Komt nog wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Daar blijft het dan ook wel bij.
Dit doet ie goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:26 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Daar blijft het dan ook wel bij.
Met zo'n naam kan het ook niet anders dan mis gaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:41 schreef TehRocks het volgende:
Drommel strooit met lepe passjes die allemaal 1 voor 1 niet aankomen.
Begon vorig seizoen goed maar zakte vrij snel weg tot een niveau van “zijn er geen betere opties”?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef TehRocks het volgende:
Ik denk dat ik Max stiekem een slechte linksback vind worden.
Verdedigend is het vaak niks en aanvallend zitten er echt teveel momenten tussen waar ie duidelijk gewoon geen flauw idee heeft wat te doen. Matige voorzet ook, wat verrassend is omdat ie een goede trap heeft als de bal stilligt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Begon vorig seizoen goed maar zakte vrij snel weg tot een niveau van “zijn er geen betere opties”?
Hahaha.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb eerder in dit topic gezegd dat de JC schaal geen echte prijs is, maar ik stel mijn mening graag bij.
Zou hij in Frankrijk veel aan spelen toekomen ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:02 schreef PirE het volgende:
Dat gezeik over Ihattaren als vervanger van Gotze op ESPN. Boek Ihattaren is gewoon dicht en dat is goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |