Obispo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:08 schreef WaikikiWim het volgende:
Ik snap niet waarom PSV niet bezig is met v.d. Ven van Volendam. Jonge Nederlandse CV, veel talent/potentie en zal de wereld niet kosten. Zonde.
Maar niet te rustig mag ik hopen. De buit moet wel nog ff over de streep getrokken worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, denk zelf ook dat PSV nipt favoriet is. Ook omdat PSV al 3 serieuze wedstrijden heeft gespeeld en Ajax nog helemaal niet. Voor Ajax is dit meer een wedstrijd om weer wedstrijdfit te raken voor het nieuwe seizoen. Aan de andere kant gooit PSV natuurlijk alles op de CL, maar daarin kunnen ze aankomende wedstrijd nog rustig aan doen in Denemarken.
Dan mag ik hopen dat iemand er een eigen goal intrapt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:59 schreef zeebeschuit het volgende:
1-1
Ajax wint na verlenging (of is die er niet? direct pingels?)
Inderdaad. Als je nu ziet dat Hag zegt dat Ajax misschien 60 of 70 procent fit is en absoluut nog niet fit genoeg zou het me verbazen als Ajax nu al van een fit Psv weet te winnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:39 schreef XL het volgende:
PSV wint 3-0 en we zijn daarmee de oefenpot die Ajax wakker schud en daardoor zijn ze wel scherp voor de competitie start.
Dit topic wordt 2 dagen gespamd met discussie over hoe waardeloos de prijs is en de naam Cruijf niet waardig.
Dat is gewoon indekken wat ten Hag doet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je nu ziet dat Hag zegt dat Ajax misschien 60 of 70 procent fit is en absoluut nog niet fit genoeg zou het me verbazen als Ajax nu al van een fit Psv weet te winnen.
Veel beter ?? Hahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:32 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ajax veel beter maar WIJ hebben MaduekeGOD.
Wij kwam er echt even niet meer uit hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Veel beter ?? Haha
Is toch logisch dat ze komen na de vroege 0-1
Rofl. Zet die bril eens af. Psv speelt als een krant, wel lekker efficiënt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Veel beter ?? Haha
Is toch logisch dat ze komen na de vroege 0-1
Hahahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rofl. Zet die bril eens af. Psv speelt als een krant, wel lekker efficiënt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |