Nooit gezien eigenlijk, duurt me te lang en weinig boeiende gasten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:49 schreef tong80 het volgende:
Vroeger keek ik Zomergasten.
Hoeveel jaar geleden zijn jullie afgehaakt?
Alleen de aflevering met Louis van Gaal gezien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:49 schreef tong80 het volgende:
Vroeger keek ik Zomergasten.
Hoeveel jaar geleden zijn jullie afgehaakt?
Ik slik mijn woorden trouwens aangezien we ruim 200 posts in het kkd-topic moeten maken morgen om jou TS te krijgen.quote:
Fijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:53 schreef GGMM het volgende:
Quote alerts hebben weer de normale kleur trouwens
Waarom moet ik TS zijn van het KKD topic?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik slik mijn woorden trouwens aangezien we ruim 200 posts in het kkd-topic moeten maken morgen om jou TS te krijgen.
Waarom moet Scrummie daar TS worden?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik slik mijn woorden trouwens aangezien we ruim 200 posts in het kkd-topic moeten maken morgen om jou TS te krijgen.
Wat raar ditquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat niet doen.quote:
Zoals je aan zijn post kunt zien is hij er een expert in.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom moet Scrummie daar TS worden?
Als je zomergasten gaat kijken terwijl JCvD er is, dan ben je ook niet helemaal barkie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit het geduld voor gehad noch cultureel geïnteresseerd.
Waarom zou je willen weten of iemand op je reageertquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat niet doen.
Superhandig, minder boeiende topics lekker ontvolgen; een alert volgt toch wel wanneer er iemand op je reageert.
Krijg jij ook een alert als Tong een nieuw topic opent?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat niet doen.
Superhandig, minder boeiende topics lekker ontvolgen; een alert volgt toch wel wanneer er iemand op je reageert.
Mijn hart kotst van volk als datquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je zomergasten gaat kijken terwijl JCvD er is, dan ben je ook niet helemaal barkie.
Zou je gewoon niet goed bij je hoofd kunnen zeggen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je zomergasten gaat kijken terwijl JCvD er is, dan ben je ook niet helemaal barkie.
Nope.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Krijgt jij ook een alert als Tong een nieuw topic opent?
Ik steun deze post met een like.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je gewoon niet goed bij je hoofd kunnen zeggen?
Plakt jij overal een t achter?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijgt jij ook een alert als Tong een nieuw topic opent?
Oh, een simp gespot.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je gewoon niet goed bij je hoofd kunnen zeggen?
Je laat Els rechts verdomme lekker met rust, viespeuk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die woorden als 'barkie' en 'simp' gebruiken worden afgevoerd als ik aan de macht kom.
Dit doet nog altijd pijn. Ik ga mij maar focussen op Double impact.quote:
Els rechts laat ik al tijden (noodgedwongen) met rust.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je laat Els rechts verdomme lekker met rust, viespeuk.
[..]
Dit doet nog altijd pijn. Ik ga mij maar focussen op Double impact.
Welterusten Tong.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:04 schreef tong80 het volgende:
Ik bespeur te veel onbeantwoorde vragen.
Tot morgen.
Let op jezelf.
Yo, laterz, mang!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:04 schreef tong80 het volgende:
Ik bespeur te veel onbeantwoorde vragen.
Tot morgen.
Let op jezelf.
Dat krijg je ervan als je iemands hart laat kotsen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Els rechts laat ik al tijden (noodgedwongen) met rust.
Mooie omschrijving van de relatie tussen @Littlerabbit en Els_rechts.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Simp is een internettaal die iemand beschrijft die buitensporige sympathie en aandacht heeft voor een andere persoon, meestal iemand die niet dezelfde gevoelens beantwoordt. Dit wordt meestal gedaan bij het nastreven van een seksuele relatie
wtf.
Of tussen een vrouw op een internetforum en iemand die haar rituals pakketjes stuurtquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooie omschrijving van de relatie tussen @:Littlerabbit en Els_rechts.
Ik ken deze film nog niet denk ikquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je iemands hart laat kotsen.
Nog echt in Japan ook, ik neem aan dat Knut ook aan het kijken is.quote:
Eens.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Of tussen een vrouw op een internetforum en iemand die haar rituals pakketjes stuurt
Deze is volgens mij ook nog niet heel vaak geweest.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken deze film nog niet denk ik
Erg verwarrend tot nog toe in ieder geval. Ja van de tweeling snap ik maar wat is er misgegaan met Uber macho JcvD.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze is volgens mij ook nog niet heel vaak geweest.
De superheld in hem moet nog even ontwaken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg verwarrend tot nog toe in ieder geval. Ja van de tweeling snap ik maar wat is er misgegaan met Uber macho JcvD.
Een oude Mercedes ontploft zelfs in open water als je er 3x op schiet, vrij schokkendquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De superheld in hem moet nog even ontwaken.
Goed en slecht speelt niet eens. Het meer de strijd van een gemakkelijke jeugd en alles krijgen wat je hartje verlangt en het overleven als straatvechtertje na gedumpt te zijn in een weeshuisquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een acteertalent dat je zo goed een goede en een slechte tweelingbroer kan spelen. Een oogopslag en je ziet welke de goede en welke de slechte is.
Gezellig en geen zorgen dat weet ik zelf ook zelden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:33 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Elke keer als ik dit topic open heb ik geen idee waar het over gaat. Maar wilde toch eens posten.
Dus bij deze.
Als je je een beetje verdiept in kwaliteitsfilms en niet die pulp die je overal ziet, dan zal al snel een heleboel duidelijk worden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:33 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Elke keer als ik dit topic open heb ik geen idee waar het over gaat. Maar wilde toch eens posten.
Dus bij deze.
Het is wel weer een verhaal met diepgang.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed en slecht speelt niet eens. Het meer de strijd van een gemakkelijke jeugd en alles krijgen wat je hartje verlangt en het overleven als straatvechtertje na gedumpt te zijn in een weeshuis
Hopelijk gaan ze nog wat raakvlakken bij elkaar vinden
Zal die kerel met het schotwond door beide wangen nog een comeback maken als eindbaas?quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je je een beetje verdiept in kwaliteitsfilms en niet die pulp die je overal ziet, dan zal al snel een heleboel duidelijk worden.
Dat is er typisch een die pas in de laatste scene verliest.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal die kerel met het schotwond door beide wangen nog een comeback maken als eindbaas?
Hij is wel vaker de grote tegenstander van Jean en zelfs al van Bruce Lee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh dat was hem al met 1 klein litteken op de wang
Maar dat gaat een mooie strijd worden in de climax insert hartjes emoticon
Goedenavond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:33 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Dus bij deze.
Wat gezellig, wees welkom!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:33 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Dus bij deze.
Ja oke dan kan je ook niet verwachten dat een volledige penetratie van het hoofd door een kogel meer schade aanricht dan dit. Brute kracht met de blote knuisten of niks.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is wel vaker de grote tegenstander van Jean en zelfs al van Bruce Lee.
[ afbeelding ]
Fijn dat je er bent ouwe reus.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:33 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Dus bij deze.
Poeh geef Neymar geen pistooltjes want al rollend schiet je bijzonder scherp.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is wel vaker de grote tegenstander van Jean en zelfs al van Bruce Lee.
[ afbeelding ]
Ook echt geen wisselmoment teveel genomen maar letterlijk een 6de wisselquote:
Welkom broeder.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:33 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Dus bij deze.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:17 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Beter probeert van Bommel weer een coupe te plegen als hij ontslagen wordt
Hoe uit zich dit in het dagelijkse leven?quote:Epistaxiophobia is the irrational fear of nosebleeds. Someone suffering from this condition can expect to experience a very high amount of anxiety from merely thinking of nosebleeds, let alone actually experiencing them.
Flikker op, domme trutquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:17 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Beter probeert van Bommel weer een coupe te plegen als hij ontslagen wordt
Prijzenpakker Gioquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:08 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe lichting trainers is nog niet een groot succes.
Ja die @onlogisch is ook een zacht eitje gewordenquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De klassieke ontgroening. Like.
't Is een veertiger hè, dan word je milder.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja die @:onlogisch is ook een zacht eitje geworden
Ik ben altijd al weg voordat het tot een ontgroening komt. Flikker op met die kinderachtige bagger.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De klassieke ontgroening. Like.
Ja moet de leeftijd wel zijn, want anders is enige ontwikkeling moeilijk voor te stellenquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
't Is een veertiger hè, dan word je milder.
Dit verzin je.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben altijd al weg voordat het tot een ontgroening komt. Flikker op met die kinderachtige bagger.
Staat genoteerdquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben altijd al weg voordat het tot een ontgroening komt. Flikker op met die kinderachtige bagger.
Niet, gewoon een random woord die ik ooit gekozen heb. Heb niet echt deze fobie of zo.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoe uit zich dit in het dagelijkse leven?
Jij bent echt kankerdom.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is de betekenis van je username?
Het gaat opeens lekker bij jullie.quote:
Nah. Er is perspectief laten we het daarop houdenquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat opeens lekker bij jullie.
Zolang hij Hendriks maar gaat opstellen want die viel weer heerlijk in.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Er is perspectief laten we het daarop houden
Slotgod
Eens. Gewoon gelijk doodwensenquote:
Precies. Ziet er wel rooskleuriger uit in ieder geval. Maar laten we behoudend positief zijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah. Er is perspectief laten we het daarop houden
Slotgod
Twee Feyenoorder stelde dat ze achter hem stonden als het misging zei hij maar ik zie niet gelijk wie.quote:
Nouja John de Wolf zorgt er wel voor dat je al iets zelfverzekerder staat (behalve bij het kaarten dan)quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twee Feyenoorder stelde dat ze achter hem stonden als het misging zei hij maar ik zie niet gelijk wie.
Sorry, maar iets anders kan ik er echt niet van maken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:03 schreef fetX het volgende:
Wow. @:afcniels vliegt uit de bocht. Een zeldzaamheid.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoe uit zich dit in het dagelijkse leven?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is de betekenis van je username?
Ik lees hier echt niet alle reacties hoor..quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, maar iets anders kan ik er echt niet van maken.
[..]
[..]
Daar is helemaal niks mis mee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:07 schreef Tjacka het volgende:
ben gisteren in slaap gevallen in de metro ben van half 11 tot 1 uur op en neer gegaan
Waarom doe je dat?quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:07 schreef Tjacka het volgende:
ben gisteren in slaap gevallen in de metro ben van half 11 tot 1 uur op en neer gegaan
Mooi verhaal maatquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:07 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb Simeone en Atlético in tijden niet zo tekeer zien gaan als vandaag.quote:
Is mij in Hamburg een keer overkomen, werd wel wakker gemaakt op een gegeven ogenblik.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:07 schreef Tjacka het volgende:
had ik gezien op snapquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
Hey jongens. Ik leef nog.
Inb4: jammer
Hey maatquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
mij ook een keer in de treinquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is mij in Hamburg een keer overkomen, werd wel wakker gemaakt op een gegeven ogenblik.
Hey, ik heb vandaag nog een tweet van je gepost. Is je vakantie alweer voorbij?quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
Dat Tom nog steeds presenteert is veel meer dan jammerquote:
Jazeker. Al heb ik officieel nog wel vrij, moet nu weer mijn scriptie hervatten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, ik heb vandaag nog een tweet van je gepost. Is je vakantie alweer voorbij?
je bent echt schattigquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga zwemmuhh in bacardi lemmuhh (bizarre uitspraak wel voor lemon)
wie ben jijquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat Tom nog steeds presenteert is veel meer dan jammer![]()
Ik was vandaag dus in een kroeg waar deze werd ingezet en was teleurgesteld in mezelf dat deze hype aan me voorbij was gegaanquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga zwemmuhh in bacardi lemmuhh (bizarre uitspraak wel voor lemon)
Dit niet elk weekend meezingenquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was vandaag dus in een kroeg waar deze werd ingezet en was teleurgesteld in mezelf dat deze hype aan me voorbij was gegaan
Het is duidelijk dat het voetbal voor mij pas vorige week begonnen isquote:
Wel al anti-Ajax liederen ingezet?quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat het voetbal voor mij pas vorige week begonnen is
Nee dat viel me nog mee buiten het standaard wie niet springt. Lang niet zo kansloos als bij de vorige oefenpotjes met DAGJESVOLKquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel al anti-Ajax liederen ingezet?
Mart Hoogkamer met zijn kut tattoos.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was vandaag dus in een kroeg waar deze werd ingezet en was teleurgesteld in mezelf dat deze hype aan me voorbij was gegaan
Oh die pauperquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mart Hoogkamer met zijn kut tattoos.
Ik ben rond die tijd ook flink op en neer gegaan. Op je moeder.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:07 schreef Tjacka het volgende:
Echt?quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben rond die tijd ook flink op en neer gegaan. Op je moeder.
ik wil zwemmenquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben rond die tijd ook flink op en neer gegaan. Op je moeder.
Double impact was stieken toch wel erg slechtquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
Boh, wat een diepgang weer in deze film.
VHS-Fridayquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Double impact was stieken toch wel erg slecht
Maar volgende week dus een Arnold Schwarzenegger avond!
https://www.rogerebert.com/reviews/double-impact-1991quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.rogerebert.com/reviews/double-impact-1991
Ik kwam langs deze recensie uit 1991. Die man had geen idee hoelang Steven Seagal zijn rollen zou kunnen volhouden
quote:My own favorite is Steven Seagal, because he seems more introspective and thoughtful, a philosopher who has been forced into violence by the nature of our unkind universe.
Inmiddels zit ik logischerwijs diep in Steven zijn Engelse Wikipedia en dat isook al een spektakel an sich. De maffia komt zelf langs.quote:
Walgelijke papzakquote:Op maandag 9 augustus 2021 00:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
* Muskusboktor57 eet nog even een schaaltje vanille vla om het weekend te sluiten.
Goeiemorgenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijg jij ook een alert als Tong een nieuw topic opent?
Ik ben dronken in een toeristentrein naar Oostenrijk gestapt. Niet nuchter. Vond de trein er al zo vreemd uit zien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is mij in Hamburg een keer overkomen, werd wel wakker gemaakt op een gegeven ogenblik.
Tijd dat btc naar de 2 ton gaatquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:39 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/e(...)en-locatie~a3becf9b/
@:Elan
@:aTypisch
Bridget Maasland vergeten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:32 schreef tong80 het volgende:
Wat is erger dan Fatima di dinges en Humberto Tan op de nuchtere maag ?
Welke BNer spoot ook al weer tegen haar huigje ?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat Bridget Maasland? @:haags
Hier zet ik een TR op.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet jij hoe laat Bridget Maasland? @:haags
Schorriemorrie is hetquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:49 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat mijn Tagliano bedankt! topic verpest is.
Link?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:49 schreef Scrummie het volgende:
Dit had niemand en zeker jij nooit aan zien komen, walgelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:49 schreef Scrummie het volgende:
Eens!quote:
Mwoah, niet echt. Terecht slotje uiteindelijk.quote:
Precies.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit had niemand en zeker jij nooit aan zien komen, walgelijk.
Nog weg geweest?quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:16 schreef Coco het volgende:
Leuk, na 3 weken weer aan het werk.
Inloggen lukt niet, moet nu naar kantoor.
Dramamaandag.
Tineke de Nooij.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:32 schreef tong80 het volgende:
Wat is erger dan Fatima di dinges en Humberto Tan op de nuchtere maag ?
dat is geen duikbuitquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zit zelfs op de buitenkant
Heb ik een rel gemist?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 09-08-2021 13:32:17 ]quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:32 schreef GGMM het volgende:
Laat me met rust, alsof ik verstand heb van die zooi
Dan gaat ‘ie zich nog meer het mannetje voelen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:18 schreef Wereldgozer het volgende:
MED / BTC mod gezocht!
Iets voor jou? @:atypisch
Overigens: Cryptocurrencie
Dat forum kan een @aTypisch wel gebruiken. De FA's zouden hem moeten DM'en met het dringende verzoek te solliciteren.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:18 schreef Wereldgozer het volgende:
MED / BTC mod gezocht!
Iets voor jou? @:atypisch
Overigens: Cryptocurrencie
Oe ja.quote:
Jeroen van den Boom.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe ja.
Die laatste van de toppers. Kom niet op z'n naam.
16:03 MAATREGELEN.quote:Systeemnotificatie
09-08-2021 @ 16:12:30
Je premium account (abo) verloopt op 10-08-2021 16:03. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Het onweert hier ook, wel wat lafjes. En het regent al de hele dag.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:11 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier echt flink te onweren
@:lenny_leonard
Hier is het droog. Brabantquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het onweert hier ook, wel wat lafjes. En het regent al de hele dag.
Heeft die user die de 2e plek had met de EK pool ooit een reactie gegeven?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:11 schreef GGMM het volgende:
Het begint hier echt flink te onweren
@:lenny_leonard
Juni/juli ben ik gewoon weken werkende gecremeerd hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begin inmiddels woedend te worden over deze zomer.
Is dat mijn probleem?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juni/juli ben ik gewoon weken werkende gecremeerd hoor.
Vrij standaard Nederlandse zomer toch?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent hier erg druk mee. Heb je geen paar euro over?
Weinig echt zonnige dagen in mijn beleving en ontzettend veel regen. Vooral tijdens mijn vrije dagen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrij standaard Nederlandse zomer toch?
Vraag de mensen in Limburg maar wat voor prachtige zomer het was.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als typisch zeikende Nederlander die je kennelijk bent hoop ik van niet
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vraag de mensen in Limburg maar wat voor prachtige zomer het was.
Ja oke, herkenbaar wel. Ik baal er ook wel van, maar geloof meer dat het de afgelopen jaren uitzonderlijk heet was. Als ik terug denk aan mijn jongere jaren komt met meer overeen met hoe het nu is in mijn beleving.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weinig echt zonnige dagen in mijn beleving en ontzettend veel regen. Vooral tijdens mijn vrije dagen.
Ja wellicht is dat het, beetje te verwend geraakt. Hoop wel dat we nog een beetje een fijne nazomer krijgen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja oke, herkenbaar wel. Ik baal er ook wel van, maar geloof meer dat het de afgelopen jaren uitzonderlijk heet was. Als ik terug denk aan mijn jongere jaren komt met meer overeen met hoe het nu is in mijn beleving.
Ja, eens. September gewoon 30 graden ofzo. Misschien dat er dan ook nog wel wat festivalletjes zijn ergens.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja wellicht is dat het, beetje te verwend geraakt. Hoop wel dat we nog een beetje een fijne nazomer krijgen.
In ieder geval begint het (amateur) voetbal binnenkort weer.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eens. September gewoon 30 graden ofzo. Misschien dat er dan ook nog wel wat festivalletjes zijn ergens.
Komt door het klimaat.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Neemt niet weg dat het gewoon een kut zomer is natuurlijk.
Ajax heeft afgelopen zaterdag hun eerste wedstrijd weer gespeeld toch?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In ieder geval begint het (amateur) voetbal binnenkort weer.
Nee nu je het zegt, nooit.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heeft die user die de 2e plek had met de EK pool ooit een reactie gegeven?
Niet mijn probleem. Ik heb toch nog geen vakantie.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ook maar een weekje opgenomen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Ik heb toch nog geen vakantie.
Werd jij maar eens een week opgenomen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ook maar een weekje opgenomen.
Misschien geef ik iemand anders wel even een abo cadeau binnenkort, doneer ik ook nog eens wat!quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb jij daar even geluk dan.
Zal wel een frontpager zijn geweest.
Dat zou een aardige actie zijn. Wacht nog maar een maandje in dat geval!quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien geef ik iemand anders wel even een abo cadeau binnenkort, doneer ik ook nog eens wat!
Weinig zin om een week lang camera's in huis te hebben eigenlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werd jij maar eens een week opgenomen.
Kipquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Ik kreeg een roze mention alert, wtfquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:43 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.![]()
[ twitter ]
@:onlogisch @:wereldgozer
Je bent populair.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kreeg een roze mention alert, wtf
Ik haat hitte.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een kutgifjequote:
Liever dit dan kapotgaan omdat het 35+ graden is.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
AVG. (V = vleesvervanger).quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Jij bent die rechterquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kom vechten dan, pisvinger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:35 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die in het blauwe broekje.Ah, jij moet dus betalen voor chicks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist het, ik wist het.
Een regenboog?quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:51 schreef Coco het volgende:
Wat zijn al die debiele kleurtjes ineens?
Helaas ligt mijn expertise niet op dit vlak aangezien ik geen levensgenieter ben.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:
@:haags ik heb even wat restaurant-suggesties in Den Haag nodig.
@:littlerabbit @:el-stinho mogelijk dat jullie net daarbuiten ook iets weten.
Nog gauw nieuwe vernieuwingen nu onze abo's aflopen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:51 schreef Coco het volgende:
Wat zijn al die debiele kleurtjes ineens?
Ik had een ABO gekregen. Eigenlijk zelden gebruikt. Weet niet van wie.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog gauw nieuwe vernieuwingen nu onze abo's aflopen.
We roddelen hier niet: @bondagequote:Op maandag 9 augustus 2021 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
De enige keer dat ik een Abo kreeg was toen ik deed alsof ik aan bondage deed en graag gedomineerd werd @:tjacka
quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:35 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die in het blauwe broekje.Zijn dit vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
35+ is wel erg vervelend ja, vooral als je moet werken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Liever dit dan kapotgaan omdat het 35+ graden is.
Je moeder had gisteren tijdens haar werk niet zoveel moeite met 35+.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
35+ is wel erg vervelend ja, vooral als je moet werken.
Een tafelpoot? Of wat gebruikte je.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je moeder had gisteren tijdens haar werk niet zoveel moeite met 35+.
Toevallig net nog - puur uit educatieve overwegingen - een porno filmpje gekeken waar ass to mouth werd toegepast. Raar fenomeen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
De enige keer dat ik een Abo kreeg was toen ik deed alsof ik aan bondage deed en graag gedomineerd werd @:tjacka
Oude tijden herleven en ik hoor er graag meer over in een niet nader te noemen topic wat ik meerdere malen heb moeten unlocken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toevallig net nog - puur uit educatieve overwegingen - een porno filmpje gekeken waar ass to mouth werd toegepast. Raar fenomeen.
Ik gok gewoon een stevige mannenvuist.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een tafelpoot? Of wat gebruikte je.
Niet geklikt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:33 schreef tong80 het volgende:
VBL / Ik kreeg net dit in het roze. Van Leonard.
Voor de duidelijkheid.
Double impactquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gok gewoon een stevige mannenvuist.
Geklikt. Afgehandeld. Geen note gegeven.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:33 schreef tong80 het volgende:
VBL / Ik kreeg net dit in het roze. Van Leonard.
Voor de duidelijkheid.
Nog voor de Socios-postquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Afgehandeld. Geen note gegeven.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog voor de Socios-post
Je zit er strak op!
Geen idee hoeveel notes ik heb. Waar is dat te zien ?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Afgehandeld. Geen note gegeven.
Internetplaatje. Huldequote:
@Lenny_Leonardquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oude tijden herleven en ik hoor er graag meer over in een niet nader te noemen topic wat ik meerdere malen heb moeten unlocken.
Ik moest nu even kijken op twee vuisten, dit lijkt me toch geen feestje.quote:
Uh oké.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je moeder had gisteren tijdens haar werk niet zoveel moeite met 35+.
Afgehandeld.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oude tijden herleven en ik hoor er graag meer over in een niet nader te noemen topic wat ik meerdere malen heb moeten unlocken.
er komt een nieuwe JcvD film.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moest nu even kijken op twee vuisten, dit lijkt me toch geen feestje.
Hou dit in CORquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:46 schreef AFCNiels het volgende:
Dit gaat spannend worden, net op de dag dat ik mijn 2e prik krijg.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of hij nog een beetje in vorm is.quote:
Dat kan je helemaal zelf beoordelen door middel van deze trailer:quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij nog een beetje in vorm is.
Dit gaat toch meer over 5G. Ik zal straks eens kijken naar de mening van deskundige Bryan Roy hierover.quote:
Er zijn andere optiesquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Ik moet nog steeds koken gvd.
Ik haat werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |