:33 #193
39237 crew  H_T
2733
pi_200878085
quote:

[..]

Ik kan echt geen reden bedenken waarom ik zou klagen dat iemand nagellak draagt, tenzij daardoor hygiëne of zoiets in gevaar komt
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 12 augustus 2021 @ 16:06:43 #194
482080 AgnesGru
pi_200878095
quote:

[..]

Net toevallig hetzelfde artikel gelezen, de reactie van die manager ook :')

quote:
Dat volgens diezelfde huisregels vrouwen met nagellak wél achter de kassa mogen plaatsnemen, noemt Lochan een ‘vertaling van richtlijnen’. „Misschien moet het bij jongens ook kunnen, maar wij zijn nog niet zo ver. Kijk: als mensen veranderen in hun leven moeten ze dat ook doen in een omgeving waar dat gepast is, en niet de omgeving proberen te veranderen. Dat is er nu aan de hand.”
:r
  donderdag 12 augustus 2021 @ 16:11:42 #195
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200878158
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:05 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik kan echt geen reden bedenken waarom ik zou klagen dat iemand nagellak draagt, tenzij daardoor hygiëne of zoiets in gevaar komt
Als het van die vieze half afgebladerde, half gescheurde nagels zouden zijn dan had hij nog een punt.
Maar het gaat er nu puur om dat het een jongen is met nagellak, bij een meisje had precies dezelfde nagellak geen enkel probleem geweest. :r

quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:06 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Net toevallig hetzelfde artikel gelezen, de reactie van die manager ook :')
[..]

:r
Ja echt he :')
Hij is zelf nog niet zover maar het ligt toch aan die jongen :')
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 16:13:17 #196
39237 crew  H_T
2733
pi_200878176
quote:
87s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:11 schreef Arizona het volgende:

[..]

Als het van die vieze half afgebladerde, half gescheurde nagels zouden zijn dan had hij nog een punt.
Maar het gaat er nu puur om dat het een jongen is met nagellak, bij een meisje had precies dezelfde nagellak geen enkel probleem geweest. :r
Dat vind ik niet mooi, maar om dan bij de bedrijfsleider te gaan klagen dat de dame van kassa 3 lelijke nagellak heeft...
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_200878196
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:13 schreef H_T het volgende:

[..]

Dat vind ik niet mooi, maar om dan bij de bedrijfsleider te gaan klagen dat de dame van kassa 3 lelijke nagellak heeft...
Ja precies. Dat zou hetzelfde zijn als zeggen "dat kassameisje van kassa 4 is te lelijk hoor, die moet je maar weg doen" :')
Fuck the EBU
  donderdag 12 augustus 2021 @ 16:14:26 #198
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200878197
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:13 schreef H_T het volgende:

[..]

Nee, ik zou de moeite ook niet nemen. Misschien wel als betreffende persoon op de broodafdeling werkte :P

Edit: ik heb het nu dus over iemand die met halve afgebladderde nagels zou werken he, niet over iemand met verzorgde nagels. Vind je opeens zo'n stuk gelnagel in je broodje ;(
  donderdag 12 augustus 2021 @ 16:23:13 #199
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200878314
Vanaf morgen ben ik geen Volvomoeder meer ;( maar berijd ik De Niro *O*
pi_200878392
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:23 schreef Arizona het volgende:
  donderdag 12 augustus 2021 @ 16:35:39 #201
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200878491
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 16:40:27 #202
39237 crew  H_T
2733
pi_200878581
quote:
Gefeliciteerd *O* Ga je meteen Bananarama uit de speakers pompen?
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 12 augustus 2021 @ 16:45:11 #203
482080 AgnesGru
pi_200878646
quote:
Mand _O_
  donderdag 12 augustus 2021 @ 16:46:48 #204
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200878668
Weer thuis. :s)
Fuck the EBU.
pi_200878810
quote:
Leuke omgeving daar O+
pi_200878818
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis. :s)
24 graden en sluierbewolking denk ik.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 17:01:41 #207
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200878865
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:58 schreef Fred_B het volgende:

[..]

24 graden en sluierbewolking denk ik.
Ja, en benauwd. :{
Fuck the EBU.
pi_200879256
quote:
Hybride of vol EV?
  donderdag 12 augustus 2021 @ 17:52:04 #209
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200879605
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hybride of vol EV?
Hybride :)

We komen van een diesel he. Baby steps :P
pi_200879700
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:52 schreef Arizona het volgende:

[..]

Hybride :)

We komen van een diesel he. Baby steps :P
Hehe, ja.

Was de Volvo ook al een automaat?
  donderdag 12 augustus 2021 @ 18:10:50 #211
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200879866
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:59 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hehe, ja.

Was de Volvo ook al een automaat?
Nee :D
Dus dat wordt nog een hele operatie om niet per ongeluk de rem in te trappen :')
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 18:12:49 #212
39237 crew  H_T
2733
pi_200879893
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:10 schreef Arizona het volgende:

[..]

Dus dat wordt nog een hele operatie om niet per ongeluk de rem in te trappen :')
Daarom ook alleen maar remmen met je rechtervoet ^O^ Het rempedaal zit nog op dezelfde plek, dat je met je linkervoet onnodig tegen de vloer stampt geeft verder niet :)
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 12 augustus 2021 @ 18:14:31 #213
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200879922
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:12 schreef H_T het volgende:

[..]

Daarom ook alleen maar remmen met je rechtervoet ^O^ Het rempedaal zit nog op dezelfde plek, dat je met je linkervoet onnodig tegen de vloer stampt geeft verder niet :)
Klopt :D
Maar ik heb toen ik eerder in een automaat reed, wel geheel onbewust geprobeerd de niet bestaande koppeling in te trappen en toen lanceerde ik bijna mijn omaatje :')
pi_200880232
26 *O* ^p^
  donderdag 12 augustus 2021 @ 18:36:28 #215
345170 Roger_Epiales
pi_200880283
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 14:23 schreef H_T het volgende:

[..]

Pardon? Dit gaat over geschiedenis, alsof ik daar ook maar iets van weet. :{w
Feel free to insult me.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 18:38:12 #216
345170 Roger_Epiales
pi_200880305
quote:
6s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:33 schreef zorro28 het volgende:
26 *O* ^p^
Als je probeert te zeggen dat je vandaag 26 bent geworden, dan gefeliciteerd. *O*
En anders niet gefeliciteerd. :6 :+
Feel free to insult me.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 18:39:57 #217
345170 Roger_Epiales
pi_200880336
quote:
11s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:36 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Pardon? Dit gaat over geschiedenis, alsof ik daar ook maar iets van weet. :{w
Psst. Hij zegt alleen Roger, dus hij heeft het duidelijk alleen over mij en ik weet wel iets over geschiedenis. :7
Feel free to insult me.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 18:40:49 #218
345170 Roger_Epiales
pi_200880348
quote:
11s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Psst. Hij zegt alleen Roger, dus hij heeft het duidelijk alleen over mij en ik weet wel iets over geschiedenis. :7
Oh ja, ik zie het nu, nvm. :@
Feel free to insult me.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 19:22:43 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200881035
ijsje en film kijken. :9
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 19:24:47 #220
39237 crew  H_T
2733
pi_200881071
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:38 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Als je probeert te zeggen dat je vandaag 26 bent geworden, dan gefeliciteerd. *O*
En anders niet gefeliciteerd. :6 :+
Of... het is de uitslag van een hertelling van de letters van het alfabet!
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 19:25:36 #221
39237 crew  H_T
2733
pi_200881082
Maar een jarige zorro lijkt me waarschijnlijker :Y In dat geval: gefeliciteerd zorro28 die nu 26 is! Wil je een verjaardags-TT?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_200881092
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:25 schreef H_T het volgende:
Maar een jarige zorro lijkt me waarschijnlijker :Y In dat geval: gefeliciteerd zorro28 die nu 26 is! Wil je een verjaardags-TT?
Dat mag :P
  donderdag 12 augustus 2021 @ 19:27:27 #223
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200881114
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:26 schreef zorro28 het volgende:

[..]

gefeliciteerd *O*
Fuck the EBU.
pi_200881123
Gefeliciteerd met je verjaardag @zorro28 :D
De natuur geeft je vannacht een mooi cadeautje in de vorm van vallende sterren.
pi_200881135
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:27 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:zorro28 :D
De natuur geeft je vannacht een mooi cadeautje in de vorm van vallende sterren.
Zolang ze maar niet op mij vallen. :+
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 19:29:02 #226
39237 crew  H_T
2733
pi_200881137
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:26 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een overtuigender ja gelezen, maar ik doe het ervoor :P Verjaardags-TT *G*
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_200881176
Gefeliziteerd Zorro !
  donderdag 12 augustus 2021 @ 19:33:21 #228
345170 Roger_Epiales
pi_200881188
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:24 schreef H_T het volgende:

[..]

Of... het is de uitslag van een hertelling van de letters van het alfabet!
Dat zou ik ook wel een felicitatie waard vinden.
Feel free to insult me.
pi_200881222
Gefeliciteerd, Zorro. *O*
pi_200881283
Gefeliciteerd Zorro *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 12 augustus 2021 @ 19:40:36 #231
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200881311
Waarom is het geluid op Disney Plus zo zacht. :{
Fuck the EBU.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 19:48:11 #232
482080 AgnesGru
pi_200881460
Zorro, gefeliciteerd *O*
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 19:51:30 #233
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200881517
Zin om een zekere supermarkt in het oosten van land lastig te vallen met (verzonnen) schriftelijke klachten over dat de kipnuggets nagellak dragen.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 19:52:04 #234
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200881533
@zorro28 proficiat! w/
  donderdag 12 augustus 2021 @ 20:08:43 #235
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200881825
Van harte gefeliciteerd @zorro28 *G* *O* *G* *O* *G*
pi_200881871
quote:
8s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:51 schreef ijs_beer het volgende:
Zin om een zekere supermarkt in het oosten van land lastig te vallen met (verzonnen) schriftelijke klachten over dat de kipnuggets nagellak dragen.
Hoezo schriftelijk?

Gewoon rellen. :7
  donderdag 12 augustus 2021 @ 20:11:33 #237
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_200881872
@zorro28 van harte gefeliciteerd *O*
pi_200881899
quote:
8s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom is het geluid op Disney Plus zo zacht. :{
De plus moest in de naam en toen was er niets meer over voor de rest.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 20:13:37 #239
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200881911
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:13 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

De plus moest in de naam en toen was er niets meer over voor de rest.
Ah, dat verklaart het.
Fuck the EBU.
pi_200881961
quote:
9s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart het.
Ik heb inmiddels geen abbo meer, maar toen ik het had moest ik het volume ook steeds op standje dove opoe zetten. _O-
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 20:18:27 #241
375570 crew  Cyan9
pi_200881986
Gefeliciteeeerd @zorro28 !! *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 20:18:35 #242
39237 crew  H_T
2733
pi_200881989
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:16 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels geen abbo meer, maar toen ik het had moest ik het volume ook steeds op standje dove opoe zetten. _O-
Geen klachten over het volume hier, maar op de een of andere manier lukt het op de Xbox niet om een randje toe te voegen om de ondertiteling. Bij de meeste content geen probleem, maar bij Family Guy vallen de witte letters behoorlijk weg tegen Brians vacht
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 12 augustus 2021 @ 20:22:11 #243
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200882048
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:16 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ja, daar staat ie nu ook op en dan is het net op normaal volume.
Fuck the EBU.
pi_200882066
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:18 schreef H_T het volgende:

[..]

Geen klachten over het volume hier, maar op de een of andere manier lukt het op de Xbox niet om een randje toe te voegen om de ondertiteling. Bij de meeste content geen probleem, maar bij Family Guy vallen de witte letters behoorlijk weg tegen Brians vacht
Is dat niet te wijzigen in de settings van de xbox? Een standaard opmaak van ondertiteling of zo?
pi_200882092
Gefeliciteerd Zorro! Welkom bij de club van 26'ers! w/
pi_200882099
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ja, daar staat ie nu ook op en dan is het net op normaal volume.
Vreemd dat ze daar niets aan doen. Beetje Disney Min.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 20:24:53 #247
345170 Roger_Epiales
pi_200882103
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:11 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Hoezo schriftelijk?

Gewoon rellen. :7
Lading sassy kipjes met gelakte nagels op de versafdeling loslaten. 8-)

Feel free to insult me.
pi_200882116
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Lading sassy kipjes met gelakte nagels op de versafdeling loslaten. 8-)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt hier over nagedacht.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 20:25:43 #249
39237 crew  H_T
2733
pi_200882120
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:23 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Is dat niet te wijzigen in de settings van de xbox? Een standaard opmaak van ondertiteling of zo?
Klopt, en daar staat het goed. Anders instellen en weer terug heeft niet geholpen, andere streamingdiensten doen het wel netjes. Het is af en toe jammer, maar ook weer niet irritant genoeg dat ik er heel veel tijd in ga steken om het op te lossen :P
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_200882165
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:25 schreef H_T het volgende:

[..]

Klopt, en daar staat het goed. Anders instellen en weer terug heeft niet geholpen, andere streamingdiensten doen het wel netjes. Het is af en toe jammer, maar ook weer niet irritant genoeg dat ik er heel veel tijd in ga steken om het op te lossen :P
Geef het tijd. :P
  donderdag 12 augustus 2021 @ 20:28:27 #251
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200882175
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:24 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Vreemd dat ze daar niets aan doen. Beetje Disney Min.
Zag op Reddit al meer klachten erover.
Fuck the EBU.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 20:28:58 #252
345170 Roger_Epiales
pi_200882187
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:25 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Jij hebt hier over nagedacht.
Zeker. :Y
Ik wilde het eerst doen met koeien en gelakte hoeven, maar daarvan passen er minder in de achterbak, dus worden het kipjes.
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 20:29:15 #253
39237 crew  H_T
2733
pi_200882195
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:27 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Geef het tijd. :P
Nee, ik

voor nu althans :P
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 20:29:51 #254
39237 crew  H_T
2733
pi_200882208
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik wilde het eerst doen met koeien en gelakte hoeven, maar daarvan passen er minder in de achterbak, dus worden het kipjes.
Deze logica is geschikt als emmeralternatief
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_200882236
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Logisch. :P

Toch wel vrije uitloop kippen, hè?
  donderdag 12 augustus 2021 @ 20:33:34 #256
345170 Roger_Epiales
pi_200882295
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:31 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Logisch. :P

Toch wel vrije uitloop kippen, hè?
Natuurlijk, natuurlijk. :Y
Nou ja, achterin de auto straks even niet, maar dat is maar even. :@ :+
Feel free to insult me.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 20:36:02 #257
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200882354
Ik heb het doorgegeven aan Disney Plus met de hoop dat er iets aan gedaan kan worden.
Fuck the EBU.
pi_200882411
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Natuurlijk, natuurlijk. :Y
Nou ja, achterin de auto straks even niet, maar dat is maar even. :@ :+
“Ja, sorry dat jullie zo op elkaar gepropt zitten, dames, maar ik wilde er zo veel mogelijk meenemen als statement aan een supermarkt die mensen te weinig ruimte geeft om zijn eigen ding te doen. Het is écht maar voor even. En oh ja, ook nog effe nagellak op doen graag. Niets mee te maken, Bertha, je hebt het er maar mee te doen. En nee Greetje, je mag ook niet te eigen kleur kiezen. Nee, dat bedoelde ik niet... Maar... Ik... WAT EEN KIPPENHOK. WEET JE WAT, BLIJF MAAR IN DE AUTO. ”.

Ik had voor de koeien gekozen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 20:43:31 #259
39237 crew  H_T
2733
pi_200882491
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:38 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

“Ja, sorry dat jullie zo op elkaar gepropt zitten, dames, maar ik wilde er zo veel mogelijk meenemen als statement aan een supermarkt die mensen te weinig ruimte geeft om zijn eigen ding te doen. Het is écht maar voor even. En oh ja, ook nog effe nagellak op doen graag. Niets mee te maken, Bertha, je hebt het er maar mee te doen. En nee Greetje, je mag ook niet te eigen kleur kiezen. Nee, dat bedoelde ik niet... Maar... Ik... WAT EEN KIPPENHOK. WEET JE WAT, BLIJF MAAR IN DE AUTO. ”.

Rijden met koeien op de achterbank lijkt me niet heel goed voor je zelfvertrouwen

SPOILER
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_200882503
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:43 schreef H_T het volgende:

[..]

Rijden met koeien op de achterbank lijkt me niet heel goed voor je zelfvertrouwen

SPOILER
Da’s wel een dooddoener ja. _O-
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 20:44:17 #261
39237 crew  H_T
2733
pi_200882505
En met koeien in de auto moet je heel zeker er van zijn dat je nergens in je auto leren bekleding hebt
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 12 augustus 2021 @ 20:48:37 #262
345170 Roger_Epiales
pi_200882593
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:38 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

_O-
Feel free to insult me.
pi_200882596
quote:
11s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:44 schreef H_T het volgende:
En met koeien in de auto moet je heel zeker er van zijn dat je nergens in je auto leren bekleding hebt
Een waarheid als een koe.
pi_200882608
quote:
11s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:44 schreef H_T het volgende:
Anders slacht je de koe gewoon, nieuwe bekleding.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 20:51:15 #265
345170 Roger_Epiales
pi_200882671
Nou goed, ik ben wel overgehaald. :Y

Op naar de supermarkt Bessie! :7
Passen ook nog wat kipjes helemaal achterin. 8-)
Feel free to insult me.
pi_200882709
quote:
9s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:49 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Anders slacht je de koe gewoon, nieuwe bekleding.
Tenzij de de koe slacht op de leren bekleding.
Dat is gewoon rommel.
pi_200882730
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 18:10 schreef Arizona het volgende:

[..]

Hehe, herkenbaar.

Gewoon op je linkerbeen gaan zitten, kan je 'm ook niet per ongeluk gebruiken :D

Rij sinds vorig jaar ook hybride (en dus automaat) en de eerste week wel een paar keer bijna de koppeling ingetrapt.
Nu zou ik in een schakelauto wss niet zo'n goede beurt meer maken :+
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 12 augustus 2021 @ 21:00:57 #268
39237 crew  H_T
2733
pi_200882832
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 20:54 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hehe, herkenbaar.

Gewoon op je linkerbeen gaan zitten, kan je 'm ook niet per ongeluk gebruiken :D

Rij sinds vorig jaar ook hybride (en dus automaat) en de eerste week wel een paar keer bijna de koppeling ingetrapt.
Nu zou ik in een schakelauto wss niet zo'n goede beurt meer maken :+
Je vraagt je snel genoeg af waarom de motor zo gek doet tijdens het afremmen en dan kan je nog niet op tijd de koppeling intrappen, kan ik uit ervaring vertellen O-)
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 12 augustus 2021 @ 21:02:06 #269
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200882857
Blijft een topfilm _O_
Fuck the EBU.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 21:05:57 #270
345170 Roger_Epiales
pi_200882933
Nog net tijd voor een wandeling voor ik een halve boerderij in een supermarkt loslaat het donker wordt. O-)
Feel free to insult me.
pi_200882959
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:00 schreef H_T het volgende:

[..]

Je vraagt je snel genoeg af waarom de motor zo gek doet tijdens het afremmen en dan kan je nog niet op tijd de koppeling intrappen, kan ik uit ervaring vertellen O-)
:P

Bonk bonk bonk stotter.

Ja... m'n auto moet in september voor een beurt, zal er voor zorgen dat ik geen schakelbak meekrijg deze keer.
Vorig jaar was dat (na 1 maand) al flink wennen. Reed weg als een opaatje met veel gas en slippende koppeling :')

Dat zal na een jaar niet veel beter geworden zijn...
pi_200883329
Feli *O* Zorro
  donderdag 12 augustus 2021 @ 21:32:44 #273
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200883436
Gefeliciteerd @zorro28 !!!
  donderdag 12 augustus 2021 @ 21:35:14 #274
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200883488
Ondertussen er er iets aan de hand in Plymouth (Engeland) waar zeer veel hulpdiensten op af zijn gekomen.
pi_200883565
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:35 schreef Strani het volgende:
Ondertussen er er iets aan de hand in Plymouth (Engeland) waar zeer veel hulpdiensten op af zijn gekomen.
Ja, zie het.

Vager kan de berichtgeving niet zijn, behalve dat het a “serious and tragic" incident is.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 21:40:25 #276
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200883586
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:39 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja, zie het.

Vager kan de berichtgeving niet zijn, behalve dat het a “serious and tragic" incident is.
Ja precies. Er zouden schoten zijn geweest maar verder is het heel veel speculeren.

En waarschuwingen van mensen dat men maar beter niet op Twitter en zo gaat kijken ivm video's.
pi_200883721
Er was een tijd dat ik Plymouth onwetend als plaaimout uitsprak.

Dit boeit verder niemand overigens.
pi_200883761
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:46 schreef Fred_B het volgende:
Er was een tijd dat ik Plymouth onwetend als plaaimout uitsprak.

Dit boeit verder niemand overigens.
Engels heeft dan ook een bijzonder inconsistente uitspraak dus die momenten hebben we allemaal.
pi_200883818
Daaraan gerelateerd, probeer hier maar eens een stuk van te lezen:
http://ncf.idallen.com/english.html
SPOILER
pi_200883916
@zorro28 gefeliciteerd *G* Nog maar 2 jaar en je leeftijd komt overeen met je username :D
pi_200883943
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:48 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Engels heeft dan ook een bijzonder inconsistente uitspraak dus die momenten hebben we allemaal.
Ja, iedereen weet dat het gewoon Pleimuiden is natuurlijk.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 22:00:35 #283
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_200883970
Ik ruik hele lekkere geuren van Spaanse tortilla van de buren vandaan komen.
pi_200883988
quote:
Zonde man! Nick Cave is geweldig en heeft veel prachtige liedjes. En dan ook nog dit lied.
pi_200883997
quote:
3s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 21:52 schreef zorro28 het volgende:
SPOILER
Na de avondwake neem ik cake. Daarna kan ik hem lekker raken met de nodige sake.

Al luisterend naar de deun van mijn nieuwe föhn ziet men mij sterk vermageren van al dat achternageren.
pi_200884021
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:01 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Zonde man! Nick Cave is geweldig en heeft veel prachtige liedjes. En dan ook nog dit lied.
Deze is toch ook gewoon mooi :o
  ESF Reporter donderdag 12 augustus 2021 @ 22:04:12 #287
87554 Cee
Welluk?
pi_200884034
quote:
SPOILER
Oh my word. :o
  ESF Reporter donderdag 12 augustus 2021 @ 22:05:01 #288
87554 Cee
Welluk?
pi_200884047
Gefeliciteerd @zorro28 *O*
pi_200884085
  donderdag 12 augustus 2021 @ 22:13:04 #290
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200884187
'GTA Remastered Trilogy dit najaar beschikbaar'
Nathan (Noppie2000) 12-08-2021 20:30 print

Kotaku weet te melden dat Rockstar Games bezig is aan een Grand Theft Auto Remastered Trilogy. Deze trilogie bestaat uit GTA III, GTA Vice City & GRA San Andreas en moet dit najaar uitkomen.

Geruchten over de remasters doen al langer de ronde. De timing van het nieuwtje is opvallend, want een paar dagen geleden kondige moederbedrijf Take-Two nog aan te werken aan drie nog onaangekondigde remasters. Of dat gaat over GTA is niet duidelijk, maar zou dus goed kunnen.

De games zijn trouw aan het origineel, maar worden grafisch wel geüpdatet. Ook de UI krijgen een facelift, maar blijven herkenbaar. De games komen naar elk huidig platform, waaronder Nintendo Switch. Versies voor pc en mobile worden overwogen voor 2022.

*O*
  donderdag 12 augustus 2021 @ 22:13:28 #291
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200884193
Gefeliciteerd @zorro28 :B
  donderdag 12 augustus 2021 @ 22:13:49 #292
345170 Roger_Epiales
pi_200884199
quote:
SPOILER
Deze wel eens vaker voorbij zien komen, erg goed.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik hem maar zeer zelden helemaal lees, meestal heb ik voor de helft wel genoeg. :@
Feel free to insult me.
pi_200884231
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:13 schreef Momo het volgende:

Kotaku weet te melden dat Rockstar Games bezig is aan een Grand Theft Auto Remastered Trilogy. Deze trilogie bestaat uit GTA III, GTA Vice City & GRA San Andreas en moet dit najaar uitkomen.

Geruchten over de remasters doen al langer de ronde. De timing van het nieuwtje is opvallend, want een paar dagen geleden kondige moederbedrijf Take-Two nog aan te werken aan drie nog onaangekondigde remasters. Of dat gaat over GTA is niet duidelijk, maar zou dus goed kunnen.

De games zijn trouw aan het origineel, maar worden grafisch wel geüpdatet. Ook de UI krijgen een facelift, maar blijven herkenbaar. De games komen naar elk huidig platform, waaronder Nintendo Switch. Versies voor pc en mobile worden overwogen voor 2022.

*O*
Glucocorticoid remediable aldosteronism San Andreas?
  donderdag 12 augustus 2021 @ 22:17:31 #294
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200884256
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:15 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Lekker in het biolab werken in San Andreas :)
  donderdag 12 augustus 2021 @ 22:17:43 #295
345170 Roger_Epiales
pi_200884262
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:15 schreef zorro28 het volgende:

[..]

Ja, slechts weinig gamers weten dat het daarvoor staat.
Best een verrassing voor ze als ze voor het eerst gaan spelen en verwachten een of ander maffiaspel te krijgen. :P
Feel free to insult me.
pi_200884448
Ik heb vroeger GTA San Andreas wel gespeeld, maar ik ging meestal gewoon rondjes rijden in auto's en zwemmen enzo.
pi_200884454
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:01 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Nick Cave heeft nog andere prachtige liedjes ook inderdaad, maar op dit moment zit deze even in mijn hoofd hahaha :P Geen fan van merk ik?
  donderdag 12 augustus 2021 @ 22:25:52 #298
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200884458
penalty :o
Fuck the EBU.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 22:26:48 #299
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200884475
Geen camerabeeld van het voorval. :')
Fuck the EBU.
pi_200884478
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:13 schreef Momo het volgende:

*O*
GTA op een Nintendo console :o That's a first
  donderdag 12 augustus 2021 @ 22:27:11 #301
345170 Roger_Epiales
pi_200884486
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen camerabeeld van het voorval. :')
Lijkt me lastig kijken.
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')