Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:23 schreef Arizona het volgende:
Vanaf morgen ben ik geen Volvomoeder meermaar berijd ik De Niro
Mandquote:
Ja, en benauwd.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
24 graden en sluierbewolking denk ik.
Hybride of vol EV?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 16:23 schreef Arizona het volgende:
Vanaf morgen ben ik geen Volvomoeder meermaar berijd ik De Niro
Hybridequote:
Hehe, ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hybride
We komen van een diesel he. Baby steps![]()
Neequote:Op donderdag 12 augustus 2021 17:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hehe, ja.
Was de Volvo ook al een automaat?
Daarom ook alleen maar remmen met je rechtervoetquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee
Dus dat wordt nog een hele operatie om niet per ongeluk de rem in te trappen
Kloptquote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom ook alleen maar remmen met je rechtervoetHet rempedaal zit nog op dezelfde plek, dat je met je linkervoet onnodig tegen de vloer stampt geeft verder niet
Pardon? Dit gaat over geschiedenis, alsof ik daar ook maar iets van weet.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook niet! Maar over ruim 200 delen kan Roger ons er vast meer over vertellen
Als je probeert te zeggen dat je vandaag 26 bent geworden, dan gefeliciteerd.quote:
Psst. Hij zegt alleen Roger, dus hij heeft het duidelijk alleen over mij en ik weet wel iets over geschiedenis.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon? Dit gaat over geschiedenis, alsof ik daar ook maar iets van weet.
Oh ja, ik zie het nu, nvm.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Psst. Hij zegt alleen Roger, dus hij heeft het duidelijk alleen over mij en ik weet wel iets over geschiedenis.![]()
Of... het is de uitslag van een hertelling van de letters van het alfabet!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 18:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je probeert te zeggen dat je vandaag 26 bent geworden, dan gefeliciteerd.![]()
En anders niet gefeliciteerd.![]()
![]()
Dat magquote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:25 schreef H_T het volgende:
Maar een jarige zorro lijkt me waarschijnlijkerIn dat geval: gefeliciteerd zorro28 die nu 26 is! Wil je een verjaardags-TT?
Zolang ze maar niet op mij vallen.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:27 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:zorro28![]()
De natuur geeft je vannacht een mooi cadeautje in de vorm van vallende sterren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |