Nooit gezien eigenlijk, duurt me te lang en weinig boeiende gasten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:49 schreef tong80 het volgende:
Vroeger keek ik Zomergasten.
Hoeveel jaar geleden zijn jullie afgehaakt?
Alleen de aflevering met Louis van Gaal gezien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:49 schreef tong80 het volgende:
Vroeger keek ik Zomergasten.
Hoeveel jaar geleden zijn jullie afgehaakt?
Ik slik mijn woorden trouwens aangezien we ruim 200 posts in het kkd-topic moeten maken morgen om jou TS te krijgen.quote:
Fijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:53 schreef GGMM het volgende:
Quote alerts hebben weer de normale kleur trouwens
Waarom moet ik TS zijn van het KKD topic?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik slik mijn woorden trouwens aangezien we ruim 200 posts in het kkd-topic moeten maken morgen om jou TS te krijgen.
Waarom moet Scrummie daar TS worden?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik slik mijn woorden trouwens aangezien we ruim 200 posts in het kkd-topic moeten maken morgen om jou TS te krijgen.
Wat raar ditquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat niet doen.quote:
Zoals je aan zijn post kunt zien is hij er een expert in.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom moet Scrummie daar TS worden?
Als je zomergasten gaat kijken terwijl JCvD er is, dan ben je ook niet helemaal barkie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit het geduld voor gehad noch cultureel geïnteresseerd.
Waarom zou je willen weten of iemand op je reageertquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat niet doen.
Superhandig, minder boeiende topics lekker ontvolgen; een alert volgt toch wel wanneer er iemand op je reageert.
Krijg jij ook een alert als Tong een nieuw topic opent?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat niet doen.
Superhandig, minder boeiende topics lekker ontvolgen; een alert volgt toch wel wanneer er iemand op je reageert.
Mijn hart kotst van volk als datquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je zomergasten gaat kijken terwijl JCvD er is, dan ben je ook niet helemaal barkie.
Zou je gewoon niet goed bij je hoofd kunnen zeggen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je zomergasten gaat kijken terwijl JCvD er is, dan ben je ook niet helemaal barkie.
Nope.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Krijgt jij ook een alert als Tong een nieuw topic opent?
Ik steun deze post met een like.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je gewoon niet goed bij je hoofd kunnen zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |