Gelukkig is er nog altijd de vloek van Béla Guttmann.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Benfica is wel echt kut hé boys.....
Portugese teams vind ik altijd klote.
Wel een heerlijke stad. Mag er uitpubliek bij?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Benfica is wel echt kut hé boys.....
Portugese teams vind ik altijd klote.
Prima. In de la ermee.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
Tot zover mijn analyse over dit onderwerp.
Die vlieger gaat alleen op bij finales vrees ik, niet bij play-offs. Misschien dat een stuk of 10 Corona gevallen redding bieden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog altijd de vloek van Béla Guttmann.
ben er jaar of 8/9 geweest toen PSV er speelde. Speelde Engelaar geloof ikquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een heerlijke stad. Mag er uitpubliek bij?
Dit is toch een soort van finale?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die vlieger gaat alleen op bij finales vrees ik, niet bij play-offs. Misschien dat een stuk of 10 Corona gevallen redding bieden.
Sowieso zijn dit de wedstrijden waarop je hoopt bij Europees voetbal. Ja, natuurlijk veel liever in de tweede helft van het seizoen. Maar grote knock-out wedstrijden tegen West/Zuid Europese clubs, dat is toch wat we willen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is toch een soort van finale?
Ik zie PSV wel echt als favoriet hoor. Ajax won in 2018 ook van Benfica in de groepsfase CL. Jullie hebben een geweldige ploeg op dit moment.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
Benfica verslaan zou gewoon een topprestatie zijn. Staan niet voor niks 30 plaatsen boven PSV op de ranglijst
Als dat zo vanzelfsprekend was stond PSV daar wel.
Tot zover mijn analyse over dit onderwerp.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zie PSV wel echt als favoriet hoor. Ajax won in 2018 ook van Benfica in de groepsfase CL. Jullie hebben een geweldige ploeg op dit moment.
Ze slopen Galatasaray compleet en ook Midtjylland lijkt volstrekt kansloos te zijn. Ik heb Benfica tegen Spartak Moskou en daarvoor tegen Marseille gezien. Dat was echt lang niet zo goed als PSV speelt.quote:
Litmanen heeft echt totaal geen objectieve kijk op het spelletjequote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze slopen Galatasaray compleet en ook Midtjylland lijkt volstrekt kansloos te zijn. Ik heb Benfica tegen Spartak Moskou en daarvoor tegen Marseille gezien. Dat was echt lang niet zo goed als PSV speelt.
Gwailow wel natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Litmanen heeft echt totaal geen objectieve kijk op het spelletje
Ik ben toch altijd vrij objectief? Uiteraard is het tegen SL Benfica geen walkover, maar ik dicht PSV wel zeer goede kansen toe. En nee, ik ben geen psv supporterquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gwailow wel natuurlijklaten we het maar gewoon op 50-50 houden
Kan rouleren met Zahavi, en vervolgens zn plek overnemen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat moet je daarmee in dit elftal?
Ik heb gwailow nog niet kunnen betrappen op blinde haat tegenover een rivaliserende club. Litmanen is gewoon een ajax fanboy en derhalve niet serieus te nemen als het over psv gaatquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar nu doet Gotze dat toch omdat Zahavi ook ruimte maakt, verder niks tegen Luuk hoor maar laat wel zien dat het boekje van John wel heel dun is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan rouleren met Zahavi, en vervolgens zn plek overnemen.
Extra wapen voorin met zn kopkracht. .. is ook gewoon een betere aanspeelpunt (speler) dan Zahavi
Luukinho kan dat ook wel, tactisch net zo sterk en is daarnaast een stuk completer, scoort makkelijker dan Zahavi.. die mist teveel kansen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar nu doet Gotze dat toch omdat Zahavi ook ruimte maakt, verder niks tegen Luuk hoor maar laat wel zien dat het boekje van John wel heel dun is.
Ik vind het nog steeds gewoon geen goed beleid. Zit je daar met 2 peperdure spitsen (Luuk gaat ongetwijfeld ook meteen de max aan salaris verdienen) die geen restwaarde meer hebben en waarvan er eentje bloedchagrijnig gaat worden omdat hij te weinig speelt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Luukinho kan dat ook wel, tactisch net zo sterk en is daarnaast een stuk completer, scoort makkelijker dan Zahavi.. die mist teveel kansen.
Zie hem graag terugkomen
Benfica is gewoon licht favoriet als je de teams naast elkaar legt. Maar laten we hopen dat PSV niet choked.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie ben jij?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb gwailow nog niet kunnen betrappen op blinde haat tegenover een rivaliserende club. Litmanen is gewoon een ajax fanboy en derhalve niet serieus te nemen als het over psv gaat
Al helemaal wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie ben jij?al helemaal als je denkt dat ik een "haat" heb aan PSV? Kom op zeg
Hoe kan PSV choken als Benfica licht favoriet is?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Benfica is gewoon licht favoriet als je de teams naast elkaar legt. Maar laten we hopen dat PSV niet choked.
Wat als ie komend jaar wordt aangetrokken als vervanger voor Zahavi.. is ook een optie.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds gewoon geen goed beleid. Zit je daar met 2 peperdure spitsen (Luuk gaat ongetwijfeld ook meteen de max aan salaris verdienen) die geen restwaarde meer hebben en waarvan er eentje bloedchagrijnig gaat worden omdat hij te weinig speelt.
Is overduidelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie ben jij?al helemaal als je denkt dat ik een "haat" heb aan PSV? Kom op zeg
Hoezo niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kan PSV choken als Benfica licht favoriet is?
Zahavi is een verademing ten opzichte van Luuk. Luuk is een erg gemankeerde voetballer en zeker geen goed aanspeelpunt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Luukinho kan dat ook wel, tactisch net zo sterk en is daarnaast een stuk completer, scoort makkelijker dan Zahavi.. die mist teveel kansen.
Zie hem graag terugkomen
Die heeft geen restwaarde.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Effe Messi transfervrij oppikken bij Barca.
Hij is lichtvoetiger ja, ziet er soepeler uitquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zahavi is een verademing ten opzichte van Luuk. Luuk is een erg gemankeerde voetballer en zeker geen goed aanspeelpunt.
Goede kop voor een kritische column van Valentijn als Messi PSV verkiest boven Ajax.quote:
Hm, idd, maar niet doen dan.quote:
als je de teams naast elkaar ligt is Benfica zwaar favorietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Benfica is gewoon licht favoriet als je de teams naast elkaar legt. Maar laten we hopen dat PSV niet choked.
spreek je uitquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Sadilek dus naar Twente. Ik vind daar wel wat van eerlijk gezegd.
Ze hebben wel een aantal prima spelers met ook nog heel veel ervaring. Ajax won toen wel van Benfica een aantal jaar terug maar dat was met meer geluk dan wijsheid.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
als je de teams naast elkaar ligt is Benfica zwaar favoriet
Ajax was ook geen favoriet tegen Spurs en we hebben dat toch behoorlijk gechoked he dombo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 05:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je begrijpt het begrip choken niet?
Ik dacht al dat je het niet begreep inderdaad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax was ook geen favoriet tegen Spurs en we hebben dat toch behoorlijk gechoked he dombo.
Voor dit soort posts kom ik op fok om mij de rest van de dag net iets minder dom te voelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax was ook geen favoriet tegen Spurs en we hebben dat toch behoorlijk gechoked he dombo.
Ben het lang niet altijd met Litmanen eens, maar hij heeft daar wel degelijk een punt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het niet begreep inderdaad.
Het is toch raar om te zeggen 'hopen dat PSV tegen Benfica niet choked' voor de wedstrijd als Benfica de favoriet is? Choken is als je in een gunstige positie het zelf verneukt. Dat dit vervolgens in een wedstrijd nog kan gebeuren is wat anders. Maar prima als mensen het begrip niet kennen, gebruik het dan alleen niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben het lang niet altijd met Litmanen eens, maar hij heeft daar wel degelijk een punt.
Ook al ben je VOOR aanvang van de wedstrijd geen favoriet, dan kun je nog steeds choken wanneer het eindsignaal in zicht is en je toch terecht voor staat.
Achteraf kan je dat inderdaad soms stellen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben het lang niet altijd met Litmanen eens, maar hij heeft daar wel degelijk een punt.
Ook al ben je VOOR aanvang van de wedstrijd geen favoriet, dan kun je nog steeds choken wanneer het eindsignaal in zicht is en je toch terecht voor staat.
Het kan ook zomaar zijn dat PSV niet de favoriet is, -tig kansen om zeep helpt en Benfica op een luizige manier toch weet te winnen. En ook dat zou een denkbaar scenario kunnen zijn. Dus ja, ook al ben je niet favoriet dan kun je nog gewoon choken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is toch raar om te zeggen 'hopen dat PSV tegen Benfica niet choked' voor de wedstrijd als Benfica de favoriet is? Choken is als je in een gunstige positie het zelf verneukt. Dat dit vervolgens in een wedstrijd nog kan gebeuren is wat anders. Maar prima als mensen het begrip niet kennen, gebruik het dan alleen niet.
Nee je snapt het niet maar dat maakt niet uit verder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het kan ook zomaar zijn dat PSV niet de favoriet is, -tig kansen om zeep helpt en Benfica op een luizige manier toch weet te winnen. En ook dat zou een denkbaar scenario kunnen zijn. Dus ja, ook al ben je niet favoriet dan kun je nog gewoon choken.
Choken is op HET moment bezwijken onder spanning en dat staat los van wie er wel of niet favoriet is.
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet maar dat maakt niet uit verder.
Een ander verwijten iets niet te snappen, terwijl je dat zelf niet doet. Iedereen is dom behalve maxi-musquote:Onder spanning bezwijken
Nee niet iedereen maar jij valt zeker in die categorie, mijn god zeg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
https://www.woorden.org/woord/choken
[..]
Een ander verwijten iets niet te snappen, terwijl je dat zelf niet doet. Iedereen is dom behalve maxi-mus
Je komt ook gewoon met 0 onderbouwing en andere middelen om jouw standpunt kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee niet iedereen maar jij valt zeker in die categorie, mijn god zeg.
Maar ik geloof niet dat we iemand hier verder een plezier mee doen (iedereen met verstand begreep het meteen wel, jij bent blijkbaar hardleers) dus je mag het laatste woord hebben en dan kan het weer over PSV gaan.
geen VAR helaasquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:13 schreef GGMM het volgende:
Eens, dat lijkt me een mooie afsluiting van de discussie
Ik hoop vooral dat Max Verstappen niet gaat choken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:22 schreef Bolasie het volgende:
Als PSV maar niet gaat choken tegen Ajax.
Heel slim zijn de meeste niet idd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop op flink wat wissels. B-teampje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:26 schreef tja77 het volgende:
Ik denk met choken meteen aan seks.![]()
Maar goed ontopic, zal PSV op volle sterkte aantreden tegen Ajax? Of zou een Götze bijv. rust krijgen?
Neejoh, dan was ajax gewoon nog niet helemaal ingespeeld.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop op flink wat wissels. B-teampje.
CL miljoenen zijn een stuk belangrijker dan een fruitschaal. En mocht je winnen met het B-team is het nog lollig ook
Ajax houdt jou wel echt bezig he.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Neejoh, dan was ajax gewoon nog niet helemaal ingespeeld.
Ik zie de koppen al:
"sterk psv wint ternauwernood van een gehavend ajax"
Punt is dat jullie niet echt een B team hebben, dan wordt het meteen Cquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop op flink wat wissels. B-teampje.
CL miljoenen zijn een stuk belangrijker dan een fruitschaal. En mocht je winnen met het B-team is het nog lollig ook
Ja, als je naar de namen kijkt zijn ze misschien zwaar favoriet Jij hebt ze de afgelopen maand + tegen Spartak waarschijnlijk ook wel zien voetballen, en dan is duidelijk te zien dat het nog niet heel best is. Ze hebben ook een aantal oudere en trage krachten (waaronder Verthongen) die nog wel eens wat foutjes maken. En PSV is in de vorm van hun leven, met een hoop frisse en fitte jongens. Dat maakt PSV gewoon licht favoriet. Denk dat je pas kan zien wie er favoriet is als je van beide teams de afgelopen paar duels aandachtig hebt bekeken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
als je de teams naast elkaar ligt is Benfica zwaar favoriet
Bedankt Hans!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, als je naar de namen kijkt zijn ze misschien zwaar favoriet Jij hebt ze de afgelopen maand + tegen Spartak waarschijnlijk ook wel zien voetballen, en dan is duidelijk te zien dat het nog niet heel best is. Ze hebben ook een aantal oudere en trage krachten (waaronder Verthongen) die nog wel eens wat foutjes maken. En PSV is in de vorm van hun leven, met een hoop frisse en fitte jongens. Dat maakt PSV gewoon licht favoriet. Denk dat je pas kan zien wie er favoriet is als je van beide teams de afgelopen paar duels aandachtig hebt bekeken.
PSV lijkt mij op dit moment de fittere ploeg en ze hebben natuurlijk wat positief momentum door de kwalificatiewedstrijden. Ajax blijft echter een bredere selectie hebben. Ik zie PSV morgen winnen maar Ajax aan het einde van het seizoen toch weer met de schaal omhoog staan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:27 schreef GwaiLow het volgende:
Wie is trouwens de favoriet morgen tussen Ajax en PSV? Dat lijkt me dichter bij elkaar liggen atm. Moeilijk te zeggen..
Ja, denk zelf ook dat PSV nipt favoriet is. Ook omdat PSV al 3 serieuze wedstrijden heeft gespeeld en Ajax nog helemaal niet. Voor Ajax is dit meer een wedstrijd om weer wedstrijdfit te raken voor het nieuwe seizoen. Aan de andere kant gooit PSV natuurlijk alles op de CL, maar daarin kunnen ze aankomende wedstrijd nog rustig aan doen in Denemarken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:38 schreef Intint het volgende:
[..]
PSV lijkt mij op dit moment de fittere ploeg en ze hebben natuurlijk wat positief momentum door de kwalificatiewedstrijden. Ajax blijft echter een bredere selectie hebben. Ik zie PSV morgen winnen maar Ajax aan het einde van het seizoen toch weer met de schaal omhoog staan.
Hier moest ik erg hard lachenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet maar dat maakt niet uit verder.
Obispo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:08 schreef WaikikiWim het volgende:
Ik snap niet waarom PSV niet bezig is met v.d. Ven van Volendam. Jonge Nederlandse CV, veel talent/potentie en zal de wereld niet kosten. Zonde.
Maar niet te rustig mag ik hopen. De buit moet wel nog ff over de streep getrokken worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, denk zelf ook dat PSV nipt favoriet is. Ook omdat PSV al 3 serieuze wedstrijden heeft gespeeld en Ajax nog helemaal niet. Voor Ajax is dit meer een wedstrijd om weer wedstrijdfit te raken voor het nieuwe seizoen. Aan de andere kant gooit PSV natuurlijk alles op de CL, maar daarin kunnen ze aankomende wedstrijd nog rustig aan doen in Denemarken.
Dan mag ik hopen dat iemand er een eigen goal intrapt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:59 schreef zeebeschuit het volgende:
1-1
Ajax wint na verlenging (of is die er niet? direct pingels?)
Inderdaad. Als je nu ziet dat Hag zegt dat Ajax misschien 60 of 70 procent fit is en absoluut nog niet fit genoeg zou het me verbazen als Ajax nu al van een fit Psv weet te winnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:39 schreef XL het volgende:
PSV wint 3-0 en we zijn daarmee de oefenpot die Ajax wakker schud en daardoor zijn ze wel scherp voor de competitie start.
Dit topic wordt 2 dagen gespamd met discussie over hoe waardeloos de prijs is en de naam Cruijf niet waardig.
Dat is gewoon indekken wat ten Hag doet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je nu ziet dat Hag zegt dat Ajax misschien 60 of 70 procent fit is en absoluut nog niet fit genoeg zou het me verbazen als Ajax nu al van een fit Psv weet te winnen.
Veel beter ?? Hahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:32 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ajax veel beter maar WIJ hebben MaduekeGOD.
Wij kwam er echt even niet meer uit hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Veel beter ?? Haha
Is toch logisch dat ze komen na de vroege 0-1
Rofl. Zet die bril eens af. Psv speelt als een krant, wel lekker efficiënt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Veel beter ?? Haha
Is toch logisch dat ze komen na de vroege 0-1
Hahahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rofl. Zet die bril eens af. Psv speelt als een krant, wel lekker efficiënt.
WE zijn echt absurd slordig voor ons doen. Ajax speelt echt veel beter. Het is niet erg om dat toe te geven, jongen.quote:
Omdat Ajax moet .. psv kan lekker achterover leunenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:49 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
WE zijn echt absurd slordig voor ons doen. Ajax speelt echt veel beter. Het is niet erg om dat toe te geven, jongen.
We spelen slordig omdat Ajax moet? Juist.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat Ajax moet .. psv kan lekker achterover leunen
Dat ze de boel controleren en Ajax laten komen, oke, maar dat is niet wat je ziet. Dan zou je controle aan de bal zien, maar we kwamen er bij tijden totaal niet uit. Ik heb een hele slordige eerste helft gezien van ONS. Met een briljant individu.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat Ajax moet .. psv kan lekker achterover leunen
Precies. Het slaat echt weer helemal nergens op wat onze PSVCL allemaal uitkraamt. Gras is groen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:52 schreef TehRocks het volgende:
[..]
We spelen slordig omdat Ajax moet? Juist.
In toch logisch dat Ajax aandringt nadat ze vroeg zijn achtergekomen , dan lijkt het heel wat met het publieker erachter..quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:52 schreef TehRocks het volgende:
[..]
We spelen slordig omdat Ajax moet? Juist.
Je hebt gelijk manquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Precies. Het slaat echt weer helemal nergens op wat onze PSVCL allemaal uitkraamt. Gras is groen.
Dat zegt ie toch niet, flapdrol.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt gelijk man
PSV kan er helemaal niks van !
Je kan ook eens positief zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:58 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch niet, flapdrol.
Dat brein van jou.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt gelijk man
PSV kan er helemaal niks van !
2-0quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Betwijfel of een patholoog-anatoom iets zou vinden.
Terecht met zo'n verdediging! Madueke maakt er ook drie tegen Vertonghen, om dan een week later moeite te hebben met Bart van Hintum. Eredivisie in een notendop.quote:
Ik kan me er niet druk om maken als ze dat niet doen en het gewoon 2-0 blijft. Er komen belangrijkere wedstrijden aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:14 schreef TehRocks het volgende:
Ik hoop wel dat we gewoon gaan voetballen nu, zo tegen 10 man.
Het is niet alsof ze het een beetje laten lopen, lijkt echt onmacht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken als ze dat niet doen en het gewoon 2-0 blijft. Er komen belangrijkere wedstrijden aan.
Daar blijft het dan ook wel bij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:25 schreef TehRocks het volgende:
Kelere wat is die Vertessen snel he.
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Daar blijft het dan ook wel bij.
Dit doet ie goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Daar blijft het dan ook wel bij.
Met zo'n naam kan het ook niet anders dan mis gaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:41 schreef TehRocks het volgende:
Drommel strooit met lepe passjes die allemaal 1 voor 1 niet aankomen.
Begon vorig seizoen goed maar zakte vrij snel weg tot een niveau van “zijn er geen betere opties”?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef TehRocks het volgende:
Ik denk dat ik Max stiekem een slechte linksback vind worden.
Verdedigend is het vaak niks en aanvallend zitten er echt teveel momenten tussen waar ie duidelijk gewoon geen flauw idee heeft wat te doen. Matige voorzet ook, wat verrassend is omdat ie een goede trap heeft als de bal stilligt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Begon vorig seizoen goed maar zakte vrij snel weg tot een niveau van “zijn er geen betere opties”?
Hahaha.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb eerder in dit topic gezegd dat de JC schaal geen echte prijs is, maar ik stel mijn mening graag bij.
Zou hij in Frankrijk veel aan spelen toekomen ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:02 schreef PirE het volgende:
Dat gezeik over Ihattaren als vervanger van Gotze op ESPN. Boek Ihattaren is gewoon dicht en dat is goed.
waarom? dit is perfect.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:08 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Propper moet wel gaan spelen. Hoe gaan we dit oplossen jongens.
Genoeg wedstrijden om een beetje te rouleren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:08 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Propper moet wel gaan spelen. Hoe gaan we dit oplossen jongens.
Ik vind dat hij bij de eerste 11 hoort. Hij brengt zo veel.quote:
Dit word echt een graadmeter. Zal niet gemakkelijk worden, maar zoals PSV nu speelt is het 50/50.quote:
Eerst 100% fit worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:13 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik vind dat hij bij de eerste 11 hoort. Hij brengt zo veel.
Excuus, ik dacht dat ik al mijn vrienden gefeliciteerd had.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wij zijn door forum admin @:ggmm niet gefeliciteerd. Jammer wel.
Sowieso je speelt tegen Portugezen, die gaan zich bij elke overtreding zeuren, rollen over de grond, irritant doen hele wedstrijd. Ik ben benieuwd hoe PSV daarmee omgaat!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:16 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dit word echt een graadmeter. Zal niet gemakkelijk worden, maar zoals PSV nu speelt is het 50/50.
Arjen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe ver gaan we terug in de tijd om ONS zon groot talent te herinneren als Madueke?
laat gaan die jankbalquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Perez vond het geen rood. Die is echt nog steeds mad op PSV hè. Wat is daar toch gebeurd?
gakpoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe ver gaan we terug in de tijd om ONS zon groot talent te herinneren als Madueke?
Het was ook geen rood. Wel dik geelquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Perez vond het geen rood. Die is echt nog steeds mad op PSV hè. Wat is daar toch gebeurd?
Hahahahahahquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het was ook geen rood. Wel dik geel
0-4quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het was wel een penalty.
In de competitie zou ik zelfs blijer zijn. Dit is een beetje het Lichtstad derby gevoel qua prijs.quote:Op zondag 8 augustus 2021 07:35 schreef Gutanoth het volgende:
Ja weetje, en dit is wel precies waarom dit niet echt als prijs gezien wordt, ik ben blijer om de uitslag dan om dat schaaltje.
Als we in de competitie met 4-0 van ajax zouden winnen, zou het precies hetzelfde voelen
Klopt, wel heel erg jammer van de rode kaart. Ik had de volle 90 minuten tegenstand wel willen meemaken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 07:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In de competitie zou ik zelfs blijer zijn. Dit is een beetje het Lichtstad derby gevoel qua prijs.
Maar Ajax klop geven is prachtig. Zeker als het afgetekend een volledig verdiend is.
Ja, maar voor die kaart stond het ook al 0-2, dus ach.quote:Op zondag 8 augustus 2021 08:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, wel heel erg jammer van de rode kaart. Ik had de volle 90 minuten tegenstand wel willen meemaken.
Dan was het ook 0-4 geworden. Misschien wel meer. Lekker heel veel de bal hebben en zo hoog mogelijk pressen. Dat wordt gewoon genadeloos afgestraft.quote:Op zondag 8 augustus 2021 08:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, wel heel erg jammer van de rode kaart. Ik had de volle 90 minuten tegenstand wel willen meemaken.
Dik geel hebben ze niet meer Godfried, daar is rood voor in de plaats gekomen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het was ook geen rood. Wel dik geel
Geen idee hoor, ajax heeft ook behoorlijke kansen gehad en we weten nog niet hoe dit psv reageert als ze een keer met 2-1 achter komen, of als een tegenstander terug komt naar 2-2 bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan was het ook 0-4 geworden. Misschien wel meer. Lekker heel veel de bal hebben en zo hoog mogelijk pressen. Dat wordt gewoon genadeloos afgestraft.
Nee joh, daar moeten ze niet aan beginnen. Dan weet je gewoon dat je een zesje gaat binnen halen, ga dan volle bak voor die jongen van Salzburg, dat is ook een zesje maar wel met de potentie van een 8+.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:42 schreef PSVCL het volgende:
Wat een voorhoede ..
Alleen nog Luukinho switchen voor Zahavi en je bent compleet
Je moet wel heel zuur zijn als je nou nog naarstig op zoek gaat naar negatieve punten zeg, jezus. Zelfs als Ajax nog wat meer kansen had gecreëerd had PSV nog zat kansen in de tegenaanval gekregen waar Ajax geen antwoord op zou hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geen idee hoor, ajax heeft ook behoorlijke kansen gehad en we weten nog niet hoe dit psv reageert als ze een keer met 2-1 achter komen, of als een tegenstander terug komt naar 2-2 bijvoorbeeld
Ajax heeft verdomd weinig kansen gekregen hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geen idee hoor, ajax heeft ook behoorlijke kansen gehad en we weten nog niet hoe dit psv reageert als ze een keer met 2-1 achter komen, of als een tegenstander terug komt naar 2-2 bijvoorbeeld
Wat je overigens niet verwacht van Pasveer. Het is op goal wel echt droefenis bij Ajax dit seizoen als er niemand bij komt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ajax heeft verdomd weinig kansen gekregen hoor.
Ik denk dat Pasveer meer cruciale reddingen heeft moeten verrichten dan Drommel.
De borstkas van Marco was te sterk voor hem. Hij veerde lekker terugquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:16 schreef tja77 het volgende:
Terechte win en niks op af te dingen.
Vroege 1-0 waardoor je Ajax kunt laten komen. Defensief staat het een stuk beter waardoor je nu een keer niet de doelpunten om je oren krijgt.
Zo nu en dan slordig in de passing (mede door druk van Ajax) maar Ajax kon weinig forceren en maakte geen hele goede indruk voorin.
Blij dat die doorgesnoven Argentijn rood kreeg, hij had een waas voor z’n ogen toen hij dat duel inging. Vervolgens zichzelf een bloedneus bezorgen met die mislukte kopstoot bij Ginkelgod. Klaassen met z’n boerderijhoofd ook lekker gefrustreerd, heerlijk om te zien.
Pröpper goed ingevallen, van Ginkel goed net als Sangaré. Madueke wereldklasse, Gakpo minder zichtbaar maar wel nuttig, Ramalho is een baas en echte leider. Vertessen op de brommer kan een goede pinch-hitter zijn. Götze dreigend wanneer hij verder naar voren speelt in de buurt van Zahavi.
Vermakelijke pot tegen de beste tegenstander tot nu toe.
Tagliafico is een prima speler, maar ik krijg toch steeds meer het gevoel dat er ook een stukje frustratie van het niet transfereren bij zit bij hem.. Toen hij net kwam werd hij binnen 4 potjes al naar Barcelona, Real, City en Juventus geschreven, de pijnlijke conclusie na 4 jaar is dat er welgeteld 0,0 interesse is geweest. Au.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De borstkas van Marco was te sterk voor hem. Hij veerde lekker terug
dat gaat natuurlijk allemaal door z'n hoofd als hij aan het voetballen isquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:46 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Tagliafico is een prima speler, maar ik krijg toch steeds meer het gevoel dat er ook een stukje frustratie van het niet transfereren bij zit bij hem.. Toen hij net kwam werd hij binnen 4 potjes al naar Barcelona, Real, City en Juventus geschreven, de pijnlijke conclusie na 4 jaar is dat er welgeteld 0,0 interesse is geweest. Au.
Dat bouwt wel op denk ik ja. Als jij ergens werkt terwijl je in gedachten had gehoopt verder te zijn op dat moment, dan kan dat toch ook voor frustratie zorgen? Tuurlijk denk je er dan niet 24/7 aan, maar dat kan op momenten wel gaan knellen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat gaat natuurlijk allemaal door z'n hoofd als hij aan het voetballen is
Ik ben niet zuur hoor, maar over 2 weken flikker je er uit tegen Benfica en dan is het allemaal weer helemaal kutquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:16 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Je moet wel heel zuur zijn als je nou nog naarstig op zoek gaat naar negatieve punten zeg, jezus. Zelfs als Ajax nog wat meer kansen had gecreëerd had PSV nog zat kansen in de tegenaanval gekregen waar Ajax geen antwoord op zou hebben.
echt onzin, het is ook niet zo dat hij opeens zo voetbalt maar altijd al zo, het is niet voor niets dat jullie een teringhekel aan hem hebben, het gaat ook vaak goed dus met zijn manier van voetballenquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:52 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dat bouwt wel op denk ik ja. Als jij ergens werkt terwijl je in gedachten had gehoopt verder te zijn op dat moment, dan kan dat toch ook voor frustratie zorgen? Tuurlijk denk je er dan niet 24/7 aan, maar dat kan op momenten wel gaan knellen.
Geen idee, maar z’n actie zat wel vol met frustratie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat gaat natuurlijk allemaal door z'n hoofd als hij aan het voetballen is
Mwoah. Ik denk dat niemand hier verwacht dat PSV Benfica even over de knie legt hoor. M.i. gewoon een 50/50 wedstrijd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur hoor, maar over 2 weken flikker je er uit tegen Benfica en dan is het allemaal weer helemaal kut
Oké rustig maar hoor. Gisteren kwam het schuim bijna uit zijn mond en die mislukte poging tot een kopstootje was ook lachwekkend. Hij speelde altijd al op het randje, maar dit is gewoon over de rand.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt onzin, het is ook niet zo dat hij opeens zo voetbalt maar altijd al zo, het is niet voor niets dat jullie een teringhekel aan hem hebben, het gaat ook vaak goed dus met zijn manier van voetballen
zeker en dus ook terecht roodquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:56 schreef WaikikiWim het volgende:
Hij speelde altijd al op het randje, maar dit is gewoon over de rand.
Mwah, hij is altijd al zo geweest eigenlijk, hij oogt niet gefrustreerder dan gewoon. Dit is wel een beetje psychologie van de koude grond, allemaal aannames.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:46 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Tagliafico is een prima speler, maar ik krijg toch steeds meer het gevoel dat er ook een stukje frustratie van het niet transfereren bij zit bij hem.. Toen hij net kwam werd hij binnen 4 potjes al naar Barcelona, Real, City en Juventus geschreven, de pijnlijke conclusie na 4 jaar is dat er welgeteld 0,0 interesse is geweest. Au.
Het is wel echt een flink gefrustreerde jongen, als hij zo in de amateurs gevoetbald had, was hij vandaag of morgen gewoon een keer opgewacht uit de kantine van fc balophetdakquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt onzin, het is ook niet zo dat hij opeens zo voetbalt maar altijd al zo, het is niet voor niets dat jullie een teringhekel aan hem hebben, het gaat ook vaak goed dus met zijn manier van voetballen
Van Benfica kan PSV gewoon verliezen en de CL mislopen, dat zou enorm kut zijn ja. Maar mag je dan geen positieve punten benoemen en blij zijn met spelers als Madueke en de effectiviteit van gisteren? Die 0-4 tegen Ajax pakt niemand je meer af.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur hoor, maar over 2 weken flikker je er uit tegen Benfica en dan is het allemaal weer helemaal kut
hij haalt er zijn nationale elftal mee, wel eens dat hij af en toe wat te ver gaat maar dat op het randje voetballen is wel iets wat hij bijdraagt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is wel echt een flink gefrustreerde jongen, als hij zo in de amateurs gevoetbald had, was hij vandaag of morgen gewoon een keer opgewacht uit de kantine van fc balophetdak
Doet Lucas Pratto ookquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij haalt er zijn nationale elftal mee, wel eens dat hij af en toe wat te ver gaat maar dat op het randje voetballen is wel iets wat hij bijdraagt.
Ik heb er ook wel plezier in, die rode kaart. Nu zie je Blind en ten Hag en anderen aangeven dat het na die kaart een andere wedstrijd is. Volledig er aan voorbij gaan dat die rode kaart komt uit frustratie omdat niks lukt en je 2-0 achter staat.quote:Op zondag 8 augustus 2021 08:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tja, tegen Benfica kun je verliezen en dat is geen schande. Als ik mocht kiezen tussen de pot van gisteren winnen tegen Ajax of Benfica uitschakelen dan kies ik uiteraard voor het laatste.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Vooral dat laatste vind ik belangrijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:34 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja, tegen Benfica kun je verliezen en dat is geen schande. Als ik mocht kiezen tussen de pot van gisteren winnen tegen Ajax of Benfica uitschakelen dan kies ik uiteraard voor het laatste.
Het zou jammer zijn, maar er zit bij PSV progressie in. En dat is lang geleden.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De borstkas van Marco was te sterk voor hem. Hij veerde lekker terug
Wees er maar trots opquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij haalt er zijn nationale elftal mee, wel eens dat hij af en toe wat te ver gaat maar dat op het randje voetballen is wel iets wat hij bijdraagt.
Echt trots kan je er niet op zijn nee, maar Ajax heeft vaak genoeg lopen aankloten, zeker Europees, met heel duidelijk een gat in de selectie in de vorm van een klootzak. Zeker in dat seizoen waarin Ajax de halve finale haalde van de CL, was zijn idiote temperament van grote waarde.quote:
Ja tuurlijk kun je dat verliezen. Psv, Benfica en Ajax...dat niveau zal elkaar niet zo gek veel ontlopen dit seizoen. Denk redelijk gelijkwaardig. Het zal erom gaan spannen tegen Benfica.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:34 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja, tegen Benfica kun je verliezen en dat is geen schande. Als ik mocht kiezen tussen de pot van gisteren winnen tegen Ajax of Benfica uitschakelen dan kies ik uiteraard voor het laatste.
Het zou jammer zijn, maar er zit bij PSV progressie in. En dat is lang geleden.
Dat blijft stil. Laten we hopen dat een transfer doorgaat. Onderstaande link is het laatste nieuws dat ik kan vinden. Transfer naar Inter is nog altijd mogelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:09 schreef tja77 het volgende:
Al nieuws over Dumfries? Het blijft wel erg stil rond hem. De EK hype is dalende en z’n transferwaarde gaat daarin mee.
Inter gaat 180 miljoen bijschrijven en een groot deel daarvan herinvesteren, Dumfries gaat gewoon naar Inter.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:09 schreef tja77 het volgende:
Al nieuws over Dumfries? Het blijft wel erg stil rond hem. De EK hype is dalende en z’n transferwaarde gaat daarin mee.
Volgens mij was het tijdens het laatste kampioenschap van PSV zelfs nog minder positief. Het voetbal was dat seizoen ook niet echt leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:08 schreef TehRocks het volgende:
Wanneer zijn we voor het laatst zo positief geweest in dit topic
God wat was dat slecht zeg. We hebben een half jaartje onder van Bommel leuk gevoetbald en je moet denk ik terug naar 15/16 voordat je weer een aardig PSV tegenkomt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij was het tijdens het laatste kampioenschap van PSV zelfs nog minder positief. Het voetbal was dat seizoen ook niet echt leuk om naar te kijken.
Het laatste jaar van Wijnaldum en Memphis bij PSV, toen heb ik nog kunnen genieten van PSV. Nu is het nog vroeg in het seizoen en liggen er nog altijd transfers in het verschiet. Tis ook de vraag of deze lijn zich zo voortzet en hopelijk blijven blessures uit.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
God wat was dat slecht zeg. We hebben een half jaartje onder van Bommel leuk gevoetbald en je moet denk ik terug naar 15/16 voordat je weer een aardig PSV tegenkomt.
Het kampioensteam van 2018 was ook niet verkeerdquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
God wat was dat slecht zeg. We hebben een half jaartje onder van Bommel leuk gevoetbald en je moet denk ik terug naar 15/16 voordat je weer een aardig PSV tegenkomt.
Het voetbal was waardeloos.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het kampioensteam van 2018 was ook niet verkeerd
Zo ongelofelijk onprofessioneel, die transfers om tientallen miljoenen aan het einde van de voorbereiding. Regel dat gewoon eind juni… zodat je team er direct kan staan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:09 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Inter gaat 180 miljoen bijschrijven en een groot deel daarvan herinvesteren, Dumfries gaat gewoon naar Inter.
Bij Inter ligt het iets anders. Die hebben niets te besteden voordat ze verkopen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:26 schreef XL het volgende:
[..]
Zo ongelofelijk onprofessioneel, die transfers om tientallen miljoenen aan het einde van de voorbereiding. Regel dat gewoon eind juni… zodat je team er direct kan staan.
Vond dat vorig jaar mooi om te zien. Dortmund dat tegen Man Utd zegt: Tot 1 augustus kost Sancho zoveel en daarna het dubbele, man utd denkt die lullen maar wat. Dan komt het bod in Augustus met de juli prijs en Dortmund verkoopt niet. 1 jaar later. Zelfde situatie, Man Utd probeert weer te onderhandelen, dortmund met dezelfde regels en ja hoor. Man Utd heeft het lesje geleerd, deal komt vroeg tot stand en BVB koopt in no time zijn vervanging.
Man City speelt dit jaar de charity shield en koopt 2 dagen ervoor Grealish. Regel je dat in Juli dan win je hem wel…
Amateurisme!
Inter begrijp ik, maar wat the fuck doet Chelsea? Wachten ze zo lang om te kijken of Zahavi nog op de markt komt als PSVCL van zijn zakgeld de Jong koopt?quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:35 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Bij Inter ligt het iets anders. Die hebben niets te besteden voordat ze verkopen.
Mochten we er tegen Benfica uitvliegen zal de stemming weer ouderwets richting vriespunt gaan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:08 schreef TehRocks het volgende:
Wanneer zijn we voor het laatst zo positief geweest in dit topic
lijkt me stug, is veel te duurquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:42 schreef Gutanoth het volgende:
Ajax gaat na de nederlaag nu definitief voor paniekaankoop steven bergwijn
Pure onzin waar zou die moeten spelenquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:42 schreef Gutanoth het volgende:
Bron?quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:42 schreef Gutanoth het volgende:
Naast Mountainhouse op het bankje.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pure onzin waar zou die moeten spelen
Voetbalprimeur als bron.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)r-voor-bergwijn.html
Als Gotze het lekker doet zie ik hem wel bij Ajax komen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:42 schreef Gutanoth het volgende:
dit is geen bron. Overigens zou het me niet verbazen als ze hem aantrokken. Die heeft toch ook wel een faalkeuze gemaakt zeg.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Moeten ze lekker doen. +2 goals op de bank.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
maakt toch ook niet veel uit al is een overwinning beter voor de uefa puntenquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht een gelijkspel eigenlijk. De Denen komen op 1-0 door slordig voetbal en dan wordt PSV wakker en komt het op 1-1. Daarna een slaapverwekkende zaadpot.
Klopt, plaatsing is belangrijkste. Dat halve puntje maakt weinig uit verder maar zou lekker zijnquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt toch ook niet veel uit al is een overwinning beter voor de uefa punten
Heel puntje!quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, plaatsing is belangrijkste. Dat halve puntje maakt weinig uit verder maar zou lekker zijn
Nee, ik denk niet dat ze slordig spelen. Wel terughoudend, daardoor zal het een zaadpot worden. PSV met veel balbezit en weinig risico. Als de Denen na 30 minuten uit stelling komen prikken we de 1-0 binnen en dat is dan de technische KO.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht een gelijkspel eigenlijk. De Denen komen op 1-0 door slordig voetbal en dan wordt PSV wakker en komt het op 1-1. Daarna een slaapverwekkende zaadpot.
PSV is wel enorm gekelderd dit seizoen en er komt volgend seizoen nog een dip aan van 17/18 dus er moet dit seizoen echt wel goed gepresteerd worden om niet verder te zakkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:49 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Heel puntje!
Onderschat die coefficient niet, dat kan zomaar eens 2 plaatsen in de CL worden over een jaar of 3.
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt. Hij heeft een jaar gehad om rustig weer aan een ritme te wennen en heeft een paar prima wedstrijden gespeeld. En hij zal ook op de training zijn meerwaarde wel hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft toch een jaar gelijk gehad
Mwah, als Götze fit was droeg hij het grootste deel van de wedstrijden wel bij. Bovendien was het maar van het laatste seizoen dat hij echt niet speelde, beetje vreemde scorebordjournalistiek was het wel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Absoluut de gok waard en Valentijn is ook een lul maar om nu met een uitspraak van vorig jaar te komen is een beetje flauw plus dat hij nu leuk begint maar er komt nog heel seizoen aan voetbal aan en is het afwachten hoeveel ervan hij gaat spelen, ik hoop veel maar dat is natuurlijk afwachten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je het bekijkt. Hij heeft een jaar gehad om rustig weer aan een ritme te wennen en heeft een paar prima wedstrijden gespeeld. En hij zal ook op de training zijn meerwaarde wel hebben.
Sowieso al geen weggegooid geld. Dat er mensen zijn die verwachten dat hij direct 90% is van de wereldkampioen van weleer weer is, kan hij niks aan doen.
Als vorig jaar een prelude was voor een jaar op goed niveau dit seizoen dan is het natuurlijk helemaal mooi. En anders laat hem maar elke maand een spreekbeurt houden voor de jeugd over hoe je een topvoetballer wordt.
Jij komt hier steeds ons even vertellen dat Götze een jaar lang met z'n lul in z'n hand op het veld heeft gelopen. Hij heeft misschien niet compleet z'n stempel kunnen drukken maar heeft echt wel goede wedstrijden gespeeld en is altijd een aanwinst geweest.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zit naar de landen ranking te kijken. Maar inderdaad, PSV heeft het europees niet zo goed gedaan, bedankt Hans!quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is wel enorm gekelderd dit seizoen en er komt volgend seizoen nog een dip aan van 17/18 dus er moet dit seizoen echt wel goed gepresteerd worden om niet verder te zakken
Het verschil tussen Götze op het veld en geen Götze was toch ook vorig jaar altijd al pijnlijk zichtbaar. Hij kon alleen minder een stempel drukken. Dat dat tot nu toe oneindig veel beter lukt komt ook voor een groot deel omdat het hele elftal veel beter presteert.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat eerste en daar is het ook mee gezegd wel, wat mij betreft. Al wordt hij maar 90% van zijn top, dan is hij met afstand de beste speler in de Eredivisie.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Absoluut de gok waard en Valentijn is ook een lul maar om nu met een uitspraak van vorig jaar te komen is een beetje flauw plus dat hij nu leuk begint maar er komt nog heel seizoen aan voetbal aan en is het afwachten hoeveel ervan hij gaat spelen, ik hoop veel maar dat is natuurlijk afwachten.
Je mag van zo'n speler toch ook wel wat verwachten? Vorig seizoen was gewoon heel matig al is Schmidt daar ook beetje verantwoordelijk voor en over lul gesproken je voelt je er nogal snel op getrapt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:30 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jij komt hier steeds ons even vertellen dat Götze een jaar lang met z'n lul in z'n hand op het veld heeft gelopen. Hij heeft misschien niet compleet z'n stempel kunnen drukken maar heeft echt wel goede wedstrijden gespeeld en is altijd een aanwinst geweest.
Mwaa, je overdrijft nu Tarado's kritiek wel wat. Maar ik vind wel dat je hem pas mag beoordelen na zijn tweede seizoen. Dat vind ik sowieso als je een speler haalt die lang met zijn fitheid heeft gesukkeld.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:30 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jij komt hier steeds ons even vertellen dat Götze een jaar lang met z'n lul in z'n hand op het veld heeft gelopen. Hij heeft misschien niet compleet z'n stempel kunnen drukken maar heeft echt wel goede wedstrijden gespeeld en is altijd een aanwinst geweest.
? Heeft PSV vorig seizoen laten overwinteren in de EL..quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die moet wekelijks naar Klaassen op 10 kijken ..quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:30 schreef TehRocks het volgende:
[..]
het werkt over 5 jaar, PSV Eindhoven Ned 6.00 1.00 6.00 6.00 10.00 29.000 dus PSV heeft 29 punten, volgend seizoen valt dat eerste jaar af dan zit je met 10 op 33 en stijg je wel wat plekken waarschijnlijkquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:47 schreef Gutanoth het volgende:
Ik denk dat als je dit jaar meer dan 10 punten weet te scoren, je al weer ruim in de top 50 komt. Gaat die puntentelling hetzelfde als de landenquotiënt?
Vorig jaar zag je dezelfde lofzang na de eerste wedstrijdjes volgens mij. Met zo'n speler blijft het altijd afwachten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Absoluut de gok waard en Valentijn is ook een lul maar om nu met een uitspraak van vorig jaar te komen is een beetje flauw plus dat hij nu leuk begint maar er komt nog heel seizoen aan voetbal aan en is het afwachten hoeveel ervan hij gaat spelen, ik hoop veel maar dat is natuurlijk afwachten.
Er is weer iemand mad hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:56 schreef PSVCL het volgende:
Heerlijk die jaloezie![]()
Begrijpelijk als je Diemers en Klaassen op 10 hebt lopen
Het is al snel beter dan Klaassen. Wat een faalhark is dat zeg.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die moet wekelijks naar Klaassen op 10 kijken ..
[ twitter ]
van de 15 posts op deze pagina, gaat er één over ajax. Die van jou.quote:
Oh speelt Klaassen voor jullie inmiddelsquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:12 schreef Gutanoth het volgende:
van de 15 posts op deze pagina, gaat er één over ajax. Die van jou.
Welke post gaat specifiek over Klaassen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh speelt Klaassen voor jullie inmiddels
Die hierbovenquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Welke post gaat specifiek over Klaassen?
Luuk is veel te statisch.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:42 schreef PSVCL het volgende:
Wat een voorhoede ..
Alleen nog Luukinho switchen voor Zahavi en je bent compleet
Scrummie is sowieso de enige die Scrummie serieus neemt. En dat zelfs niet eens altijd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:37 schreef Gutanoth het volgende:
Scrummie (feyenoord fan) probeert te trollen in het topic van één van de twee topclubs die Nederland momenteel heeft, maar omdat niemand feyenoord of diens fans serieus neemt, faalt hij grandioos
We roddelen hier niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Scrummie is sowieso de enige die Scrummie serieus neemt. En dat zelfs niet eens altijd.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Enfin; 0-4 verbloemd natuurlijk wel een en ander hè. Mwene is bijvoorbeeld het eerste halfuur 30x door Tadic gedold. Drommel maakt een wat nerveuze indruk en Boscagli maakt een minder stabiele indruk.
Zou mij iets verbazen als - gedurende het seizoen - Teze en Obispo oprukken in de pikorde.
Luuk hoeft van mij niet te komen. Zing het zo lang even met Vertessen uit tot Maxi fit is. Wat die begin vorig seizoen liet zien stemde hoopvol.
Maakt een niet al te zekere indruk voor zover, maar misschien kan hij zich nog ontwikkelen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoop toch stiekem wel dat of Dumfries blijft of dat er een andere rechtsback gekocht gaat worden, Mwene kan echt niet als je ambities hebt.
Precies. Pas echt totaal niet in dit systeem. Alleen (nu) handig als stormram.quote:
Teze is de nieuwe rechtsback. Mwene speelde alleen omdat Teze later instroomde door jeugd EK.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoop toch stiekem wel dat of Dumfries blijft of dat er een andere rechtsback gekocht gaat worden, Mwene kan echt niet als je ambities hebt.
Luuk heb je nodig in de wedstrijden waar Zahavi niet past. Ben eens benieuwd hoe onze jood het zaterdag gaat doen tegen Heracles....quote:
Dumfries is echt een dom werkpaard hoor. Niet voor niets dat hij ondanks een uitstekend EK geen club heeft. Bij PSV stormde hij blind naar voren keer op keer. Maakte een paar doelpunten, maar zorgde ook voor heel wat tegengoals. Overigens laatste helft van vorig seizoen was heel klote.Je kan op die positie beter een echte rechtsback hebben als een verkapte rechtshalf.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Die staat er gewoon. Wat dat betreft is dat wel de beste overeenkomst met de Jong: ze geven allebei alles wat ze hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Luuk heb je nodig in de wedstrijden waar Zahavi niet past. Ben eens benieuwd hoe onze jood het zaterdag gaat doen tegen Heracles....
Die tikt er 2 in.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Luuk heb je nodig in de wedstrijden waar Zahavi niet past. Ben eens benieuwd hoe onze jood het zaterdag gaat doen tegen Heracles....
Internazionale komt deze week met bod op Dumfriesquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dumfries is echt een dom werkpaard hoor. Niet voor niets dat hij ondanks een uitstekend EK geen club heeft. Bij PSV stormde hij blind naar voren keer op keer. Maakte een paar doelpunten, maar zorgde ook voor heel wat tegengoals. Overigens laatste helft van vorig seizoen was heel klote.Je kan op die positie beter een echte rechtsback hebben als een verkapte rechtshalf.
Mag van mij ook gewoon verkocht worden, maar dan moet er iemand anders komen. Mwene ben ik niet kapot van tot nu toe. Teze kan ook een optie zijn, zoals RubenSosa al zei, maar dat is volgens mij meer een CV.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dumfries is echt een dom werkpaard hoor. Niet voor niets dat hij ondanks een uitstekend EK geen club heeft. Bij PSV stormde hij blind naar voren keer op keer. Maakte een paar doelpunten, maar zorgde ook voor heel wat tegengoals. Overigens laatste helft van vorig seizoen was heel klote.Je kan op die positie beter een echte rechtsback hebben als een verkapte rechtshalf.
denk niet nu ze Mwene hebben gehaald dat ze nog een RB gaan halen. Teze kan dat sowieso prima. Obispo kan mooi centraal evt. als backup, zet je Teze op rechts.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mag van mij ook gewoon verkocht worden, maar dan moet er iemand anders komen. Mwene ben ik niet kapot van tot nu toe. Teze kan ook een optie zijn, zoals RubenSosa al zei, maar dat is volgens mij meer een CV.
Hoop het , is veel te onrustigquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Teze zelf zegt dat hij het alletwee prima vind, maar dat zijn voorkeur naar RB gaat. Dus daar zal best intern over gesproken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mag van mij ook gewoon verkocht worden, maar dan moet er iemand anders komen. Mwene ben ik niet kapot van tot nu toe. Teze kan ook een optie zijn, zoals RubenSosa al zei, maar dat is volgens mij meer een CV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |