Je hoeft niets meer te doen volgens Ajax, krijg dus het idee dat we welkom zijn. Misschien blijft de hoofdtribune vrij leeg?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:16 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ja zag die mail ook idd. Wellicht dat je je moet inschrijven ofzo maar de info volgt nog.
Denk niet dat iedereen er is ivm vakanties, niet willen testen danwel geen vaccinatie etc
Ik vond dat stuk over het uitfluiten wel treffend. In het stadion kan ik mij er ook altijd om verbazen. Af en toe moet het kunnen bij een kut pot, maar gericht wekelijks naar 1 speler is gewoon niet goed. Dat werkt niet echt stimulerend en hij zal alleen nog maar "veiliger" gaan spelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:07 schreef Caland het volgende:
Het Cor Podcastje met Daley Blind is echt zeer tof om te luisteren
Dit even ter info.
De kaartverkoop voor de JC schaal viel ook tegen. Nu is dat altijd wel zo maar had verwacht dat er na anderhalf jaar wel wat meer belangstelling voor was. F-Side SCC's konden zelfs 2 kaarten bestellen. Ik vermoed ook dat er gewoon een groot gedeelte geen zin heeft in dat gedoe. Prima, want ik heb er wel zin in en zit er het liefst elke week weer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:16 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ja zag die mail ook idd. Wellicht dat je je moet inschrijven ofzo maar de info volgt nog.
Denk niet dat iedereen er is ivm vakanties, niet willen testen danwel geen vaccinatie etc
Dit. Zie ik later een prima trainer worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daley is sowieso echt sympathieke gast
Vakantie, testen, vaccinaties etc.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik vond dat stuk over het uitfluiten wel treffend. In het stadion kan ik mij er ook altijd om verbazen. Af en toe moet het kunnen bij een kut pot, maar gericht wekelijks naar 1 speler is gewoon niet goed. Dat werkt niet echt stimulerend en hij zal alleen nog maar "veiliger" gaan spelen.
[..]
De kaartverkoop voor de JC schaal viel ook tegen. Nu is dat altijd wel zo maar had verwacht dat er na anderhalf jaar wel wat meer belangstelling voor was. F-Side SCC's konden zelfs 2 kaarten bestellen. Ik vermoed ook dat er gewoon een groot gedeelte geen zin heeft in dat gedoe. Prima, want ik heb er wel zin in en zit er het liefst elke week weer.
@GGMMquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 19:31 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-ik-mijn-plek-wel-af
Ik zie hem trainer worden. Prima gast verder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:49 schreef Intint het volgende:
[..]
Dit. Zie ik later een prima trainer worden.
Excuus. Ik lag nog te slapen.quote:
Daley heeft in elk geval nog wat te melden, dat geldt niet voor het gros van de voetballers. Die interviewtjes na een wedstrijd kun je net zo goed skippen, altijd hetzelfde geleuter 'blij met de 3 punten', 'ja die bal zat er goed in' ontzettend vermoeiendquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, het is redelijk verfrissend dat een voetballer goed uit zijn woorden kan komen. Dus inhoudelijk vind ik Daley Blind altijd wel sterk ja.
Slecht voor je hart, trainer zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:49 schreef Intint het volgende:
[..]
Dit. Zie ik later een prima trainer worden.
+20 miljoen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
Antony OS goud met Brazilië (en de assist op de winnende treffer), erg leuk voor die jongen.
Polleke had in ieder geval wel de tijd nodig ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:17 schreef VacaLoca het volgende:
Halve schouder buitenspel wrs
Maar echt, ze moeten eens een tijdslimiet op die VAR gaan zetten. Gewoon dertig seconden en anders goal
Hans van Breukelen is de echte Polleke.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Polleke had in ieder geval wel de tijd nodig ja.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hans van Breukelen is de echte Polleke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |