Nooit gezien eigenlijk, duurt me te lang en weinig boeiende gasten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:49 schreef tong80 het volgende:
Vroeger keek ik Zomergasten.
Hoeveel jaar geleden zijn jullie afgehaakt?
Alleen de aflevering met Louis van Gaal gezien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:49 schreef tong80 het volgende:
Vroeger keek ik Zomergasten.
Hoeveel jaar geleden zijn jullie afgehaakt?
Ik slik mijn woorden trouwens aangezien we ruim 200 posts in het kkd-topic moeten maken morgen om jou TS te krijgen.quote:
Fijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:53 schreef GGMM het volgende:
Quote alerts hebben weer de normale kleur trouwens
Waarom moet ik TS zijn van het KKD topic?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik slik mijn woorden trouwens aangezien we ruim 200 posts in het kkd-topic moeten maken morgen om jou TS te krijgen.
Waarom moet Scrummie daar TS worden?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik slik mijn woorden trouwens aangezien we ruim 200 posts in het kkd-topic moeten maken morgen om jou TS te krijgen.
Wat raar ditquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat niet doen.quote:
Zoals je aan zijn post kunt zien is hij er een expert in.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom moet Scrummie daar TS worden?
Als je zomergasten gaat kijken terwijl JCvD er is, dan ben je ook niet helemaal barkie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit het geduld voor gehad noch cultureel geïnteresseerd.
Waarom zou je willen weten of iemand op je reageertquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat niet doen.
Superhandig, minder boeiende topics lekker ontvolgen; een alert volgt toch wel wanneer er iemand op je reageert.
Krijg jij ook een alert als Tong een nieuw topic opent?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat niet doen.
Superhandig, minder boeiende topics lekker ontvolgen; een alert volgt toch wel wanneer er iemand op je reageert.
Mijn hart kotst van volk als datquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je zomergasten gaat kijken terwijl JCvD er is, dan ben je ook niet helemaal barkie.
Zou je gewoon niet goed bij je hoofd kunnen zeggen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je zomergasten gaat kijken terwijl JCvD er is, dan ben je ook niet helemaal barkie.
Nope.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Krijgt jij ook een alert als Tong een nieuw topic opent?
Ik steun deze post met een like.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je gewoon niet goed bij je hoofd kunnen zeggen?
Plakt jij overal een t achter?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Krijgt jij ook een alert als Tong een nieuw topic opent?
Oh, een simp gespot.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je gewoon niet goed bij je hoofd kunnen zeggen?
Je laat Els rechts verdomme lekker met rust, viespeuk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die woorden als 'barkie' en 'simp' gebruiken worden afgevoerd als ik aan de macht kom.
Dit doet nog altijd pijn. Ik ga mij maar focussen op Double impact.quote:
Els rechts laat ik al tijden (noodgedwongen) met rust.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je laat Els rechts verdomme lekker met rust, viespeuk.
[..]
Dit doet nog altijd pijn. Ik ga mij maar focussen op Double impact.
Welterusten Tong.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:04 schreef tong80 het volgende:
Ik bespeur te veel onbeantwoorde vragen.
Tot morgen.
Let op jezelf.
Yo, laterz, mang!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:04 schreef tong80 het volgende:
Ik bespeur te veel onbeantwoorde vragen.
Tot morgen.
Let op jezelf.
Dat krijg je ervan als je iemands hart laat kotsen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Els rechts laat ik al tijden (noodgedwongen) met rust.
Mooie omschrijving van de relatie tussen @Littlerabbit en Els_rechts.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Simp is een internettaal die iemand beschrijft die buitensporige sympathie en aandacht heeft voor een andere persoon, meestal iemand die niet dezelfde gevoelens beantwoordt. Dit wordt meestal gedaan bij het nastreven van een seksuele relatie
wtf.
Of tussen een vrouw op een internetforum en iemand die haar rituals pakketjes stuurtquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooie omschrijving van de relatie tussen @:Littlerabbit en Els_rechts.
Ik ken deze film nog niet denk ikquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je iemands hart laat kotsen.
Nog echt in Japan ook, ik neem aan dat Knut ook aan het kijken is.quote:
Eens.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Of tussen een vrouw op een internetforum en iemand die haar rituals pakketjes stuurt
Deze is volgens mij ook nog niet heel vaak geweest.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken deze film nog niet denk ik
Erg verwarrend tot nog toe in ieder geval. Ja van de tweeling snap ik maar wat is er misgegaan met Uber macho JcvD.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze is volgens mij ook nog niet heel vaak geweest.
De superheld in hem moet nog even ontwaken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg verwarrend tot nog toe in ieder geval. Ja van de tweeling snap ik maar wat is er misgegaan met Uber macho JcvD.
Een oude Mercedes ontploft zelfs in open water als je er 3x op schiet, vrij schokkendquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De superheld in hem moet nog even ontwaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |