waarom? dit is perfect.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:08 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Propper moet wel gaan spelen. Hoe gaan we dit oplossen jongens.
Genoeg wedstrijden om een beetje te rouleren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:08 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Propper moet wel gaan spelen. Hoe gaan we dit oplossen jongens.
Ik vind dat hij bij de eerste 11 hoort. Hij brengt zo veel.quote:
Dit word echt een graadmeter. Zal niet gemakkelijk worden, maar zoals PSV nu speelt is het 50/50.quote:
Eerst 100% fit worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:13 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik vind dat hij bij de eerste 11 hoort. Hij brengt zo veel.
Excuus, ik dacht dat ik al mijn vrienden gefeliciteerd had.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wij zijn door forum admin @:ggmm niet gefeliciteerd. Jammer wel.
Sowieso je speelt tegen Portugezen, die gaan zich bij elke overtreding zeuren, rollen over de grond, irritant doen hele wedstrijd. Ik ben benieuwd hoe PSV daarmee omgaat!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:16 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dit word echt een graadmeter. Zal niet gemakkelijk worden, maar zoals PSV nu speelt is het 50/50.
Arjen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe ver gaan we terug in de tijd om ONS zon groot talent te herinneren als Madueke?
laat gaan die jankbalquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Perez vond het geen rood. Die is echt nog steeds mad op PSV hè. Wat is daar toch gebeurd?
gakpoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe ver gaan we terug in de tijd om ONS zon groot talent te herinneren als Madueke?
Het was ook geen rood. Wel dik geelquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Perez vond het geen rood. Die is echt nog steeds mad op PSV hè. Wat is daar toch gebeurd?
Hahahahahahquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het was ook geen rood. Wel dik geel
0-4quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het was wel een penalty.
In de competitie zou ik zelfs blijer zijn. Dit is een beetje het Lichtstad derby gevoel qua prijs.quote:Op zondag 8 augustus 2021 07:35 schreef Gutanoth het volgende:
Ja weetje, en dit is wel precies waarom dit niet echt als prijs gezien wordt, ik ben blijer om de uitslag dan om dat schaaltje.
Als we in de competitie met 4-0 van ajax zouden winnen, zou het precies hetzelfde voelen
Klopt, wel heel erg jammer van de rode kaart. Ik had de volle 90 minuten tegenstand wel willen meemaken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 07:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In de competitie zou ik zelfs blijer zijn. Dit is een beetje het Lichtstad derby gevoel qua prijs.
Maar Ajax klop geven is prachtig. Zeker als het afgetekend een volledig verdiend is.
Ja, maar voor die kaart stond het ook al 0-2, dus ach.quote:Op zondag 8 augustus 2021 08:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, wel heel erg jammer van de rode kaart. Ik had de volle 90 minuten tegenstand wel willen meemaken.
Dan was het ook 0-4 geworden. Misschien wel meer. Lekker heel veel de bal hebben en zo hoog mogelijk pressen. Dat wordt gewoon genadeloos afgestraft.quote:Op zondag 8 augustus 2021 08:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, wel heel erg jammer van de rode kaart. Ik had de volle 90 minuten tegenstand wel willen meemaken.
Dik geel hebben ze niet meer Godfried, daar is rood voor in de plaats gekomen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het was ook geen rood. Wel dik geel
Geen idee hoor, ajax heeft ook behoorlijke kansen gehad en we weten nog niet hoe dit psv reageert als ze een keer met 2-1 achter komen, of als een tegenstander terug komt naar 2-2 bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 augustus 2021 09:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan was het ook 0-4 geworden. Misschien wel meer. Lekker heel veel de bal hebben en zo hoog mogelijk pressen. Dat wordt gewoon genadeloos afgestraft.
Nee joh, daar moeten ze niet aan beginnen. Dan weet je gewoon dat je een zesje gaat binnen halen, ga dan volle bak voor die jongen van Salzburg, dat is ook een zesje maar wel met de potentie van een 8+.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:42 schreef PSVCL het volgende:
Wat een voorhoede ..
Alleen nog Luukinho switchen voor Zahavi en je bent compleet
Je moet wel heel zuur zijn als je nou nog naarstig op zoek gaat naar negatieve punten zeg, jezus. Zelfs als Ajax nog wat meer kansen had gecreëerd had PSV nog zat kansen in de tegenaanval gekregen waar Ajax geen antwoord op zou hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geen idee hoor, ajax heeft ook behoorlijke kansen gehad en we weten nog niet hoe dit psv reageert als ze een keer met 2-1 achter komen, of als een tegenstander terug komt naar 2-2 bijvoorbeeld
Ajax heeft verdomd weinig kansen gekregen hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geen idee hoor, ajax heeft ook behoorlijke kansen gehad en we weten nog niet hoe dit psv reageert als ze een keer met 2-1 achter komen, of als een tegenstander terug komt naar 2-2 bijvoorbeeld
Wat je overigens niet verwacht van Pasveer. Het is op goal wel echt droefenis bij Ajax dit seizoen als er niemand bij komt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ajax heeft verdomd weinig kansen gekregen hoor.
Ik denk dat Pasveer meer cruciale reddingen heeft moeten verrichten dan Drommel.
De borstkas van Marco was te sterk voor hem. Hij veerde lekker terugquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:16 schreef tja77 het volgende:
Terechte win en niks op af te dingen.
Vroege 1-0 waardoor je Ajax kunt laten komen. Defensief staat het een stuk beter waardoor je nu een keer niet de doelpunten om je oren krijgt.
Zo nu en dan slordig in de passing (mede door druk van Ajax) maar Ajax kon weinig forceren en maakte geen hele goede indruk voorin.
Blij dat die doorgesnoven Argentijn rood kreeg, hij had een waas voor z’n ogen toen hij dat duel inging. Vervolgens zichzelf een bloedneus bezorgen met die mislukte kopstoot bij Ginkelgod. Klaassen met z’n boerderijhoofd ook lekker gefrustreerd, heerlijk om te zien.
Pröpper goed ingevallen, van Ginkel goed net als Sangaré. Madueke wereldklasse, Gakpo minder zichtbaar maar wel nuttig, Ramalho is een baas en echte leider. Vertessen op de brommer kan een goede pinch-hitter zijn. Götze dreigend wanneer hij verder naar voren speelt in de buurt van Zahavi.
Vermakelijke pot tegen de beste tegenstander tot nu toe.
Tagliafico is een prima speler, maar ik krijg toch steeds meer het gevoel dat er ook een stukje frustratie van het niet transfereren bij zit bij hem.. Toen hij net kwam werd hij binnen 4 potjes al naar Barcelona, Real, City en Juventus geschreven, de pijnlijke conclusie na 4 jaar is dat er welgeteld 0,0 interesse is geweest. Au.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De borstkas van Marco was te sterk voor hem. Hij veerde lekker terug
dat gaat natuurlijk allemaal door z'n hoofd als hij aan het voetballen isquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:46 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Tagliafico is een prima speler, maar ik krijg toch steeds meer het gevoel dat er ook een stukje frustratie van het niet transfereren bij zit bij hem.. Toen hij net kwam werd hij binnen 4 potjes al naar Barcelona, Real, City en Juventus geschreven, de pijnlijke conclusie na 4 jaar is dat er welgeteld 0,0 interesse is geweest. Au.
Dat bouwt wel op denk ik ja. Als jij ergens werkt terwijl je in gedachten had gehoopt verder te zijn op dat moment, dan kan dat toch ook voor frustratie zorgen? Tuurlijk denk je er dan niet 24/7 aan, maar dat kan op momenten wel gaan knellen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat gaat natuurlijk allemaal door z'n hoofd als hij aan het voetballen is
Ik ben niet zuur hoor, maar over 2 weken flikker je er uit tegen Benfica en dan is het allemaal weer helemaal kutquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:16 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Je moet wel heel zuur zijn als je nou nog naarstig op zoek gaat naar negatieve punten zeg, jezus. Zelfs als Ajax nog wat meer kansen had gecreëerd had PSV nog zat kansen in de tegenaanval gekregen waar Ajax geen antwoord op zou hebben.
echt onzin, het is ook niet zo dat hij opeens zo voetbalt maar altijd al zo, het is niet voor niets dat jullie een teringhekel aan hem hebben, het gaat ook vaak goed dus met zijn manier van voetballenquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:52 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dat bouwt wel op denk ik ja. Als jij ergens werkt terwijl je in gedachten had gehoopt verder te zijn op dat moment, dan kan dat toch ook voor frustratie zorgen? Tuurlijk denk je er dan niet 24/7 aan, maar dat kan op momenten wel gaan knellen.
Geen idee, maar z’n actie zat wel vol met frustratie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat gaat natuurlijk allemaal door z'n hoofd als hij aan het voetballen is
Mwoah. Ik denk dat niemand hier verwacht dat PSV Benfica even over de knie legt hoor. M.i. gewoon een 50/50 wedstrijd.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur hoor, maar over 2 weken flikker je er uit tegen Benfica en dan is het allemaal weer helemaal kut
Oké rustig maar hoor. Gisteren kwam het schuim bijna uit zijn mond en die mislukte poging tot een kopstootje was ook lachwekkend. Hij speelde altijd al op het randje, maar dit is gewoon over de rand.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt onzin, het is ook niet zo dat hij opeens zo voetbalt maar altijd al zo, het is niet voor niets dat jullie een teringhekel aan hem hebben, het gaat ook vaak goed dus met zijn manier van voetballen
zeker en dus ook terecht roodquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:56 schreef WaikikiWim het volgende:
Hij speelde altijd al op het randje, maar dit is gewoon over de rand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |