Harrie moet zich dus in de finale vol richten op het achterwiel van Levy.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Levy door, die is dus nog gevaarlijk voor ONS

Ik hoop zelf dat Levy geen podium rijdt, 38 of 39 medaljes voor Duitsland is een wereld van verschilquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Harrie moet zich dus in de finale vol richten op het achterwiel van Levy.

Niet zo uniek als voor Suriname, denk ik.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:23 schreef skysherrif het volgende:
hoe uniek zou goud zijn voor maleisie?

Zolang we maar van duitsland winnen maakt het niks uitquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop zelf dat Levy geen podium rijdt, 38 of 39 medaljes voor Duitsland is een wereld van verschil

Ach diploma is binnen, de rest is bonusquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:24 schreef PS. het volgende:
Denk dat een medaille er wel in zit, maar goud....
 .
 .

heywoodu

heywoodu

Dat denk ik wel, want Anthony Nesty won goud en Maleisië nog nooitquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet zo uniek als voor Suriname, denk ik.

Maleisie is anders wél voor het eerst.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet zo uniek als voor Suriname, denk ik.

Oh ja, die was ik al weer vergetenquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, want Anthony Nesty won goud en Maleisië nog nooit

Ik vind het vooral een hele vervelende kamikazepiloot, dus doe maar nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maleisie is anders wél voor het eerst.

Bookmarken voor de Winterspelenquote:

Doe even niet zo ingewikkeld deze nacht johquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch vreemd dat Shanne won van die Oekrainse, die Oekrainse makkelijk won van Lee en Lee hier Hinze makkelijk wegreed, maar Hinze wel vrij eenvoudig van Shanne won.

Dan heb ik geen verkansie, dus dat wordt lekker terugkijken met D+ GENOTquote:

Op het schaatsen na minder nederlandsquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar ga ik waarschijnlijk een stuk minder nachtwerk van maken

Kankworsten.quote:

Het sjortrekken ook wel natuurlijkquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Op het schaatsen na minder nederlands

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |