Wat heeft ie gewonnen dan? Zijn er ook wedstrijden voor gangmakers?quote:
Dat is nog uit de tijd van het stoffige baalwielrennen.quote:
Keirin is best valgevoelig met risico op blessures. Ik dacht dat ze daarom meestal eerst de sprinttoernooien rijden en de keirin op het eind.quote:
Neuh. Als ik me niet vergis is het in World Cups ook altijd zo dat de mannen keirinnen op de dag(en) dat de vrouwen sprinten en andersomquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Keirin is best valgevoelig met risico op blessures. Ik dacht dat ze daarom meestal eerst de sprinttoernooien rijden en de keirin op het eind.
En de wk en OS? Want dan is het echt belangrijkquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh. Als ik me niet vergis is het in World Cups ook altijd zo dat de mannen keirinnen op de dag(en) dat de vrouwen sprinten en andersom
6 per kwartfinale? Er zijn er al 10 door, nog 8 erbij uit de herkansingen. Dat betekent top 2 uit elke herkansing?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:34 schreef Max23 het volgende:
Hoeveel gaan er door in de herkansing?
Ik kom er niet uit
er zijn er na deze 5 heats 10 door (want top 2)
Dan komen er 4 herkansingen
En uiteindelijk zijn er 3 kwart finales zie ik
Hoe krijg je dan 3 kwartfinales met evenveel dames?
Top 2 uit de 4 herkansingen maakt 18. Dus 6 per kwartfinale.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:34 schreef Max23 het volgende:
Hoeveel gaan er door in de herkansing?
Ik kom er niet uit
er zijn er na deze 5 heats 10 door (want top 2)
Dan komen er 4 herkansingen
En uiteindelijk zijn er 3 kwart finales zie ik
Hoe krijg je dan 3 kwartfinales met evenveel dames?
Dat is volgens mij ook bij World Cupsquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:38 schreef Max23 het volgende:
Er zijn ook veel toernooien geweest dat de top 4 van de sprint kwali een ronde later mocht instromen geloof ik
Dat is correct en tevens juist, op het WK.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:38 schreef Max23 het volgende:
Er zijn ook veel toernooien geweest dat de top 4 van de sprint kwali een ronde later mocht instromen geloof ik
Ja, Sporza zendt de rit al uit.quote:
Sporten ook op een baan inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:40 schreef Nielsch het volgende:
1/32ste finale. Beetje zoals een tennis Grand Slam.
Maar daar is Nederland minder goed in, want je draait er geen rondjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sporten ook op een baan inderdaad.
Alfabet?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:41 schreef franklop het volgende:
Was nou al bekend waarom Hoogland #1 kreeg? Of omdat hij de eerste was met de tijd?
Of achternaam?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:41 schreef franklop het volgende:
Was nou al bekend waarom Hoogland #1 kreeg? Of omdat hij de eerste was met de tijd?
quote:
Lijkt me zo'n suffe redenquote:
Ja nu is het nog wel een makkie. Maar als die verderop in het toernooi tegen de nummer 8 moet is het al lastigerquote:
Ik heb twee opties gehoord: Of ze kijken nog op het 4e decimaal of ze kijken naar de foto van de finish en vergelijken die met elkaar. Hoe nauwkeurig dat allemaal is weet ik niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:41 schreef franklop het volgende:
Min of meer dusquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Of snelste tijd bij het tussenpunt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |