abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:32:24 #1
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200862520


Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Gerard Joling óf Huub Stapel, als je sowieso mensen die Gerard of Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen ESF je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een canvas met kerstboomprint, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)


oO< :B wappertest2.gif w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif
Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

cheerlie-oranje2.gifcheerlie-witgeel.gif *G**O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200862557
Gisteren trouwens naar de Luizenmoederfilm geweest. De serie was echt leuker, maar toch was ook dit weer fijn om naar te kijken.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:37:17 #3
2681 Dave
Aardig op drave
pi_200862572
Hoe lang duurt ie, en was dat niet teveel van het goede?
:o)
pi_200862617
quote:
5s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:37 schreef Dave het volgende:
Hoe lang duurt ie, en was dat niet teveel van het goede?
Het was gewoon een heel lange aflevering eigenlijk en de humor was iets minder hard leek wel. En een van de hoofdkarakters van de serie ontbreekt, dus dat was ook even wennen. Evengoed regelmatig hardop moeten grinniken en toch fijn om alle bekende figuren weer te zien.
Niet alle verhaallijnen waren overigens goed, maar al met al toch of om te zien.

De film duurt bijna 2 uur.

Je had het toch tegen mij?
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:41:15 #5
2681 Dave
Aardig op drave
pi_200862619
't Is 11 augustus, maar ik heb nog geen gevaccineerde mensen op straat gemicrowaved zien worden, jullie wel?
:o)
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:41:46 #6
2681 Dave
Aardig op drave
pi_200862627
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:41 schreef Meridiaan het volgende:
Je had het toch tegen mij?
Ah, ja, tegen jou, thanks.
:o)
pi_200862630
quote:
5s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:41 schreef Dave het volgende:
't Is 11 augustus, maar ik heb nog geen gevaccineerde mensen op straat gemicrowaved zien worden, jullie wel?
Je kunt nu popcorn bij mij afhalen ^O^
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:43:03 #8
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200862641
quote:
5s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:41 schreef Dave het volgende:
't Is 11 augustus, maar ik heb nog geen gevaccineerde mensen op straat gemicrowaved zien worden, jullie wel?
Nee, en gelukkig kan ik nog veilig in de keuken staan zonder dat ik de hele besteklade aan mijn lijf heb kleven.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:43:57 #9
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200862648
Zou wel een mooi personage zijn in Cluedo als dader; de magnetische gevaccineerde.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200862661
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:01 schreef BillDauterive het volgende: [..] Het is zeker een kwestie van smaak :D Ik verbaas me erover dat er hier best wat mensen zijn die bier gewoon vies vinden. Het is wel een drankje waar ik aan moest wennen, de eerste drie biertjes vond ik helemaal niet lekker. Ik durf te wedden dat in ieder geval een van jullie drie Rodenbach wel erg lekker zou vinden.
Dat ga ik es proberen :D
Maar ik vind eigenlijk alles waar alcohol in zit smerig :X :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 11 augustus 2021 @ 15:50:39 #11
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200862696
Zijn hier Blendle gebruikers? Ik vond het altijd fijn dat je voor losse artikelen kon betalen, dat is er helaas al een tijdje niet meer. Maar met dat abonnement kan je best veel lezen aan tijdschriften/kranten dus misschien wel intressant.

Al heb ik nu tijdschrift.nl en vergeet regelmatig daar even door te bladeren _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_200862803
Ik stel even een esf-vraag tussendoor: Wat vinden jullie nou het meest ondergewaardeerde esf-liedje? Een nummer wat echt meer aandacht verdient?

Ik "erger" me de laatste tijd een beetje aan video's op youtube met "ondergewaardeerde" nummers die eigenlijk helemaal niet zo ondergewaardeerd zijn. Misschien wel bij de normale kijker, maar niet bij de (die-hard) fans (zoals Crisalide van Valentina Monetta)

En omdat ik het leuk vind om nieuwe liedjes te ontdekken stel ik de vraag maar hier. Doordat we ook oude edities terugkijken kom ik ook steeds nieuwe/vergeten pareltjes tegen! O+
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 16:01:24 #13
39237 crew  H_T
2733
pi_200862833
Geen last van TT-stress, ik ben aan het werk ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200862840
quote:
17s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik stel even een esf-vraag tussendoor: Wat vinden jullie nou het meest ondergewaardeerde esf-liedje? Een nummer wat echt meer aandacht verdient?

Ik "erger" me de laatste tijd een beetje aan video's op youtube met "ondergewaardeerde" nummers die eigenlijk helemaal niet zo ondergewaardeerd zijn. Misschien wel bij de normale kijker, maar niet bij de (die-hard) fans (zoals Crisalide van Valentina Monetta)

En omdat ik het leuk vind om nieuwe liedjes te ontdekken stel ik de vraag maar hier. Doordat we ook oude edities terugkijken kom ik ook steeds nieuwe/vergeten pareltjes tegen! O+
Als je naar beneden scrollt in de topiclijst vind je volgens mij nog wel een topic daarover
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:02:34 #15
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200862849
quote:
17s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik stel even een esf-vraag tussendoor: Wat vinden jullie nou het meest ondergewaardeerde esf-liedje? Een nummer wat echt meer aandacht verdient?

Ik "erger" me de laatste tijd een beetje aan video's op youtube met "ondergewaardeerde" nummers die eigenlijk helemaal niet zo ondergewaardeerd zijn. Misschien wel bij de normale kijker, maar niet bij de (die-hard) fans (zoals Crisalide van Valentina Monetta)

En omdat ik het leuk vind om nieuwe liedjes te ontdekken stel ik de vraag maar hier. Doordat we ook oude edities terugkijken kom ik ook steeds nieuwe/vergeten pareltjes tegen! O+
De deelname van Israël in 2013.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 16:04:21 #16
39237 crew  H_T
2733
pi_200862868
quote:
17s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik stel even een esf-vraag tussendoor: Wat vinden jullie nou het meest ondergewaardeerde esf-liedje? Een nummer wat echt meer aandacht verdient?

Ik "erger" me de laatste tijd een beetje aan video's op youtube met "ondergewaardeerde" nummers die eigenlijk helemaal niet zo ondergewaardeerd zijn. Misschien wel bij de normale kijker, maar niet bij de (die-hard) fans (zoals Crisalide van Valentina Monetta)

En omdat ik het leuk vind om nieuwe liedjes te ontdekken stel ik de vraag maar hier. Doordat we ook oude edities terugkijken kom ik ook steeds nieuwe/vergeten pareltjes tegen! O+
De eerste twee nummers die bij mij opkomen zijn



Ik weet niet of ze ondergewaardeerd zijn, maar wat mij betreft hadden ze een stuk hoger mogen eindigen :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200862873
quote:
17s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik stel even een esf-vraag tussendoor: Wat vinden jullie nou het meest ondergewaardeerde esf-liedje? Een nummer wat echt meer aandacht verdient?

Ik "erger" me de laatste tijd een beetje aan video's op youtube met "ondergewaardeerde" nummers die eigenlijk helemaal niet zo ondergewaardeerd zijn. Misschien wel bij de normale kijker, maar niet bij de (die-hard) fans (zoals Crisalide van Valentina Monetta)

En omdat ik het leuk vind om nieuwe liedjes te ontdekken stel ik de vraag maar hier. Doordat we ook oude edities terugkijken kom ik ook steeds nieuwe/vergeten pareltjes tegen! O+
Blackbird en bijna alle inzendingen van Slovenië.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 16:05:19 #18
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200862883
Terugkomend op de pusherige alcohol-cultuur, sowieso erg raar dat mensen vinden dat je iets moet nemen om 'gezellig te zijn'. Doet me denken aan m'n studententijd, dat er altijd van die types waren waarbij de veroordeling gewoon van het gezicht afdroop als je aangaf niet zoveel te moeten hebben van xtc of keta ofzo. (Chemische ongeteste spullen gaan mijn lichaam gewoon niet in, nope.)

Dat gezegd hebbende, er zit sowieso ook wel veel oordeel gekoppeld aan wat we eten. Niet eens altijd van een ander, maar ook bijvoorbeeld van jezelf als je een tijdje minder aandacht hebt besteed aan gezond leven/eten. Het is dan heel gemakkelijk om jezelf daarover neer te halen. Maar tegelijkertijd is dat ook niet een fijne mindset om de knop mee om te zetten naar gezondere patronen. Het zijn vaak kleine aanpassingen die al een groot verschil kunnen maken.

Of zoiets als 'diet-culture', waarbij heel strak gezegd wordt, dit is slecht en dit is goed. I'd beg to differ, het gaat volgens mij ook om dat hetgeen wat je eet je laat bijdragen aan een goed gevoel. En dat is dus, voor de meesten van ons, niet altijd heel strak kip met broccoli en droge rijst. (Sowieso flauwekul want er zitten antioxidanten in specerijen bijv. :P ) En dat je je er goed bij voelt, maakt het ook makkelijker (gezonde) patronen vol te houden.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 16:05:59 #19
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200862899
quote:
17s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik stel even een esf-vraag tussendoor: Wat vinden jullie nou het meest ondergewaardeerde esf-liedje? Een nummer wat echt meer aandacht verdient?

Ik "erger" me de laatste tijd een beetje aan video's op youtube met "ondergewaardeerde" nummers die eigenlijk helemaal niet zo ondergewaardeerd zijn. Misschien wel bij de normale kijker, maar niet bij de (die-hard) fans (zoals Crisalide van Valentina Monetta)

En omdat ik het leuk vind om nieuwe liedjes te ontdekken stel ik de vraag maar hier. Doordat we ook oude edities terugkijken kom ik ook steeds nieuwe/vergeten pareltjes tegen! O+
Nar jag blundar!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 16:06:07 #20
39237 crew  H_T
2733
pi_200862903
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 15:45 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Dat ga ik es proberen :D
Maar ik vind eigenlijk alles waar alcohol in zit smerig :X :@
Als je niets met alcohol lekker vindt dan weet ik niet of Rodenbach je mening gaat veranderen. Denk het niet :P Rodenbach is wel iets om een keer te proberen als je pils en witbier niet lekker vindt, maar wijn wel kan waarderen.

En door deze post heb ik zin om weer eens een Duchesse de Bourgogne te nemen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:08:37 #21
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200862964
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:05 schreef ijs_beer het volgende:
Terugkomend op de pusherige alcohol-cultuur, sowieso erg raar dat mensen vinden dat je iets moet nemen om 'gezellig te zijn'. Doet me denken aan m'n studententijd, dat er altijd van die types waren waarbij de veroordeling gewoon van het gezicht afdroop als je aangaf niet zoveel te moeten hebben van xtc of keta ofzo. (Chemische ongeteste spullen gaan mijn lichaam gewoon niet in, nope.)

Dat gezegd hebbende, er zit sowieso ook wel veel oordeel gekoppeld aan wat we eten. Niet eens altijd van een ander, maar ook bijvoorbeeld van jezelf als je een tijdje minder aandacht hebt besteed aan gezond leven/eten. Het is dan heel gemakkelijk om jezelf over neer te halen. Maar tegelijkertijd is dat ook niet een fijne mindset om de knop mee om te zetten naar gezondere patronen. Het zijn vaak kleine aanpassingen die al een groot verschil kunnen maken.

Of zoiets als 'diet-culture', waarbij heel strak gezegd wordt, dit is slecht en dit is goed. I'd beg to differ, het gaat volgens mij ook om dat hetgeen wat je eet je laat bijdragen aan een goed gevoel. En dat is dus, voor de meesten van ons, niet altijd heel strak kip met broccoli en droge rijst. (Sowieso flauwekul want er zitten antioxidanten in specerijen bijv. :P ) En dat je je er goed bij voelt, maakt het ook makkelijker (gezonde) patronen vol te houden.
100-200 gram pure chocolade met tenminste 70% cacao per dag is gezond.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:09:20 #22
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_200862980
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:02 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Als je naar beneden scrollt in de topiclijst vind je volgens mij nog wel een topic daarover
Wel heel ver naar beneden doorscrollen.

ESF / Vergeten ESF-lied van de dag
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:09:45 #23
2681 Dave
Aardig op drave
pi_200862992
quote:
17s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik stel even een esf-vraag tussendoor: Wat vinden jullie nou het meest ondergewaardeerde esf-liedje? Een nummer wat echt meer aandacht verdient?
Walk along.
:o)
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:09:58 #24
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200862995
Ik vind het mooi geweest met werken voor vandaag. Morgen weer een dag.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:11:38 #25
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200863026


:')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:13:51 #26
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_200863092
quote:
woensdag 11 augustus 2021 14:08 schreef Yesse het volgende:[/b] [..] Dat klopt, de bittere smaak vinden mijn smaakpapillen v. erschrikkelijk. Geef mij maar zoet :9 Overigens wel heel irritant dat sommige mensen een heel arsenaal aan vooroordelen hebben over niet-drinkende mensen: • Je houdt niet van een feestje / gezellig doen • Je vindt het vervelend als anderen drinken (iets wat ik nooit zo begrepen heb, wat maakt mij het uit wat een ander doet?) • Als ze je stiekem een drankje geven dan proef je dat vast niet • Je doet geen rare dingen als je niet drink (dit is helaas niet altijd waar, ik ging regelmatig mee in de dronkenschap van mijn vrienden :X ) Oh en sinds ik wat ouder ben is de eerste vraag standaard: ben je zwanger? :')
Dit is ook zo met gebak en koek heb ik gemerkt. Het wordt je een soort van opgedrongen.
Ik neem dit niet meer en dan krijg ik opmerkingen als: ‘doe toch eens gezellig!’ en ‘je moet wel leben’ |:). Mijn schoonvader zette laatst een soort cake voor me neer en toen ik zei dat ik niet hoefde, begon hij te lachen en te snuiven }:| Ik zeg er dan ook nog ‘sorry’ bij :{

[ Bericht 2% gewijzigd door GeorgeM op 11-08-2021 16:26:16 ]
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_200863149
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:06 schreef H_T het volgende:

[..]

Als je niets met alcohol lekker vindt dan weet ik niet of Rodenbach je mening gaat veranderen. Denk het niet :P Rodenbach is wel iets om een keer te proberen als je pils en witbier niet lekker vindt, maar wijn wel kan waarderen.

En door deze post heb ik zin om weer eens een Duchesse de Bourgogne te nemen
Wijn vind ik ook echt zó smerig! Die nasmaak. Ugh :r en ik krijg er dorst van.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:23:21 #29
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_200863164
quote:
11s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 13:56 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Wat is deze.
Ik zou het hierbij laten verder, major red flag dit.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 16:25:27 #30
39237 crew  H_T
2733
pi_200863187
Bij wijn, bier en whisky zit er best wat verschil in de verschillende soorten. Het zou zomaar kunnen dat er een wijn is die je (geen specifiek persoon in dit geval) wél lekker vindt, maar dan ben je nog steeds niet verplicht naar die wijn op zoek te gaan :)

Voor gewoon los drinken vind ik fruitige wijn (meestal) lekkerder dan stevige of droge. Zinfandel en Riesling vind ik bijna altijd wel lekker, Cabernet Sauvignon vind ik voor los drinken vaak té.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200863342
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:05 schreef ijs_beer het volgende:
Terugkomend op de pusherige alcohol-cultuur, sowieso erg raar dat mensen vinden dat je iets moet nemen om 'gezellig te zijn'. Doet me denken aan m'n studententijd, dat er altijd van die types waren waarbij de veroordeling gewoon van het gezicht afdroop als je aangaf niet zoveel te moeten hebben van xtc of keta ofzo. (Chemische ongeteste spullen gaan mijn lichaam gewoon niet in, nope.)

Dat gezegd hebbende, er zit sowieso ook wel veel oordeel gekoppeld aan wat we eten. Niet eens altijd van een ander, maar ook bijvoorbeeld van jezelf als je een tijdje minder aandacht hebt besteed aan gezond leven/eten. Het is dan heel gemakkelijk om jezelf daarover neer te halen. Maar tegelijkertijd is dat ook niet een fijne mindset om de knop mee om te zetten naar gezondere patronen. Het zijn vaak kleine aanpassingen die al een groot verschil kunnen maken.

Of zoiets als 'diet-culture', waarbij heel strak gezegd wordt, dit is slecht en dit is goed. I'd beg to differ, het gaat volgens mij ook om dat hetgeen wat je eet je laat bijdragen aan een goed gevoel. En dat is dus, voor de meesten van ons, niet altijd heel strak kip met broccoli en droge rijst. (Sowieso flauwekul want er zitten antioxidanten in specerijen bijv. :P ) En dat je je er goed bij voelt, maakt het ook makkelijker (gezonde) patronen vol te houden.
En als je niet lekker in je vel zit, ben je sowieso al minder gezond, dus dan heft dat elkaar weer op. Het leven is het ook niet waard om ongelukkig te zijn om dan maar 'gezond' te blijven.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:53:21 #32
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200863552
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:03 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Zeker, zitten en paar goeie tussen. (Zolang ze nog wel in een glazen flesje zitten hoor, tijdje terug had ik 0.0 radler uit een plastic ding en toen was het eigenlijk gewoon verkapte limonade)

Verder drink ik eigenlijk ook niet nooit als ik alleen ben. Of thuis met iemand, of op een terras, cafeetje of zo.
Ik vind de meeste radlers net limonade, eerlijk gezegd. Ook in flesjes. :@
Voor mij gewoon de standaard 0.0, of IPA, zelfs in witbier zijn wel leuke 0.0s te vinden die niet te zoet of te bananig zijn.

Je drinkt niet nooit alleen, maar wel soms dus? O-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:54:54 #33
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200863578
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:59 schreef Meridiaan het volgende:
Oh vreselijk is dat, als mensen naar sigaretten ruiken. Een sigaar daarentegen is iets fijner.
Ik heb dat andersom, ik vind sigarenrook echt niet te doen. :X
Maar ik heb best een tijd zelf gerookt, dus ben waarschijnlijk meer aan die geur gewend.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 16:59:39 #34
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200863662
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:05 schreef ijs_beer het volgende:
Terugkomend op de pusherige alcohol-cultuur, sowieso erg raar dat mensen vinden dat je iets moet nemen om 'gezellig te zijn'. Doet me denken aan m'n studententijd, dat er altijd van die types waren waarbij de veroordeling gewoon van het gezicht afdroop als je aangaf niet zoveel te moeten hebben van xtc of keta ofzo. (Chemische ongeteste spullen gaan mijn lichaam gewoon niet in, nope.)

Dat gezegd hebbende, er zit sowieso ook wel veel oordeel gekoppeld aan wat we eten. Niet eens altijd van een ander, maar ook bijvoorbeeld van jezelf als je een tijdje minder aandacht hebt besteed aan gezond leven/eten. Het is dan heel gemakkelijk om jezelf daarover neer te halen. Maar tegelijkertijd is dat ook niet een fijne mindset om de knop mee om te zetten naar gezondere patronen. Het zijn vaak kleine aanpassingen die al een groot verschil kunnen maken.

Of zoiets als 'diet-culture', waarbij heel strak gezegd wordt, dit is slecht en dit is goed. I'd beg to differ, het gaat volgens mij ook om dat hetgeen wat je eet je laat bijdragen aan een goed gevoel. En dat is dus, voor de meesten van ons, niet altijd heel strak kip met broccoli en droge rijst. (Sowieso flauwekul want er zitten antioxidanten in specerijen bijv. :P ) En dat je je er goed bij voelt, maakt het ook makkelijker (gezonde) patronen vol te houden.
Ik zit sinds kort in een Facebook groep over koolhydraat arm/beperkt eten (beetje op aan het letten, iets met corona kilo's :') ) de reacties op elkaar soms, zo fel en onaardig. Nergens voor nodig vind ik, dat Ria nou een keer zin heeft in een banaan/pasta/brood whatever laat haar.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 17:04:32 #35
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200863734
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:05 schreef ijs_beer het volgende:
Terugkomend op de pusherige alcohol-cultuur, sowieso erg raar dat mensen vinden dat je iets moet nemen om 'gezellig te zijn'. Doet me denken aan m'n studententijd, dat er altijd van die types waren waarbij de veroordeling gewoon van het gezicht afdroop als je aangaf niet zoveel te moeten hebben van xtc of keta ofzo. (Chemische ongeteste spullen gaan mijn lichaam gewoon niet in, nope.)
Ik heb wel in bepaalde groepen dat ik echt minder gezellig ben (doe eigenlijk) als ik niet drink, maar dat is vooral omdat sommige mensen best irritant kunnen worden als ze gedronken hebben. Daar heb je al snel minder last van als je zelf ook gedronken hebt, dus 'ben je dan gezelliger' naar hen toe.

En ik denk eigenlijk dat dit misschien wel meestal zo is. Dat mensen die vinden dat anderen ongezellig zijn zonder alcohol eigenlijk zelf gewoon vervelend zijn met en dat niet drinkers daarom minder gezellig tegen ze doen.
quote:
Dat gezegd hebbende, er zit sowieso ook wel veel oordeel gekoppeld aan wat we eten. Niet eens altijd van een ander, maar ook bijvoorbeeld van jezelf als je een tijdje minder aandacht hebt besteed aan gezond leven/eten. Het is dan heel gemakkelijk om jezelf daarover neer te halen. Maar tegelijkertijd is dat ook niet een fijne mindset om de knop mee om te zetten naar gezondere patronen. Het zijn vaak kleine aanpassingen die al een groot verschil kunnen maken.

Of zoiets als 'diet-culture', waarbij heel strak gezegd wordt, dit is slecht en dit is goed. I'd beg to differ, het gaat volgens mij ook om dat hetgeen wat je eet je laat bijdragen aan een goed gevoel. En dat is dus, voor de meesten van ons, niet altijd heel strak kip met broccoli en droge rijst. (Sowieso flauwekul want er zitten antioxidanten in specerijen bijv. :P ) En dat je je er goed bij voelt, maakt het ook makkelijker (gezonde) patronen vol te houden.
Helemaal eens met dit stuk.
Plus dat droge rijst (zeker de standaard witte) eigenlijk helemaal niet zo geweldig is. Eet dan een droge aardappel. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 17:11:13 #36
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200863842
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:09 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Wel heel ver naar beneden doorscrollen.

ESF / Vergeten ESF-lied van de dag
Nog wat verder de geschiedenis induikend kom je zelfs bij deze.

ESF / Het meest ondergewaardeerde songfestival nummer ooit
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200863869
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:04 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik heb wel in bepaalde groepen dat ik echt minder gezellig ben (doe eigenlijk) als ik niet drink, maar dat is vooral omdat sommige mensen best irritant kunnen worden als ze gedronken hebben. Daar heb je al snel minder last van als je zelf ook gedronken hebt, dus 'ben je dan gezelliger' naar hen toe.

En ik denk eigenlijk dat dit misschien wel meestal zo is. Dat mensen die vinden dat anderen ongezellig zijn zonder alcohol eigenlijk zelf gewoon vervelend zijn met en dat niet drinkers daarom minder gezellig tegen ze doen.
[..]
Helemaal eens.
Ik vind dat gezuip op feestjes echt walgelijk. Het gaat me steeds meer tegenstaan.
En ook ‘vrienden’ die zware medicijnen hebben, maar dan gewoon doordrinken. Dan ben je gewoon een alcoholist imo.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 11 augustus 2021 @ 17:14:26 #38
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200863886
Ik kan onderschrijven dat veel dronken mensen heel vervelend zijn. En negen van de tien keer ook totaal niet grappig.

Dat is ook precies de reden dat ik bij teamuitjes niet meega met stappen. Eten en een activiteit etc. vind ik juist leuk met collega's. Maar ik wil weet niet bij zijn als er nog meer gezopen gaat worden. Ik wil geen hekel krijgen en mijn collega's namelijk :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_200863890
quote:
6s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:09 schreef Dave het volgende:

[..]

Walk along.
TRijntje gemacht.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 17:16:53 #40
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200863916
quote:
17s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 16:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik stel even een esf-vraag tussendoor: Wat vinden jullie nou het meest ondergewaardeerde esf-liedje? Een nummer wat echt meer aandacht verdient?

Ik "erger" me de laatste tijd een beetje aan video's op youtube met "ondergewaardeerde" nummers die eigenlijk helemaal niet zo ondergewaardeerd zijn. Misschien wel bij de normale kijker, maar niet bij de (die-hard) fans (zoals Crisalide van Valentina Monetta)

En omdat ik het leuk vind om nieuwe liedjes te ontdekken stel ik de vraag maar hier. Doordat we ook oude edities terugkijken kom ik ook steeds nieuwe/vergeten pareltjes tegen! O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 04:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit nummer werd in 2009 door velen niet gewaardeerd, vandaar de op twee na laatste plaats.
Voor mij was het en van mijn favorieten dat jaar, smaken verschillen zullen we maar zeggen. ;(

Hoe dit ligt bij de die-hards weet ik dan weer niet, ik weet alleen dat ik nog steeds zuur ben dat het zo laag eindigde. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200863937
Dit is (van de gewoon ruim beschikbare bieren) de lekkerste trouwens:

De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_200863977
quote:
11s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]


[..]

Hoe dit ligt bij de die-hards weet ik dan weer niet, ik weet alleen dat ik nog steeds zuur ben dat het zo laag eindigde. :P
Niet de meest memorabele in 65 jaar ESF-historie. Ook niet op de avond zelf trouwens, als opener van de show.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 17:54:20 #43
39237 crew  H_T
2733
pi_200864392
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:17 schreef Fred_B het volgende:
Dit is (van de gewoon ruim beschikbare bieren) de lekkerste trouwens:

[ afbeelding ]
Niet mee eens (ik heb dan liever Rochefort), maar wel lekker bier
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 18:14:22 #44
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200864710
Welke film zal ik eens gaan kijken...
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 18:17:04 #45
39237 crew  H_T
2733
pi_200864744
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke film zal ik eens gaan kijken...
The Mummy 3: Tomb of the Dragon Emperor
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 18:47:16 #46
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200865056
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:17 schreef H_T het volgende:

[..]

The Mummy 3: Tomb of the Dragon Emperor
Die staat niet op Netflix.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 18:48:01 #47
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200865063
Hallo, heeft iedereen een fijne dag gehad?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_200865221
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:17 schreef Fred_B het volgende:
Dit is (van de gewoon ruim beschikbare bieren) de lekkerste trouwens:

[ afbeelding ]
Mee eens met H_T. Rochefort is net iets lekkerder :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 19:05:12 #49
39237 crew  H_T
2733
pi_200865245
quote:
17s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:48 schreef Meke het volgende:
Hallo, heeft iedereen een fijne dag gehad?
Vannacht beroerd geslapen, verder was het wel okay. Jij?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:06:52 #50
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200865275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:05 schreef H_T het volgende:

[..]

Vannacht beroerd geslapen, verder was het wel okay. Jij?
Oh stom!

Mijn dag was prima :Y Ik heb vooral gewerkt :P Maar het was lekker rustig; de helft minder calls gehad dan de afgelopen dagen, dus een flinke slag kunnen maken in andere openstaande dossiers :s) Mijn laatste casus was wel echt stom, iets waar je niet anders kunt dan de regeltjes volgen in plaats van je gevoel, omdat er anders juridisch gedoe kan komen :(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_200865312
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:03 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Mee eens met H_T. Rochefort is net iets lekkerder :D
Wat weet H_T er nou van :{w

Maar mee eens dat dat ook prima te drinken is ;)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 19:13:27 #52
39237 crew  H_T
2733
pi_200865372
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:09 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Wat weet H_T er nou van :{w

Maar mee eens dat dat ook prima te drinken is ;)
Het leuke is dat ik wel gewoon Chimay koop af en toe :) Ook al is er Rochefort beschikbaar, soms heb ik gewoon meer zin in wat anders :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:43:31 #53
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200865832
quote:
17s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:48 schreef Meke het volgende:
Hallo, heeft iedereen een fijne dag gehad?
Hoi! Mijn dag was prima inderdaad :) Lekker rustig :P. Beetje huishouden, heel klein beetje gewerkt ivm vakantie van mijn collega, lekker gewandeld met mijn ouders door een heidegebied. Heel mooi nu want de heide staat in bloei.

Mijn dag leest wel suffer dan dat ik hem ervaren heb :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:44:30 #54
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200865849
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:43 schreef Arizona het volgende:

[..]

Hoi! Mijn dag was prima inderdaad :) Lekker rustig :P. Beetje huishouden, heel klein beetje gewerkt ivm vakantie van mijn collega, lekker gewandeld met mijn ouders door een heidegebied. Heel mooi nu want de heide staat in bloei.

Mijn dag leest wel suffer dan dat ik hem ervaren heb :D
Haha klinkt heerlijk inderdaad, en wandelen met je ouders is sowieso leuk O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:45:10 #55
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200865862
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:06 schreef Meke het volgende:

[..]

Oh stom!

Mijn dag was prima :Y Ik heb vooral gewerkt :P Maar het was lekker rustig; de helft minder calls gehad dan de afgelopen dagen, dus een flinke slag kunnen maken in andere openstaande dossiers :s) Mijn laatste casus was wel echt stom, iets waar je niet anders kunt dan de regeltjes volgen in plaats van je gevoel, omdat er anders juridisch gedoe kan komen :(
Lastig is dat soms ja, dat je iets met doen dat tegen je eigen gevoel in gaat. Maar soms is het helaas niet anders, zeker niet in een zakelijke omgeving :{
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:48:03 #56
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200865907
quote:
17s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:48 schreef Meke het volgende:
Hallo, heeft iedereen een fijne dag gehad?
De hele dag fouten van anderen opgelost. Een dag als alle anderen dus. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:56:51 #57
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_200866001
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:48 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

De hele dag fouten van anderen opgelost. Een dag als alle anderen dus. :7
Niet van bier houden is geen fout, Roger, en met dat recalcitrante gedrag van je los je ook helemaal niks op.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_200866134
Even 2 slechte grappen tussendoor.

Waarom mochten bomen niet meedoen aan de Olympische Spelen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom doen bomen het altijd veilig?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was de moppentrommel voor vandaag.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:08:28 #59
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200866166
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:56 schreef Strani het volgende:

[..]

Niet van bier houden is geen fout, Roger, en met dat recalcitrante gedrag van je los je ook helemaal niks op.
Het is fout en ze weten dat ze fout zijn. :6
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 20:08:34 #60
39237 crew  H_T
2733
pi_200866168
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Even 2 slechte grappen tussendoor.

Waarom mochten bomen niet meedoen aan de Olympische Spelen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom doen bomen het altijd veilig?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was de moppentrommel voor vandaag.
Als bomen voetballen en het gaat niet zo lekker, welke wissel voeren ze dan uit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 20:09:53 #61
39237 crew  H_T
2733
pi_200866188
Ik ga een stukje wandelen. Tot straks moppies :W
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200866359
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Even 2 slechte grappen tussendoor.

Waarom mochten bomen niet meedoen aan de Olympische Spelen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom doen bomen het altijd veilig?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was de moppentrommel voor vandaag.
Die eerste is eigenlijk beter in de versie van Lars Boom.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_200866403
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:08 schreef H_T het volgende:

[..]

Als bomen voetballen en het gaat niet zo lekker, welke wissel voeren ze dan uit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jhonny van de Burger King Beukering :Y

De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:22:19 #64
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200866462
1731

Het jaar dat het Paleis op de Koudenberg, ook wel bekend als het Hof van Brussel, volledig verwoest zou worden door brand.

En het jaar dat Jean Baptiste Siméon Chardin, meester van het stilleven, zijn werk "La Nappe Blanche" schilderde.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200866483
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:17 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die eerste is eigenlijk beter in de versie van Lars Boom.
_O-

De enige keer dat ik Lars Boom voor de camera kreeg (Centrumcross Surhuisterveen) keek hij al wat verbeten.. dat verklaart het...

  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:27:12 #66
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200866549
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:09 schreef H_T het volgende:
Ik ga een stukje wandelen.
Goed idee, ik ook.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 21:22:02 #67
39237 crew  H_T
2733
pi_200867725
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Goed idee, ik ook.
Ik ben je nog niet tegen gekomen :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200867778
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
1731

Het jaar dat het Paleis op de Koudenberg, ook wel bekend als het Hof van Brussel, volledig verwoest zou worden door brand.

En het jaar dat Jean Baptiste Siméon Chardin, meester van het stilleven, zijn werk "La Nappe Blanche" schilderde.
[ afbeelding ]
Wel goed dat ze alleen het lege glas om hebben gegooid :Y
pi_200867794
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

_O-

De enige keer dat ik Lars Boom voor de camera kreeg (Centrumcross Surhuisterveen) keek hij al wat verbeten.. dat verklaart het...

[ afbeelding ]
Oh wauw. Wat een prachtige foto! O+
Met die opspattende modderspetters _O_
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_200867823
Ziyech *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door GeorgeM op 11-08-2021 21:43:14 ]
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_200867825
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:26 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Oh wauw. Wat een prachtige foto! O+
Met die opspattende modderspetters _O_
Dat deed Lars, heeft me geen moeite gekost :P
pi_200867879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:27 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat deed Lars, heeft me geen moeite gekost :P
Prachtig O+
Alleen die man met die muts op de achtergrond moet weg :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_200867899
quote:
1s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:30 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Prachtig O+
Alleen die man met die muts op de achtergrond moet weg :P
Zal het hem zeggen!
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:40:23 #74
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200868146
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:22 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik ben je nog niet tegen gekomen :o
Ik ben jou ook niet tegen gekomen.
Niet dat ik niemand tegen kwam, het was juist iets drukker dan ik het graag heb.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200868219
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zal het hem zeggen!
:@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 21:43:45 #76
39237 crew  H_T
2733
pi_200868220
quote:
11s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik ben jou ook niet tegen gekomen.
Niet dat ik niemand tegen kwam, het was juist iets drukker dan ik het graag heb.
Een van ons had ook wel wreed hard moeten lopen natuurlijk, aangezien we in verschillende provincies zijn begonnen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:45:51 #77
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200868266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:43 schreef H_T het volgende:

[..]

Een van ons had ook wel wreed hard moeten lopen natuurlijk, aangezien we in verschillende provincies zijn begonnen
Ja, dat wel.
Nu heb ik goede ogen en kan ik aardig ver zien, toch denk ik dat dit misschien een iets te grote uitdaging zou zijn geweest.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200868272
Oef. Ziyech geblesseerd :|W
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:01:04 #79
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200868476
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
1731

Het jaar dat het Paleis op de Koudenberg, ook wel bekend als het Hof van Brussel, volledig verwoest zou worden door brand.

En het jaar dat Jean Baptiste Siméon Chardin, meester van het stilleven, zijn werk "La Nappe Blanche" schilderde.
[ afbeelding ]
Dat brood is net zo’n Blob die de plakjes worst aanvalt :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 22:01:50 #80
39237 crew  H_T
2733
pi_200868485
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:

[..]

Dat brood is net zo’n Blob die de plakjes worst aanvalt :')
That's the worst that could happen!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:02:49 #81
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200868504
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

_O-

De enige keer dat ik Lars Boom voor de camera kreeg (Centrumcross Surhuisterveen) keek hij al wat verbeten.. dat verklaart het...

[ afbeelding ]
In Surhuisterveen. In de modder. Ik zou ook niet vrolijk kunnen kijken |:)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_200868609
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:

[..]

Dat brood is net zo’n Blob die de plakjes worst aanvalt :')
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:11:27 #83
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200868649
quote:
_O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:12:56 #84
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200868671
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:01 schreef Arizona het volgende:

[..]

Dat brood is net zo’n Blob die de plakjes worst aanvalt :')
Ja, zelfs ingezoomd is het niet het meest gedetailleerde brood wat ooit bestaan heeft.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:13:39 #85
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200868677
quote:
:D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 22:16:05 #86
39237 crew  H_T
2733
pi_200868717
quote:
10s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, zelfs ingezoomd is het niet het meest gedetailleerde brood wat ooit bestaan heeft.
@Moira riep een tijdje terug ergens op om snel brood en harken (of waren het bezems :? ) te plaatsen en ik weet niet waarom, maar dat vond ik heel grappig :D :@
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:27:07 #87
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200868915
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:16 schreef H_T het volgende:

[..]

@:Moira riep een tijdje terug ergens op om snel brood en harken (of waren het bezems :? ) te plaatsen en ik weet niet waarom, maar dat vond ik heel grappig :D :@
:D
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:48 schreef Moira het volgende:
Komt @:murp ff om de lapo (last post) te stelen -O- maak er dan een mooie TT van
quote:
4s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:50 schreef murp het volgende:

[..]

excuus!! :@
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:50 schreef Moira het volgende:

[..]

ik zei mooi :'( :'( :'(
quote:
4s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:50 schreef murp het volgende:

[..]

Volgend deeltje dan :P
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:51 schreef Moira het volgende:

[..]

snel de mods kijken niet, volspammen!!1!!1
quote:
4s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:51 schreef murp het volgende:

[..]

hahah, die letten ook nooit op! Snel dan!
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:53 schreef Moira het volgende:

[..]

snel, post brood en harken!!1!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 22:29:44 #88
39237 crew  H_T
2733
pi_200868946
Jaaa brood en harken O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:36:31 #89
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200869076
Weltrusten :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 22:37:30 #90
39237 crew  H_T
2733
pi_200869100
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:38:50 #91
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200869130
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weltrusten :W
Ook goedenavond. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 22:43:57 #92
375570 crew  Cyan9
pi_200869216
Ik was naar m'n monsterplaylist aan het luisteren en ik kwam deze tegen:


Nog steeds zo zonde dat dit nummer niet op het songfestival terecht is gekomen. -O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 22:52:15 #93
39237 crew  H_T
2733
pi_200869345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik was naar m'n monsterplaylist aan het luisteren en ik kwam deze tegen:


Nog steeds zo zonde dat dit nummer niet op het songfestival terecht is gekomen. -O-
In plaats van welke inzending had ze kunnen gaan?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:52:35 #94
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200869353
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik was naar m'n monsterplaylist aan het luisteren en ik kwam deze tegen:


Nog steeds zo zonde dat dit nummer niet op het songfestival terecht is gekomen. -O-
Dan was het ipv deze gegaan, als ik me niet vergis.

Dan ben ik toch blij dat dit niet gebeurd is. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 22:54:37 #95
39237 crew  H_T
2733
pi_200869394
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dan was het ipv deze gegaan, als ik me niet vergis.

Dan ben ik toch blij dat dit niet gebeurd is. :@
Allebei de nummers doen het niet voor mij, maar ik vind deze High Hopes wel fijner om te luisteren dan die ellende die vorig jaar (of het jaar ervoor) een radiohit was
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 22:57:49 #96
375570 crew  Cyan9
pi_200869456
Ze had inderdaad flinke concurrentie van Carl Espen, en ik weet dat veel mensen dat erg mooi vonden. Maar ik vond het veel te klagend. :@
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 22:58:22 #97
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200869471
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:54 schreef H_T het volgende:

[..]

Allebei de nummers doen het niet voor mij, maar ik vind deze High Hopes wel fijner om te luisteren dan die ellende die vorig jaar (of het jaar ervoor) een radiohit was
Ik heb geen idee wat vorig jaar (of het jaar ervoor) een radiohit was.
Ik luister niet vaak naar de radio, eigenlijk alleen in de auto en die staat vrijwel altijd op sublime fm.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 23:03:49 #98
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200869572
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:57 schreef Cyan9 het volgende:
Ze had inderdaad flinke concurrentie van Carl Espen, en ik weet dat veel mensen dat erg mooi vonden. Maar ik vond het veel te klagend. :@
Kan ik me nog wel voorstellen, het is ook niet een nummer wat ik elke dag zou luisteren. Je moet er een beetje de juiste mood voor hebben, maar dan vind ik het wel meteen erg mooi. Dat heb ik niet met High Hopes.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 11 augustus 2021 @ 23:05:01 #99
375570 crew  Cyan9
pi_200869596
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Kan ik me nog wel voorstellen, het is ook niet een nummer wat ik elke dag zou luisteren. Je moet er een beetje de juiste mood voor hebben, maar dan vind ik het wel meteen erg mooi. Dat heb ik niet met High Hopes.
Ieder zo z'n smaak. :s)

High Hopes valt precies in de categorie muziek waar ik nooit zat van word.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 23:05:14 #100
39237 crew  H_T
2733
pi_200869603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat vorig jaar (of het jaar ervoor) een radiohit was.
Ik luister niet vaak naar de radio, eigenlijk alleen in de auto en die staat vrijwel altijd op sublime fm.

Dit nummer was het.

Een paar jaar terug vond ik 3FM ongelooflijk irritant worden met hun muziek en ben ik een tijdje overgeschakeld op Radio 2. Inmiddels bevalt de muziek op 3FM me weer wat beter en heb ik dat wat vaker op staan, al vind ik sommige van hun dj's nog wel behoorlijk irritant. Gelukkig is er nu zomerrooster en heb ik daar minder last van :s)

Paar jaar terug was er ook zo'n periode dat er vooral nieuwe muziek op de radio werd gedraaid die ik vreselijk vond. Af en toe heb je dat, meestal gaat het weer over
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 11 augustus 2021 @ 23:07:54 #101
39237 crew  H_T
2733
pi_200869648
Lang, lang geleden bracht Electric Six hun debuutalbum uit, met daarop de nummers Danger! High Voltage, Gay Bar en Dance Commander. Ze hebben daarna nog vele albums uitgebracht en hoewel ik met plezier naar die meeste albums geluisterd heb ben ik veel tracks ook weer vergeten. Maar deze


vind ik toch wel heel fijn O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')