Jij komt hier steeds ons even vertellen dat Götze een jaar lang met z'n lul in z'n hand op het veld heeft gelopen. Hij heeft misschien niet compleet z'n stempel kunnen drukken maar heeft echt wel goede wedstrijden gespeeld en is altijd een aanwinst geweest.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft toch een jaar gelijk gehad
Ik zit naar de landen ranking te kijken. Maar inderdaad, PSV heeft het europees niet zo goed gedaan, bedankt Hans!quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is wel enorm gekelderd dit seizoen en er komt volgend seizoen nog een dip aan van 17/18 dus er moet dit seizoen echt wel goed gepresteerd worden om niet verder te zakken
Het verschil tussen Götze op het veld en geen Götze was toch ook vorig jaar altijd al pijnlijk zichtbaar. Hij kon alleen minder een stempel drukken. Dat dat tot nu toe oneindig veel beter lukt komt ook voor een groot deel omdat het hele elftal veel beter presteert.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat eerste en daar is het ook mee gezegd wel, wat mij betreft. Al wordt hij maar 90% van zijn top, dan is hij met afstand de beste speler in de Eredivisie.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Absoluut de gok waard en Valentijn is ook een lul maar om nu met een uitspraak van vorig jaar te komen is een beetje flauw plus dat hij nu leuk begint maar er komt nog heel seizoen aan voetbal aan en is het afwachten hoeveel ervan hij gaat spelen, ik hoop veel maar dat is natuurlijk afwachten.
Je mag van zo'n speler toch ook wel wat verwachten? Vorig seizoen was gewoon heel matig al is Schmidt daar ook beetje verantwoordelijk voor en over lul gesproken je voelt je er nogal snel op getrapt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:30 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jij komt hier steeds ons even vertellen dat Götze een jaar lang met z'n lul in z'n hand op het veld heeft gelopen. Hij heeft misschien niet compleet z'n stempel kunnen drukken maar heeft echt wel goede wedstrijden gespeeld en is altijd een aanwinst geweest.
Mwaa, je overdrijft nu Tarado's kritiek wel wat. Maar ik vind wel dat je hem pas mag beoordelen na zijn tweede seizoen. Dat vind ik sowieso als je een speler haalt die lang met zijn fitheid heeft gesukkeld.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:30 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jij komt hier steeds ons even vertellen dat Götze een jaar lang met z'n lul in z'n hand op het veld heeft gelopen. Hij heeft misschien niet compleet z'n stempel kunnen drukken maar heeft echt wel goede wedstrijden gespeeld en is altijd een aanwinst geweest.
? Heeft PSV vorig seizoen laten overwinteren in de EL..quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die moet wekelijks naar Klaassen op 10 kijken ..quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:30 schreef TehRocks het volgende:
[..]
het werkt over 5 jaar, PSV Eindhoven Ned 6.00 1.00 6.00 6.00 10.00 29.000 dus PSV heeft 29 punten, volgend seizoen valt dat eerste jaar af dan zit je met 10 op 33 en stijg je wel wat plekken waarschijnlijkquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:47 schreef Gutanoth het volgende:
Ik denk dat als je dit jaar meer dan 10 punten weet te scoren, je al weer ruim in de top 50 komt. Gaat die puntentelling hetzelfde als de landenquotiënt?
Vorig jaar zag je dezelfde lofzang na de eerste wedstrijdjes volgens mij. Met zo'n speler blijft het altijd afwachten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Absoluut de gok waard en Valentijn is ook een lul maar om nu met een uitspraak van vorig jaar te komen is een beetje flauw plus dat hij nu leuk begint maar er komt nog heel seizoen aan voetbal aan en is het afwachten hoeveel ervan hij gaat spelen, ik hoop veel maar dat is natuurlijk afwachten.
Er is weer iemand mad hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:56 schreef PSVCL het volgende:
Heerlijk die jaloezie![]()
Begrijpelijk als je Diemers en Klaassen op 10 hebt lopen
Het is al snel beter dan Klaassen. Wat een faalhark is dat zeg.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die moet wekelijks naar Klaassen op 10 kijken ..
[ twitter ]
van de 15 posts op deze pagina, gaat er één over ajax. Die van jou.quote:
Oh speelt Klaassen voor jullie inmiddelsquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:12 schreef Gutanoth het volgende:
van de 15 posts op deze pagina, gaat er één over ajax. Die van jou.
Welke post gaat specifiek over Klaassen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh speelt Klaassen voor jullie inmiddels
Die hierbovenquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Welke post gaat specifiek over Klaassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |