Niet mijn probleem. Ik heb toch nog geen vakantie.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begin inmiddels woedend te worden over deze zomer.
Ik heb gelukkig ook maar een weekje opgenomen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Ik heb toch nog geen vakantie.
Werd jij maar eens een week opgenomen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ook maar een weekje opgenomen.
Misschien geef ik iemand anders wel even een abo cadeau binnenkort, doneer ik ook nog eens wat!quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb jij daar even geluk dan.
Zal wel een frontpager zijn geweest.
Dat zou een aardige actie zijn. Wacht nog maar een maandje in dat geval!quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien geef ik iemand anders wel even een abo cadeau binnenkort, doneer ik ook nog eens wat!
Weinig zin om een week lang camera's in huis te hebben eigenlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werd jij maar eens een week opgenomen.
Kipquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Ik kreeg een roze mention alert, wtfquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:43 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.![]()
[ twitter ]
@:onlogisch @:wereldgozer
Je bent populair.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kreeg een roze mention alert, wtf
Ik haat hitte.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een kutgifjequote:
Liever dit dan kapotgaan omdat het 35+ graden is.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |