Het bureau zit nog tegen het plafond aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Nog even een “” voor Warholm hoor. Heb pas net mijn broekje weer aan.
Er lijkt wel wat vertrouwen weg te zijn bij hem ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:50 schreef heywoodu het volgende:
Lavillenie ziet er niet uit als iemand die hier nog enige kans gaat maken, ook al haalde hij die sprong wel.
Doe mij ook maar wat. Pijn in mijn arm van Moderna.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daar moet een hoop ibuprofen in
Sterktequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe mij ook maar wat. Pijn in mijn arm van Moderna.
Is dat te laag ja?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:51 schreef heywoodu het volgende:
Grote Q met 21.20m trouwens, dit voelt als een enorm volle finale.
Over zijn hoogtepunt heen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:53 schreef heywoodu het volgende:
De Belg heeft het over de topjaren die Noorwegen heeft gehad met Thorkildsen en 'de Ingebrigtsens'. De 20-jarige Jakob behoort daar al tot het verleden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:53 schreef heywoodu het volgende:
De Belg heeft het over de topjaren die Noorwegen heeft gehad met Thorkildsen en 'de Ingebrigtsens'. De 20-jarige Jakob behoort daar al tot het verleden.
Elf man die dat dit seizoen al gehaald hebben, meerderen ruim.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 12:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Elf man die dat dit seizoen al gehaald hebben, meerderen ruim.Jeetje, ik kan me ook wel tijden herinneren dat het niveau lager wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |