Harrie moet zich dus in de finale vol richten op het achterwiel van Levy.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Levy door, die is dus nog gevaarlijk voor ONS

Ik hoop zelf dat Levy geen podium rijdt, 38 of 39 medaljes voor Duitsland is een wereld van verschilquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Harrie moet zich dus in de finale vol richten op het achterwiel van Levy.

Niet zo uniek als voor Suriname, denk ik.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:23 schreef skysherrif het volgende:
hoe uniek zou goud zijn voor maleisie?

Zolang we maar van duitsland winnen maakt het niks uitquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop zelf dat Levy geen podium rijdt, 38 of 39 medaljes voor Duitsland is een wereld van verschil

Ach diploma is binnen, de rest is bonusquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:24 schreef PS. het volgende:
Denk dat een medaille er wel in zit, maar goud....
 .
 .

heywoodu

heywoodu

Dat denk ik wel, want Anthony Nesty won goud en Maleisië nog nooitquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet zo uniek als voor Suriname, denk ik.

Maleisie is anders wél voor het eerst.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet zo uniek als voor Suriname, denk ik.

Oh ja, die was ik al weer vergetenquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, want Anthony Nesty won goud en Maleisië nog nooit

Ik vind het vooral een hele vervelende kamikazepiloot, dus doe maar nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maleisie is anders wél voor het eerst.

Bookmarken voor de Winterspelenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |