waarom? dit is perfect.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:08 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Propper moet wel gaan spelen. Hoe gaan we dit oplossen jongens.
Genoeg wedstrijden om een beetje te rouleren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:08 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Propper moet wel gaan spelen. Hoe gaan we dit oplossen jongens.
Ik vind dat hij bij de eerste 11 hoort. Hij brengt zo veel.quote:
Dit word echt een graadmeter. Zal niet gemakkelijk worden, maar zoals PSV nu speelt is het 50/50.quote:
Eerst 100% fit worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:13 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik vind dat hij bij de eerste 11 hoort. Hij brengt zo veel.
Excuus, ik dacht dat ik al mijn vrienden gefeliciteerd had.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wij zijn door forum admin @:ggmm niet gefeliciteerd. Jammer wel.
Sowieso je speelt tegen Portugezen, die gaan zich bij elke overtreding zeuren, rollen over de grond, irritant doen hele wedstrijd. Ik ben benieuwd hoe PSV daarmee omgaat!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:16 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dit word echt een graadmeter. Zal niet gemakkelijk worden, maar zoals PSV nu speelt is het 50/50.
Arjen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe ver gaan we terug in de tijd om ONS zon groot talent te herinneren als Madueke?
laat gaan die jankbalquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Perez vond het geen rood. Die is echt nog steeds mad op PSV hè. Wat is daar toch gebeurd?
gakpoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:09 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hoe ver gaan we terug in de tijd om ONS zon groot talent te herinneren als Madueke?
Het was ook geen rood. Wel dik geelquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Perez vond het geen rood. Die is echt nog steeds mad op PSV hè. Wat is daar toch gebeurd?
Hahahahahahquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het was ook geen rood. Wel dik geel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |