Ik durf te stellen dat het in Amerika ideaal is, dan zijn de Europese sporten in de avond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
7 uur tijdsverschil naar het Oosten is bij de Winterspelen helemaal klote.
Keirin weet je het nooit, Levy zit er nog inquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef TheVulture het volgende:
Definitief Duitsland voorbij in de medaillespiegel lijkt me
Als je zegt dat er de afgelopen dagen 'een gebrek aan nachtprogramma' was kun je je dat afvragen.quote:
Levy.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef TheVulture het volgende:
fransen handbal nog tochquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef tennisboy het volgende:
yes plek 7 in medialle spiegel is binnen
3 uur te laat.quote:
Valt juist wel mee toch? Dan kun je in elk gaan slapen als het donker isquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat het in Amerika ideaal is, dan zijn de Europese sporten in de avond.
Beter dan nog twee keer waterpoloën voor P5quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:10 schreef TheVulture het volgende:
Dat je nog moet sprinten voor plek 5
Die hebben door zilver Nageeye een bronzen medaille minder. Dus die zouden dan nog ergens zilver moeten pakken en volgens mij kan dat al niet meer, tenzij dat in het Omnium gebeurtquote:
Je was niet in de chat, dus je was er niet.quote:
Die had ik lekker laten varen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:10 schreef TheVulture het volgende:
Dat je nog moet sprinten voor plek 5
We zijn op weg naar 12-12-12. Niks aan de hand.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef TheVulture het volgende:
Waar was jij danquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je was niet in de chat, dus je was er niet.
Ja, erg vervelend dat we nu de wedstrijd om de vijfde plaats missen!quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:11 schreef WAvanBuren het volgende:
We onderbreken het baanwielrennen even voor een interview met de nummer 10 van de marathon.
Ah, die staan nog een gouden achter ja. De Italianen nog ergens?quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben door zilver Nageeye een bronzen medaille minder. Dus die zouden dan nog ergens zilver moeten pakken en volgens mij kan dat al niet meer, tenzij dat in het Omnium gebeurt
Dit dus; en dan het liefst Oost-Amerika. LA is net iets te veel van het goede.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat het in Amerika ideaal is, dan zijn de Europese sporten in de avond.
In de chat, zoals elke nacht de afgelopen twee weken tussen 3.39 en 4.05 uur.quote:
In theorie kunnen die goud pakken op Ritmisch.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah, die staan nog een gouden achter ja. De Italianen nog ergens?
En dan nodig jij mij niet even uitquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de chat, zoals elke nacht de afgelopen twee weken tussen 3.39 en 4.05 uur.
Zat vol.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan nodig jij mij niet even uit
Kunnen ook gewoon samen doorquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:13 schreef TheVulture het volgende:
Twee Britten bij elkaar, daar zijn wat steekpenningen verkeerd bezorgd
Of een stagiair heeft iets verneuktquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:13 schreef TheVulture het volgende:
Twee Britten bij elkaar, daar zijn wat steekpenningen verkeerd bezorgd
In de eerste ronde of herkansing alquote:
Of allebei eruitquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen ook gewoon samen door
Geen oortjes hier he.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:12 schreef TheVulture het volgende:
Kijk die Friedrich blij zijn, hebben ze die niet verteld dat dit voor plek 5 is?
Vaak zat gedaan hoor, die link is echt tig keer in de livetopics gepost rond half vierquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan nodig jij mij niet even uit
Het World Cycling Centre van de UCI in Aigle (Zwitserland).quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar fietst die Surinamer trouwens? Lijkt me sterk dat hij het in suriname doet
In Japan, net als de rest.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef Yurithemaster het volgende:
US waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Of in het speciale topic over de downtimequote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan hoor, die link is echt tig keer in de livetopics gepost rond half vier
Dan ben ik heel goed geweest in die missen iedere keerquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vaak zat gedaan hoor, die link is echt tig keer in de livetopics gepost rond half vier
Ook wel eens Apeldoorn zeiden ze laatst.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Zwemmen niet gezien zeker.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben ik heel goed geweest in die missen iedere keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |