WE zijn echt absurd slordig voor ons doen. Ajax speelt echt veel beter. Het is niet erg om dat toe te geven, jongen.quote:
Omdat Ajax moet .. psv kan lekker achterover leunenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:49 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
WE zijn echt absurd slordig voor ons doen. Ajax speelt echt veel beter. Het is niet erg om dat toe te geven, jongen.
We spelen slordig omdat Ajax moet? Juist.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat Ajax moet .. psv kan lekker achterover leunen
Dat ze de boel controleren en Ajax laten komen, oke, maar dat is niet wat je ziet. Dan zou je controle aan de bal zien, maar we kwamen er bij tijden totaal niet uit. Ik heb een hele slordige eerste helft gezien van ONS. Met een briljant individu.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat Ajax moet .. psv kan lekker achterover leunen
Precies. Het slaat echt weer helemal nergens op wat onze PSVCL allemaal uitkraamt. Gras is groen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:52 schreef TehRocks het volgende:
[..]
We spelen slordig omdat Ajax moet? Juist.
In toch logisch dat Ajax aandringt nadat ze vroeg zijn achtergekomen , dan lijkt het heel wat met het publieker erachter..quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:52 schreef TehRocks het volgende:
[..]
We spelen slordig omdat Ajax moet? Juist.
Je hebt gelijk manquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Precies. Het slaat echt weer helemal nergens op wat onze PSVCL allemaal uitkraamt. Gras is groen.
Dat zegt ie toch niet, flapdrol.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt gelijk man
PSV kan er helemaal niks van !
Je kan ook eens positief zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:58 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch niet, flapdrol.
Dat brein van jou.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt gelijk man
PSV kan er helemaal niks van !
2-0quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Betwijfel of een patholoog-anatoom iets zou vinden.
Terecht met zo'n verdediging! Madueke maakt er ook drie tegen Vertonghen, om dan een week later moeite te hebben met Bart van Hintum. Eredivisie in een notendop.quote:
Ik kan me er niet druk om maken als ze dat niet doen en het gewoon 2-0 blijft. Er komen belangrijkere wedstrijden aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:14 schreef TehRocks het volgende:
Ik hoop wel dat we gewoon gaan voetballen nu, zo tegen 10 man.
Het is niet alsof ze het een beetje laten lopen, lijkt echt onmacht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken als ze dat niet doen en het gewoon 2-0 blijft. Er komen belangrijkere wedstrijden aan.
Daar blijft het dan ook wel bij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:25 schreef TehRocks het volgende:
Kelere wat is die Vertessen snel he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |