Mwah, hij is altijd al zo geweest eigenlijk, hij oogt niet gefrustreerder dan gewoon. Dit is wel een beetje psychologie van de koude grond, allemaal aannames.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:46 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Tagliafico is een prima speler, maar ik krijg toch steeds meer het gevoel dat er ook een stukje frustratie van het niet transfereren bij zit bij hem.. Toen hij net kwam werd hij binnen 4 potjes al naar Barcelona, Real, City en Juventus geschreven, de pijnlijke conclusie na 4 jaar is dat er welgeteld 0,0 interesse is geweest. Au.
Het is wel echt een flink gefrustreerde jongen, als hij zo in de amateurs gevoetbald had, was hij vandaag of morgen gewoon een keer opgewacht uit de kantine van fc balophetdakquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt onzin, het is ook niet zo dat hij opeens zo voetbalt maar altijd al zo, het is niet voor niets dat jullie een teringhekel aan hem hebben, het gaat ook vaak goed dus met zijn manier van voetballen
Van Benfica kan PSV gewoon verliezen en de CL mislopen, dat zou enorm kut zijn ja. Maar mag je dan geen positieve punten benoemen en blij zijn met spelers als Madueke en de effectiviteit van gisteren? Die 0-4 tegen Ajax pakt niemand je meer af.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur hoor, maar over 2 weken flikker je er uit tegen Benfica en dan is het allemaal weer helemaal kut
hij haalt er zijn nationale elftal mee, wel eens dat hij af en toe wat te ver gaat maar dat op het randje voetballen is wel iets wat hij bijdraagt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is wel echt een flink gefrustreerde jongen, als hij zo in de amateurs gevoetbald had, was hij vandaag of morgen gewoon een keer opgewacht uit de kantine van fc balophetdak
Doet Lucas Pratto ookquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij haalt er zijn nationale elftal mee, wel eens dat hij af en toe wat te ver gaat maar dat op het randje voetballen is wel iets wat hij bijdraagt.
Ik heb er ook wel plezier in, die rode kaart. Nu zie je Blind en ten Hag en anderen aangeven dat het na die kaart een andere wedstrijd is. Volledig er aan voorbij gaan dat die rode kaart komt uit frustratie omdat niks lukt en je 2-0 achter staat.quote:Op zondag 8 augustus 2021 08:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, wel heel erg jammer van de rode kaart. Ik had de volle 90 minuten tegenstand wel willen meemaken.
Tja, tegen Benfica kun je verliezen en dat is geen schande. Als ik mocht kiezen tussen de pot van gisteren winnen tegen Ajax of Benfica uitschakelen dan kies ik uiteraard voor het laatste.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur hoor, maar over 2 weken flikker je er uit tegen Benfica en dan is het allemaal weer helemaal kut
Vooral dat laatste vind ik belangrijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:34 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja, tegen Benfica kun je verliezen en dat is geen schande. Als ik mocht kiezen tussen de pot van gisteren winnen tegen Ajax of Benfica uitschakelen dan kies ik uiteraard voor het laatste.
Het zou jammer zijn, maar er zit bij PSV progressie in. En dat is lang geleden.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De borstkas van Marco was te sterk voor hem. Hij veerde lekker terug
Wees er maar trots opquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij haalt er zijn nationale elftal mee, wel eens dat hij af en toe wat te ver gaat maar dat op het randje voetballen is wel iets wat hij bijdraagt.
Echt trots kan je er niet op zijn nee, maar Ajax heeft vaak genoeg lopen aankloten, zeker Europees, met heel duidelijk een gat in de selectie in de vorm van een klootzak. Zeker in dat seizoen waarin Ajax de halve finale haalde van de CL, was zijn idiote temperament van grote waarde.quote:
Ja tuurlijk kun je dat verliezen. Psv, Benfica en Ajax...dat niveau zal elkaar niet zo gek veel ontlopen dit seizoen. Denk redelijk gelijkwaardig. Het zal erom gaan spannen tegen Benfica.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:34 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja, tegen Benfica kun je verliezen en dat is geen schande. Als ik mocht kiezen tussen de pot van gisteren winnen tegen Ajax of Benfica uitschakelen dan kies ik uiteraard voor het laatste.
Het zou jammer zijn, maar er zit bij PSV progressie in. En dat is lang geleden.
Dat blijft stil. Laten we hopen dat een transfer doorgaat. Onderstaande link is het laatste nieuws dat ik kan vinden. Transfer naar Inter is nog altijd mogelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:09 schreef tja77 het volgende:
Al nieuws over Dumfries? Het blijft wel erg stil rond hem. De EK hype is dalende en z’n transferwaarde gaat daarin mee.
Inter gaat 180 miljoen bijschrijven en een groot deel daarvan herinvesteren, Dumfries gaat gewoon naar Inter.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:09 schreef tja77 het volgende:
Al nieuws over Dumfries? Het blijft wel erg stil rond hem. De EK hype is dalende en z’n transferwaarde gaat daarin mee.
Volgens mij was het tijdens het laatste kampioenschap van PSV zelfs nog minder positief. Het voetbal was dat seizoen ook niet echt leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:08 schreef TehRocks het volgende:
Wanneer zijn we voor het laatst zo positief geweest in dit topic
God wat was dat slecht zeg. We hebben een half jaartje onder van Bommel leuk gevoetbald en je moet denk ik terug naar 15/16 voordat je weer een aardig PSV tegenkomt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij was het tijdens het laatste kampioenschap van PSV zelfs nog minder positief. Het voetbal was dat seizoen ook niet echt leuk om naar te kijken.
Het laatste jaar van Wijnaldum en Memphis bij PSV, toen heb ik nog kunnen genieten van PSV. Nu is het nog vroeg in het seizoen en liggen er nog altijd transfers in het verschiet. Tis ook de vraag of deze lijn zich zo voortzet en hopelijk blijven blessures uit.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
God wat was dat slecht zeg. We hebben een half jaartje onder van Bommel leuk gevoetbald en je moet denk ik terug naar 15/16 voordat je weer een aardig PSV tegenkomt.
Het kampioensteam van 2018 was ook niet verkeerdquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
God wat was dat slecht zeg. We hebben een half jaartje onder van Bommel leuk gevoetbald en je moet denk ik terug naar 15/16 voordat je weer een aardig PSV tegenkomt.
Het voetbal was waardeloos.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het kampioensteam van 2018 was ook niet verkeerd
Zo ongelofelijk onprofessioneel, die transfers om tientallen miljoenen aan het einde van de voorbereiding. Regel dat gewoon eind juni… zodat je team er direct kan staan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:09 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Inter gaat 180 miljoen bijschrijven en een groot deel daarvan herinvesteren, Dumfries gaat gewoon naar Inter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |