Sporzaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:26 schreef heywoodu het volgende:
Nee ik kan Rivkah nu echt niet hebben hoor, die even komt met 'Ja wat een tijd, nou we gaan zeilen!' want die snapt gewoon niet hoe bizar dit is.
Nouja ik wil wel gewoon de medal race van het bootje varen zien natuurlijkquote:
Goddank was dit niet tijdens de downtimequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:27 schreef Aguero het volgende:
Ik wil dit met mensen delen, ik moet dit kwijt. Wat een race, wat een bizarre race.
Eurosport, daar kijk ik het zo ook even terug want Ivo van Haaren, de stem die ik normaal hoor bij atletiekquote:
Ja, dus ik zap zo wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik wil wel gewoon de medal race van het bootje varen zien natuurlijk
Ivo kwam aardig klaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eurosport, daar kijk ik het zo ook even terug want Ivo van Haaren, de stem die ik normaal hoor bij atletiek
Je zou dit maar niet live hebben gezienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:30 schreef zorro28 het volgende:
Je zou straks maar wakker worden en denken dat ze een typfoutje hebben gemaakt ofzo.
Dan ben je wel een enorme Humphrey.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Je zou dit maar niet live hebben gezien
#Nattekrant
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Je zou dit maar niet live hebben gezien
#Nattekrant
Ietwat terechte keuze, zouden ze vaker moeten doen als er live sport is. Doen ze niet, dat is wel irritant, maar live sport > live medailleceremonies.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:33 schreef Szura het volgende:
NOS heeft dus de medailleceremonie niet uitgezonden?![]()
![]()
Terwijl de Belgen de interviews met hun hockeymannen wel even laten wachten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:33 schreef Szura het volgende:
![]()
NOS geeft geen FUCK om raar meisje Sifan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:33 schreef Szura het volgende:
![]()
Het lied zelf is wel de oudste. Wel pas in 1932 als volkslied, maar dat is detail. Daarvoor hadden we Wien Neerlands Bloed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit schijnt niet correct te zijn.
Nee maar wat Wim zegt, normaal wordt iedere ceremonie uitgezonden. En je had hoogstens 2 minuten gemist van een zeilrace van een halfuur.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ietwat terechte keuze, zouden ze vaker moeten doen als er live sport is. Doen ze niet, dat is wel irritant, maar live sport > live medailleceremonies.
De start viel exact samen met de laatste toon van het Wilhelmusquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ietwat terechte keuze, zouden ze vaker moeten doen als er live sport is. Doen ze niet, dat is wel irritant, maar live sport > live medailleceremonies.
Nee joh, de reacties onder de NOS post van haar gouden medaille waren alweer mensen boos dat ze geen Nederlandse is en dat het dus niet teltquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:33 schreef Szura het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |