Doe even niet zo ingewikkeld deze nacht johquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch vreemd dat Shanne won van die Oekrainse, die Oekrainse makkelijk won van Lee en Lee hier Hinze makkelijk wegreed, maar Hinze wel vrij eenvoudig van Shanne won.
Dan heb ik geen verkansie, dus dat wordt lekker terugkijken met D+ GENOTquote:
Op het schaatsen na minder nederlandsquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar ga ik waarschijnlijk een stuk minder nachtwerk van maken
Kankworsten.quote:
Het sjortrekken ook wel natuurlijkquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Op het schaatsen na minder nederlands
Mind is blownquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch vreemd dat Shanne won van die Oekrainse, die Oekrainse makkelijk won van Lee en Lee hier Hinze makkelijk wegreed, maar Hinze wel vrij eenvoudig van Shanne won.
Steen-papier-schaar werkt ook zo.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanmiddag mijn D+ abonnement opzeggen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik geen verkansie, dus dat wordt lekker terugkijken met D+ GENOT
En toch de helft van de snowboardcrossonderdelen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het sjortrekken ook wel natuurlijk
Vlaggetje is wel de voornaamste motivator voor nachtwerk jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Op het schaatsen na minder nederlands
Met Nederlands vlaggetje waarschijnlijkquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En toch de helft van de snowboardcrossonderdelen.
En het schaatsen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens gekeken naar de tijden in Beijing
Lijkt erop dat de meeste relevante onderdelen in de Nederlandse ochtend zijn
Freestyle bedoel je in het algemeen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En toch de helft van de snowboardcrossonderdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |