PSV wordt de komende tien jaar kampioen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gokje, Arco is compleet in paniek door de potjes van PSV?
PSV wordt het Bayern Munchen van Nederland.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV wordt de komende tien jaar kampioen.
Psv gaat het Ajax heel moeilijk maken dit jaar!!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV wordt het Bayern Munchen van Nederland.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:43 schreef T3hTommay het volgende:
Ik sluit niet uit dat Schuurs dit seizoen meer goals gaat maken dan Haller.
Steek jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
Wie verwachten jullie dat de 1e doelman wordt, 'gewoon' Steek?
Valt toch ook wel een beetje mee, als straks alvarez, kudus, tagliafico, rensch en antony erbij zijn en jongens als Fitz Jim doorgaan met deze ontwikkeling. Mag uiteraard nog wel wat bij.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Steek ja
Matige wissels straks jemig. Ekkelenkamp gaat toch weg, zet die jongen op tribune...
Blind op links is wel pijnlijk als er gecounterd wordt
Doelde meer op wat er net aan het warmlopen was. Danilo en Ekkelenkamp. Meh.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valt toch ook wel een beetje mee, als straks alvarez, kudus, tagliafico, rensch en antony erbij zijn en jongens als Fitz Jim doorgaan met deze ontwikkeling. Mag uiteraard nog wel wat bij.
Ah zo, ja dat is mehquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doelde meer op wat er net aan het warmlopen was. Danilo en Ekkelenkamp. Meh.
Er komt toch wel een tweede spits bij mag ik hopen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doelde meer op wat er net aan het warmlopen was. Danilo en Ekkelenkamp. Meh.
Tadic?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komt toch wel een tweede spits bij mag ik hopen.
Of ze schuiven die Rasmussen door.
Met Danilo, Tadic en Haller heb je wel genoeg spelers die in de punt kunnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komt toch wel een tweede spits bij mag ik hopen.
Of ze schuiven die Rasmussen door.
quote:
Tadic zien ze toch het liefst op linksbuiten, Danilo mag van mij wel weg die is echt niet goed genoeg. En ik vind het ook niks als de back-up voor je spits een basisspeler op een andere plek is, moet je weer flink gaan schuiven de volgende keer.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met Danilo, Tadic en Haller heb je wel genoeg spelers die in de punt kunnen.
Met Tadic in de spits is er ook wel weer iets meer ruimte voor speeltijd van Neres, Antony en Berghuis... ik denk serieus dat Neres gewoon bij Ajax blijft, net als Nicoquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Tadic zien ze toch het liefst op linksbuiten, Danilo mag van mij wel weg die is echt niet goed genoeg. En ik vind het ook niks als de back-up voor je spits een basisspeler op een andere plek is, moet je weer flink gaan schuiven de volgende keer.
Maar ze mogen ook best een jeugdspeler doorschuiven op die plek hoor.
Toch gaat Overmars er wel vanuit dat Neres vertrekt dus die zal hem wel flink aanbieden overal.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met Tadic in de spits is er ook wel weer iets meer ruimte voor speeltijd van Neres, Antony en Berghuis... ik denk serieus dat Neres gewoon bij Ajax blijft, net als Nico
Kan Bergwijn daar ook niet uit de voeten centraal?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch gaat Overmars er wel vanuit dat Neres vertrekt dus die zal hem wel flink aanbieden overal.
Maar Haller zal toch gewoon vast in de basis blijven staan, het gaat meer om een back-up voor die plek om iets anders te gaan spelen zoals met Brobbey vorig jaar vaak het geval was.
Die is toch veel te duur?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan Bergwijn daar ook niet uit de voeten centraal?
Heb het idee dat ze Tadic toch als volwaardige optie zien in de spits.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Tadic zien ze toch het liefst op linksbuiten, Danilo mag van mij wel weg die is echt niet goed genoeg. En ik vind het ook niks als de back-up voor je spits een basisspeler op een andere plek is, moet je weer flink gaan schuiven de volgende keer.
Maar ze mogen ook best een jeugdspeler doorschuiven op die plek hoor.
Ja vind ik ook, maar ik zie ze daar toch wel 15 miljoen voor aftikkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die is toch veel te duur?
Laten we daar alstublieft niet aan beginnenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Meh dat zou ik een onnodige transfer vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blind zal daar wel veel gaan spelen verwacht ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben meer nood aan een verdedigende middenvelder
Een goede cv zou ik ook niet vervelen vinden. Helaas is daar geen sprake van geloof ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben meer nood aan een verdedigende middenvelder
Eens, goede CV en een buitenkansje voor een jongere keeper.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een goede cv zou ik ook niet vervelen vinden. Helaas is daar geen sprake van geloof ik.
We hebben Magallan alquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een goede cv zou ik ook niet vervelen vinden. Helaas is daar geen sprake van geloof ik.
Met Timber, Blind, Martinez, Schuurs, Alvarez, Rensch eventueel zijn daar toch wel voldoende opties.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat vind jij van Schuurs als basisspelerquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Timber, Blind, Martinez, Schuurs, Alvarez, Rensch eventueel zijn daar toch wel voldoende opties.
Ik vind Timber beter, maar Schuurs is een prima back-up. Natuurlijk heeft hij wel gebreken maar ik zie nog steeds wel genoeg potentie, vooral opbouwend is hij wel prima.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat vind jij van Schuurs als basisspeler
Om te hopen dat ze er nog iets voor vangen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:44 schreef D_A het volgende:
Weer Magallan, waarom krijgt die knaap minuten
Dan moeten ze hem juist niet laten spelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om te hopen dat ze er nog iets voor vangen.
Drie daarvan vind ik geschikt, de rest echt onvoldoende.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Timber, Blind, Martinez, Schuurs, Alvarez, Rensch eventueel zijn daar toch wel voldoende opties.
Als je een CV haalt als basisspeler is het zonde voor de ontwikkeling van Timber en Martinez, als back-up komt zo'n goede speler waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Drie daarvan vind ik geschikt, de rest echt onvoldoende.
Vooral Schuurs vind ik echt lachwekkend.
Is pas net weer aangesloten wellicht?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef skysherrif het volgende:
Waarom deed Phillips niet mee met het avondteam eigenlijk?
Iets met het EK en vakantie. Moet nog op gang komen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:04 schreef skysherrif het volgende:
Waarom deed Phillips niet mee met het avondteam eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |