Valt juist wel mee toch? Dan kun je in elk gaan slapen als het donker isquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat het in Amerika ideaal is, dan zijn de Europese sporten in de avond.
Beter dan nog twee keer waterpoloën voor P5quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:10 schreef TheVulture het volgende:
Dat je nog moet sprinten voor plek 5
Die hebben door zilver Nageeye een bronzen medaille minder. Dus die zouden dan nog ergens zilver moeten pakken en volgens mij kan dat al niet meer, tenzij dat in het Omnium gebeurtquote:
Je was niet in de chat, dus je was er niet.quote:
Die had ik lekker laten varen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:10 schreef TheVulture het volgende:
Dat je nog moet sprinten voor plek 5
We zijn op weg naar 12-12-12. Niks aan de hand.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef TheVulture het volgende:
Definitief Duitsland voorbij in de medaillespiegel lijkt me
Waar was jij danquote:Op zondag 8 augustus 2021 04:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je was niet in de chat, dus je was er niet.
Ja, erg vervelend dat we nu de wedstrijd om de vijfde plaats missen!quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:11 schreef WAvanBuren het volgende:
We onderbreken het baanwielrennen even voor een interview met de nummer 10 van de marathon.
Ah, die staan nog een gouden achter ja. De Italianen nog ergens?quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben door zilver Nageeye een bronzen medaille minder. Dus die zouden dan nog ergens zilver moeten pakken en volgens mij kan dat al niet meer, tenzij dat in het Omnium gebeurt
Dit dus; en dan het liefst Oost-Amerika. LA is net iets te veel van het goede.quote:Op zondag 8 augustus 2021 04:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat het in Amerika ideaal is, dan zijn de Europese sporten in de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |