Slapen kan zondagavond weer.quote:
Ik accepteer de status van B-sportliefhebber.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slapen kan zondagavond weer.
Wie zegt dat ik niet gewoon live op telefoon heb gekeken en daarna weer even verder ben gaan slapen?quote:
En zo lang stond het record toch ook nog niet? Was die niet al met de nieuwe schoenen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:53 schreef kilon het volgende:
Wat een ongekende, ongelooflijke en eng goede race was dat zeg!!![]()
Ik heb het niet live gezien (ik had sowieso niet ervoor opgestaan en voel ook wel wat gevolgen van mijn tweede prik van gisteren), maar was gelukkig niet gespoild om het in de replay te zien.
Echt bizar hoe snel dit was. Dat kan echt niet alleen door de nieuwe schoenen komen. Op deze manier gaan er nog meer records uit de boeken op de loopnummers. En niet alleen Olympische records.
1 juli.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En zo lang stond het record toch ook nog niet? Was die niet al met de nieuwe schoenen?
6 toch zelfs?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tering
Wat een wereldrecord
Dit kan niet.. 5 PB's in finale. Dat is wel pieken tot en met
Er wordt een nummer in een stadion gedraaid en vervolgens stelt een journalist tijdens een interview een laatste vraag of ze dat nummer kent. Poeh poeh, echt een enorm gebrek aan empathiequote:Op maandag 2 augustus 2021 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien je wat beter inleven in de omstandigheden voordat jij begint te blaten?
Misschien enige menselijke empathie ontwikkelen en een topsporter leren begrijpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |