quote:
Albert Mantingh?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:14 schreef T3hTommay het volgende:
Domme vraag wellicht, maar ik kan de commentator niet helemaal plaatsen. Wie is dit?
Hij klinkt anders dan normaal, denk ik. Of ik ben gek aan het worden, sluit ik niet helemaal uit.quote:
Ben je toevallig gevaccineerd?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:18 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hij klinkt anders dan normaal, denk ik. Of ik ben gek aan het worden, sluit ik niet helemaal uit.
Dat zou ik wel sympathiek vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Taylor gaat er dus dichterbij zitten dit seizoen.
Ik denk dat er ook nog wel andere spelers naast hem op de bank gaan zitten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou ik wel sympathiek vinden.
Minder als ie weer hele seizoen alleen op bank zit
Als Alvarez en Kudus erbij zijn verwacht ik alsnog niet dat hij superveel gaat spelen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou ik wel sympathiek vinden.
Minder als ie weer hele seizoen alleen op bank zit
Dat zou ook wel erg dom zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
Berghuis wordt gelukkig niet (massaal) uitgefloten.
Dat was het bij o.a. Ziyech ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ook wel erg dom zijn.
Steek in de competitie + CL en Pasveer in de beker ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
Wie verwachten jullie dat de 1e doelman wordt, 'gewoon' Steek?
EN hij oogt gretig positief te zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ook wel erg dom zijn.
Kepa.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
Wie verwachten jullie dat de 1e doelman wordt, 'gewoon' Steek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |