Ook niet.quote:
Hebben we op Ria - Brinta - Stalman na ooit wel eens een medaille gehaald op een technisch nummer?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:17 schreef Redefine het volgende:
De looponderdelen gaan heel erg goed. Maar de technische nummers dan weer niet.
Er is/was toch een website daarvoor?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mex, wil je van alle 24 dames van heptathlon een forecast?
Ja als iemand dat heeftquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is/was toch een website daarvoor?
Lien Gisolf met haar hoogspringzilverquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hebben we op Ria - Brinta - Stalman na ooit wel eens een medaille gehaald op een technisch nummer?
Brons toch 15 jaar geleden? Of was dat op een WK?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hebben we op Ria - Brinta - Stalman na ooit wel eens een medaille gehaald op een technisch nummer?
Verder in 1928 nog een hoogspring medaille en dat is het.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
WK ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Brons toch 15 jaar geleden? Of was dat op een WK?
De Bruin deed het op de Spelen altijd erg slecht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Brons toch 15 jaar geleden? Of was dat op een WK?
https://www.ten7events.co(...)s-womens-heptathlon/quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja als iemand dat heeftbespaart me tijd
Hopelijk want ik ben geen fan van compare to PBquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://www.ten7events.co(...)s-womens-heptathlon/
Deze heb ik gevonden, maar er is volgens mij nog een betere.
Elke keer weten ze wel een nieuwe manier om het te nog onoverzichtelijker te maken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een waardeloze website is Worldathletics ook
Elke keer weten ze wel een nieuwe manier om het te nog onoverzichtelijker te maken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een waardeloze website is Worldathletics ook
Vloon eruit op 5.70. Renaud er nog wel in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zat even te eten, heb ik wat gemist sinds 13.05?
Beetje gezeik met Walsh bij het kogelstoten maar dat is allemaal goed gekomenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zat even te eten, heb ik wat gemist sinds 13.05?
Ik wil gewoon resultaten van alle heptathlons van afgelopen jaren. Zo lastig is dat toch niet. Vreselijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Elke keer weten ze wel een nieuwe manier om het te nog onoverzichtelijker te maken.
Ik zou 2019-2021 als referentie pakkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk want ik ben geen fan van compare to PB
Ja. Anno nu mag je toch wel meer verwachten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon resultaten van alle heptathlons van afgelopen jaren. Zo lastig is dat toch niet. Vreselijk
Thiam heeft geen heptathlon gedaan sinds 2019 zie ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou 2019-2021 als referentie pakken
Dat was de andere ook volgens mij (PB meerkamp dan, niet pb op individuele onderdelen), al werkt de link niet meer dus die website is waarschijnlijk dood.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk want ik ben geen fan van compare to PB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |