G4Yquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Post zelden tot nooit in andere club topics en al helemaal niet na een wedstrijd.
Maar het stukje wat betreft in eigen huis afgedroogd worden met je basiself blijft wel overeind?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De troll werd al bevestigd door hem zelf had ik goed gezien dus.
Ajax speelde best redelijk maar na de 0-2 en met 10 man was het geen wedstrijd meer. Natuurlijk wil je alles winnen maar psv was vandaag gewoon beter niks meer niks minder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar het stukje wat betreft in eigen huis afgedroogd worden met je basiself blijft wel overeind?
Ik word toch ook niet vrolijk over de berichten over Malaciaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:43 schreef Jnk18 het volgende:
Als Nico weg zou gaan(hopelijk) moet er wel een goede linksback bij, want Rench op links vind ik niks!
Ach ja dat afzien tegen Ajax krijg je toch, laat ze even plezier hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:05 schreef Gutanoth het volgende:
Wel jammer dat we dan na zo'n wedstrijd ineens allemaal psv fans zien reageren in het ajax topic, die we zelfs nog nooit in het lsv topic gezien hebben
Was gewoon het aloude liedje tegen PSV, geslacht worden in de omschakeling, wat dat betreft prima dat die wakeupcall nu al is afgegeven...quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goede wake-up-call dat het in de omschakeling nog niet goed staat. Verder vond ik voetballend nog best aardig eigenlijk. Jammer dat zeker voor rust alles de verkeerde kant opviel. Hopen maar dat Alvarez het niveau van de laatste maanden nog heeft.
PSV moet dit ook maar vasthouden, basiself en Propper zijn prima, maar als er voorin wat wegvalt is er niet veel meer over...quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:09 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ach ja dat afzien tegen Ajax krijg je toch, laat ze even plezier hebben.
We zullen zien wie het laatst lacht!
Dit dacht Tagliafico ook.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV moet dit ook maar vasthouden, basiself en Propper zijn prima, maar als er voorin wat wegvalt is er niet veel meer over...
Klopt. Het is natuurlijk leuk, tegen een dolend Galatasaray waar het rommelt in de club, tegen een Midtjylland dat drie basisspelers moest missen vanwege Covid en vanavond waar men binnen twee minuten voor weet te komen en ruim een helft met een man meer kan spelen. Maar het is afwachten hoe de ploeg voor de dag gaat komen als het eens allemaal niet meezit en bijvoorbeeld zelf op achterstand komt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV moet dit ook maar vasthouden, basiself en Propper zijn prima, maar als er voorin wat wegvalt is er niet veel meer over...
Dit PSV kan er zo vier a vijf maken als ze in de kaart worden gespeeld en kunnen counteren. Scorend vermogen genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:33 schreef damsco het volgende:
Tering dit zag ik toch niet echt aankomen...
Eerste helft was zeker niet slecht. Pech met arbitrage zorgt voor de omslag. Na de niet gegeven penal en onterecht rood was het verloren. Zelfs met 10 man leek het nog ergens op. Ik heb dus ondanks alles mooie dingen gezien vandaag. Berghuis op het bankje en een andere keeper dan zijn we weer een heel eind.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:52 schreef Martijn_R het volgende:
Passeer die dekt een hoek en vervolgens word er in die hoek gescoord.
Verdediging stond niet.. coaching van Stekelenburg werd gemist.
Berghuis niks van gezien.
Middenveld... Had Kudus daar maar gestaan... Miste snelheid..
Haller.. tja geen ballen gehad maar ziet er altijd zo houterig uit..
Nico.. terrecht rood.. domme overtreding
Neres had er eerder in gemoeten..
Mallagan...tja... Weet hij wel voor welke club hij speelt?
Nous.. stond veel te hoog..
Wat was wel goed..
Tuurlijk joh.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Eerste helft was zeker niet slecht. Pech met arbitrage zorgt voor de omslag. Na de niet gegeven penal en onterecht rood was het verloren. Zelfs met 10 man leek het nog ergens op. Ik heb dus ondanks alles mooie dingen gezien vandaag. Berghuis op het bankje en een andere keeper dan zijn we weer een heel eind.
Het spijt ons.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:37 schreef CANARIS het volgende:
Zo en kan dat gelul over Roger Schmidt nu eindelijk voorbij zijn….! Het bewijs dat deze man gewoon ontzettend goed is , Wurst wat Johan Derksen van hem vindt!!
Al een beetje bijgekomen ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De troll werd al bevestigd door hem zelf had ik goed gezien dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |