quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
Ohja kwartfinale is 4 ja.quote:
Eerste vierquote:
Door is door.quote:
Ja johquote:Op zondag 8 augustus 2021 03:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Zit niet veel meer op bij Lavreysen, dit is gespeeld.
Nouja in Keirin moet je ook gewoon een beetje mazzel hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2021 03:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee, er gaan er 3 uitquote:
En Sahrom, met het veroorzaken van die harde val gisteren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vooral hopen dat Carlin eruit vliegt.
Je mag alleen de gangmaker niet inhalen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:36 schreef PS. het volgende:
Mag je hier nou wel inhalen als de gangmaker er nog voor zit.
Is het weer zover.quote:
Gister was er een onderdeel waar je niemand mocht in halen volgens mij.quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mag alleen de gangmaker niet inhalen.
Zal wel gaan proberen TnT te diskwalificeren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat zat die Carlin nu weer te hoofdschudden
Over een half jaartje, lijkt me.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou over 7 jaar zullen we de tsjet maar weer van stal halen.
Prima gedaan ja, maar ik zie Trott straks nog gewoon het goud pakken eigenlijkquote:
Jij erkend de winterspelen niet?quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou over 7 jaar zullen we de tsjet maar weer van stal halen.
Die komt hier vaak rond 5-6 uur, deze week danquote:
Ik heb de hoop daarop al opgegeven. Gebrek aan nachtprogramma de afgelopen dagen heeft mijn ritme geslooptquote:
Oja die zijn ook weer in zo'n kut oordquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij erkend de winterspelen niet?
Ik moet dit seizoen misschien een beetje biatlon volgen voor de Winterspelen beginnen.quote:
Minder pittig dan haar kapsel hahahahaquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef TheVulture het volgende:
Rivkah zit er weer lekker in:
"Hoe pittig is dat?"
Ja, dat moet inderdaadquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik moet dit seizoen misschien een beetje biatlon volgen voor de Winterspelen beginnen.
Bedoelt ze haar kapsel?quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef TheVulture het volgende:
Rivkah zit er weer lekker in:
"Hoe pittig is dat?"
Ik neem aan dat we het schaatsen vroeg in de ochtend krijgen, dat valt denk ik dan wel meequote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja die zijn ook weer in zo'n kut oord
Blijft belachelijk ja, 2x (eigenlijk 3 met zomer erbij) op rij spelen in Aziëquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erkendquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij erkend de winterspelen niet?
Ik verwacht vergelijkbaar met seoul en shorttrack/biatlon ook dus dat is in het weekend wel lekker.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het schaatsen vroeg in de ochtend krijgen, dat valt denk ik dan wel mee
7 uur tijdsverschil naar het Oosten is bij de Winterspelen helemaal klote.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het leeft.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de hoop daarop al opgegeven. Gebrek aan nachtprogramma de afgelopen dagen heeft mijn ritme gesloopt
Ik durf te stellen dat het in Amerika ideaal is, dan zijn de Europese sporten in de avond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
7 uur tijdsverschil naar het Oosten is bij de Winterspelen helemaal klote.
Keirin weet je het nooit, Levy zit er nog inquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef TheVulture het volgende:
Definitief Duitsland voorbij in de medaillespiegel lijkt me
Als je zegt dat er de afgelopen dagen 'een gebrek aan nachtprogramma' was kun je je dat afvragen.quote:
Levy.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef TheVulture het volgende:
fransen handbal nog tochquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef tennisboy het volgende:
yes plek 7 in medialle spiegel is binnen
3 uur te laat.quote:
Valt juist wel mee toch? Dan kun je in elk gaan slapen als het donker isquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat het in Amerika ideaal is, dan zijn de Europese sporten in de avond.
Beter dan nog twee keer waterpoloën voor P5quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:10 schreef TheVulture het volgende:
Dat je nog moet sprinten voor plek 5
Die hebben door zilver Nageeye een bronzen medaille minder. Dus die zouden dan nog ergens zilver moeten pakken en volgens mij kan dat al niet meer, tenzij dat in het Omnium gebeurtquote:
Je was niet in de chat, dus je was er niet.quote:
Die had ik lekker laten varen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:10 schreef TheVulture het volgende:
Dat je nog moet sprinten voor plek 5
We zijn op weg naar 12-12-12. Niks aan de hand.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef TheVulture het volgende:
Waar was jij danquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je was niet in de chat, dus je was er niet.
Ja, erg vervelend dat we nu de wedstrijd om de vijfde plaats missen!quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:11 schreef WAvanBuren het volgende:
We onderbreken het baanwielrennen even voor een interview met de nummer 10 van de marathon.
Ah, die staan nog een gouden achter ja. De Italianen nog ergens?quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben door zilver Nageeye een bronzen medaille minder. Dus die zouden dan nog ergens zilver moeten pakken en volgens mij kan dat al niet meer, tenzij dat in het Omnium gebeurt
Dit dus; en dan het liefst Oost-Amerika. LA is net iets te veel van het goede.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat het in Amerika ideaal is, dan zijn de Europese sporten in de avond.
In de chat, zoals elke nacht de afgelopen twee weken tussen 3.39 en 4.05 uur.quote:
In theorie kunnen die goud pakken op Ritmisch.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah, die staan nog een gouden achter ja. De Italianen nog ergens?
En dan nodig jij mij niet even uitquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de chat, zoals elke nacht de afgelopen twee weken tussen 3.39 en 4.05 uur.
Zat vol.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan nodig jij mij niet even uit
Kunnen ook gewoon samen doorquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:13 schreef TheVulture het volgende:
Twee Britten bij elkaar, daar zijn wat steekpenningen verkeerd bezorgd
Of een stagiair heeft iets verneuktquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:13 schreef TheVulture het volgende:
Twee Britten bij elkaar, daar zijn wat steekpenningen verkeerd bezorgd
In de eerste ronde of herkansing alquote:
Of allebei eruitquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen ook gewoon samen door
Geen oortjes hier he.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:12 schreef TheVulture het volgende:
Kijk die Friedrich blij zijn, hebben ze die niet verteld dat dit voor plek 5 is?
Vaak zat gedaan hoor, die link is echt tig keer in de livetopics gepost rond half vierquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan nodig jij mij niet even uit
Het World Cycling Centre van de UCI in Aigle (Zwitserland).quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar fietst die Surinamer trouwens? Lijkt me sterk dat hij het in suriname doet
In Japan, net als de rest.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef Yurithemaster het volgende:
US waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Of in het speciale topic over de downtimequote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan hoor, die link is echt tig keer in de livetopics gepost rond half vier
Dan ben ik heel goed geweest in die missen iedere keerquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan hoor, die link is echt tig keer in de livetopics gepost rond half vier
Ook wel eens Apeldoorn zeiden ze laatst.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Zwemmen niet gezien zeker.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben ik heel goed geweest in die missen iedere keer
Tjon het goud en Fa het zilver dan?quote:
Er komt nog wel een protest ergens lijkt me, gewoon omdat het kanquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Carlin.
Opgeruimd staat netjes.
Liever hij dan Kenny.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:17 schreef PS. het volgende:
Kunnen we nu allemaal wel leuk vinden die Suri, maar ik zie hem straks Harrie er nog uit rijden in de finale
Mooi tochquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:17 schreef PS. het volgende:
Kunnen we nu allemaal wel leuk vinden die Suri, maar ik zie hem straks Harrie er nog uit rijden in de finale
Ja dus? Surinaams goud zou echt geweldig zijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:17 schreef PS. het volgende:
Wakimoetoquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:19 schreef heywoodu het volgende:
Deze finale moet echt een Japanner hebben.
Dan niet voor goud denk ikquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dus? Surinaams goud zou echt geweldig zijn
Harrie moet zich dus in de finale vol richten op het achterwiel van Levy.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Levy door, die is dus nog gevaarlijk voor ONS
Ik hoop zelf dat Levy geen podium rijdt, 38 of 39 medaljes voor Duitsland is een wereld van verschilquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Harrie moet zich dus in de finale vol richten op het achterwiel van Levy.
Niet zo uniek als voor Suriname, denk ik.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:23 schreef skysherrif het volgende:
hoe uniek zou goud zijn voor maleisie?
Zolang we maar van duitsland winnen maakt het niks uitquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop zelf dat Levy geen podium rijdt, 38 of 39 medaljes voor Duitsland is een wereld van verschil
Ach diploma is binnen, de rest is bonusquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:24 schreef PS. het volgende:
Denk dat een medaille er wel in zit, maar goud....
Dat denk ik wel, want Anthony Nesty won goud en Maleisië nog nooitquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet zo uniek als voor Suriname, denk ik.
Maleisie is anders wél voor het eerst.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet zo uniek als voor Suriname, denk ik.
Oh ja, die was ik al weer vergetenquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, want Anthony Nesty won goud en Maleisië nog nooit
Ik vind het vooral een hele vervelende kamikazepiloot, dus doe maar nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maleisie is anders wél voor het eerst.
Bookmarken voor de Winterspelenquote:
Doe even niet zo ingewikkeld deze nacht johquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch vreemd dat Shanne won van die Oekrainse, die Oekrainse makkelijk won van Lee en Lee hier Hinze makkelijk wegreed, maar Hinze wel vrij eenvoudig van Shanne won.
Dan heb ik geen verkansie, dus dat wordt lekker terugkijken met D+ GENOTquote:
Op het schaatsen na minder nederlandsquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar ga ik waarschijnlijk een stuk minder nachtwerk van maken
Kankworsten.quote:
Het sjortrekken ook wel natuurlijkquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Op het schaatsen na minder nederlands
Mind is blownquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch vreemd dat Shanne won van die Oekrainse, die Oekrainse makkelijk won van Lee en Lee hier Hinze makkelijk wegreed, maar Hinze wel vrij eenvoudig van Shanne won.
Steen-papier-schaar werkt ook zo.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanmiddag mijn D+ abonnement opzeggen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik geen verkansie, dus dat wordt lekker terugkijken met D+ GENOT
En toch de helft van de snowboardcrossonderdelen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het sjortrekken ook wel natuurlijk
Vlaggetje is wel de voornaamste motivator voor nachtwerk jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Op het schaatsen na minder nederlands
Met Nederlands vlaggetje waarschijnlijkquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En toch de helft van de snowboardcrossonderdelen.
En het schaatsen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens gekeken naar de tijden in Beijing
Lijkt erop dat de meeste relevante onderdelen in de Nederlandse ochtend zijn
Freestyle bedoel je in het algemeen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En toch de helft van de snowboardcrossonderdelen.
Leukste van het baanwielrennen eigenlijkquote:
Lekker vroeg opstaan met een kop warme chocolademelk terwijl het sneeuwt buitenquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens gekeken naar de tijden in Beijing
Lijkt erop dat de meeste relevante onderdelen in de Nederlandse ochtend zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |