Ja, ik zeg altijd ja op dit soort vragen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:55 schreef Szura het volgende:
Wat denken jullie, gaat de lichtgevende WR-tijd van de 200m sneuvelen?
Sorry.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:55 schreef Redefine het volgende:
Gaat Mike zich straks laten Foppen?
Zo dan hebben we die ook alvast gehad.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:55 schreef Szura het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:55 schreef Szura het volgende:
Gefoptquote:
Na vannacht ga ik geen nee meer zeggen. Ik ga voor 20.85quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:55 schreef Szura het volgende:
Goddank beginnen de komende drie dagen met een lang onderdeel ruim voor de rest begint, kan er mooi even wat ingehaald worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben ook nog gewichtheffen jeetje ik kom schermen tekort
Ik neem aan dat hij doelt op de jaren dat Filip en Henrik medailles bij elkaar liepen op voornamelijk EK'squote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:53 schreef heywoodu het volgende:
De Belg heeft het over de topjaren die Noorwegen heeft gehad met Thorkildsen en 'de Ingebrigtsens'. De 20-jarige Jakob behoort daar al tot het verleden.
En mijn maag zegt dat ik moet eten. Hoe moet dit allemaal tegelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben ook nog gewichtheffen jeetje ik kom schermen tekort
Ja, maar het kwam wel wat raar over met de beste die nog zo jong isquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij doelt op de jaren dat Filip en Henrik medailles bij elkaar liepen op voornamelijk EK's
Om 2 uur dienen wij klaar te zitten voor de Decathlonquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goddank beginnen de komende drie dagen met een lang onderdeel ruim voor de rest begint, kan er mooi even wat ingehaald worden.
Gelukkig is boulderen bijna klaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goddank beginnen de komende drie dagen met een lang onderdeel ruim voor de rest begint, kan er mooi even wat ingehaald worden.
Wie?quote:
Heb je forecast nog nodig?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om 2 uur dienen wij klaar te zitten voor de Decathlon
Lavilleniequote:
Canvasquote:
Niet leuk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je forecast nog nodig?
[..]
Lavillenie
Forecast is altijd prettig jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je forecast nog nodig?
[..]
Lavillenie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |