quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
Ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het zit niet tegen.
Uit haar baan gekomen?
Wel.quote:
Da's niet ongunstig.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:23 schreef Redefine het volgende:
Marchant moet dus nog even extra energie verspillen in de herkansing.
Bij Renaat nog niet in ieder geval.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:23 schreef alpeko het volgende:
Is het woord côte d'azur is nog niet gevalllen? Dan heb ik bingo.
Büchli is haar vriend, wonen ook samenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:21 schreef Montov het volgende:
Marchant gaf een kwakje aan Van Riessen. Maar ja, dat zou iedereen wel willen doen.
Parttimerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:24 schreef hhh38 het volgende:
Zit de gangmaker ook korter in de baan dan vroeger of beeld ik me dat in?
Zeker niet. Hinze nu ook.quote:
Klopt, is korterquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:24 schreef hhh38 het volgende:
Zit de gangmaker ook korter in de baan dan vroeger of beeld ik me dat in?
Bij NOS welquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:23 schreef alpeko het volgende:
Is het woord côte d'azur is nog niet gevalllen? Dan heb ik bingo.
Dank. Dan streep ik hem door en ga ik de volle kaart aan Tom geven. Gaan we intussen even naar de reclame.quote:
In welk opzicht?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:27 schreef Faraday01 het volgende:
Is het eigenlijk niet wat vreemd dat de keirin voor de sprint gereden wordt?
Wat heeft ie gewonnen dan? Zijn er ook wedstrijden voor gangmakers?quote:
Dat is nog uit de tijd van het stoffige baalwielrennen.quote:
Keirin is best valgevoelig met risico op blessures. Ik dacht dat ze daarom meestal eerst de sprinttoernooien rijden en de keirin op het eind.quote:
Neuh. Als ik me niet vergis is het in World Cups ook altijd zo dat de mannen keirinnen op de dag(en) dat de vrouwen sprinten en andersomquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Keirin is best valgevoelig met risico op blessures. Ik dacht dat ze daarom meestal eerst de sprinttoernooien rijden en de keirin op het eind.
En de wk en OS? Want dan is het echt belangrijkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh. Als ik me niet vergis is het in World Cups ook altijd zo dat de mannen keirinnen op de dag(en) dat de vrouwen sprinten en andersom
6 per kwartfinale? Er zijn er al 10 door, nog 8 erbij uit de herkansingen. Dat betekent top 2 uit elke herkansing?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:34 schreef Max23 het volgende:
Hoeveel gaan er door in de herkansing?
Ik kom er niet uit
er zijn er na deze 5 heats 10 door (want top 2)
Dan komen er 4 herkansingen
En uiteindelijk zijn er 3 kwart finales zie ik
Hoe krijg je dan 3 kwartfinales met evenveel dames?
Top 2 uit de 4 herkansingen maakt 18. Dus 6 per kwartfinale.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:34 schreef Max23 het volgende:
Hoeveel gaan er door in de herkansing?
Ik kom er niet uit
er zijn er na deze 5 heats 10 door (want top 2)
Dan komen er 4 herkansingen
En uiteindelijk zijn er 3 kwart finales zie ik
Hoe krijg je dan 3 kwartfinales met evenveel dames?
Dat is volgens mij ook bij World Cupsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:38 schreef Max23 het volgende:
Er zijn ook veel toernooien geweest dat de top 4 van de sprint kwali een ronde later mocht instromen geloof ik
Dat is correct en tevens juist, op het WK.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:38 schreef Max23 het volgende:
Er zijn ook veel toernooien geweest dat de top 4 van de sprint kwali een ronde later mocht instromen geloof ik
Ja, Sporza zendt de rit al uit.quote:
Sporten ook op een baan inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:40 schreef Nielsch het volgende:
1/32ste finale. Beetje zoals een tennis Grand Slam.
Maar daar is Nederland minder goed in, want je draait er geen rondjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sporten ook op een baan inderdaad.
Alfabet?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:41 schreef franklop het volgende:
Was nou al bekend waarom Hoogland #1 kreeg? Of omdat hij de eerste was met de tijd?
Of achternaam?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:41 schreef franklop het volgende:
Was nou al bekend waarom Hoogland #1 kreeg? Of omdat hij de eerste was met de tijd?
quote:
Lijkt me zo'n suffe redenquote:
Ja nu is het nog wel een makkie. Maar als die verderop in het toernooi tegen de nummer 8 moet is het al lastigerquote:
Ik heb twee opties gehoord: Of ze kijken nog op het 4e decimaal of ze kijken naar de foto van de finish en vergelijken die met elkaar. Hoe nauwkeurig dat allemaal is weet ik niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:41 schreef franklop het volgende:
Min of meer dusquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Of snelste tijd bij het tussenpunt?
Dat is van het bloed van alle verslagen tegenstanders.quote:
Paul is puur uit toeval begonnen en ontdekt na een voetbalblessure.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:43 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe komt iemand uit Trinidad & Tobago bij het baalwielrennen? Stukje Britse geschiedenis/cultuur?
Absoluutquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar goud en zilver waren toch al 100% binnen
Gelukkig was het geen Brit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:45 schreef Zorro het volgende:
De Maleisier kwam lettelijk aan het achterwiel van Lavreijsen likken.
Aldus Renaat.
Nog een geluk dat Brasspenninx daar niet in zit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:50 schreef Aguero het volgende:
Een van Gros, Voinova en Marchant is na de herkansing klaar.
die zit bij Hinzequote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog een geluk dat Brasspenninx daar niet in zit.
Maar minder concurrentie.quote:
Dit was wel een vooraankondiging ja.quote:
Ze moeten maar gedwongen worden te sprinten tegen de renners uit Trinidad en Tobago om het eerlijk te houden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo rijden die Surinamers met z'n tweeen?
Hadden Hoogland en Lavreysen gezien hun gelijke tijd ook niet met z'n tweeën moeten rijden?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo rijden die Surinamers met z'n tweeen?
Hij is al de hele ochtend in bloedvorm.quote:
BBC zal er vast bij zijn met de ploegenachtervolging voor Heren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk de NOS wel op tijd terug als Sporza gaat basketballen
BBC en ZDF voorlopig ook live.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk de NOS wel op tijd terug als Sporza gaat basketballen
Ah, deze 'grap' kunnen we ook weer afstrepen dusquote:
Gedurfde uitspraak.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:06 schreef kilon het volgende:
Ik denk nog steeds dat Kenny hier geen medaille gaat pakken.
Beeb, of je player.quote:
Uiteraard, maar Renaat luistert zo veel fijner.quote:
Oh, dat sowieso.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Renaat luistert zo veel fijner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Keirin-herkansingen.quote:
Bij de keirin snap ik het wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:19 schreef -XOR- het volgende:
Herkansingenik vind dat nooit zo'n leuke rubriek.
Ja, daar kun je moeilijker tijdsnelsten laten doorgaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de keirin snap ik het wel.
Prachtige sport.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:20 schreef El-Stinho het volgende:
BBC gaat naar het nutteloze sportklimmen. Die schakelen vast pas weer in bij de ploegenachtervolging.
Dat doen bij gym/acrobaatjespelen op school vind ik wel genoeg.quote:
Jij doet niet meer mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:20 schreef El-Stinho het volgende:
BBC gaat naar het nutteloze sportklimmen. Die schakelen vast pas weer in bij de ploegenachtervolging.
Ah mooi, even naar de BBC todat ze de ploegenachtervolging uit gaan zenden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:20 schreef El-Stinho het volgende:
Oh je kan het gewoon kiezenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:21 schreef hhh38 het volgende:
D+ belooft Nederlands commentaar, maar dit is toch echt Engels
Ik heb gewoon NL commentaar op mijn D+quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:21 schreef hhh38 het volgende:
D+ belooft Nederlands commentaar, maar dit is toch echt Engels
Daar ligtlee eruitquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:21 schreef heywoodu het volgende:
Deze Lee eruit is helemaal niet zo verrassend, Niek.
Edit: oh de Zuid-Koreaanse Lee natuurlijk
Kan hij niet Marc de Maar ondersteunen bij Burgos vanmiddagquote:
Weet ik. Maar autocorrect was nogal vasthoudend.quote:
Is net afgelopen dus mooi moment om in te schakelen inderdaadquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begrijp willekeurige overstap naar boksen niet zo. Verrast dat ze niet naar het vlaggetje gaan bij schoonspringen bijvoorbeeld
Schoonspringen is toch ook geen biet aan, dus schoonspringen of boksen maakt ook niet uit. Dan is boksen tenminste nog om de medaillesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is net afgelopen dus mooi moment om in te schakelen inderdaad
Dat kijk ik later vandaag wel op de stream met een erkende en uitstekende Britse bokscommentator ipv een Frank Wielaard die honderdmiljoen dingen doetquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schoonspringen is toch ook geen biet aan, dus schoonspringen of boksen maakt ook niet uit. Dan is boksen tenminste nog om de medailles
Het verbaast me ook vooral dat ze boksen ineens als een van de belangrijke sporten zien om zonder vlaggetje uit te zenden. Maar het zal toch wel populair zijn ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kijk ik later vandaag wel op de stream met een erkende en uitstekende Britse bokscommentator ipv een Frank Wielaard die honderdmiljoen dingen doet
Maar hier geen vlaggetje, dus wel logisch om weg te schakelen.
Lijkt me heel sterk. Gewoon profboksen vast wel een beetje, maar amateurboksen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verbaast me ook vooral dat ze boksen ineens als een van de belangrijke sporten zien om zonder vlaggetje uit te zenden. Maar het zal toch wel populair zijn ofzo?
Dat denk ik ook maar ze doen toch alles voor de kijkcijfers zou ik zeggenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Gewoon profboksen vast wel een beetje, maar amateurboksen?
Misschien denken ze dat omdat alle paupers tegenwoordig aan kickboxen en MMA doen dat ze het steekspelgevecht van het amateurboksen ook leuk vinden. Het blijft de NOS natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar ze doen toch alles voor de kijkcijfers zou ik zeggen
Ik vermoed dat de jury is omgekocht.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat omdat alle paupers tegenwoordig aan kickboxen en MMA doen dat ze het steekspelgevecht van het amateurboksen ook leuk vinden. Het blijft de NOS natuurlijk.
Eurosport is nog hinderlijker dan de NPO. Hele prestatie, wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:44 schreef heywoodu het volgende:
Nou, leuk dat Eurosport er weer drie minuten bij was alvorens de Kleik ons weer naar iets anders bracht!
Moeilijk maaktequote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Die Maleisier die het Lavreysen moeilijk maakte is wel op de brommer
Nou ja, hij kwam dichterbij dan ik dachtquote:
Je krijgt geen bonus punten voor een grotere voorsprong. Beetje uitbollen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ja, hij kwam dichterbij dan ik dacht
Ik ben al klaar voor deze spelenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:44 schreef -XOR- het volgende:
Werk aan de winkel voor een exotische landen rapporteur of heeft niemand Suriname gekozen?
Brisbane 2032 ligt aan de horizon, dus daar zullen wel weer bakken met geld worden geïnvesteerdquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:47 schreef -XOR- het volgende:
De grote jaren van het Australische baanwielrennen liggen ook wel een beetje achter ons.
Jammer voor Jairquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:49 schreef TheArt het volgende:
Hoogland vs. Botticher
Lavreysen vs. Tjon En Fa
BBC opgezetquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
GB voor een Olympisch diploma.
Die proberen in ieder geval nog dingen live uit te zenden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eurosport is nog hinderlijker dan de NPO. Hele prestatie, wel.
Er is héél weinig Australisch talent.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Brisbane 2032 ligt aan de horizon, dus daar zullen wel weer bakken met geld worden geïnvesteerd
Die staat voor mij inmiddels op 20 medailles.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:50 schreef alpeko het volgende:
NOS gaat om 10:50 nog even Bol herhalen
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:50 schreef alpeko het volgende:
NOS gaat om 10:50 nog even Bol herhalenIn de ochtend snap ik maar als je het nu nog niet hebt gezien dan heb je er ook geen recht meer op.
Voorlopig 1,7 boven het WR.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:51 schreef Zorro het volgende:
Een dik WR van de Britten zodat ze nog gefrustreerder raken van "We hadden hier goud moeten pakken" zou leuk zijn.
Er kan veel veranderen in 11 jaar. De 12 jarigen van nu kunnen klaargestoomd wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is héél weinig Australisch talent.
Och ja, een roemloos einde is ook leukquote:
Stukje heliumquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:50 schreef alpeko het volgende:
NOS gaat om 10:50 nog even Bol herhalenIn de ochtend snap ik maar als je het nu nog niet hebt gezien dan heb je er ook geen recht meer op.
Is in voorbereiding voor de halve finale van Fontijnquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verbaast me ook vooral dat ze boksen ineens als een van de belangrijke sporten zien om zonder vlaggetje uit te zenden. Maar het zal toch wel populair zijn ofzo?
De Britten konden in 5 jaar 3 pelotonvullers tot tourwinnaars omturnen dus in principe kan alles op een fiets.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Er kan veel veranderen in 11 jaar. De 12 jarigen van nu kunnen klaargestoomd worden
Ze heeft iig wel een kutstem.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die staat voor mij inmiddels op 20 medailles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |