Weet ik. Maar autocorrect was nogal vasthoudend.quote:
Is net afgelopen dus mooi moment om in te schakelen inderdaadquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begrijp willekeurige overstap naar boksen niet zo. Verrast dat ze niet naar het vlaggetje gaan bij schoonspringen bijvoorbeeld
Schoonspringen is toch ook geen biet aan, dus schoonspringen of boksen maakt ook niet uit. Dan is boksen tenminste nog om de medaillesquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is net afgelopen dus mooi moment om in te schakelen inderdaad
Dat kijk ik later vandaag wel op de stream met een erkende en uitstekende Britse bokscommentator ipv een Frank Wielaard die honderdmiljoen dingen doetquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schoonspringen is toch ook geen biet aan, dus schoonspringen of boksen maakt ook niet uit. Dan is boksen tenminste nog om de medailles
Het verbaast me ook vooral dat ze boksen ineens als een van de belangrijke sporten zien om zonder vlaggetje uit te zenden. Maar het zal toch wel populair zijn ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kijk ik later vandaag wel op de stream met een erkende en uitstekende Britse bokscommentator ipv een Frank Wielaard die honderdmiljoen dingen doet
Maar hier geen vlaggetje, dus wel logisch om weg te schakelen.
Lijkt me heel sterk. Gewoon profboksen vast wel een beetje, maar amateurboksen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verbaast me ook vooral dat ze boksen ineens als een van de belangrijke sporten zien om zonder vlaggetje uit te zenden. Maar het zal toch wel populair zijn ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |