Dat denk ik ook maar ze doen toch alles voor de kijkcijfers zou ik zeggenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Gewoon profboksen vast wel een beetje, maar amateurboksen?
Misschien denken ze dat omdat alle paupers tegenwoordig aan kickboxen en MMA doen dat ze het steekspelgevecht van het amateurboksen ook leuk vinden. Het blijft de NOS natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar ze doen toch alles voor de kijkcijfers zou ik zeggen
Ik vermoed dat de jury is omgekocht.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat omdat alle paupers tegenwoordig aan kickboxen en MMA doen dat ze het steekspelgevecht van het amateurboksen ook leuk vinden. Het blijft de NOS natuurlijk.
Eurosport is nog hinderlijker dan de NPO. Hele prestatie, wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:44 schreef heywoodu het volgende:
Nou, leuk dat Eurosport er weer drie minuten bij was alvorens de Kleik ons weer naar iets anders bracht!
Moeilijk maaktequote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Die Maleisier die het Lavreysen moeilijk maakte is wel op de brommer
Nou ja, hij kwam dichterbij dan ik dachtquote:
Je krijgt geen bonus punten voor een grotere voorsprong. Beetje uitbollen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ja, hij kwam dichterbij dan ik dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |