Je mag alleen de gangmaker niet inhalen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:36 schreef PS. het volgende:
Mag je hier nou wel inhalen als de gangmaker er nog voor zit.
Is het weer zover.quote:
Gister was er een onderdeel waar je niemand mocht in halen volgens mij.quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mag alleen de gangmaker niet inhalen.
Zal wel gaan proberen TnT te diskwalificeren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat zat die Carlin nu weer te hoofdschudden
Over een half jaartje, lijkt me.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou over 7 jaar zullen we de tsjet maar weer van stal halen.
Prima gedaan ja, maar ik zie Trott straks nog gewoon het goud pakken eigenlijkquote:
Jij erkend de winterspelen niet?quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou over 7 jaar zullen we de tsjet maar weer van stal halen.
Die komt hier vaak rond 5-6 uur, deze week danquote:
Ik heb de hoop daarop al opgegeven. Gebrek aan nachtprogramma de afgelopen dagen heeft mijn ritme geslooptquote:
Oja die zijn ook weer in zo'n kut oordquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij erkend de winterspelen niet?
Ik moet dit seizoen misschien een beetje biatlon volgen voor de Winterspelen beginnen.quote:
Minder pittig dan haar kapsel hahahahaquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef TheVulture het volgende:
Rivkah zit er weer lekker in:
"Hoe pittig is dat?"
Ja, dat moet inderdaadquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik moet dit seizoen misschien een beetje biatlon volgen voor de Winterspelen beginnen.
Bedoelt ze haar kapsel?quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef TheVulture het volgende:
Rivkah zit er weer lekker in:
"Hoe pittig is dat?"
Ik neem aan dat we het schaatsen vroeg in de ochtend krijgen, dat valt denk ik dan wel meequote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja die zijn ook weer in zo'n kut oord
Blijft belachelijk ja, 2x (eigenlijk 3 met zomer erbij) op rij spelen in Aziëquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erkendquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij erkend de winterspelen niet?
Ik verwacht vergelijkbaar met seoul en shorttrack/biatlon ook dus dat is in het weekend wel lekker.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het schaatsen vroeg in de ochtend krijgen, dat valt denk ik dan wel mee
7 uur tijdsverschil naar het Oosten is bij de Winterspelen helemaal klote.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het leeft.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de hoop daarop al opgegeven. Gebrek aan nachtprogramma de afgelopen dagen heeft mijn ritme gesloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |