SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij kletst maar wat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ajax.nl/artik(...)ohan-cruijff-schaal/
Interview met Hag.
Wel een fantastische trainer, maar dit is zeker niet zijn kracht.![]()
Oh ik vond het best boeiend deze keer qua hoe de opbouw van de fitheid gaat etc. Een geboren spreken wordt het nooit nee maar het gaat mij ook vooral om de inhoud.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij kletst maar wat.
Wel een fantastische trainer, maar dit is zeker niet zijn kracht.![]()
Scheidsrechter: Björn Kuipers
Assistent-scheidsrechter: Sander van Roekel; Erwin Zeinstra
4e official: Joost van Zuilen
VAR: Pol van Boekel![]()
Veel smoesjes en indekkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ajax.nl/artik(...)ohan-cruijff-schaal/
Interview met Hag.![]()
De naam Ajax valt vaker in de PSV en Feijenoord topics dan hier.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Zijn we optimistisch dan is het arrogant, zijn we behoudend dan is het indekken.quote:
Je zou bijna zeggen dat je nogal biased bent...![]()
Dat ze niet meer met het duo Rosario-Sangaré spelen zal veel schelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:28 schreef Scorpie het volgende:
PSV zit trouwens een stuk beter in elkaar dan vorig jaar.
Ben alleen benieuwd hoe die verdedigers zich houden tegen wat meer weerstand.Oh.![]()
Dat gaan we zaterdag zienquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze niet meer met het duo Rosario-Sangaré spelen zal veel schelen.
Ben alleen benieuwd hoe die verdedigers zich houden tegen wat meer weerstand.
Maar dat PSV het goed doet staat buiten kijf. Een spannende titelstrijd is alleen maar goed voor Ajax. Nooit verslappen.![]()
Ik weet van Ajax - Az dat later het stadion in gaan dan je tijdslot geen probleem was. Zou dat vanavond ook zo zijn? Ze kunnen lijkt mij niet zomaar het ticket blokkeren als je bijvoorbeeld 10 minuten later bent.![]()
Heb voor het EK de UEFA hierover gemaild en die gaven aan dat het een dringend advies is om drukte te voorkomen maar dat je met een geldige kaart altijd toegang krijgt. Zal bij Ajax niet anders zijn ga ik vanuit.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:49 schreef Simmertje het volgende:
Ik weet van Ajax - Az dat later het stadion in gaan dan je tijdslot geen probleem was. Zou dat vanavond ook zo zijn? Ze kunnen lijkt mij niet zomaar het ticket blokkeren als je bijvoorbeeld 10 minuten later bent.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ja zoiets heb ik ook begrepen, eerder lukt niet, maar later blijft je kaart gewoon werken. Ik ga geen kleine 2 uur van tevoren in het stadion zitten voor een oefenpot..quote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb voor het EK de UEFA hierover gemaild en die gaven aan dat het een dringend advies is om drukte te voorkomen maar dat je met een geldige kaart altijd toegang krijgt. Zal bij Ajax niet anders zijn ga ik vanuit.![]()
![]()
Eerder zou volgens mij ook moeten werken, maar dat lijkt me inderdaad niet per se nodigquote:Op woensdag 4 augustus 2021 13:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik ook begrepen, eerder lukt niet, maar later blijft je kaart gewoon werken. Ik ga geen kleine 2 uur van tevoren in het stadion zitten voor een oefenpot...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Veel meer weerstand dan tegen Midjesland en Galatasaray gaan ze in de eredivisie natuurlijk ook niet tegenkomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze niet meer met het duo Rosario-Sangaré spelen zal veel schelen.
Ben alleen benieuwd hoe die verdedigers zich houden tegen wat meer weerstand.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Gewoon schrik voor Madueke.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Domme vraag wellicht, maar ik kan de commentator niet helemaal plaatsen. Wie is dit?
Laat maar, het is Mantingh gewoon, maar hij klinkt anders.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2021 20:15:45 ]![]()
quote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Albert Mantingh?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:14 schreef T3hTommay het volgende:
Domme vraag wellicht, maar ik kan de commentator niet helemaal plaatsen. Wie is dit?![]()
Hij klinkt anders dan normaal, denk ik. Of ik ben gek aan het worden, sluit ik niet helemaal uit.quote:![]()
Ben je toevallig gevaccineerd?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hij klinkt anders dan normaal, denk ik. Of ik ben gek aan het worden, sluit ik niet helemaal uit.![]()
Dat zou ik wel sympathiek vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Taylor gaat er dus dichterbij zitten dit seizoen.
Minder als ie weer hele seizoen alleen op bank zit![]()
Ik denk dat er ook nog wel andere spelers naast hem op de bank gaan zitten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou ik wel sympathiek vinden.
Minder als ie weer hele seizoen alleen op bank zitOh.![]()
Als Alvarez en Kudus erbij zijn verwacht ik alsnog niet dat hij superveel gaat spelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou ik wel sympathiek vinden.
Minder als ie weer hele seizoen alleen op bank zit![]()
Dat zou ook wel erg dom zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
Berghuis wordt gelukkig niet (massaal) uitgefloten.Oh.![]()
Dat was het bij o.a. Ziyech ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ook wel erg dom zijn.![]()
Steek in de competitie + CL en Pasveer in de beker ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
Wie verwachten jullie dat de 1e doelman wordt, 'gewoon' Steek?Oh.![]()
EN hij oogt gretig positief te zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ook wel erg dom zijn.![]()
Kepa.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
Wie verwachten jullie dat de 1e doelman wordt, 'gewoon' Steek?![]()
Verse Pak Schaal staat tevens ook liveproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
PSV wordt de komende tien jaar kampioen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gokje, Arco is compleet in paniek door de potjes van PSV?Oh.![]()
PSV wordt het Bayern Munchen van Nederland.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV wordt de komende tien jaar kampioen.![]()
Psv gaat het Ajax heel moeilijk maken dit jaar!!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV wordt het Bayern Munchen van Nederland.![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:43 schreef T3hTommay het volgende:
Ik sluit niet uit dat Schuurs dit seizoen meer goals gaat maken dan Haller.![]()
![]()
Steek jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
Wie verwachten jullie dat de 1e doelman wordt, 'gewoon' Steek?
Matige wissels straks jemig. Ekkelenkamp gaat toch weg, zet die jongen op tribune...
Blind op links is wel pijnlijk als er gecounterd wordt![]()
Valt toch ook wel een beetje mee, als straks alvarez, kudus, tagliafico, rensch en antony erbij zijn en jongens als Fitz Jim doorgaan met deze ontwikkeling. Mag uiteraard nog wel wat bij.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Steek ja
Matige wissels straks jemig. Ekkelenkamp gaat toch weg, zet die jongen op tribune...
Blind op links is wel pijnlijk als er gecounterd wordt![]()
Doelde meer op wat er net aan het warmlopen was. Danilo en Ekkelenkamp. Meh.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valt toch ook wel een beetje mee, als straks alvarez, kudus, tagliafico, rensch en antony erbij zijn en jongens als Fitz Jim doorgaan met deze ontwikkeling. Mag uiteraard nog wel wat bij.![]()
Ah zo, ja dat is mehquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doelde meer op wat er net aan het warmlopen was. Danilo en Ekkelenkamp. Meh.![]()
Er komt toch wel een tweede spits bij mag ik hopen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doelde meer op wat er net aan het warmlopen was. Danilo en Ekkelenkamp. Meh.
Of ze schuiven die Rasmussen door.Oh.![]()
Tadic?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komt toch wel een tweede spits bij mag ik hopen.
Of ze schuiven die Rasmussen door.![]()
Met Danilo, Tadic en Haller heb je wel genoeg spelers die in de punt kunnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komt toch wel een tweede spits bij mag ik hopen.
Of ze schuiven die Rasmussen door.![]()
quote:Tadic zien ze toch het liefst op linksbuiten, Danilo mag van mij wel weg die is echt niet goed genoeg. En ik vind het ook niks als de back-up voor je spits een basisspeler op een andere plek is, moet je weer flink gaan schuiven de volgende keer.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met Danilo, Tadic en Haller heb je wel genoeg spelers die in de punt kunnen.
Maar ze mogen ook best een jeugdspeler doorschuiven op die plek hoor.Oh.![]()
Met Tadic in de spits is er ook wel weer iets meer ruimte voor speeltijd van Neres, Antony en Berghuis... ik denk serieus dat Neres gewoon bij Ajax blijft, net als Nicoquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Tadic zien ze toch het liefst op linksbuiten, Danilo mag van mij wel weg die is echt niet goed genoeg. En ik vind het ook niks als de back-up voor je spits een basisspeler op een andere plek is, moet je weer flink gaan schuiven de volgende keer.
Maar ze mogen ook best een jeugdspeler doorschuiven op die plek hoor.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Toch gaat Overmars er wel vanuit dat Neres vertrekt dus die zal hem wel flink aanbieden overal.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met Tadic in de spits is er ook wel weer iets meer ruimte voor speeltijd van Neres, Antony en Berghuis... ik denk serieus dat Neres gewoon bij Ajax blijft, net als Nico
Maar Haller zal toch gewoon vast in de basis blijven staan, het gaat meer om een back-up voor die plek om iets anders te gaan spelen zoals met Brobbey vorig jaar vaak het geval was.Oh.![]()
Kan Bergwijn daar ook niet uit de voeten centraal?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch gaat Overmars er wel vanuit dat Neres vertrekt dus die zal hem wel flink aanbieden overal.
Maar Haller zal toch gewoon vast in de basis blijven staan, het gaat meer om een back-up voor die plek om iets anders te gaan spelen zoals met Brobbey vorig jaar vaak het geval was.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die is toch veel te duur?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan Bergwijn daar ook niet uit de voeten centraal?![]()
Heb het idee dat ze Tadic toch als volwaardige optie zien in de spits.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Tadic zien ze toch het liefst op linksbuiten, Danilo mag van mij wel weg die is echt niet goed genoeg. En ik vind het ook niks als de back-up voor je spits een basisspeler op een andere plek is, moet je weer flink gaan schuiven de volgende keer.
Maar ze mogen ook best een jeugdspeler doorschuiven op die plek hoor.
Danilo is inderdaad niet goed genoeg.![]()
Ja vind ik ook, maar ik zie ze daar toch wel 15 miljoen voor aftikkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is toch veel te duur?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Laten we daar alstublieft niet aan beginnenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan Bergwijn daar ook niet uit de voeten centraal?![]()
Meh dat zou ik een onnodige transfer vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan Bergwijn daar ook niet uit de voeten centraal?Oh.![]()
Blind zal daar wel veel gaan spelen verwacht ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben meer nood aan een verdedigende middenvelder
En anders Alvarez, Taylor, Fitz-Jim. Nee daar verwacht ik geen transfer voor.Oh.![]()
Een goede cv zou ik ook niet vervelen vinden. Helaas is daar geen sprake van geloof ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben meer nood aan een verdedigende middenvelder![]()
Eens, goede CV en een buitenkansje voor een jongere keeper.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een goede cv zou ik ook niet vervelen vinden. Helaas is daar geen sprake van geloof ik.
Basis voor middenveld en aanval vind ik best prima, iig geen te dure spelers voor halen die het net niet zijn.![]()
We hebben Magallan alquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een goede cv zou ik ook niet vervelen vinden. Helaas is daar geen sprake van geloof ik.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Met Timber, Blind, Martinez, Schuurs, Alvarez, Rensch eventueel zijn daar toch wel voldoende opties.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een goede cv zou ik ook niet vervelen vinden. Helaas is daar geen sprake van geloof ik.Oh.![]()
Wat vind jij van Schuurs als basisspelerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Timber, Blind, Martinez, Schuurs, Alvarez, Rensch eventueel zijn daar toch wel voldoende opties.![]()
Weer Magallan, waarom krijgt die knaap minuten
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ik vind Timber beter, maar Schuurs is een prima back-up. Natuurlijk heeft hij wel gebreken maar ik zie nog steeds wel genoeg potentie, vooral opbouwend is hij wel prima.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat vind jij van Schuurs als basisspelerOh.![]()
Om te hopen dat ze er nog iets voor vangen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:44 schreef D_A het volgende:
Weer Magallan, waarom krijgt die knaap minutenOh.![]()
Dan moeten ze hem juist niet laten spelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om te hopen dat ze er nog iets voor vangen.![]()
Drie daarvan vind ik geschikt, de rest echt onvoldoende.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Timber, Blind, Martinez, Schuurs, Alvarez, Rensch eventueel zijn daar toch wel voldoende opties.
Vooral Schuurs vind ik echt lachwekkend.![]()
Als je een CV haalt als basisspeler is het zonde voor de ontwikkeling van Timber en Martinez, als back-up komt zo'n goede speler waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Drie daarvan vind ik geschikt, de rest echt onvoldoende.
Vooral Schuurs vind ik echt lachwekkend.
Misschien dat je nog ergens een jonge CV kan halen die eerst vooral zal spelen in Jong Ajax.Oh.![]()
Is pas net weer aangesloten wellicht?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef skysherrif het volgende:
Waarom deed Phillips niet mee met het avondteam eigenlijk?![]()
Iets met het EK en vakantie. Moet nog op gang komen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef skysherrif het volgende:
Waarom deed Phillips niet mee met het avondteam eigenlijk?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2021 22:07:06 ]![]()
We staan er prima op, vooral ook dat er weer wat leuke jonkies op de deur kloppen, los van dat we al een vrij brede kwalitatieve selectie hebbenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Timber is wel een fijne sprekerOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
"Wat ging er dan precies goed Erik?"
"Uitvoering van de speelwijze,teamperformance"
De manier waarop ie praat boeit me niet,maar inhoudelijk zegt ie ook zelden iets interessants.![]()
Die heeft altijd goede teksten ja, nu ook weer... kan me één keer herinneren dat ie een interviewer verkeerd begreep in zijn Feyenoord-periode, ik geloof Kraaij Jr. maar voor de rest is ie altijd realistisch en zelfkritischquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Interviews met Berghuis zijn altijd wel genot.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Daar heeft ie netjes zijn excuus voor aangeboden. Maar liever dat iemand een keer boos wordt na een wedstrijd dan altijd van die zalvende teksten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft altijd goede teksten ja, nu ook weer... kan me één keer herinneren dat ie een interviewer verkeerd begreep in zijn Feyenoord-periode, ik geloof Kraaij Jr. maar voor de rest is ie altijd realistisch en zelfkritischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Benieuwd wat ie te melden had over de JC schaal .. ipv daarvan was het 5 min lang indekken en excuses zoekenquote:![]()
Houten klaas genotquote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ik had ook liever Origi gehad hoor maar gezien z'n stats van afgelopen seizoen zal hij ook dit seizoen heel bruikbaar zijn.quote:![]()
Ja Origi sowieso. Roep al 5 jaar dat ik die graag bij Ajax zou willen zien, maar helaas.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had ook liever Origi gehad hoor maar gezien z'n stats van afgelopen seizoen zal hij ook dit seizoen heel bruikbaar zijn.
Tja Haller...hij begon heel goed bij Ajax, maar in een systeem waarin hij mee moet voetballen en niet als pure afmaker speelt heeft hij het toch lastig.![]()
Als ik Freek mag geloven in de "pak schaal" knalt ie op de trainingen alles erin momenteel, we gaan het zien. Het oogt niet best moet ik eerlijk toegeven.quote:
Ik behoud nog even vertrouwen.proberen is de eerste stap naar falen
Of hij goed genoeg is voor de CL betwijfel ik wel maar dat hij in de eredivisie bij veel goals betrokken gaat zijn lijkt me ook een no brainerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:49 schreef manny het volgende:
[..]
Als ik Freek mag geloven in de "pak schaal" knalt ie op de trainingen alles erin momenteel, we gaan het zien. Het oogt niet best moet ik eerlijk toegeven.
Ik behoud nog even vertrouwen.![]()
CL niveau is wel de norm wat mij betreft. Wat dat betreft nog vervelender van dat stomme vinkje vorig jaar, dan hadden we in ieder geval kunnen zien wat ie voor dit Ajax tegen bijv Roma had kunnen betekenen. Dat zijn toch teams die je ook in CL poule fase kunt tegenkomen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of hij goed genoeg is voor de CL betwijfel ik wel maar dat hij in de eredivisie bij veel goals betrokken gaat zijn lijkt me ook een no brainerproberen is de eerste stap naar falen
we gaan het zien, zoals Freek al aangaf lijkt hij beter in z'n vel te zittenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:57 schreef manny het volgende:
[..]
CL niveau is wel de norm wat mij betreft. Wat dat betreft nog vervelender van dat stomme vinkje vorig jaar, dan hadden we in ieder geval kunnen zien wat ie voor dit Ajax tegen bijv Roma had kunnen betekenen. Dat zijn toch teams die je ook in CL poule fase kunt tegenkomen.![]()
Het Cor Podcastje met Daley Blind is echt zeer tof om te luisteren
Dit even ter info.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je wordt toch geen "fan" van hem toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:07 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info.![]()
Mwah, het is redelijk verfrissend dat een voetballer goed uit zijn woorden kan komen. Dus inhoudelijk vind ik Daley Blind altijd wel sterk ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wordt toch geen "fan" van hem toch?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zojuist mailtje gehad over Ajax - NEC:
"Jouw eigen plek
Na de nodige maatregelen kunnen wij jou gelukkig voor dit duel weer als seizoenkaarthouder verwelkomen. Uiteraard hebben we lang uitgekeken naar dit moment, maar zijn wij ook teleurgesteld dat we nog niet met een volle Johan Cruijff ArenA kunnen spelen. Hopelijk ben jij er na een lange tijd weer bij en zien we je terug op je eigen plek in het stadion."
Definitief dus erbij? Vraag mij af hoe dit is bepaald aangezien niet elke seizoenkaarthouder erbij mag zijn nog.![]()
Daley is sowieso echt sympathieke gastquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, het is redelijk verfrissend dat een voetballer goed uit zijn woorden kan komen. Dus inhoudelijk vind ik Daley Blind altijd wel sterk ja.![]()
ja zag die mail ook idd. Wellicht dat je je moet inschrijven ofzo maar de info volgt nog.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:33 schreef Simmertje het volgende:
Zojuist mailtje gehad over Ajax - NEC:
"Jouw eigen plek
Na de nodige maatregelen kunnen wij jou gelukkig voor dit duel weer als seizoenkaarthouder verwelkomen. Uiteraard hebben we lang uitgekeken naar dit moment, maar zijn wij ook teleurgesteld dat we nog niet met een volle Johan Cruijff ArenA kunnen spelen. Hopelijk ben jij er na een lange tijd weer bij en zien we je terug op je eigen plek in het stadion."
Definitief dus erbij? Vraag mij af hoe dit is bepaald aangezien niet elke seizoenkaarthouder erbij mag zijn nog.
Denk niet dat iedereen er is ivm vakanties, niet willen testen danwel geen vaccinatie etc![]()
Je hoeft niets meer te doen volgens Ajax, krijg dus het idee dat we welkom zijn. Misschien blijft de hoofdtribune vrij leeg?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:16 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ja zag die mail ook idd. Wellicht dat je je moet inschrijven ofzo maar de info volgt nog.
Denk niet dat iedereen er is ivm vakanties, niet willen testen danwel geen vaccinatie etc![]()
Ik vond dat stuk over het uitfluiten wel treffend. In het stadion kan ik mij er ook altijd om verbazen. Af en toe moet het kunnen bij een kut pot, maar gericht wekelijks naar 1 speler is gewoon niet goed. Dat werkt niet echt stimulerend en hij zal alleen nog maar "veiliger" gaan spelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:07 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info.De kaartverkoop voor de JC schaal viel ook tegen. Nu is dat altijd wel zo maar had verwacht dat er na anderhalf jaar wel wat meer belangstelling voor was. F-Side SCC's konden zelfs 2 kaarten bestellen. Ik vermoed ook dat er gewoon een groot gedeelte geen zin heeft in dat gedoe. Prima, want ik heb er wel zin in en zit er het liefst elke week weer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:16 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ja zag die mail ook idd. Wellicht dat je je moet inschrijven ofzo maar de info volgt nog.
Denk niet dat iedereen er is ivm vakanties, niet willen testen danwel geen vaccinatie etc
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Dit. Zie ik later een prima trainer worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daley is sowieso echt sympathieke gast![]()
Vakantie, testen, vaccinaties etc.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik vond dat stuk over het uitfluiten wel treffend. In het stadion kan ik mij er ook altijd om verbazen. Af en toe moet het kunnen bij een kut pot, maar gericht wekelijks naar 1 speler is gewoon niet goed. Dat werkt niet echt stimulerend en hij zal alleen nog maar "veiliger" gaan spelen.
[..]
De kaartverkoop voor de JC schaal viel ook tegen. Nu is dat altijd wel zo maar had verwacht dat er na anderhalf jaar wel wat meer belangstelling voor was. F-Side SCC's konden zelfs 2 kaarten bestellen. Ik vermoed ook dat er gewoon een groot gedeelte geen zin heeft in dat gedoe. Prima, want ik heb er wel zin in en zit er het liefst elke week weer.
Prima, altijd plek voor mij dan![]()
![]()
@GGMMquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:31 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-ik-mijn-plek-wel-af
![]()
Stekelenburg Ha ha ha ha. Wat een armoe.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik zie hem trainer worden. Prima gast verder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:49 schreef Intint het volgende:
[..]
Dit. Zie ik later een prima trainer worden.
Zin an
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Excuus. Ik lag nog te slapen.quote:
Matchday. Op naar glorie !proberen is de eerste stap naar falen
Daley heeft in elk geval nog wat te melden, dat geldt niet voor het gros van de voetballers. Die interviewtjes na een wedstrijd kun je net zo goed skippen, altijd hetzelfde geleuter 'blij met de 3 punten', 'ja die bal zat er goed in' ontzettend vermoeiendquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, het is redelijk verfrissend dat een voetballer goed uit zijn woorden kan komen. Dus inhoudelijk vind ik Daley Blind altijd wel sterk ja.![]()
Slecht voor je hart, trainer zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:49 schreef Intint het volgende:
[..]
Dit. Zie ik later een prima trainer worden.![]()
+20 miljoen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
Antony OS goud met Brazilië (en de assist op de winnende treffer), erg leuk voor die jongen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Goed begin is het halve werkCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Halve schouder buitenspel wrs
Maar echt, ze moeten eens een tijdslimiet op die VAR gaan zetten. Gewoon dertig seconden en anders goal![]()
Polleke had in ieder geval wel de tijd nodig ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:17 schreef VacaLoca het volgende:
Halve schouder buitenspel wrs
Maar echt, ze moeten eens een tijdslimiet op die VAR gaan zetten. Gewoon dertig seconden en anders goal![]()
Hans van Breukelen is de echte Polleke.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Polleke had in ieder geval wel de tijd nodig ja.
Ze spelen prima, dat is in deze veredelde oefenwedstrijd het belangrijkste.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zeker wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hans van Breukelen is de echte Polleke.![]()
![]()
Men verveeld zich tot nu toe niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Ze spelen prima, dat is in deze veredelde oefenwedstrijd het belangrijkste.![]()
Daarom, als dit het niveau wordt in de komende wedstrijden, dan zie ik het wel positief in.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Ze spelen prima, dat is in deze veredelde oefenwedstrijd het belangrijkste.
PSV is in mijn ogen ook met afstand de sterkste tegenstander in dit seizoen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Haller toch ook niet echt overtuigend. Daar mag een spits wel aannemen en schieten met zoveel ruimte.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Miskoopquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:29 schreef Monolith het volgende:
Haller toch ook niet echt overtuigend. Daar mag een spits wel aannemen en schieten met zoveel ruimte.![]()
Beter nu een paar counters om je oren dan als het om het echie gaat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ben niet ontevreden over het spel. Spelen prima, achterin in het vervolg wat attenter.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:32 schreef Pedroso het volgende:
Beter nu een paar counters om je oren dan als het om het echie gaat.![]()
Nico.waarom toch ook.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Als je zo inkomt is het gewoon rood en speel je dus nu al een kansloze wedstrijd.
Jammer maar helaas. Mooie wake-up call.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Doe even normaalquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:52 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Oke onterecht rood, onterecht buitenspel, zuivere penal niet gegeven.
Vermoeden van matchfixing![]()
Welkom Sjaak Swartquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:52 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Oke onterecht rood, onterecht buitenspel, zuivere penal niet gegeven.
Vermoeden van matchfixing![]()
Precies dit ja, Nico was tweemaal weg en Madueke kan zo doorlopen, en dan pakt ie ook nog eens zo rood.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:36 schreef Scorpie het volgende:
Veldspel oké maar hun gevaarlijkste man zoveel ruimte geven kan echt niet.
Voelt een beetje als wedstrijden zoals zo vaak tegen PSV, je bent beter maar wordt geklopt door individuele klasse in de omschakeling. Toen was het vaak Pereiro, nu Madueke.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die rode kaart, haha. NicoGod was er even helemaal klaar mee. Begrijpelijk, maar niet handig.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Blijft bijzonder wankel achterin. Restverdediging weer eens niet op orde. Je zou anders verwachten van een ploeg die al ruim half jaar in deze samenstelling speelt![]()
Tja die wordt aan de goden overgeleverd doordat er geen back en verdedigende middenvelders zijn.quote:
Mooie lessen al aan het begin van het seizoen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Met Blind op het middenveld is het wel vaak kwetsbaar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blijft bijzonder wankel achterin. Restverdediging weer eens niet op orde. Je zou anders verwachten van een ploeg die al ruim half jaar in deze samenstelling speeltOh.![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:59 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd Kuipers. Nu kan ie binnenlopen![]()
![]()
Ja goed maar zowel 0-1 als 0-2 lag niet perse aan Blind. Bij 0-1 grijpt niemand in en bij 0-2 is er opeens een gigantisch gat op het middenveld en dan zie je dat Tadic eerst meeloopt en verder het laat gaan (zag hij het wel?).quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Blind op het middenveld is het wel vaak kwetsbaar.
Haggie heeft werk te doen![]()
Het is wel opvallend dat dit altijd het enige is dat PSV in de grote wedstrijden kan. Welke trainer en spelers er ook zijn, men heeft één wapen en dat is de counter.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weggecounterd door PSV, ook wel een rubriek.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
En dan ook nog in Tagliafico zijn tackle counteren, walgelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat dit altijd het enige is dat PSV in de grote wedstrijden kan. Welke trainer en spelers er ook zijn, men heeft één wapen en dat is de counter.![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat dit altijd het enige is dat PSV in de grote wedstrijden kan. Welke trainer en spelers er ook zijn, men heeft één wapen en dat is de counter.beeeeetje sneue reactie wel.
![]()
Gelachen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat dit altijd het enige is dat PSV in de grote wedstrijden kan. Welke trainer en spelers er ook zijn, men heeft één wapen en dat is de counter.![]()
dit is geen grote wedstrijdquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat dit altijd het enige is dat PSV in de grote wedstrijden kan. Welke trainer en spelers er ook zijn, men heeft één wapen en dat is de counter.proberen is de eerste stap naar falen
Is ook een kunst.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat dit altijd het enige is dat PSV in de grote wedstrijden kan. Welke trainer en spelers er ook zijn, men heeft één wapen en dat is de counter.
Deze wedstrijd laat gewoon zien dat ajax er nog niet klaar voor is. Nico was afgelopen seizoen best wel matig en deze actie waarvoor hij rood krijgt, getuigt ook niet echt van goede vorm (oké het is nog vroeg in het seizoen). Misschien is het dan gewoon beter om afscheid te nemen van Nico.I love music |Ajax forever
[..]
Het is wel opvallend dat dit altijd het enige is dat PSV in de grote wedstrijden kan. Welke trainer en spelers er ook zijn, men heeft één wapen en dat is de counter.ja.
Dit, dus.![]()
Daar zullen ze bij PSV anders over denken.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Middenveld oogt toch ook nog wel wankel met Klaassen Gravenberch en Blind.
Alvarez kan dan toch wat meer balans brengen denk.![]()
Nico wil al tijden weg. We krijgen alleen geen biedingenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is ook een kunst.
Deze wedstrijd laat gewoon zien dat ajax er nog niet klaar voor is. Nico was afgelopen seizoen best wel matig en deze actie waarvoor hij rood krijgt, getuigt ook niet echt van goede vorm (oké het is nog vroeg in het seizoen). Misschien is het dan gewoon beter om afscheid te nemen van Nico.![]()
[..]
Het is wel opvallend dat dit altijd het enige is dat PSV in de grote wedstrijden kan. Welke trainer en spelers er ook zijn, men heeft één wapen en dat is de counter.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Zo raar is dat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nico wil al tijden weg. We krijgen alleen geen biedingenDit, dus.![]()
Ja maar die is net terug. Zou m mooi op de bank houden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:08 schreef Scorpie het volgende:
Middenveld oogt toch ook nog wel wankel met Klaassen Gravenberch en Blind.
Alvarez kan dan toch wat meer balans brengen denk.I love music |Ajax forever
In vorm is het echt een hele fijne speler, dus ik snap daar weinig van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nico wil al tijden weg. We krijgen alleen geen biedingenI love music |Ajax forever
Denk dat het meer komt omdat veel clubs het een vrij beperkte schopper vinden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op basis van afgelopen seizoen niet neeDit, dus.![]()
Rotterdamse mentaliteitquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:14 schreef Scorpie het volgende:
Berghuis gaat wel voorop in de strijd.![]()
Een genot om naar te kijken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:14 schreef Scorpie het volgende:
Berghuis gaat wel voorop in de strijd.Dit, dus.![]()
Schijnt een matige zaakwaarnemer te hebben die alleen maar Argentijnen doet en Nico is zijn grootste cliënt. Amper ingangen bij de juiste clubs in Europa.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nico wil al tijden weg. We krijgen alleen geen biedingenOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Toch speelt Ajax niet eens zo slecht.I love music |Ajax forever
Met 10 man druk zetten genotquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:19 schreef peaceman het volgende:
Toch speelt Ajax niet eens zo slecht.![]()
Wat is de boel kwetsbaar bij echt elke counter. Slechte dekking.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Liever met 0-3 (of evt meer) eraf en dat goed duidelijk is dat er werk aan de winkel is, dan dat je ongelukkig verliest met 0-1 en denkt dat alles wel oké is.I love music |Ajax forever
Mwoah, eerste helft met 11 was het veldspel best goed. Het is dat Haller er geen kut van kan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:39 schreef peaceman het volgende:
Liever met 0-3 (of evt meer) eraf en dat goed duidelijk is dat er werk aan de winkel is, dan dat je ongelukkig verliest met 0-1 en denkt dat alles wel oké is.![]()
Aan de bal wel, maar met balverlies klopt het nog niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah, eerste helft met 11 was het veldspel best goed. Het is dat Haller er geen kut van kan.I love music |Ajax forever
Gelukkig maar dat die heel goed was bij Frankfurtquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah, eerste helft met 11 was het veldspel best goed. Het is dat Haller er geen kut van kan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee als Nico de gevaarlijkste man aan de kant van PSV zeeën van ruimte geeft lijkt me dat inderdaad wel duidelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aan de bal wel, maar met balverlies klopt het nog niet.![]()
Jullie hebben zo'n beetje dezelfde selectie als vorig jaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:39 schreef peaceman het volgende:
Liever met 0-3 (of evt meer) eraf en dat goed duidelijk is dat er werk aan de winkel is, dan dat je ongelukkig verliest met 0-1 en denkt dat alles wel oké is.En je werd kampioen met 16 punten voorsprong.
![]()
Voorin komt het wel goed maar achterin en de restverdediging moet Ten Hag voor vierde keer aan de slag. Elk seizoen gaat het daar mis. Het begint genant te worden.![]()
Blind en Martinez centraal achterin.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorin komt het wel goed maar achterin en de restverdediging moet Ten Hag voor vierde keer aan de slag. Elk seizoen gaat het daar mis. Het begint genant te worden.
Alvarez op het middenveld samen met Klaassen en Gravenberch.![]()
En dus moet het ook vanaf de eerste training van het nieuwe seizoen lopen als een tierelier? Wat een onzin.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jullie hebben zo'n beetje dezelfde selectie als vorig jaarEn je werd kampioen met 16 punten voorsprong.
I love music |Ajax forever
psv is 4 keer beterquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jullie hebben zo'n beetje dezelfde selectie als vorig jaarEn je werd kampioen met 16 punten voorsprong.
![]()
Martinez kan er niets van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blind en Martinez centraal achterin.
Alvarez op het middenveld samen met Klaassen en Gravenberch.![]()
Die hoort daar inderdaad niet meer te staanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Blind op het middenveld is het wel vaak kwetsbaar.
Ik hoop trouwens dat dit de enige pot is dat we Pasveer nodig hebbenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik zou eerder die Gorter maar gewoon proberen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hoort daar inderdaad niet meer te staan
Ik hoop trouwens dat dit de enige pot is dat we Pasveer nodig hebbenOh.![]()
Hahhaaaaaaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blind en Martinez centraal achterin.
Alvarez op het middenveld samen met Klaassen en Gravenberch.
Beter gewoon twee goede centrale verdedigers kopen![]()
@Shreyasquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hahhaaaaaa
Beter gewoon twee goede centrale verdedigers kopen![]()
Het aanvallende veldspel was best prima in de eerste helft.quote:
Maar in de tweede helft is er ook geen geloof meer natuurlijk.Oh.![]()
Voetballend stukken beter alleen niet echt scherp op z'n zachtst gezegd haha.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:19 schreef peaceman het volgende:
Toch speelt Ajax niet eens zo slecht.![]()
![]()
![]()
GodkutWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Barreto en Schöne gaan Ajax de moeder neuken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig volgende week NEC-thuis!![]()
Door de rode kaart zegt de grootte van de uitslag niet zoveel natuurlijk. 2e helft had schriftelijk afgedaan kunnen worden.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Overdrijf niet zo. Tis niet dat je compleet van de mat gevoetbald bent.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:51 schreef Scorpie het volgende:
Kunnen we even stoppen met meewerken aan de vernedering?
Ja er zijn aandachtspunten, maar vernedering gaat me veel te ver. Al lijkt het cijfermatig wel zo.I love music |Ajax forever
Met tien man nog steeds PSV vol onder druk. Na de 3-0 was het wel over.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah, eerste helft met 11 was het veldspel best goed. Het is dat Haller er geen kut van kan.![]()
Het was niet om aan te gluren joh op een paar aanvalletjes na.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Tis niet dat je compleet van de mat gevoetbald bent.
Ja er zijn aandachtspunten, maar vernedering gaat me veel te ver. Al lijkt het cijfermatig wel zo.
Ajax valt keihard door de mand~FEYENOORD~
Eerste half uur aan de bal was goed met de mooiste goal van de dag helaas afgekeurd. Na de rode kaart was het geen wedstrijd meer.
Die twee Argentijnen mogen wel even banken.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het zal nog lang onrustig blijven, hier iop FOK!Leonardo: een slalom die doet denken aan Alberto Tomba, 7,8,9, poortjes.
Hier hoeft de brandweer niet voor uit te rukken hoor! Het zwaard van de Bospurus is geslepen.![]()
Ja joh jij je zin. Geniet van het momentquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het was niet om aan te gluren joh op een paar aanvalletjes na.
Ajax valt keihard door de mand
Perez en Vink leggen het aan je uit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een 0-4 pak slaag. En 'ach' is het enige wat je kunt zeggen?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het kan wel eens gunstig zijn om de boel wakker te schudden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een 0-4 pak slaag. En 'ach' is het enige wat je kunt zeggen?Oh.![]()
Sorry hoor maar je loopt een beetje teveel naar voren de laatste 15 minuten met een achterstand van 3-0quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Tis niet dat je compleet van de mat gevoetbald bent.
Ja er zijn aandachtspunten, maar vernedering gaat me veel te ver. Al lijkt het cijfermatig wel zo.ga anders gewoon even de verdediging op orde brengen.
![]()
Liefst win je alle prijzen maar ze staan nu wel op scherp. Komt goed gaat weer een makkelijk kampioenschap worden.![]()
Dit, ga hier niet wakker van liggen...quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan wel eens gunstig zijn om de boel wakker te schudden.Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Het was allemaal niet zo slecht. Het veldspel was prima af en toe. Haller is wel wat matig tegen betere teams en in kleinere ruimtes.
Als we een anderhalve maand verder zijn loopt het wel weer. We hebben meestal wel wat opstartproblemen in een nieuw seizoen.
PSV is gewoon verder en speelden idd zoals Evert al zei met wat meer intensiteit. Wat logisch is ook.![]()
Over anderhalve maand sta je dan 12 punten achterquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:58 schreef Naesala_1981 het volgende:
Het was allemaal niet zo slecht. Het veldspel was prima af en toe. Haller is wel wat matig tegen betere teams en in kleinere ruimtes.
Als we een anderhalve maand verder zijn loopt het wel weer. We hebben meestal wel wat opstartproblemen in een nieuw seizoen.
PSV is gewoon verder en speelden idd zoals Evert al zei met wat meer intensiteit. Wat logisch is ook.~FEYENOORD~
Ook 0-3 is verlies hoor. In dat opzicht is dat niet zo van belang in zo’n op zichzelf staande wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je loopt een beetje teveel naar voren de laatste 15 minuten met een achterstand van 3-0ga anders gewoon even de verdediging op orde brengen.
En de volgende Ajax-PSV de reacties.... Jaaaaa, maar PSV is verder want die zijn eerder aan het seizoen begonnen...
Afgedroogd in je eigen stadion, niks te vertellen.. Maar het is maar de Johan Fruitschaal he?Lach met een schone bips![]()
Ach die heeft PSV wel vaker weggegeven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Over anderhalve maand sta je dan 12 punten achterI love music |Ajax forever
Ja, oké, goed puntquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach die heeft PSV wel vaker weggegeven.~FEYENOORD~
Nee joh. We spelen niet iedere week tegen een fanatiek PSV en de vorm zal rap terugkomen. We zitten in weze nog in de voorbereiding.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Over anderhalve maand sta je dan 12 punten achter![]()
Goede wake-up-call dat het in de omschakeling nog niet goed staat. Verder vond ik voetballend nog best aardig eigenlijk. Jammer dat zeker voor rust alles de verkeerde kant opviel. Hopen maar dat Alvarez het niveau van de laatste maanden nog heeft.![]()
Wees blij dat je voor het eerst in 4 jaar ofzo wat wint. Ga je hier lopen trollen dat is wel erg sneu vind je nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
En de volgende Ajax-PSV de reacties.... Jaaaaa, maar PSV is verder want die zijn eerder aan het seizoen begonnen...
Afgedroogd in je eigen stadion, niks te vertellen.. Maar het is maar de Johan Fruitschaal he?![]()
![]()
Denk dat PSV echt wel een stukje dichterbij is gekomen qua basiself, er zit meer voetbal in en het systeem lijkt beter te passen, denk uiteindelijk wel dat de selectiebreedte van Ajax de doorslag zal geven. Buiten die eerste 11, 12 spelers is er bij PSV toch al wel een probleem qua kwaliteit.
Qua Ajax hoop ik vooral dat we Stekelenburg of desnoods Gorter gaan zien, Pasveer heeft geen niveau. Verdedigend denk ik toch dat we Blind weer centraal achterin moeten gaan zetten, Alvarez erbij op het middenveld.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Mwa. Ik denk dat dat trollen wel meevalt. Je bent in eigen huis met nagenoeg de basiself echt totaal afgedroogd. Dat benoemen is trollen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wees blij dat je voor het eerst in 4 jaar ofzo wat wint. Ga je hier lopen trollen dat is wel erg sneu vind je nietDit, dus.![]()
En jij had het andersom net zo gedaan denk je niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wees blij dat je voor het eerst in 4 jaar ofzo wat wint. Ga je hier lopen trollen dat is wel erg sneu vind je niet
Lach met een schone bips![]()
Natuurlijk niet. Post zelden tot nooit in andere club topics en al helemaal niet na een wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En jij had het andersom net zo gedaan denk je niet?![]()
De troll werd al bevestigd door hem zelf had ik goed gezien dus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa. Ik denk dat dat trollen wel meevalt. Je bent in eigen huis met nagenoeg de basiself echt totaal afgedroogd. Dat benoemen is trollen?![]()
G4Yquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Post zelden tot nooit in andere club topics en al helemaal niet na een wedstrijd.
Lach met een schone bips![]()
Maar het stukje wat betreft in eigen huis afgedroogd worden met je basiself blijft wel overeind?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De troll werd al bevestigd door hem zelf had ik goed gezien dus.Dit, dus.![]()
Zonder gekheid, PSV hoefde natuurlijk na die snelle 0-1 niet meer. Dus niet zo gek dat ze Ajax lieten voetballen.Lach met een schone bips![]()
Europese top aanvallen boys met Nico en Neres Heres“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ajax speelde best redelijk maar na de 0-2 en met 10 man was het geen wedstrijd meer. Natuurlijk wil je alles winnen maar psv was vandaag gewoon beter niks meer niks minder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar het stukje wat betreft in eigen huis afgedroogd worden met je basiself blijft wel overeind?![]()
Oei verdedigend niet top vandaag, onze Argentijnen hadden nog vakantie in de kop ofzo?
Normaal laat Martinez zo'n Madueke niet zo makkelijk lopen en schieten... twee keer zelfs! en waar was Nico? oprotten met die mongool die pakt elk seizoen teveel domme kaarten en speelt veel te aanvallend waardoor hij altijd te laat is en moet compenseren.
Ook het verloop van de wedstrijd was niet zo lekker, meteen al dat tegendoelpunt en Ajax speelde daarna best goed bij vlagen, mooi doelpunt wat net weer buitenspel was... helaas.
Na de rode kaart was het sowieso klaar... maar gelukkig is deze schaal niet de belangrijkste, hadden wel graag willen winnen van PSV, maar ze hebben het goed aangepakt vandaag....
Als Nico weg zou gaan(hopelijk) moet er wel een goede linksback bij, want Rench op links vind ik niks!![]()
Mmmmm. 0-4 is wel wat meer dan ik had verwacht.proberen is de eerste stap naar falen
Ik word toch ook niet vrolijk over de berichten over Malaciaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:43 schreef Jnk18 het volgende:
Als Nico weg zou gaan(hopelijk) moet er wel een goede linksback bij, want Rench op links vind ik niks!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wel jammer dat we dan na zo'n wedstrijd ineens allemaal psv fans zien reageren in het ajax topic, die we zelfs nog nooit in het lsv topic gezien hebben![]()
Ach ja dat afzien tegen Ajax krijg je toch, laat ze even plezier hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:05 schreef Gutanoth het volgende:
Wel jammer dat we dan na zo'n wedstrijd ineens allemaal psv fans zien reageren in het ajax topic, die we zelfs nog nooit in het lsv topic gezien hebben
We zullen zien wie het laatst lacht!![]()
![]()
Was gewoon het aloude liedje tegen PSV, geslacht worden in de omschakeling, wat dat betreft prima dat die wakeupcall nu al is afgegeven...quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goede wake-up-call dat het in de omschakeling nog niet goed staat. Verder vond ik voetballend nog best aardig eigenlijk. Jammer dat zeker voor rust alles de verkeerde kant opviel. Hopen maar dat Alvarez het niveau van de laatste maanden nog heeft.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
PSV moet dit ook maar vasthouden, basiself en Propper zijn prima, maar als er voorin wat wegvalt is er niet veel meer over...quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:09 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ach ja dat afzien tegen Ajax krijg je toch, laat ze even plezier hebben.
We zullen zien wie het laatst lacht!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dit dacht Tagliafico ook.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV moet dit ook maar vasthouden, basiself en Propper zijn prima, maar als er voorin wat wegvalt is er niet veel meer over...![]()
Klopt. Het is natuurlijk leuk, tegen een dolend Galatasaray waar het rommelt in de club, tegen een Midtjylland dat drie basisspelers moest missen vanwege Covid en vanavond waar men binnen twee minuten voor weet te komen en ruim een helft met een man meer kan spelen. Maar het is afwachten hoe de ploeg voor de dag gaat komen als het eens allemaal niet meezit en bijvoorbeeld zelf op achterstand komt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV moet dit ook maar vasthouden, basiself en Propper zijn prima, maar als er voorin wat wegvalt is er niet veel meer over...Dit PSV kan er zo vier a vijf maken als ze in de kaart worden gespeeld en kunnen counteren. Scorend vermogen genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:33 schreef damsco het volgende:
Tering dit zag ik toch niet echt aankomen...'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Passeer die dekt een hoek en vervolgens word er in die hoek gescoord.
Verdediging stond niet.. coaching van Stekelenburg werd gemist.
Berghuis niks van gezien.
Middenveld... Had Kudus daar maar gestaan... Miste snelheid..
Haller.. tja geen ballen gehad maar ziet er altijd zo houterig uit..
Nico.. terrecht rood.. domme overtreding
Neres had er eerder in gemoeten..
Mallagan...tja... Weet hij wel voor welke club hij speelt?
Nous.. stond veel te hoog..
Wat was wel goed..![]()
Eerste helft was zeker niet slecht. Pech met arbitrage zorgt voor de omslag. Na de niet gegeven penal en onterecht rood was het verloren. Zelfs met 10 man leek het nog ergens op. Ik heb dus ondanks alles mooie dingen gezien vandaag. Berghuis op het bankje en een andere keeper dan zijn we weer een heel eind.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:52 schreef Martijn_R het volgende:
Passeer die dekt een hoek en vervolgens word er in die hoek gescoord.
Verdediging stond niet.. coaching van Stekelenburg werd gemist.
Berghuis niks van gezien.
Middenveld... Had Kudus daar maar gestaan... Miste snelheid..
Haller.. tja geen ballen gehad maar ziet er altijd zo houterig uit..
Nico.. terrecht rood.. domme overtreding
Neres had er eerder in gemoeten..
Mallagan...tja... Weet hij wel voor welke club hij speelt?
Nous.. stond veel te hoog..
Wat was wel goed..![]()
Tuurlijk joh.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Eerste helft was zeker niet slecht. Pech met arbitrage zorgt voor de omslag. Na de niet gegeven penal en onterecht rood was het verloren. Zelfs met 10 man leek het nog ergens op. Ik heb dus ondanks alles mooie dingen gezien vandaag. Berghuis op het bankje en een andere keeper dan zijn we weer een heel eind.
Dit, dus.![]()
Zo en kan dat gelul over Roger Schmidt nu eindelijk voorbij zijn….! Het bewijs dat deze man gewoon ontzettend goed is , Wurst wat Johan Derksen van hem vindt!!![]()
Het spijt ons.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:37 schreef CANARIS het volgende:
Zo en kan dat gelul over Roger Schmidt nu eindelijk voorbij zijn….! Het bewijs dat deze man gewoon ontzettend goed is , Wurst wat Johan Derksen van hem vindt!!![]()
Al een beetje bijgekomen ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De troll werd al bevestigd door hem zelf had ik goed gezien dus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: