Wel liever dan een gemotoriseerd ding.quote:
Maar doe dan een e-dernyquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel liever dan een gemotoriseerd ding.
Neequote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel te hoog ingeschat.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:16 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja, ook 5de bij de sprint snap er niets van.
Nog steeds in een rolstoelquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:16 schreef Faraday01 het volgende:
Bedacht me net: hoe zou het met Kristina Vogel zijn?
Is er veel op ingezetquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:16 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja, ook 5de bij de sprint snap er niets van.
Jij bent af.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, toch een flop als ze niet zelf moeten trappenquote:
Gezellig jijquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:16 schreef Faraday01 het volgende:
Bedacht me net: hoe zou het met Kristina Vogel zijn?
En doet commentaar in Duitsland, naar het schijnt. In principe gaat het volgens mij zo goed als het zou kunnen gaan, dat is wel mooi.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog steeds in een rolstoel
https://www.instagram.com/kristina.vogel/
Oh nee mee eens, maar ik bedoel zo'n ding waarop ze niet zelf hoeven te trappen. Kan me herinneren dat dat ook wel eens was.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij bent af.
Dernyrijden achter dikke bakken. Heerlijk lawaai
Dat begrijp ik, bedoelde meer of ze nog steeds zo positief door het leven gaatquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Nog steeds in een rolstoel
https://www.instagram.com/kristina.vogel/
Dat is mooi en lijkt ze me erg geschikt voorquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En doet commentaar in Duitsland, naar het schijnt. In principe gaat het volgens mij zo goed als het zou kunnen gaan, dat is wel mooi.
Het zit de Britjes allemaal niet meequote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:18 schreef Max23 het volgende:
Marchant gediskwalificeerd, Van Riessen wint de vorige heat
Ja bij zo'n benzineding moeten ze zelf beetje meetrappen jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh nee mee eens, maar ik bedoel zo'n ding waarop ze niet zelf hoeven te trappen. Kan me herinneren dat dat ook wel eens was.
Het zit niet tegen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:18 schreef Max23 het volgende:
Marchant gediskwalificeerd, Van Riessen wint de vorige heat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |