Dat Tom nog steeds presenteert is veel meer dan jammerquote:
Jazeker. Al heb ik officieel nog wel vrij, moet nu weer mijn scriptie hervatten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, ik heb vandaag nog een tweet van je gepost. Is je vakantie alweer voorbij?
je bent echt schattigquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga zwemmuhh in bacardi lemmuhh (bizarre uitspraak wel voor lemon)
wie ben jijquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat Tom nog steeds presenteert is veel meer dan jammer![]()
Ik was vandaag dus in een kroeg waar deze werd ingezet en was teleurgesteld in mezelf dat deze hype aan me voorbij was gegaanquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga zwemmuhh in bacardi lemmuhh (bizarre uitspraak wel voor lemon)
Dit niet elk weekend meezingenquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was vandaag dus in een kroeg waar deze werd ingezet en was teleurgesteld in mezelf dat deze hype aan me voorbij was gegaan
Het is duidelijk dat het voetbal voor mij pas vorige week begonnen isquote:
Wel al anti-Ajax liederen ingezet?quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat het voetbal voor mij pas vorige week begonnen is
Nee dat viel me nog mee buiten het standaard wie niet springt. Lang niet zo kansloos als bij de vorige oefenpotjes met DAGJESVOLKquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel al anti-Ajax liederen ingezet?
Mart Hoogkamer met zijn kut tattoos.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was vandaag dus in een kroeg waar deze werd ingezet en was teleurgesteld in mezelf dat deze hype aan me voorbij was gegaan
Oh die pauperquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mart Hoogkamer met zijn kut tattoos.
Ik ben rond die tijd ook flink op en neer gegaan. Op je moeder.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:07 schreef Tjacka het volgende:
ben gisteren in slaap gevallen in de metro ben van half 11 tot 1 uur op en neer gegaan
Echt?quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben rond die tijd ook flink op en neer gegaan. Op je moeder.
ik wil zwemmenquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben rond die tijd ook flink op en neer gegaan. Op je moeder.
Double impact was stieken toch wel erg slechtquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
Boh, wat een diepgang weer in deze film.
VHS-Fridayquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Double impact was stieken toch wel erg slecht
Maar volgende week dus een Arnold Schwarzenegger avond!
https://www.rogerebert.com/reviews/double-impact-1991quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |