Ik zou eerder die Gorter maar gewoon proberen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hoort daar inderdaad niet meer te staan
Ik hoop trouwens dat dit de enige pot is dat we Pasveer nodig hebben
Hahhaaaaaaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blind en Martinez centraal achterin.
Alvarez op het middenveld samen met Klaassen en Gravenberch.
@Shreyasquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hahhaaaaaa
Beter gewoon twee goede centrale verdedigers kopen
Het aanvallende veldspel was best prima in de eerste helft.quote:
Voetballend stukken beter alleen niet echt scherp op z'n zachtst gezegd haha.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:19 schreef peaceman het volgende:
Toch speelt Ajax niet eens zo slecht.
Barreto en Schöne gaan Ajax de moeder neuken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig volgende week NEC-thuis!
Overdrijf niet zo. Tis niet dat je compleet van de mat gevoetbald bent.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:51 schreef Scorpie het volgende:
Kunnen we even stoppen met meewerken aan de vernedering?
Met tien man nog steeds PSV vol onder druk. Na de 3-0 was het wel over.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwoah, eerste helft met 11 was het veldspel best goed. Het is dat Haller er geen kut van kan.
Het was niet om aan te gluren joh op een paar aanvalletjes na.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Tis niet dat je compleet van de mat gevoetbald bent.
Ja er zijn aandachtspunten, maar vernedering gaat me veel te ver. Al lijkt het cijfermatig wel zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |