Of KC and the Sunshine bandquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:01 schreef heywoodu het volgende:
"KC, de bizarre voornaam."
KC Boutiette niet kennen
Zij kennen natuurlijk allen Vostéquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:01 schreef heywoodu het volgende:
KC Boutiette niet kennen
Dan is het al bijna tijd voor de lunch met die wekker vanavond.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om 2 uur dienen wij klaar te zitten voor de Decathlon
Ga ik even updaten als het weer rustig isquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forecast is altijd prettig ja
Ziet eruitquote:Hoe weten we dat Lavillenie OUT is dan?
Of KC and the Sunshine bandquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:01 schreef heywoodu het volgende:
KC Boutiette niet kennen
Niet bevestigd, maar in de polstok stream zag je net ditquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forecast is altijd prettig ja
Hoe weten we dat Lavillenie OUT is dan?
The Sunshine band ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:01 schreef heywoodu het volgende:
KC Boutiette niet kennen
quote:
GMTAquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Niet bevestigd, maar in de polstok stream zag je net dit
[ afbeelding ]
Precies hetzelfde hoofdletter misbruik ookquote:
Ik ving iets op als "I was feeling really good, but...." en na een diepe zucht "Oh well"quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga ik even updaten als het weer rustig is
[..]
Ziet eruitHij deed enkelbeschermer aan en praatjes met andere springers oa Duplantis
Is nuquote:
5.55 gehaald, een keer fout op 5.70quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |