Die heeft altijd goede teksten ja, nu ook weer... kan me één keer herinneren dat ie een interviewer verkeerd begreep in zijn Feyenoord-periode, ik geloof Kraaij Jr. maar voor de rest is ie altijd realistisch en zelfkritischquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Interviews met Berghuis zijn altijd wel genot.
Daar heeft ie netjes zijn excuus voor aangeboden. Maar liever dat iemand een keer boos wordt na een wedstrijd dan altijd van die zalvende teksten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft altijd goede teksten ja, nu ook weer... kan me één keer herinneren dat ie een interviewer verkeerd begreep in zijn Feyenoord-periode, ik geloof Kraaij Jr. maar voor de rest is ie altijd realistisch en zelfkritisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd wat ie te melden had over de JC schaal .. ipv daarvan was het 5 min lang indekken en excuses zoekenquote:
Houten klaas genotquote:
Ik had ook liever Origi gehad hoor maar gezien z'n stats van afgelopen seizoen zal hij ook dit seizoen heel bruikbaar zijn.quote:
Ja Origi sowieso. Roep al 5 jaar dat ik die graag bij Ajax zou willen zien, maar helaas.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had ook liever Origi gehad hoor maar gezien z'n stats van afgelopen seizoen zal hij ook dit seizoen heel bruikbaar zijn.
Als ik Freek mag geloven in de "pak schaal" knalt ie op de trainingen alles erin momenteel, we gaan het zien. Het oogt niet best moet ik eerlijk toegeven.quote:
Of hij goed genoeg is voor de CL betwijfel ik wel maar dat hij in de eredivisie bij veel goals betrokken gaat zijn lijkt me ook een no brainerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:49 schreef manny het volgende:
[..]
Als ik Freek mag geloven in de "pak schaal" knalt ie op de trainingen alles erin momenteel, we gaan het zien. Het oogt niet best moet ik eerlijk toegeven.
Ik behoud nog even vertrouwen.
CL niveau is wel de norm wat mij betreft. Wat dat betreft nog vervelender van dat stomme vinkje vorig jaar, dan hadden we in ieder geval kunnen zien wat ie voor dit Ajax tegen bijv Roma had kunnen betekenen. Dat zijn toch teams die je ook in CL poule fase kunt tegenkomen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of hij goed genoeg is voor de CL betwijfel ik wel maar dat hij in de eredivisie bij veel goals betrokken gaat zijn lijkt me ook een no brainer
we gaan het zien, zoals Freek al aangaf lijkt hij beter in z'n vel te zittenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:57 schreef manny het volgende:
[..]
CL niveau is wel de norm wat mij betreft. Wat dat betreft nog vervelender van dat stomme vinkje vorig jaar, dan hadden we in ieder geval kunnen zien wat ie voor dit Ajax tegen bijv Roma had kunnen betekenen. Dat zijn toch teams die je ook in CL poule fase kunt tegenkomen.
Je wordt toch geen "fan" van hem toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:07 schreef Caland het volgende:
Het Cor Podcastje met Daley Blind is echt zeer tof om te luisteren
Dit even ter info.
Mwah, het is redelijk verfrissend dat een voetballer goed uit zijn woorden kan komen. Dus inhoudelijk vind ik Daley Blind altijd wel sterk ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wordt toch geen "fan" van hem toch?
Daley is sowieso echt sympathieke gastquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, het is redelijk verfrissend dat een voetballer goed uit zijn woorden kan komen. Dus inhoudelijk vind ik Daley Blind altijd wel sterk ja.
ja zag die mail ook idd. Wellicht dat je je moet inschrijven ofzo maar de info volgt nog.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:33 schreef Simmertje het volgende:
Zojuist mailtje gehad over Ajax - NEC:
"Jouw eigen plek
Na de nodige maatregelen kunnen wij jou gelukkig voor dit duel weer als seizoenkaarthouder verwelkomen. Uiteraard hebben we lang uitgekeken naar dit moment, maar zijn wij ook teleurgesteld dat we nog niet met een volle Johan Cruijff ArenA kunnen spelen. Hopelijk ben jij er na een lange tijd weer bij en zien we je terug op je eigen plek in het stadion."
Definitief dus erbij? Vraag mij af hoe dit is bepaald aangezien niet elke seizoenkaarthouder erbij mag zijn nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |