Ja, daar kun je moeilijker tijdsnelsten laten doorgaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de keirin snap ik het wel.
Prachtige sport.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:20 schreef El-Stinho het volgende:
BBC gaat naar het nutteloze sportklimmen. Die schakelen vast pas weer in bij de ploegenachtervolging.
Dat doen bij gym/acrobaatjespelen op school vind ik wel genoeg.quote:
Jij doet niet meer mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:20 schreef El-Stinho het volgende:
BBC gaat naar het nutteloze sportklimmen. Die schakelen vast pas weer in bij de ploegenachtervolging.
Ah mooi, even naar de BBC todat ze de ploegenachtervolging uit gaan zenden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:20 schreef El-Stinho het volgende:
Oh je kan het gewoon kiezenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:21 schreef hhh38 het volgende:
D+ belooft Nederlands commentaar, maar dit is toch echt Engels
Ik heb gewoon NL commentaar op mijn D+quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:21 schreef hhh38 het volgende:
D+ belooft Nederlands commentaar, maar dit is toch echt Engels
Daar ligtlee eruitquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:21 schreef heywoodu het volgende:
Deze Lee eruit is helemaal niet zo verrassend, Niek.
Edit: oh de Zuid-Koreaanse Lee natuurlijk
Kan hij niet Marc de Maar ondersteunen bij Burgos vanmiddagquote:
Weet ik. Maar autocorrect was nogal vasthoudend.quote:
Is net afgelopen dus mooi moment om in te schakelen inderdaadquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begrijp willekeurige overstap naar boksen niet zo. Verrast dat ze niet naar het vlaggetje gaan bij schoonspringen bijvoorbeeld
Schoonspringen is toch ook geen biet aan, dus schoonspringen of boksen maakt ook niet uit. Dan is boksen tenminste nog om de medaillesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is net afgelopen dus mooi moment om in te schakelen inderdaad
Dat kijk ik later vandaag wel op de stream met een erkende en uitstekende Britse bokscommentator ipv een Frank Wielaard die honderdmiljoen dingen doetquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schoonspringen is toch ook geen biet aan, dus schoonspringen of boksen maakt ook niet uit. Dan is boksen tenminste nog om de medailles
Het verbaast me ook vooral dat ze boksen ineens als een van de belangrijke sporten zien om zonder vlaggetje uit te zenden. Maar het zal toch wel populair zijn ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kijk ik later vandaag wel op de stream met een erkende en uitstekende Britse bokscommentator ipv een Frank Wielaard die honderdmiljoen dingen doet
Maar hier geen vlaggetje, dus wel logisch om weg te schakelen.
Lijkt me heel sterk. Gewoon profboksen vast wel een beetje, maar amateurboksen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verbaast me ook vooral dat ze boksen ineens als een van de belangrijke sporten zien om zonder vlaggetje uit te zenden. Maar het zal toch wel populair zijn ofzo?
Dat denk ik ook maar ze doen toch alles voor de kijkcijfers zou ik zeggenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Gewoon profboksen vast wel een beetje, maar amateurboksen?
Misschien denken ze dat omdat alle paupers tegenwoordig aan kickboxen en MMA doen dat ze het steekspelgevecht van het amateurboksen ook leuk vinden. Het blijft de NOS natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar ze doen toch alles voor de kijkcijfers zou ik zeggen
Ik vermoed dat de jury is omgekocht.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat omdat alle paupers tegenwoordig aan kickboxen en MMA doen dat ze het steekspelgevecht van het amateurboksen ook leuk vinden. Het blijft de NOS natuurlijk.
Eurosport is nog hinderlijker dan de NPO. Hele prestatie, wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:44 schreef heywoodu het volgende:
Nou, leuk dat Eurosport er weer drie minuten bij was alvorens de Kleik ons weer naar iets anders bracht!
Moeilijk maaktequote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Die Maleisier die het Lavreysen moeilijk maakte is wel op de brommer
Nou ja, hij kwam dichterbij dan ik dachtquote:
Je krijgt geen bonus punten voor een grotere voorsprong. Beetje uitbollen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ja, hij kwam dichterbij dan ik dacht
Ik ben al klaar voor deze spelenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:44 schreef -XOR- het volgende:
Werk aan de winkel voor een exotische landen rapporteur of heeft niemand Suriname gekozen?
Brisbane 2032 ligt aan de horizon, dus daar zullen wel weer bakken met geld worden geïnvesteerdquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:47 schreef -XOR- het volgende:
De grote jaren van het Australische baanwielrennen liggen ook wel een beetje achter ons.
Jammer voor Jairquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:49 schreef TheArt het volgende:
Hoogland vs. Botticher
Lavreysen vs. Tjon En Fa
BBC opgezetquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
GB voor een Olympisch diploma.
Die proberen in ieder geval nog dingen live uit te zenden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eurosport is nog hinderlijker dan de NPO. Hele prestatie, wel.
Er is héél weinig Australisch talent.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Brisbane 2032 ligt aan de horizon, dus daar zullen wel weer bakken met geld worden geïnvesteerd
Die staat voor mij inmiddels op 20 medailles.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:50 schreef alpeko het volgende:
NOS gaat om 10:50 nog even Bol herhalen
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:50 schreef alpeko het volgende:
NOS gaat om 10:50 nog even Bol herhalenIn de ochtend snap ik maar als je het nu nog niet hebt gezien dan heb je er ook geen recht meer op.
Voorlopig 1,7 boven het WR.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:51 schreef Zorro het volgende:
Een dik WR van de Britten zodat ze nog gefrustreerder raken van "We hadden hier goud moeten pakken" zou leuk zijn.
Er kan veel veranderen in 11 jaar. De 12 jarigen van nu kunnen klaargestoomd wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is héél weinig Australisch talent.
Och ja, een roemloos einde is ook leukquote:
Stukje heliumquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:50 schreef alpeko het volgende:
NOS gaat om 10:50 nog even Bol herhalenIn de ochtend snap ik maar als je het nu nog niet hebt gezien dan heb je er ook geen recht meer op.
Is in voorbereiding voor de halve finale van Fontijnquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verbaast me ook vooral dat ze boksen ineens als een van de belangrijke sporten zien om zonder vlaggetje uit te zenden. Maar het zal toch wel populair zijn ofzo?
De Britten konden in 5 jaar 3 pelotonvullers tot tourwinnaars omturnen dus in principe kan alles op een fiets.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Er kan veel veranderen in 11 jaar. De 12 jarigen van nu kunnen klaargestoomd worden
Ze heeft iig wel een kutstem.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die staat voor mij inmiddels op 20 medailles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |