Die komt hier vaak rond 5-6 uur, deze week danquote:
Ik heb de hoop daarop al opgegeven. Gebrek aan nachtprogramma de afgelopen dagen heeft mijn ritme geslooptquote:
Oja die zijn ook weer in zo'n kut oordquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij erkend de winterspelen niet?
Ik moet dit seizoen misschien een beetje biatlon volgen voor de Winterspelen beginnen.quote:
Minder pittig dan haar kapsel hahahahaquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef TheVulture het volgende:
Rivkah zit er weer lekker in:
"Hoe pittig is dat?"
Ja, dat moet inderdaadquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik moet dit seizoen misschien een beetje biatlon volgen voor de Winterspelen beginnen.
Bedoelt ze haar kapsel?quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef TheVulture het volgende:
Rivkah zit er weer lekker in:
"Hoe pittig is dat?"
Ik neem aan dat we het schaatsen vroeg in de ochtend krijgen, dat valt denk ik dan wel meequote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja die zijn ook weer in zo'n kut oord
Blijft belachelijk ja, 2x (eigenlijk 3 met zomer erbij) op rij spelen in Aziëquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erkendquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij erkend de winterspelen niet?
Ik verwacht vergelijkbaar met seoul en shorttrack/biatlon ook dus dat is in het weekend wel lekker.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het schaatsen vroeg in de ochtend krijgen, dat valt denk ik dan wel mee
7 uur tijdsverschil naar het Oosten is bij de Winterspelen helemaal klote.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het leeft.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de hoop daarop al opgegeven. Gebrek aan nachtprogramma de afgelopen dagen heeft mijn ritme gesloopt
Ik durf te stellen dat het in Amerika ideaal is, dan zijn de Europese sporten in de avond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
7 uur tijdsverschil naar het Oosten is bij de Winterspelen helemaal klote.
Keirin weet je het nooit, Levy zit er nog inquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef TheVulture het volgende:
Definitief Duitsland voorbij in de medaillespiegel lijkt me
Als je zegt dat er de afgelopen dagen 'een gebrek aan nachtprogramma' was kun je je dat afvragen.quote:
Levy.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef TheVulture het volgende:
Definitief Duitsland voorbij in de medaillespiegel lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |