Sporzaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:26 schreef heywoodu het volgende:
Nee ik kan Rivkah nu echt niet hebben hoor, die even komt met 'Ja wat een tijd, nou we gaan zeilen!' want die snapt gewoon niet hoe bizar dit is.
Nouja ik wil wel gewoon de medal race van het bootje varen zien natuurlijkquote:
Goddank was dit niet tijdens de downtimequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:27 schreef Aguero het volgende:
Ik wil dit met mensen delen, ik moet dit kwijt. Wat een race, wat een bizarre race.
Eurosport, daar kijk ik het zo ook even terug want Ivo van Haaren, de stem die ik normaal hoor bij atletiekquote:
Ja, dus ik zap zo wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik wil wel gewoon de medal race van het bootje varen zien natuurlijk
Ivo kwam aardig klaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eurosport, daar kijk ik het zo ook even terug want Ivo van Haaren, de stem die ik normaal hoor bij atletiek
Je zou dit maar niet live hebben gezienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:30 schreef zorro28 het volgende:
Je zou straks maar wakker worden en denken dat ze een typfoutje hebben gemaakt ofzo.
Dan ben je wel een enorme Humphrey.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Je zou dit maar niet live hebben gezien
#Nattekrant
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:30 schreef Szura het volgende:
[..]
#Nattekrant
Ietwat terechte keuze, zouden ze vaker moeten doen als er live sport is. Doen ze niet, dat is wel irritant, maar live sport > live medailleceremonies.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:33 schreef Szura het volgende:
NOS heeft dus de medailleceremonie niet uitgezonden?![]()
![]()
Terwijl de Belgen de interviews met hun hockeymannen wel even laten wachten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:33 schreef Szura het volgende:
![]()
NOS geeft geen FUCK om raar meisje Sifan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:33 schreef Szura het volgende:
![]()
Het lied zelf is wel de oudste. Wel pas in 1932 als volkslied, maar dat is detail. Daarvoor hadden we Wien Neerlands Bloed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit schijnt niet correct te zijn.
Nee maar wat Wim zegt, normaal wordt iedere ceremonie uitgezonden. En je had hoogstens 2 minuten gemist van een zeilrace van een halfuur.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ietwat terechte keuze, zouden ze vaker moeten doen als er live sport is. Doen ze niet, dat is wel irritant, maar live sport > live medailleceremonies.
De start viel exact samen met de laatste toon van het Wilhelmusquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ietwat terechte keuze, zouden ze vaker moeten doen als er live sport is. Doen ze niet, dat is wel irritant, maar live sport > live medailleceremonies.
Nee joh, de reacties onder de NOS post van haar gouden medaille waren alweer mensen boos dat ze geen Nederlandse is en dat het dus niet teltquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:33 schreef Szura het volgende:
![]()
Dat zijn geen mensen. Die doen niet meer mee. Nederlanderschap afnemen. Etc.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee joh, de reacties onder de NOS post van haar gouden medaille waren alweer mensen boos dat ze geen Nederlandse is en dat het dus niet telt
Japan heeft nog oudere tekst dan het wilhelmus maar de melodie is jonger dacht ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het lied zelf is wel de oudste. Wel pas in 1932 als volkslied, maar dat is detail. Daarvoor hadden we Wien Neerlands Bloed.
Ik weet wel dat Japan het kortste volkslied heeft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Japan heeft nog oudere tekst dan het wilhelmus maar de melodie is jonger dacht ik
Nederland KOOPT ook gouden medailles!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee joh, de reacties onder de NOS post van haar gouden medaille waren alweer mensen boos dat ze geen Nederlandse is en dat het dus niet telt
Ik heb m ook gemistquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:30 schreef Szura het volgende:
[..]
#Nattekrant
Slapen kan zondagavond weer.quote:
Ik accepteer de status van B-sportliefhebber.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slapen kan zondagavond weer.
Wie zegt dat ik niet gewoon live op telefoon heb gekeken en daarna weer even verder ben gaan slapen?quote:
En zo lang stond het record toch ook nog niet? Was die niet al met de nieuwe schoenen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:53 schreef kilon het volgende:
Wat een ongekende, ongelooflijke en eng goede race was dat zeg!!![]()
Ik heb het niet live gezien (ik had sowieso niet ervoor opgestaan en voel ook wel wat gevolgen van mijn tweede prik van gisteren), maar was gelukkig niet gespoild om het in de replay te zien.
Echt bizar hoe snel dit was. Dat kan echt niet alleen door de nieuwe schoenen komen. Op deze manier gaan er nog meer records uit de boeken op de loopnummers. En niet alleen Olympische records.
1 juli.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En zo lang stond het record toch ook nog niet? Was die niet al met de nieuwe schoenen?
6 toch zelfs?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tering
Wat een wereldrecord
Dit kan niet.. 5 PB's in finale. Dat is wel pieken tot en met
Er wordt een nummer in een stadion gedraaid en vervolgens stelt een journalist tijdens een interview een laatste vraag of ze dat nummer kent. Poeh poeh, echt een enorm gebrek aan empathiequote:Op maandag 2 augustus 2021 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien je wat beter inleven in de omstandigheden voordat jij begint te blaten?
Misschien enige menselijke empathie ontwikkelen en een topsporter leren begrijpen?
En FBK dan? Hadden ze kunnen vragen wat ze dacht van Lou Bandy of zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:25 schreef PippenScottie het volgende:
De grootste atlete die wij ooit hebben gehad en we hebben het al een dag over de fucking Snollekebollekes.
Nederland verdient geen sporthelden, denk ik soms
Half 5 vannachtquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:51 schreef Enawh het volgende:
Wanneer en hoe laat is de finale van Bol ?
Dan is het alweer bijna lunchtijd.quote:
Hopen op Liu Xiang.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:11 schreef kilon het volgende:
110 m horden. Altijd voer voor verrassingen.
Wij kijken ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze lopen gewoon allemaal de horden omver.
Zo kunnen zelfs wij allen nog meedoen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is misschien wel sneller. Hoef je ook niet zo hoog te springenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet Johan.
Zijn er al verrassingen? Ik kijk te veel andere dingenquote:
Ik was atletiek totaal vergeten dus ben even in rap tempo bij aan het kijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er al verrassingen? Ik kijk te veel andere dingen
Hm, that Szucsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, 2 geblesseerde hamstrings bij 4 bejaarden.
Dat had ik al gezien ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:43 schreef heywoodu het volgende:
@:Mexicanobakker Dit ga je niet leuk vinden: ook een DNS voor Ortega
Mijn twee favoriete hordenlopers, erg jammer.
Niet gezienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, 2 geblesseerde hamstrings bij 4 bejaarden.
Het bureau zit nog tegen het plafond aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Nog even een “” voor Warholm hoor. Heb pas net mijn broekje weer aan.
Er lijkt wel wat vertrouwen weg te zijn bij hem ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:50 schreef heywoodu het volgende:
Lavillenie ziet er niet uit als iemand die hier nog enige kans gaat maken, ook al haalde hij die sprong wel.
Doe mij ook maar wat. Pijn in mijn arm van Moderna.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daar moet een hoop ibuprofen in
Sterktequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe mij ook maar wat. Pijn in mijn arm van Moderna.
Is dat te laag ja?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:51 schreef heywoodu het volgende:
Grote Q met 21.20m trouwens, dit voelt als een enorm volle finale.
Over zijn hoogtepunt heen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:53 schreef heywoodu het volgende:
De Belg heeft het over de topjaren die Noorwegen heeft gehad met Thorkildsen en 'de Ingebrigtsens'. De 20-jarige Jakob behoort daar al tot het verleden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:53 schreef heywoodu het volgende:
De Belg heeft het over de topjaren die Noorwegen heeft gehad met Thorkildsen en 'de Ingebrigtsens'. De 20-jarige Jakob behoort daar al tot het verleden.
Elf man die dat dit seizoen al gehaald hebben, meerderen ruim.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Elf man die dat dit seizoen al gehaald hebben, meerderen ruim.Jeetje, ik kan me ook wel tijden herinneren dat het niveau lager wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, ik zeg altijd ja op dit soort vragen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:55 schreef Szura het volgende:
Wat denken jullie, gaat de lichtgevende WR-tijd van de 200m sneuvelen?
Sorry.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:55 schreef Redefine het volgende:
Gaat Mike zich straks laten Foppen?
Zo dan hebben we die ook alvast gehad.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:55 schreef Szura het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:55 schreef Szura het volgende:
Gefoptquote:
Na vannacht ga ik geen nee meer zeggen. Ik ga voor 20.85quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:55 schreef Szura het volgende:
Goddank beginnen de komende drie dagen met een lang onderdeel ruim voor de rest begint, kan er mooi even wat ingehaald worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben ook nog gewichtheffen jeetje ik kom schermen tekort
Ik neem aan dat hij doelt op de jaren dat Filip en Henrik medailles bij elkaar liepen op voornamelijk EK'squote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:53 schreef heywoodu het volgende:
En mijn maag zegt dat ik moet eten. Hoe moet dit allemaal tegelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben ook nog gewichtheffen jeetje ik kom schermen tekort
Ja, maar het kwam wel wat raar over met de beste die nog zo jong isquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij doelt op de jaren dat Filip en Henrik medailles bij elkaar liepen op voornamelijk EK's
Om 2 uur dienen wij klaar te zitten voor de Decathlonquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goddank beginnen de komende drie dagen met een lang onderdeel ruim voor de rest begint, kan er mooi even wat ingehaald worden.
Gelukkig is boulderen bijna klaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goddank beginnen de komende drie dagen met een lang onderdeel ruim voor de rest begint, kan er mooi even wat ingehaald worden.
Wie?quote:
Heb je forecast nog nodig?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om 2 uur dienen wij klaar te zitten voor de Decathlon
Lavilleniequote:
Canvasquote:
Niet leuk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je forecast nog nodig?
[..]
Lavillenie
Forecast is altijd prettig jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je forecast nog nodig?
[..]
Lavillenie
Of KC and the Sunshine bandquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:01 schreef heywoodu het volgende:
"KC, de bizarre voornaam."
KC Boutiette niet kennen
Zij kennen natuurlijk allen Vostéquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:01 schreef heywoodu het volgende:
KC Boutiette niet kennen
Dan is het al bijna tijd voor de lunch met die wekker vanavond.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om 2 uur dienen wij klaar te zitten voor de Decathlon
Ga ik even updaten als het weer rustig isquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forecast is altijd prettig ja
Ziet eruitquote:Hoe weten we dat Lavillenie OUT is dan?
Of KC and the Sunshine bandquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:01 schreef heywoodu het volgende:
KC Boutiette niet kennen
Niet bevestigd, maar in de polstok stream zag je net ditquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forecast is altijd prettig ja
Hoe weten we dat Lavillenie OUT is dan?
The Sunshine band ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:01 schreef heywoodu het volgende:
KC Boutiette niet kennen
quote:
GMTAquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Niet bevestigd, maar in de polstok stream zag je net dit
[ afbeelding ]
Precies hetzelfde hoofdletter misbruik ookquote:
Ik ving iets op als "I was feeling really good, but...." en na een diepe zucht "Oh well"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga ik even updaten als het weer rustig is
[..]
Ziet eruitHij deed enkelbeschermer aan en praatjes met andere springers oa Duplantis
Is nuquote:
5.55 gehaald, een keer fout op 5.70quote:
Mwah, vooral het publiek was om te kotsen.quote:
Ik zag een foute poging volgens mijquote:
Klopt. Twee keer fout nuquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag een foute poging volgens mij
Ach, geen olympisch diplomaquote:
Jammer wel als die fout springt zo. Hij heeft het 4e PR van alle finalistenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, geen olympisch diploma
Hamstring?quote:
Goud van Schippers straks, komt goed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:10 schreef kilon het volgende:
Onze atletiekers zijn niet zo lekker bezig deze sessie.
trollquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:10 schreef kilon het volgende:
Onze atletiekers zijn niet zo lekker bezig deze sessie.
Ook niet.quote:
Hebben we op Ria - Brinta - Stalman na ooit wel eens een medaille gehaald op een technisch nummer?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:17 schreef Redefine het volgende:
De looponderdelen gaan heel erg goed. Maar de technische nummers dan weer niet.
Er is/was toch een website daarvoor?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mex, wil je van alle 24 dames van heptathlon een forecast?
Ja als iemand dat heeftquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is/was toch een website daarvoor?
Lien Gisolf met haar hoogspringzilverquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hebben we op Ria - Brinta - Stalman na ooit wel eens een medaille gehaald op een technisch nummer?
Brons toch 15 jaar geleden? Of was dat op een WK?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hebben we op Ria - Brinta - Stalman na ooit wel eens een medaille gehaald op een technisch nummer?
Verder in 1928 nog een hoogspring medaille en dat is het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
WK ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Brons toch 15 jaar geleden? Of was dat op een WK?
De Bruin deed het op de Spelen altijd erg slecht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Brons toch 15 jaar geleden? Of was dat op een WK?
https://www.ten7events.co(...)s-womens-heptathlon/quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja als iemand dat heeftbespaart me tijd
Hopelijk want ik ben geen fan van compare to PBquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://www.ten7events.co(...)s-womens-heptathlon/
Deze heb ik gevonden, maar er is volgens mij nog een betere.
Elke keer weten ze wel een nieuwe manier om het te nog onoverzichtelijker te maken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een waardeloze website is Worldathletics ook
Elke keer weten ze wel een nieuwe manier om het te nog onoverzichtelijker te maken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een waardeloze website is Worldathletics ook
Vloon eruit op 5.70. Renaud er nog wel in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zat even te eten, heb ik wat gemist sinds 13.05?
Beetje gezeik met Walsh bij het kogelstoten maar dat is allemaal goed gekomenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zat even te eten, heb ik wat gemist sinds 13.05?
Ik wil gewoon resultaten van alle heptathlons van afgelopen jaren. Zo lastig is dat toch niet. Vreselijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Elke keer weten ze wel een nieuwe manier om het te nog onoverzichtelijker te maken.
Ik zou 2019-2021 als referentie pakkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk want ik ben geen fan van compare to PB
Ja. Anno nu mag je toch wel meer verwachten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon resultaten van alle heptathlons van afgelopen jaren. Zo lastig is dat toch niet. Vreselijk
Thiam heeft geen heptathlon gedaan sinds 2019 zie ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou 2019-2021 als referentie pakken
Dat was de andere ook volgens mij (PB meerkamp dan, niet pb op individuele onderdelen), al werkt de link niet meer dus die website is waarschijnlijk dood.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk want ik ben geen fan van compare to PB
Dat is het probleem met schemaatjes deze spelen. Achtkampers hebben allemaal nauwelijks/niets gedaan sinds 2019.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Thiam heeft geen heptathlon gedaan sinds 2019 zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |