Ik gok gewoon een stevige mannenvuist.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een tafelpoot? Of wat gebruikte je.
Niet geklikt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:33 schreef tong80 het volgende:
VBL / Ik kreeg net dit in het roze. Van Leonard.
Voor de duidelijkheid.
Double impactquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gok gewoon een stevige mannenvuist.
Geklikt. Afgehandeld. Geen note gegeven.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:33 schreef tong80 het volgende:
VBL / Ik kreeg net dit in het roze. Van Leonard.
Voor de duidelijkheid.
Nog voor de Socios-postquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Afgehandeld. Geen note gegeven.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog voor de Socios-post
Je zit er strak op!
Geen idee hoeveel notes ik heb. Waar is dat te zien ?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Afgehandeld. Geen note gegeven.
Internetplaatje. Huldequote:
@Lenny_Leonardquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oude tijden herleven en ik hoor er graag meer over in een niet nader te noemen topic wat ik meerdere malen heb moeten unlocken.
Ik moest nu even kijken op twee vuisten, dit lijkt me toch geen feestje.quote:
Uh oké.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je moeder had gisteren tijdens haar werk niet zoveel moeite met 35+.
Afgehandeld.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oude tijden herleven en ik hoor er graag meer over in een niet nader te noemen topic wat ik meerdere malen heb moeten unlocken.
er komt een nieuwe JcvD film.quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moest nu even kijken op twee vuisten, dit lijkt me toch geen feestje.
Hou dit in CORquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:46 schreef AFCNiels het volgende:
Dit gaat spannend worden, net op de dag dat ik mijn 2e prik krijg.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of hij nog een beetje in vorm is.quote:
Dat kan je helemaal zelf beoordelen door middel van deze trailer:quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij nog een beetje in vorm is.
Dit gaat toch meer over 5G. Ik zal straks eens kijken naar de mening van deskundige Bryan Roy hierover.quote:
Er zijn andere optiesquote:Op maandag 9 augustus 2021 19:49 schreef Scrummie het volgende:
Ik moet nog steeds koken gvd.
Ik haat werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |