Gelukkig is er nog altijd de vloek van Béla Guttmann.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Benfica is wel echt kut hé boys.....
Portugese teams vind ik altijd klote.
Wel een heerlijke stad. Mag er uitpubliek bij?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Benfica is wel echt kut hé boys.....
Portugese teams vind ik altijd klote.
Prima. In de la ermee.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
Tot zover mijn analyse over dit onderwerp.
Die vlieger gaat alleen op bij finales vrees ik, niet bij play-offs. Misschien dat een stuk of 10 Corona gevallen redding bieden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog altijd de vloek van Béla Guttmann.
ben er jaar of 8/9 geweest toen PSV er speelde. Speelde Engelaar geloof ikquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een heerlijke stad. Mag er uitpubliek bij?
Dit is toch een soort van finale?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die vlieger gaat alleen op bij finales vrees ik, niet bij play-offs. Misschien dat een stuk of 10 Corona gevallen redding bieden.
Sowieso zijn dit de wedstrijden waarop je hoopt bij Europees voetbal. Ja, natuurlijk veel liever in de tweede helft van het seizoen. Maar grote knock-out wedstrijden tegen West/Zuid Europese clubs, dat is toch wat we willen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is toch een soort van finale?
Ik zie PSV wel echt als favoriet hoor. Ajax won in 2018 ook van Benfica in de groepsfase CL. Jullie hebben een geweldige ploeg op dit moment.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
Benfica verslaan zou gewoon een topprestatie zijn. Staan niet voor niks 30 plaatsen boven PSV op de ranglijst
Als dat zo vanzelfsprekend was stond PSV daar wel.
Tot zover mijn analyse over dit onderwerp.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zie PSV wel echt als favoriet hoor. Ajax won in 2018 ook van Benfica in de groepsfase CL. Jullie hebben een geweldige ploeg op dit moment.
Ze slopen Galatasaray compleet en ook Midtjylland lijkt volstrekt kansloos te zijn. Ik heb Benfica tegen Spartak Moskou en daarvoor tegen Marseille gezien. Dat was echt lang niet zo goed als PSV speelt.quote:
Litmanen heeft echt totaal geen objectieve kijk op het spelletjequote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze slopen Galatasaray compleet en ook Midtjylland lijkt volstrekt kansloos te zijn. Ik heb Benfica tegen Spartak Moskou en daarvoor tegen Marseille gezien. Dat was echt lang niet zo goed als PSV speelt.
Gwailow wel natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Litmanen heeft echt totaal geen objectieve kijk op het spelletje
Ik ben toch altijd vrij objectief? Uiteraard is het tegen SL Benfica geen walkover, maar ik dicht PSV wel zeer goede kansen toe. En nee, ik ben geen psv supporterquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gwailow wel natuurlijklaten we het maar gewoon op 50-50 houden
Kan rouleren met Zahavi, en vervolgens zn plek overnemen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat moet je daarmee in dit elftal?
Ik heb gwailow nog niet kunnen betrappen op blinde haat tegenover een rivaliserende club. Litmanen is gewoon een ajax fanboy en derhalve niet serieus te nemen als het over psv gaatquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar nu doet Gotze dat toch omdat Zahavi ook ruimte maakt, verder niks tegen Luuk hoor maar laat wel zien dat het boekje van John wel heel dun is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan rouleren met Zahavi, en vervolgens zn plek overnemen.
Extra wapen voorin met zn kopkracht. .. is ook gewoon een betere aanspeelpunt (speler) dan Zahavi
Luukinho kan dat ook wel, tactisch net zo sterk en is daarnaast een stuk completer, scoort makkelijker dan Zahavi.. die mist teveel kansen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar nu doet Gotze dat toch omdat Zahavi ook ruimte maakt, verder niks tegen Luuk hoor maar laat wel zien dat het boekje van John wel heel dun is.
Ik vind het nog steeds gewoon geen goed beleid. Zit je daar met 2 peperdure spitsen (Luuk gaat ongetwijfeld ook meteen de max aan salaris verdienen) die geen restwaarde meer hebben en waarvan er eentje bloedchagrijnig gaat worden omdat hij te weinig speelt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Luukinho kan dat ook wel, tactisch net zo sterk en is daarnaast een stuk completer, scoort makkelijker dan Zahavi.. die mist teveel kansen.
Zie hem graag terugkomen
Benfica is gewoon licht favoriet als je de teams naast elkaar legt. Maar laten we hopen dat PSV niet choked.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie ben jij?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb gwailow nog niet kunnen betrappen op blinde haat tegenover een rivaliserende club. Litmanen is gewoon een ajax fanboy en derhalve niet serieus te nemen als het over psv gaat
Al helemaal wat?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie ben jij?al helemaal als je denkt dat ik een "haat" heb aan PSV? Kom op zeg
Hoe kan PSV choken als Benfica licht favoriet is?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Benfica is gewoon licht favoriet als je de teams naast elkaar legt. Maar laten we hopen dat PSV niet choked.
Wat als ie komend jaar wordt aangetrokken als vervanger voor Zahavi.. is ook een optie.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds gewoon geen goed beleid. Zit je daar met 2 peperdure spitsen (Luuk gaat ongetwijfeld ook meteen de max aan salaris verdienen) die geen restwaarde meer hebben en waarvan er eentje bloedchagrijnig gaat worden omdat hij te weinig speelt.
Is overduidelijkquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie ben jij?al helemaal als je denkt dat ik een "haat" heb aan PSV? Kom op zeg
Hoezo niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kan PSV choken als Benfica licht favoriet is?
Zahavi is een verademing ten opzichte van Luuk. Luuk is een erg gemankeerde voetballer en zeker geen goed aanspeelpunt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Luukinho kan dat ook wel, tactisch net zo sterk en is daarnaast een stuk completer, scoort makkelijker dan Zahavi.. die mist teveel kansen.
Zie hem graag terugkomen
Die heeft geen restwaarde.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Effe Messi transfervrij oppikken bij Barca.
Hij is lichtvoetiger ja, ziet er soepeler uitquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zahavi is een verademing ten opzichte van Luuk. Luuk is een erg gemankeerde voetballer en zeker geen goed aanspeelpunt.
Goede kop voor een kritische column van Valentijn als Messi PSV verkiest boven Ajax.quote:
Hm, idd, maar niet doen dan.quote:
als je de teams naast elkaar ligt is Benfica zwaar favorietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Benfica is gewoon licht favoriet als je de teams naast elkaar legt. Maar laten we hopen dat PSV niet choked.
spreek je uitquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Sadilek dus naar Twente. Ik vind daar wel wat van eerlijk gezegd.
Ze hebben wel een aantal prima spelers met ook nog heel veel ervaring. Ajax won toen wel van Benfica een aantal jaar terug maar dat was met meer geluk dan wijsheid.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
als je de teams naast elkaar ligt is Benfica zwaar favoriet
Ajax was ook geen favoriet tegen Spurs en we hebben dat toch behoorlijk gechoked he dombo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 05:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je begrijpt het begrip choken niet?
Ik dacht al dat je het niet begreep inderdaad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax was ook geen favoriet tegen Spurs en we hebben dat toch behoorlijk gechoked he dombo.
Voor dit soort posts kom ik op fok om mij de rest van de dag net iets minder dom te voelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax was ook geen favoriet tegen Spurs en we hebben dat toch behoorlijk gechoked he dombo.
Ben het lang niet altijd met Litmanen eens, maar hij heeft daar wel degelijk een punt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het niet begreep inderdaad.
Het is toch raar om te zeggen 'hopen dat PSV tegen Benfica niet choked' voor de wedstrijd als Benfica de favoriet is? Choken is als je in een gunstige positie het zelf verneukt. Dat dit vervolgens in een wedstrijd nog kan gebeuren is wat anders. Maar prima als mensen het begrip niet kennen, gebruik het dan alleen niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben het lang niet altijd met Litmanen eens, maar hij heeft daar wel degelijk een punt.
Ook al ben je VOOR aanvang van de wedstrijd geen favoriet, dan kun je nog steeds choken wanneer het eindsignaal in zicht is en je toch terecht voor staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |