In de chat, zoals elke nacht de afgelopen twee weken tussen 3.39 en 4.05 uur.quote:

In theorie kunnen die goud pakken op Ritmisch.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah, die staan nog een gouden achter ja. De Italianen nog ergens?

En dan nodig jij mij niet even uitquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de chat, zoals elke nacht de afgelopen twee weken tussen 3.39 en 4.05 uur.

Zat vol.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan nodig jij mij niet even uit

Kunnen ook gewoon samen doorquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:13 schreef TheVulture het volgende:
Twee Britten bij elkaar, daar zijn wat steekpenningen verkeerd bezorgd

Of een stagiair heeft iets verneuktquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:13 schreef TheVulture het volgende:
Twee Britten bij elkaar, daar zijn wat steekpenningen verkeerd bezorgd

In de eerste ronde of herkansing alquote:

Of allebei eruitquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen ook gewoon samen door

Geen oortjes hier he.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:12 schreef TheVulture het volgende:
Kijk die Friedrich blij zijn, hebben ze die niet verteld dat dit voor plek 5 is?

Vaak zat gedaan hoor, die link is echt tig keer in de livetopics gepost rond half vierquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan nodig jij mij niet even uit

Het World Cycling Centre van de UCI in Aigle (Zwitserland).quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar fietst die Surinamer trouwens? Lijkt me sterk dat hij het in suriname doet

In Japan, net als de rest.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef Yurithemaster het volgende:

US waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef Yurithemaster het volgende:

Of in het speciale topic over de downtimequote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan hoor, die link is echt tig keer in de livetopics gepost rond half vier

Dan ben ik heel goed geweest in die missen iedere keerquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan hoor, die link is echt tig keer in de livetopics gepost rond half vier

Ook wel eens Apeldoorn zeiden ze laatst.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef Yurithemaster het volgende:

Zwemmen niet gezien zeker.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben ik heel goed geweest in die missen iedere keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |